Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onks kellään käynyt näin raskaana ollessa (noloa...) Hjälp!!?

Vierailija
16.11.2006 |

olen vasta viikolla 21 raskaana ja meni vissiinkin pissat housuun kävellessä. Olin ihan varma, että nyt tuli keskenmeno, kun alkoin jotain lämmintä tipahdella housuun ja en aivastanut tms.. Vai voisiko olla lapsivettä? Ei kai? Sen mä olen tiennyt, että loppuraskaudesta voi olla pidätysongelmia, mutta ei kai vielä nyt? Meenkö mä nyt sitten vaipat jalassa töihin huomenna? Tää on kauheaa!

Auttakaa joku, mitä tehdä? Raskaus ei ole eka ja lantionpohjaa olen kyllä jumpannut. Nyt tuntuu vain siltä, että alapää on tosi turvonnut ja en saa kontrollia siihen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Monta kertaa luulin että pissat tuli, ja kerran kävin synnärillä tutkituttamassa eikä ollut lapsivettä. Valkovuoto oli todella vetistä ja sitä oli PALJON!

Vierailija
22/28 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea loppuodotukselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja oli 26. Olin viikkoa aiemmin käynyt lääkärillä ja kaikki kunnossa. Sikiökalvossa olikin reikä ja siitä lirahteli välillä housut märäksi. Yllätys oli melkoinen kun synnytys alkoi 26+5. Toivotaan, että sinulla ei lapsivesi kysymyksessä.

Vierailija
24/28 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytystä saatiin pitkitettyä 5 päivää, mutta ettei tulehdus joka reiän oli aiheuttanut levinnyt vauvaan asti, tehtiin lopulta sektio.

Vierailija
25/28 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistetään - mutta ennen kaikkea, ota rauhallisesti, voi se olla pissaakin!!!

Vierailija
26/28 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoh, että virtsakin tulisi emättimestä :D

Vierailija
27/28 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hoh, että virtsakin tulisi emättimestä :D

Vierailija
28/28 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: Lisää lirahteluja ei ole enää tullut ja kävin neuvolassakin. Sain melko uskottavan ohjeen: Näillä viikoilla jos sikiöpussissa olisi reikä, niin lapsivettä tulisi useampana päivänä peräkkäin, koska sikiö on vielä kohdussa liian väljästi tukkiakseen reiän. Kaipa se sitten oli valkovuotoa tai keksin vielä paremman selityksen: alapesusta emättimeen jäänyttä vettä. (sperma mulla ainakin jää välillä pitkäksikin aikaa jumiin emättimeen)