Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa?

Vierailija
18.01.2023 |

Huonoissa suhteissa pitkään olleet: mitä hälytysmerkkejä et huomioinut jo alkuvaiheissa? Mitä kaikkea painoit villaisella ihastuneena?

Kommentit (1336)

Vierailija
1261/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sitä paskaa katsonut kuin puoli vuotta mutta:

Nautti riidoista

Perui tapaamisia tunti pari ennen lukuisia kertoja 

Luuli että alan haastamaan riitaa ja olen mustasukkainen, mm aikoi hakea tavaroita exänsä luota. En sanonut mitään, suuttui kun en ole mustis

Jätti ja oli kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan seuraavana päivänä.

Vierailija
1262/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ääliö taas vihjaili että tekisin hänelle ruokaa. Meinasi että käy minun luona syömässä. En todellakaan ala kokkaamaan kesähelteellä. Muutenkin mies oli pelle juntti, ei jatkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liian hyvää ollakseen totta" varoitusmerkit olivat miehestä aivan nenäni edessä. Tässä muutama varomerkki:

Hyvin hurmaava alussa ja mieli muuttui jatkuvasti. Kuuman ja kylmän vuorottelua.  Nautti huomiosta ja kehuista ihan liikaa. Puhui vaan itsestään. Itsekeskeinen. Ei puhunut tunteistaan. Valehteli. Salaili asioita. Tunnekylmä. Harrasti katoamisia. Ei vastaillut viesteihin. Keskustelukyvytön kun parisuhdeasioista olisi pitänyt puhua. Ei ollut koskaan väärässä. Ei pyytänyt anteeksi kun laukkasi. Ei tuntenut syyllisyyttä eikä häpeää....

En halunnut nähdä kun olin niin rakastunut. Myöhemmin tajusin että olin narsistin koukuttama ja rakkaus olikin riippuvuutta. 

Vierailija
1264/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipevän ystävällinen kehuskeleva huomion antaminen ja käytös. Uskotteli ja lupaili sitä sun tätä. Esitti herrasmiestä mutta se oli pelkkää kulissia. Lupaukset rikottiin ja kaiken pito mennä toisen ehdoilla. Lapsimies joka oli jäänyt lapsen tasolle.

Vierailija
1265/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyi ekoilta treffeiltä. Odotutti minua pubissa, koska oli tavannut pubissa entisen työkaverin, jonka kanssa oli jäänyt juttelemaan. Ei kehdannut keskeyttää juttua, joten odotin puoli tuntia yksinäni. Olisinpa tajunnut lopettaa siihen.

Vierailija
1266/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee kontrollifriikki ja perfektionisti. Jos ei asiat menneet miehen tavalla niin häipyi ja suuttui. Saattoi mennä monta päivää että edes vastaili viesteihin. Jatkuvat katoamiset ja hylkäämiset. Sit tultiin takas niin kuin mitään ei olis tapahtunutkaan. Tuuliviiri.

Vierailija
1267/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut selvittämättä edellisiä suhteitaan vaan hyppäsi heti uuteen suhteeseen kun tuli nyxän kanssa ongelmia. Olisi pitänyt tajuta että jos toisella on rikkonainen parisuhdehistoria joissa asiat jääneet selvittämättä niin saman tulen kokomaan myös minä kun se pois heitto rlämästä vaihe alkaa. 

Vierailija
1268/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian flirtti kaikille. Naistenmiehen ja pelimiehen käytöstavat. Olis pitänyt häipyä ajoissa. Ei voinut todellakaan luottaa. Petti salaa.

Vierailija
1269/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks italiainen Don Juan.

Vierailija
1270/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rakastin itse enemmän. Tai siltä tuntui.

Ja että ehkä rakastin enemmän sitä kuvitelmaa, jonka olin siitä toisesta itselleni luonut, kuin oikeesti sitä ihmistä.

Oltiin molemmat kans kovin nuoria.

Vierailija
1271/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tietyissä tilanteissa jätti minut täysin huomiotta, sivuutti. 

En tarkoita, että koko ajan pitäisi huomioida, toki voi vaan olla välillä. Mutta tilanteissa, joissa olisi kuulunut huomioida, ei sitä tehnyt. 

Vierailija
1272/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli lähtenyt monesta edellisestä suhteesta suoraan uuteen, osa suhteista oli jo alkanut, ennen kuin edellinen oli päättynyt.

Tämä. 

Vierailija
1273/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnarkomaani jossa työ, raha ja asema menee kaiken edelle. Kumppani on vain käyttöesine.

Vierailija
1274/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aamusuikkarit lakkasivat olisi pitänyt ymmärtää häipyä.

Vierailija
1275/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi vokottelemassa salaa baareissa muita naisia. Luuli etten tietäisi. Kyllä fiksu nainen tietää ja tietää senkin milloin olet pelkästään varalla.

Vierailija
1276/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väheksyi ja pilkkasi minua, kehui muita.

Vierailija
1277/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi kummallisia selityksiä kun ei halunnut tavata. Valehteli. Jäi kiinni valheistaan. 

Vierailija
1278/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kun tapasin miestä soitti aina joku nainen sille puhelun ja mies joutui lähtemään aina puhelun jälkeen luotani pois.

Vierailija
1279/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai tuntemaan että olen riittämätön, arvoton ja huono vaikka en sitä ole. Pitkä aika meni että sain itsetuntoni taas takaisin. 

Vierailija
1280/1336 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että kun tapasin miestä soitti aina joku nainen sille puhelun ja mies joutui lähtemään aina puhelun jälkeen luotani pois.

Saman kokenut. Menikö vessaan soittelemaan tai toiseen huoneeseen? Piilotteliko puhelintaan jatkuvasti? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme