Miksi 40+ naisen on todella vaikea löytää omanikäistä koulutettua, urheilullista, hyvässä työssä olevaa miestä parisuhteeseen?
Mutta jo 55+ ikäisistä löytyy vireitä ja nuorekkaita paljon helpommin
Kommentit (1037)
Vierailija kirjoitti:
Koulutettu ja urheilullinen 40+ mies saa nuorempia naisia. 40+ naisen on tyydyttävä kouluttamattomaan ja epäurheilijamaiseen 60+ mieheen.
Nätti ja hoikka 40v saa kyllä omanikäisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi ihmeessä AV-mummeleita niin kovin häiritsee vanhempien miesten ja nuorten naisten parisuhteet?
Oletko oppinut uuden sanan ja nyt hoet tuota mummelia kuin pikkulapsi?
Käytöksessäsi häiritsee se, että sinun on tultava kaikkiin jollain lailla naisen ikää sivuaviin keskusteluihin kertomaan, kuinka hirvittävän ällöttäviä ja kenellekään kelpaamattomia naiset tietyn iän jälkeen ovat.
Oma kokemus on ollut, että nämä reilu nelikymppiset paristikin jo eronneet miehet eivät ole käyneet vanhoja pettymyksiään läpi. On katkeruutta, tunnelukkoja. Periaatteessa haluavat parisuhteen, mutta ei sitten kuitenkaan uskalleta tai haluta enää aloittaa alusta. Pari kertaa itse pettyneenä en enää itsekään oikeasti etsi, käyn tapaamassa ja siihen se jää. En jaksa panostaa, väistyn heti jos vähänkään tuntuu siltä että mies alkaa empiä. Voi olla että joku on loukkaantunut, mutta näin se nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi ihmeessä AV-mummeleita niin kovin häiritsee vanhempien miesten ja nuorten naisten parisuhteet?
Käytöksessäsi häiritsee se, että sinun on tultava kaikkiin jollain lailla naisen ikää sivuaviin keskusteluihin kertomaan, kuinka hirvittävän ällöttäviä ja kenellekään kelpaamattomia naiset tietyn iän jälkeen ovat.
Enhän mä noin ole sanonut, mutta en arvaa väittää vastaankaan, jos sinulle mummeli on hirvittävän ällöttävä ja kenellekään kelpaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen. Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?
Sitten kun olet viiskymppinen, niin muista tuo. Silloin joudut tyytymään rupsahtaneeseen nelikymppiseen.
Siinä vaiheessa ehkä ymmärrät, että parisuhde on muutakin kuin kauniin ulkonäön ihastelua ja esittelyä.Höpönlöpön. Silloin, kun olin 50v, niin minua piiritti 25-38v naiset.
Piiritti :D En ole ikinä sellaista nähnyt, että nuoret naiset kuolaisi vanhaa kurppaa.
45 - 50 vuotiaana kun oli 200ke vuositulot ja johtava asema työelämässä nuorempia naisia oli riesaksi asti. Ehkä naisena ei sitä ymmärrä.
Hyvin, hyvin harvinainen tapaus olet sitten ollut. Harvalla on noin isot tulot, ja vielä harvempi 50 v mies on sen näköinen että nuori nainen pystyy edes koskemaan vanhaan isänsä ikäiseen mieheen. Pitää olla kyllä karismaa ja tikissä.
Varmaan sinun teoreettisessa maailmassa se on noin, mutta itse tuon ikäisenä koin aivan samaa, vaikka tulotaso ei ollut lähellekään tuollainen. Tosin kroppa on edelleenkin ikäisekseni hyvässä kuosissa ja persoonassa jotain maagista, joka saa naiset kiinnostumaan.
Nämä maagiset keski-ikäiset kaikkien nuorten tyttöjen hurmaajat kyllä tiedetään. Se, että se marketin 18-v kassatyttö hymyili sinulle, ei johtunut maagisesta persoonastasi vaan normaaleista kohteliaista käytöstavoista.
Mistä sinä ne muka voisit tietää? Katkera mummeli.
Söpöä. Ajatteletko voivasi loukata minua syvästikin nimittämällä minua mummeliksi?
