Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa?
Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa? Mitä kaikkea painoit villaisella ihastuneena?
Kommentit (1661)
"Tuntuu aika kauheita jotkut tapaukset jo heti alussa ja silti vaan ollaan niin rakastuneita. Siis mihin? Ei ehkä itse siihen melko mahdottomaan ihmiseen vaan kun joillakin vaan pitää olla parisuhde, mihin hintaan hyvänsä. "
Itselläni se meni nuorena näin. Kun en ole koskaan ollut mikään unelmien kohde, mutta kuitenkin suurin haaveeni elämälle oli pitkä parisuhde ja perhe.
Niin siinä katsoi läpi sormien kaikenlaista, kun tiesi että toinen vaihtoehto oli sitten olla täysin yksin koko loppuelämä.
No, nykyään en katso läpi sormien, ja olen yksin loppuelålän. Hyvää parisuhdetta en tule koskaan löytämään.
Itselleni esimerkiksi miehen epäsiisti asunto ja oman olemuksen epäsiisteys ja nuhruisuus riittäisi, että skippaan hänet jatkosta. Perusasiat pitää olla kunnossa edes näin itsestäämselvissä asioissa. Ihastuminen loppuisi kyllä siihen. Asiaan ehkä vaikuttaa etten ole enää nuori ihminen ja viihdyn hyvin eronneena ihmisenä yksinkin. Tuntuu aika kauheita jotkut tapaukset jo heti alussa ja silti vaan ollaan niin rakastuneita. Siis mihin? Ei ehkä itse siihen melko mahdottomaan ihmiseen vaan kun joillakin vaan pitää olla parisuhde, mihin hintaan hyvänsä.