Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia (tapailu)miehestä, joka pyörittääkin useampia naisia yhtä aikaa

Vierailija
17.01.2023 |

Ja miten asia tuli sinulle ilmi?

Lähtökohtainen oletus siis, että sinä luulit olevasi se ainoa hänelle, mutta sitten selvisikin liuta muita naisia, joille esim. viestittelee tai somessa pitää yhteyttä enemmän kuin kaverilliseen tapaan, esim. flirttailee.

Mites tuosta sitten eteenpäin? Mikä olotilasi oli, kun tajusit, ettet olekaan hänen ainoa huomion kohde?

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh mitä pelimiehiä

Vierailija
102/137 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun haaremimies jäi kiinni, että viestitteli jatkuvasti muille naisille, vaikka luulin olevani hänen ainoansa, itse olin umpirakastunut.

"He ovat vain kavereita" oli aina vastaus. Nämä naiset kertoivat mulle, että hän kyllä flirttaileekin.

Mitä tekisitte tällaiselle miehelle?

Olo on niin petetty!

Jättäisin, tuohon ei ole luottamista.

Vierailija
104/137 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
105/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kokemuksia?

Vierailija
106/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tapailuvaihe on jotenkin mystinen. Mä oon jotenki niin vanhanaikainen että kun tavataan ja kiinnostutaan niin sit ei nähdä muita ja sit jossain vaiheessa (aika nopeasti) aletaan seurustelemaan eli ollaan yhdessä ihan julkisesti. Ihan vierasta tää tämmönen että tapaillaan useampia useamman kuukauden mut ei aleta seurustelemaan kunnolla kenenkään kanssa. Ihme välitilassa roikkumista. Erikseen tietty sit jotkut pelkät seggsisuhteet mistä ei ole tarkoituskaan koskaan tulla enempää ja asia on selvä molemmille osapuolille.

No mutta harvempi varmaan ekan treffikumppanin kanssa alkaa seurustella, kyllä kai siinä muutama tapaaminen väistämättä tulee ennen kuin päädytään yhteen tai eri teille? Nää on niitä tapailukumppaneita, jostain saattaa sitten tulla seurustelua tai sit ei. Jotkut tapailee pitempään, jotkut löytää nopeasti sen oikean, toiset rakastuu eka tapaamisella ja toisella vaatii kauemmin ennen kuin tunteet herää. Ei kai tässä sen kummemmasta ole kyse.

Vierailija
107/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tapailumies nelisen vuotta, mutta meidän "suhteemme" - ei ole parempaa sanaa tälle - perustuu täydelliseen vapauteen molempiin suuntiin.

Periaate on tapailu, hauskan pito ilman sitoumuksia, odotuksia, mustasukkaisuutta jne.

Olin todella onnekas että tällaisen miehen löysin. Yleensähän mies pyrkii niskan päälle ja kontrolloimaan. Sallii itselleen mutta ei toiselle.  Ja sellaiseen en suostu.

Tämä mies on 8-vuotiaan pojan isä, pojan lähivanhempi eli asuu isänsä luona ja tapaa äitiään.

Poika pidetään kaiken ulkopuolella. Olemme kyllä tavanneet mutta siinä se sitten onkin. En pyri hänen elämäänsä miltään osin, Tapailemme kun poika on äidillään. Saatamme käydä risteilyllä, konserteissa, teatterissa. ulkona syömässä, kaikkea mukavaa irtiottoa arjesta. 

Itsestään selvää on että emme sekaannu toinen toisemme elämään emmekä asioihin. Hänellä on ihan oma elämä poikansa kanssa ja ilman, minulla omani.  Teidän että hän on ainakin kerran tavannut toistakin naista mutta se jäi lyhyeen.  Itse en ole muita miehiä tavannut mutta sekin mahdollisuus on siis auki jos haluan.

Tämä jatkuu näin niin kauan kun jatkuu, aika näyttää. Olemme hyviä ystäviä mutta emme mitään muuta. 

Kuulostaa täysin kaverisuhteelta. Eli toi mies on sulle vain pelkkä kaveri, ei mitään muuta. Suhteestanne puuttuu kaikki parisuhteen palaset. Voisit tehdä tuon kaiken naispuolisen ystäväsi kanssa. Tuo mies siis kuulostaa siltä, että olisi ihan samalla viivalla kuin kaikki naispuoliset kaverisikin.

Idea onkin se että en HALUA parisuhdetta, en HALUA sitoumuksia - eikä hänkään.

Kuorimme vain kerman päältä, emme kumpikaan muuta haluakaan!

Voihan tätä sanoa vaikka kaverisuhteeksi jos haluaa. Kaiken ydin on sitoutumattomuus ja vapaus. Vapaaehtoisuus. 

Siinä mielessä kyllä eroaa naispuolisista kavereista että tämän kanssa meillä on myös seksisuhde mitä ei ole kavereitten kanssa.  Me olemme tyytyväisiä molemmin puolin, se on pääasia. Säästyy niin paljolta turhalta väännöltä ja draamalta.

Kuulostaa hyväksikäytöltä.

