Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa?
Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa? Mitä kaikkea painoit villaisella ihastuneena?
Kommentit (1644)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä varmaan kukaan tee, mutta pyytäisin jotain luotettavaa ystävää tai perheenjäsentä arvioimaan, miltä puolisoehdokas vaikuttaa. Itse saattaa olla joillekin asioille sokea, mutta ulkopuolinen näkee asioiden todellisen tilan.
Tämä on vanhempien sopiminen avioliittojen plussapuoli. Siis näitä on edelleen kaukomailla.
Voihan sitä tuollaista plussaa olla mutta vähän luulen että jos vanhemmat sopivat lastensa avioliitosta niin siinä mennään kyllä vanhempien etunäkökohdat prioriteetteina mitä ne sitten kulloisissa tilanteissa lienevätkään.
Kännykkä mukaan vessaan. Kännykkä väärinpäin pöydällä syönnin ajan. Kännykkä hiljaisella. Mies kielsi jossain vaiheessa minua pesemästä vaatteitaan, käski pesemään vain omani. Sitten oli kummallisia "ystäviä" joita hän oli löytänyt deittipalstalta. Meni vuorokaudeksi tatuoimaan itseään enkä saanut avovaimona tietää osoitetta. Osoitti sovinismia mielipiteillään.
Asema sisarusparvessa oli myös se paskanjauhaja-narsu jota kaikki joko ihailee pelkää tai kuuntelee.
Olin aika nuori, enkä heti älynnyt puolison olevan itsekäs ja mukavuuden haluinen vanhapoika vailla kunnianhimoa. Halusi vain päästä kaikesta helpolla, ja eli kädestä suuhun. Löysikin ahkeran ja vastuuntuntoisen vetojuhdan.
Itsekkyys, vastuuttomuus ja manipuloivuus. Väitti koko ajan olevansa ateisti, kun kyselin miksi sitten meni ripille hän vastasi, että saadakseen rahalahjoja.