Poikkeuksellisen karismaattisia ihmisiä on, mutta se on varmaa, että niihin ei kuulu henkilö, joka itse kehuskelee "maagisella" persoonallaan, oli hän sitten mies tai nainen.
Mummelia nyt vaan näyttää harmittavan, kun yli 50v miehetkin saavat vielä alle 30v naisia.
Voisitko sinä kuvitella vaikka Sauli Niinistön kuvailemassa itseään niin maagiseksi tyypiksi, että nuoret naiset pyörivät ympärillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutettu ja urheilullinen 40+ mies saa nuorempia naisia. 40+ naisen on tyydyttävä kouluttamattomaan ja epäurheilijamaiseen 60+ mieheen.
Nätti, hoikka ja mukava minkä ikäinen tahansa saa omanikäisiä miehiä, muunkin ikäisiä myös. Nämä nätit hoikat ovat vaan yleensä jo varattuja tai löytävät sen uuden nopsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä noin ole sanonut, mutta en arvaa väittää vastaankaan, jos sinulle mummeli on hirvittävän ällöttävä ja kenellekään kelpaamaton.
Eiköhän nyt ole aika taas muistuttaa siitä kuuluisasta pulushakista. Av-miehet ovat niitä ilmeisen ylpeitä puluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies saa helposti paljon paremman ja kauniimman 30+ naisen parisuhteeseen. Miksi minun pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen nelikymppiseen naiseen?
Sitten kun olet viiskymppinen, niin muista tuo. Silloin joudut tyytymään rupsahtaneeseen nelikymppiseen.
Siinä vaiheessa ehkä ymmärrät, että parisuhde on muutakin kuin kauniin ulkonäön ihastelua ja esittelyä.Höpönlöpön. Silloin, kun olin 50v, niin minua piiritti 25-38v naiset.
Piiritti :D En ole ikinä sellaista nähnyt, että nuoret naiset kuolaisi vanhaa kurppaa.
45 - 50 vuotiaana kun oli 200ke vuositulot ja johtava asema työelämässä nuorempia naisia oli riesaksi asti. Ehkä naisena ei sitä ymmärrä.
Hyvin, hyvin harvinainen tapaus olet sitten ollut. Harvalla on noin isot tulot, ja vielä harvempi 50 v mies on sen näköinen että nuori nainen pystyy edes koskemaan vanhaan isänsä ikäiseen mieheen. Pitää olla kyllä karismaa ja tikissä.
Varmaan sinun teoreettisessa maailmassa se on noin, mutta itse tuon ikäisenä koin aivan samaa, vaikka tulotaso ei ollut lähellekään tuollainen. Tosin kroppa on edelleenkin ikäisekseni hyvässä kuosissa ja persoonassa jotain maagista, joka saa naiset kiinnostumaan.
Nämä maagiset keski-ikäiset kaikkien nuorten tyttöjen hurmaajat kyllä tiedetään. Se, että se marketin 18-v kassatyttö hymyili sinulle, ei johtunut maagisesta persoonastasi vaan normaaleista kohteliaista käytöstavoista.
Söpöä. Ajatteletko voivasi loukata minua syvästikin nimittämällä minua mummeliksi?
Poikkeuksellisen karismaattisia ihmisiä on, mutta se on varmaa, että niihin ei kuulu henkilö, joka itse kehuskelee "maagisella" persoonallaan, oli hän sitten mies tai nainen.
Mummelia nyt vaan näyttää harmittavan, kun yli 50v miehetkin saavat vielä alle 30v naisia.
Voisitko sinä kuvitella vaikka Sauli Niinistön kuvailemassa itseään niin maagiseksi tyypiksi, että nuoret naiset pyörivät ympärillä?
Helposti. Jos hän olisi nyt sinkku, niin aivan varmasti hänestä olisi kiinnostunut monen ikäiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomi nainen on aina niin vihainen? Mies pitää henkisesti kastaroida heti ensimmäisen tilaisuuden tullen, ja vilpitön hymy alkaa nykyään olla melko harvinaista herkkua. Mammat lietsoaa miesvihaa sen minkä kerkiävät ja se loppukliimaksi odottaa tässäkin miesviha ketjussa vielä tuloaan. Miesvihan orgasmi ei ole vielä tullut.
Tähän on nyt tultu.
Ei kaikki naiset!
Vain 99%
Siinä sinä taas kertoilet äidistäsi ja mummostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ottanut sellaista ekalla kierroksella?
Ei naiset tuollaisesta hyvästä miehestä helpolla luovu.
On asioita, joita en ymmärrä. - Yksi niistä ajatus siitä, etä parhaimmat miehet olisivat aina parisuhteessa. eivätkä viihtyneet sinkkuna. Totta kai moni on ja moni on varmasti saattanut tai saattaa edelleen iloita ja parisuhteessa olemisesta mutta olettama siitä, että parisuhteessa olo olisi aina miehelle arvostettavampi asia kuin sinkkuna oleminen tai sinkkuna viihtyminen on asia, jota en oikein hahmota, että miksi.
Jos mies on koulutettu, hyvätuloinen, urheilullinen ja komea, eikä ole tähän mennessä joutunut nalkkiin parempien naisten kanssa, mikä ihme saa teidät kuvittelemaan että kelpaisitte hänelle?
Toisella kierroksella, ehkä jopa kolmannella, synnyttänyt, väsynyt ja epämääräisessä duunissa, mutta tuollainen sinkkuna viihtyvä hyvä mies hurmaantuu teistä niin, että muuttaa tapansa ja alkaa elämään naisen vaatimalla tavalla...
Melkoista.
Kaikki nelikymppiset eivät ole väsyneitä, synnyttäineitä, eivätkä edes toisella kierroksella. Elämiä on nykyään hyvin erilaisia, eikä kaikki asu jossain lähiössä hautautuneena... Kysehän on lopulta kuitenkin kemiasta, siitä että millainen olo sulla on jonkun ihmisen seurassa ja tuleeko halu olla sen lähellä, eri tavalla kuin muiden ihmisten kanssa. Se ei katso edes ulkonäköä loppupeleissä. Itse pitää tietenkin kokea itsensä sen arvoiseksi, että onnistuu.
40-vuotias nainen joka ei ole saanut miestä aikaisemmin... kääntäkääs tuo mieheksi ja miettikää haluatteko olla sen kanssa missään tekemisissä.
Täytyy kommentoida näin 41 vuotiaana ikisinkkuna naisena, että edellinen kommentoija on oikeassa - kyllä ne junat menee myös naisilla. Eikä ensimmäinen syy ole edes se, että "kukaan ei halua kokematonta", vaan ne samat syyt mitä minulla oli nuorempana parisuhdekelvottomuuteen, ovat tänäkin päivänä.
Todellisuudessa se juna ei mene yhtään mihinkään. Tiedän useammankin 50+ ikäisenä toisensa löytäneen pariskunnan. Jopa 60+. Ja ihan oman ikäisistä ovat löytäneet. Toki ovat siis vähintään toisella kierroksella ja lapset jo aikuisia tuossa vaiheessa.
Moni 20-vuotiaskin kokee kumppanin löytämisen vaikeaksi, että toki se vaikeaa voi olla 40-vuotiaanakin. Joillakin vaan sitten osuu sopiva kohdalle, mutta milloin, niin voi käydä ihan minkä ikäisenä vain.
Ystävä rakas, koita lukea se koko viesti vaikka se olikin niin kovin pitkä. 🙄
Ihan parisuhteesta hän tuossa edellä puhuu. Todellisuudessa juna menee vain lasten saannin suhteen. Parisuhteen voi löytää tai olla löytämättä milloin vain. Ikisinkkukin.
Eli sinä ihan rehellisesti uskot, että autistintasoinen sosiaalivammainen seksistäkieltäytyjä joka on vastenmielisen näköinen, on kenellekään sellainen ihminen jota haluaisi katsoa arjessa? Aikamoinen idealisti. Kerropa, mitä minä toisin toisen ihmisen elämään sellaista että parisuhde muodostuisi?
Jos nyt kuitenkin puhuttaisiin yleisellä tasolla ja ns. tyypillisistä tapauksista. Se, että joku on vaikka vihanneksena sairaalassa, eikä näin ollen löydä puolisoa, ei ole kauhean hedelmällistä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätti, hoikka ja mukava minkä ikäinen tahansa saa omanikäisiä miehiä, muunkin ikäisiä myös. Nämä nätit hoikat ovat vaan yleensä jo varattuja tai löytävät sen uuden nopsaan.
Ja heitä on äärimmäisen vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Jos hän olisi nyt sinkku, niin aivan varmasti hänestä olisi kiinnostunut monen ikäiset naiset.
Et ilmeisesti ymmärtänyt kysymystä. Voisitko kuvitella, että Sauli Niinistö kokisi tarvetta kertoa ihmisille, kuinka maaginen, kaiken ikäisiä naisia hurmaava persoona hän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koulutettu, urheilullinen, hyvässä työssä oleva 40+ mies löytää kyllä koulutetun ja urheilullisen noin 30-vuotiaankin naisen.
Kunnes tämä vielä nuoruuttaan elävä nainen dumppaa hänet ja 40+ mies särkee sydämensä.
Nimittäin tälle kolmekymppiselle riittää ottajia myös alle kolmekymppisistä viriileistä miehistä.Noin 30-vuotiaan naisen ei enää kannattaisi elää nuoruuttaan, vaan pyrkiä perustamaan perhe, jos sellainen ylipäätään on haaveena.
Naisen hedelmällisyys alkaa heikentyä nopeasti jo 30 ikävuoden jälkeen ja 35-vuotiaana todennäköisyys tulla raskaaksi on jo huomattavasti heikompi ja vastaavasti komplikaatioiden riski suurempi.
Teini-ikä ja opiskeluaika ovat nuoruuden elämistä varten.
Erityislapsiriskiä nostaa myös miehen korkea ikä ja tietysti raskautuminen vanhan miehen siittiöillä vaikeampaa ja keskenmenojen riski suurempi, että ei sitä 40+ miestä kannata lapsen isäksi ottaa, jos on 30v mieskin tarjolla.
Onko sinulla noille väitteillesi mitään faktatietoa olemassa?
Kyllä nuo asiat nykyään on jo ihan yleistietoa. Tässä vaikkapa juttua vuodelta 2008. https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/miehen-hedelmallisyys/vanha-is…
Jo aikaisemmin on tiedetty, että vanhemmalla iällä isäksi tulevilla on neljä kertaa suurentunut riski saada Down-lapsi, ja että yleensäkin sperman laatu heikkenee iän myötä.
Netti on täynnä tietoa aiheesta, että sieltä katsomaan. Tunnetusti sperman laatu on muutenkin heikompaa nykyään jo nuorillakin miehillä ja yli 30v heikkenee.
"Isäksi ei ehkä kannata ryhtyä enää vanhoilla päivillä, vaikka paukkuja riittäisikin. Yli 45-vuotiaana lapsen saaneiden isien lapset kuolevat saavuttamatta aikuisikää kaksi kertaa todennäköisemmin kuin nuorempien isien lapset, tuoreessa tutkimuksessa väitetään."
Sitähän minäkin, että paskapuhettahan se oli.
Sä et taida yleensäkään tietää, miten tutkimus toimii. Se, että jokin asia vaikuttaa tutkimuksen valossa todennäköiseltä, ei tietenkään ole hauki on kala tasoinen fakta, mutta ei se missään nimessä ole silloin myöskään paskapuhetta. Se on todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan 40+ mies ei halua sen ikäistä naista jos on varaa valita ja asiat kunnossa. Suurin osa sinkkumiehistä haluaa lisääntymisikäisen naisen. Siksi.