Kuka tuossa hyväksikäyttää ketä, jos molemmat on tyytyväisiä tilanteeseen? Miksi ns normeista poikkeava tapailu/seukkailu pitää kääntää aina jotenkin huonoksi? Minä näen tuollaisen kuvion oikein järkevänä vaihtoehtona sinkkuvanhemmalle, ei tarvitse sotkea lasta kuvioon, mutta saa seksiä ja läheisyyttä jne. mitä moni kuitenkin kaipaa.

Vierailija
108/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kesänä ns kesämies. Ei mitään vakavaa tai seurustelusuhteeseen pyrkivää. Tiesin että hän tapailee muitakin, eipä siinä mitään kun itsekin tein samoin.

Kävi kuitenkin ilmi että yksi tapailunaisista kuvitteli seurustelevansa. Hän luuli että kun he tekevät ulkomaanmatkoja ja laskettelureissuja yhdessä, käyvät huvipuistossa ja samanikäiset lapsetkin on tutustutettu toisiinsa, mies esitelty vanhemmille mökillä jne niin seurustelua on.

Kun asia lopulta selvisi tälle reppanalle, hän tunsi niin suurta häpeää että muutti lapsineen ulkomaille.

Olkaa ihmiset hereillä.

Vierailija
109/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
110/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun haaremimies jäi kiinni, että viestitteli jatkuvasti muille naisille, vaikka luulin olevani hänen ainoansa, itse olin umpirakastunut.

"He ovat vain kavereita" oli aina vastaus. Nämä naiset kertoivat mulle, että hän kyllä flirttaileekin.

Mitä tekisitte tällaiselle miehelle?

Olo on niin petetty!

Eikö kavereiden kanssa voi flirttailla?

Vierailija
111/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehenä, jolla on varaa valita ja kavereilla myös. On ihan normi, et tapaillaan useampaa ja lähinnä sekstaillaan. Lähes kaikki suhteet alkaa "liukumalla" eli jos ihan oikeesti alkaa kipunoida, ne muut karisee pois. Ja tosiaan koskaan en ole antanut kenenkään kuvitella, etteikö ovet ois rakosellaan.

Nykyisin olen avoimessa suhteessa don't ask, don't tell-systeemillä ja parasta ikinä. <3

Vierailija
112/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asia tuli ilmi? No epäilin alusta alkaen, jo siitä hetkestä kun tapasin miehen ensimmäisen kerran. Hän oli liian hyvännäköinen ja hänellä oli vähän liikaa pilkettä silmäkulmassa. Esim. ravintolassa puhui tarjoilijanaiselle silmät tuikkien ja tsekkasi katseellaan avoimesti tämän vartalon läpi. Olo oli koko ajan epävarma miehen kanssa, vaikka mies vakuutteli, että on kanssani vakavissaan.

Eniten epäilystä herätti se, että hän laittoi viestiä max. kerran päivässä ja yleensä yöaikaan ja tapaamiset onnistuivat harvoin (saattoi mennä viikkoja niiden välillä, minkä mies selitti "työkiireillä"). Mies kertoi hänellä olevan paljon kaverinaisia ja hänen Instagram-kuviin tuli naisilta paljon kommentteja (liekkisydäntä yms.). Nämä siis selvimpiä merkkejä, muitakin toki oli.

Vahvistuksen epäilyilleni sain, kun mies jätti minut viestillä, vaikka olimme kasvotusten ja viestillä sopineet jatkosta. Selvästi oli joku kiinnostavampi ollut kuvioissa eikä minulle ollut enää tarvetta. Hajosin täysin vaikken osannut yllättyä. Eniten v-tutti oma tyhmyyteni, kun selvistä merkeistä huolimatta olin uskonut miehen puheita ja jatkanut tapailua. Olisi jo ensitreffien jälkeen pitänyt osata laittaa peli poikki ja suunnata katse muualle.

Vierailija
113/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten asia tuli ilmi? No epäilin alusta alkaen, jo siitä hetkestä kun tapasin miehen ensimmäisen kerran. Hän oli liian hyvännäköinen ja hänellä oli vähän liikaa pilkettä silmäkulmassa. Esim. ravintolassa puhui tarjoilijanaiselle silmät tuikkien ja tsekkasi katseellaan avoimesti tämän vartalon läpi. Olo oli koko ajan epävarma miehen kanssa, vaikka mies vakuutteli, että on kanssani vakavissaan.

Eniten epäilystä herätti se, että hän laittoi viestiä max. kerran päivässä ja yleensä yöaikaan ja tapaamiset onnistuivat harvoin (saattoi mennä viikkoja niiden välillä, minkä mies selitti "työkiireillä"). Mies kertoi hänellä olevan paljon kaverinaisia ja hänen Instagram-kuviin tuli naisilta paljon kommentteja (liekkisydäntä yms.). Nämä siis selvimpiä merkkejä, muitakin toki oli.

Vahvistuksen epäilyilleni sain, kun mies jätti minut viestillä, vaikka olimme kasvotusten ja viestillä sopineet jatkosta. Selvästi oli joku kiinnostavampi ollut kuvioissa eikä minulle ollut enää tarvetta. Hajosin täysin vaikken osannut yllättyä. Eniten v-tutti oma tyhmyyteni, kun selvistä merkeistä huolimatta olin uskonut miehen puheita ja jatkanut tapailua. Olisi jo ensitreffien jälkeen pitänyt osata laittaa peli poikki ja suunnata katse muualle.

Oliko nimikirjaimet M. S. ?

Vierailija
114/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko nimikirjaimet M. S. ?

Ei.

Vierailija
115/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tapailuvaihe on jotenkin mystinen. Mä oon jotenki niin vanhanaikainen että kun tavataan ja kiinnostutaan niin sit ei nähdä muita ja sit jossain vaiheessa (aika nopeasti) aletaan seurustelemaan eli ollaan yhdessä ihan julkisesti. Ihan vierasta tää tämmönen että tapaillaan useampia useamman kuukauden mut ei aleta seurustelemaan kunnolla kenenkään kanssa. Ihme välitilassa roikkumista. Erikseen tietty sit jotkut pelkät seggsisuhteet mistä ei ole tarkoituskaan koskaan tulla enempää ja asia on selvä molemmille osapuolille.

Eihän kukaan normiterve ihminen toisia roikottele, vaan kyse on juurikin nettideittailun myötä syntyneestä (miesten) alalajista. Kai pieni joukko naisiakin tuota harrastaa kun media promoaa moderneja "voimanaisia".

Mutta haaremmiehiin naiset haksahtavat, koska haaremmiehet ovat vähintään jokseenkin komeita sekä sosiaalisesti kyvykkäitä. Ja ovat toki hankkineet rutiinin ja keinot tehokkaaseen saalistukseen. Netti on näille oikea kultakaivos, kun miesten välinen polarisaatio on hyvin jyrkkää pariutumisessa noin viidenneksen mieskunnasta kerätessä naisten primäärisen kiinnostuksen.

Toki hyvät jätkätkin voivat joskus ajatua useamman naisen loukkuun, kuten itsellekin kerran kävi. Olin juuri eronnut nuoruuden pitkästä suhteesta ja mopedi siinä sitten keuli. Ymmärsin kuitenkin melko nopeasti virheeni ja lopetin pelleilyn.

Vierailija
116/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on naisille täysin normaalia. Siksi en alakaan mihinkään naisen kanssa ellei hän ole jo valmiiksi ihastunut ja on selvää, että olen ainoa jonka kanssa edes viestittelee.

Vierailija
117/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi minulle viestiä joka oli tarkoitettu toiselle naiselle. Puolustautui agressiivisesti että vastahan tässä on 2vkoa "pyöritty", kihlojako odotin. Vastasin että eikun odotan ettei mies jota tapailen dippaa mulkkuaan muihin ja sain kuulla olevani mustasukkainen  sekä läheisriippuvainen, jonka jälkeen mies ghostasi täysin.

En tiedä oliko  nyt haaremia mutta ainakin toinen nainen.

Vierailija
118/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan normiterve ihminen toisia roikottele, vaan kyse on juurikin nettideittailun myötä syntyneestä (miesten) alalajista. Kai pieni joukko naisiakin tuota harrastaa kun media promoaa moderneja "voimanaisia".

Mutta haaremmiehiin naiset haksahtavat, koska haaremmiehet ovat vähintään jokseenkin komeita sekä sosiaalisesti kyvykkäitä. Ja ovat toki hankkineet rutiinin ja keinot tehokkaaseen saalistukseen. Netti on näille oikea kultakaivos, kun miesten välinen polarisaatio on hyvin jyrkkää pariutumisessa noin viidenneksen mieskunnasta kerätessä naisten primäärisen kiinnostuksen.

Toki hyvät jätkätkin voivat joskus ajatua useamman naisen loukkuun, kuten itsellekin kerran kävi. Olin juuri eronnut nuoruuden pitkästä suhteesta ja mopedi siinä sitten keuli. Ymmärsin kuitenkin melko nopeasti virheeni ja lopetin pelleilyn.

Identifioidut hyväksi jätkäksi vaikka olet toiminut ihan samalla lailla kuin nuo kusipäät. Vaikka lopetit pelleilyn, et saa niitä asioita tekemättömäksi.

Hyvä jätkä ei ajaudu tuollaisiin tilanteisiin.

Vierailija
119/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vikaa on siinä huijatuksi tulleessakin, jos ei osaa ajoissa ottaa asioita puheeksi.

Vierailija
120/137 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vikaa on siinä huijatuksi tulleessakin, jos ei osaa ajoissa ottaa asioita puheeksi.

Jos on esimerkiksi käyty keskustelu, jossa mies on sanonut olevansa tosissaan naisen kanssa, pitäisikö silloin vielä erikseen alkaa kyselemään, ettei vaan olisi muita naisia kuvioissa? Ja luuletko oikeasti että jos mies on mlkku, hän antaa rehellisen vastauksen?

Ainakin minulla on ollut tapana luottaa ihmisten sanaan. Jos joku valehtelee, se ei ole minun vikani.