Paha vain, että ei 40+ mies ole lisääntymisikäinen enempää kuin nainenkaan. Toki se on teknisesti mahdollista, mutta sperman laatu huononee, joten keskenmeno tai lapsen sairaus on niin kovin paljon todennäköisempää. Eikä vaari-ikäisestä enää ole juoksemaan muksun perään. Toki, jos on joku rocktähti tai Suomen presidentti niin se on sitten eri juttu -on varaa kaikkiin tunnettuihin seulontoihin sekä kokopäiväiseen lapsenvahtiin, mutta pari- kolmikymppinen nainen joka huolii lapselleen tavallisen keski-ikäisen isän ei menettele järkevästi. Tästä vain ei liiaksi puhuta, koska miehet eivät tietenkään halua, että puhutaan. Raskauden onnistuminen ja sen lopputuloksen perässä ravaaminen on vielä herran (!) vuonna 2023 enemmän naisten heiniä, joten se on miehille ihan kätevää, ettei ole yleisessä tiedossa miten huonon diilin nainen saa, jos ottaa yliaikaisen miehen.
(Itse olen 42 ja poikaystäväni on vuosikymmenen nuorempi. Suhde alkoi kohta vuosikymmen sitten -suosittelen kaikille vanheneville naisille, joita ei perheen perustaminen enää kiinnosta, ja pystyy elättämään itsensä, että kannattaa katsella nuorempia miehiä. Koska on kuitenkin tosiasia, että aika moni eronnut mies ottaa nuoremman naisen "toiselle kierrokselle", ja naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon, moni nuorempi mies jää ilman. Sitä riittää poimittavaa. Et tietenkään saa enää lapsia, mutta ei moni nuorempi mies niitä haluakaan, kumppanuus ja seksi riittää).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan myytti. Hyvin usein ne tavallisen näköiset naiset on parisuhteissa ja hyvännäköiset pysyy sinkkuna. Toki varmasti treffiseuraa saavat, mutta parisuhdetta ei. Syitä voi olla monia lähtien miesten itsetunnosta ja mustasukkaisuudesta naisen omaan miesmakuun (hyvännäköiset naiset on pelimiesten kohderyhmää).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ottanut sellaista ekalla kierroksella?
Ei naiset tuollaisesta hyvästä miehestä helpolla luovu.
On asioita, joita en ymmärrä. - Yksi niistä ajatus siitä, etä parhaimmat miehet olisivat aina parisuhteessa. eivätkä viihtyneet sinkkuna. Totta kai moni on ja moni on varmasti saattanut tai saattaa edelleen iloita ja parisuhteessa olemisesta mutta olettama siitä, että parisuhteessa olo olisi aina miehelle arvostettavampi asia kuin sinkkuna oleminen tai sinkkuna viihtyminen on asia, jota en oikein hahmota, että miksi.
Jos mies on koulutettu, hyvätuloinen, urheilullinen ja komea, eikä ole tähän mennessä joutunut nalkkiin parempien naisten kanssa, mikä ihme saa teidät kuvittelemaan että kelpaisitte hänelle?
Toisella kierroksella, ehkä jopa kolmannella, synnyttänyt, väsynyt ja epämääräisessä duunissa, mutta tuollainen sinkkuna viihtyvä hyvä mies hurmaantuu teistä niin, että muuttaa tapansa ja alkaa elämään naisen vaatimalla tavalla...
Melkoista.
Kaikki nelikymppiset eivät ole väsyneitä, synnyttäineitä, eivätkä edes toisella kierroksella. Elämiä on nykyään hyvin erilaisia, eikä kaikki asu jossain lähiössä hautautuneena... Kysehän on lopulta kuitenkin kemiasta, siitä että millainen olo sulla on jonkun ihmisen seurassa ja tuleeko halu olla sen lähellä, eri tavalla kuin muiden ihmisten kanssa. Se ei katso edes ulkonäköä loppupeleissä. Itse pitää tietenkin kokea itsensä sen arvoiseksi, että onnistuu.
40-vuotias nainen joka ei ole saanut miestä aikaisemmin... kääntäkääs tuo mieheksi ja miettikää haluatteko olla sen kanssa missään tekemisissä.
Täytyy kommentoida näin 41 vuotiaana ikisinkkuna naisena, että edellinen kommentoija on oikeassa - kyllä ne junat menee myös naisilla. Eikä ensimmäinen syy ole edes se, että "kukaan ei halua kokematonta", vaan ne samat syyt mitä minulla oli nuorempana parisuhdekelvottomuuteen, ovat tänäkin päivänä.
Todellisuudessa se juna ei mene yhtään mihinkään. Tiedän useammankin 50+ ikäisenä toisensa löytäneen pariskunnan. Jopa 60+. Ja ihan oman ikäisistä ovat löytäneet. Toki ovat siis vähintään toisella kierroksella ja lapset jo aikuisia tuossa vaiheessa.
Moni 20-vuotiaskin kokee kumppanin löytämisen vaikeaksi, että toki se vaikeaa voi olla 40-vuotiaanakin. Joillakin vaan sitten osuu sopiva kohdalle, mutta milloin, niin voi käydä ihan minkä ikäisenä vain.
Ystävä rakas, koita lukea se koko viesti vaikka se olikin niin kovin pitkä. 🙄
Ihan parisuhteesta hän tuossa edellä puhuu. Todellisuudessa juna menee vain lasten saannin suhteen. Parisuhteen voi löytää tai olla löytämättä milloin vain. Ikisinkkukin.
Eli sinä ihan rehellisesti uskot, että autistintasoinen sosiaalivammainen seksistäkieltäytyjä joka on vastenmielisen näköinen, on kenellekään sellainen ihminen jota haluaisi katsoa arjessa? Aikamoinen idealisti. Kerropa, mitä minä toisin toisen ihmisen elämään sellaista että parisuhde muodostuisi?
Jos nyt kuitenkin puhuttaisiin yleisellä tasolla ja ns. tyypillisistä tapauksista. Se, että joku on vaikka vihanneksena sairaalassa, eikä näin ollen löydä puolisoa, ei ole kauhean hedelmällistä keskustelua.
Miksi kierrät kysymyksen? Ei se voi olla vaikeaa myöntää, että jos ihminen ei ole parisuhdekelpoinen, hän ei ole parisuhdekelpoinen vaikka ne parisuhdekelpoiset saisivatkin useita suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan myytti. Hyvin usein ne tavallisen näköiset naiset on parisuhteissa ja hyvännäköiset pysyy sinkkuna. Toki varmasti treffiseuraa saavat, mutta parisuhdetta ei. Syitä voi olla monia lähtien miesten itsetunnosta ja mustasukkaisuudesta naisen omaan miesmakuun (hyvännäköiset naiset on pelimiesten kohderyhmää).
Mikään ei oikeassa elämässä kuitenkaan viittaa siihen, että hyvännäköiset naiset olisivat ulkonäkönsä takia sinkkuja. Tuo on ennemminkin myytti, että näin uskotaan olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain miehillä on tuollainen tarve jauhaa siitä, ettei naiset saisi vanheta. Esim. tiedän yhden itseriittoisen ääliön, jolla 25-vuotiaana oli tapana jauhaa kuinka kaikki yli 25-vuotiaat naiset on lehmittyneitä. Jepjep. Ko. mies on nyt itse 45-vuotias läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei oikeassa elämässä kuitenkaan viittaa siihen, että hyvännäköiset naiset olisivat ulkonäkönsä takia sinkkuja. Tuo on ennemminkin myytti, että näin uskotaan olevan.
Tuskinpa tätä asiaa on edes tutkittu, että kaikkien käsitykset perustuu johonkin yksittäiseen tietämäänsä tapaukseen. Joka tapauksessa on väärin väittää, että hyvännäköinen nainen löytää aina parisuhteen. Varmasti kiinnostuneita miehiä treffeille löytääkin, mutta tuleeko siitä pysyvä parisuhde, on ihan eri tarina.
"Isäksi ei ehkä kannata ryhtyä enää vanhoilla päivillä, vaikka paukkuja riittäisikin. Yli 45-vuotiaana lapsen saaneiden isien lapset kuolevat saavuttamatta aikuisikää kaksi kertaa todennäköisemmin kuin nuorempien isien lapset, tuoreessa tutkimuksessa väitetään."
Sitähän minäkin, että paskapuhettahan se oli.