Kokemuksia (tapailu)miehestä, joka pyörittääkin useampia naisia yhtä aikaa
Ja miten asia tuli sinulle ilmi?
Lähtökohtainen oletus siis, että sinä luulit olevasi se ainoa hänelle, mutta sitten selvisikin liuta muita naisia, joille esim. viestittelee tai somessa pitää yhteyttä enemmän kuin kaverilliseen tapaan, esim. flirttailee.
Mites tuosta sitten eteenpäin? Mikä olotilasi oli, kun tajusit, ettet olekaan hänen ainoa huomion kohde?
Kommentit (137)
Oletteko sopineet tapailun tai seurustelun alussa, ettette tapaile muita?
Varsinkin tapailussa tai deittailussa, miksi sitä halutaankin kutsua, on varsin yleistä että tapaillaan muitakin tai ollaan deittisovelluksessa. Olettamalla saa aikaan vain harmia, joten ottakaa asia puheeksi jos ette halua toisen tapailevan muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut tapailumies nelisen vuotta, mutta meidän "suhteemme" - ei ole parempaa sanaa tälle - perustuu täydelliseen vapauteen molempiin suuntiin.
Periaate on tapailu, hauskan pito ilman sitoumuksia, odotuksia, mustasukkaisuutta jne.
Olin todella onnekas että tällaisen miehen löysin. Yleensähän mies pyrkii niskan päälle ja kontrolloimaan. Sallii itselleen mutta ei toiselle. Ja sellaiseen en suostu.
Tämä mies on 8-vuotiaan pojan isä, pojan lähivanhempi eli asuu isänsä luona ja tapaa äitiään.
Poika pidetään kaiken ulkopuolella. Olemme kyllä tavanneet mutta siinä se sitten onkin. En pyri hänen elämäänsä miltään osin, Tapailemme kun poika on äidillään. Saatamme käydä risteilyllä, konserteissa, teatterissa. ulkona syömässä, kaikkea mukavaa irtiottoa arjesta.
Itsestään selvää on että emme sekaannu toinen toisemme elämään emmekä asioihin. Hänellä on ihan oma elämä poikansa kanssa ja ilman, minulla omani. Teidän että hän on ainakin kerran tavannut toistakin naista mutta se jäi lyhyeen. Itse en ole muita miehiä tavannut mutta sekin mahdollisuus on siis auki jos haluan.
Tämä jatkuu näin niin kauan kun jatkuu, aika näyttää. Olemme hyviä ystäviä mutta emme mitään muuta.
Kuulostaa täysin kaverisuhteelta. Eli toi mies on sulle vain pelkkä kaveri, ei mitään muuta. Suhteestanne puuttuu kaikki parisuhteen palaset. Voisit tehdä tuon kaiken naispuolisen ystäväsi kanssa. Tuo mies siis kuulostaa siltä, että olisi ihan samalla viivalla kuin kaikki naispuoliset kaverisikin.
Idea onkin se että en HALUA parisuhdetta, en HALUA sitoumuksia - eikä hänkään.
Kuorimme vain kerman päältä, emme kumpikaan muuta haluakaan!
Voihan tätä sanoa vaikka kaverisuhteeksi jos haluaa. Kaiken ydin on sitoutumattomuus ja vapaus. Vapaaehtoisuus.
Siinä mielessä kyllä eroaa naispuolisista kavereista että tämän kanssa meillä on myös seksisuhde mitä ei ole kavereitten kanssa. Me olemme tyytyväisiä molemmin puolin, se on pääasia. Säästyy niin paljolta turhalta väännöltä ja draamalta.
Kuulostaa hyväksikäytöltä.
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee, että eliittimiehillä riittä naisia joka sormelle ja he rohmuavat niitä naisia itselleen niin paljon, että jää huomattava osa miehiä keille ei riitä. Tinderissä eliittimiehet saa satoja tykkäyksiä kuukaudssa ja vaatimattommman näköiset miehet muutamia. Mutta te naiset vaikka jaatte mielummin eliittimiehen muiden naisten kanssa, kuin tyydytte ottamaan vaatimattomamman (oman tasoisenne) miehen omaksenne.
Mitä ihmeen eliittimiehiä? Tunne-elämän kehityksessä lapsen tasolle jääneitä luusereita ne on. Saavat naisia vain valehtelemalla ja manipuloimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tinderissä vaikka puhui että seurustellaan. No se olikin ruma ja nolo mies, jätin sen ja kerroin että olen muka kiireinen töissä jne. Laitoin samantien oman tinder-ilmoituksen että se ruma paska näkee sen 🤣 kosto on suloinen 🤣
Seuraava mies kävi täällä 150 km päässä pari kertaa mutta homma hyytyi kun en kutsunut kotiin jne. Loppui yhteydenpito kuin seinään. Hänkin oli kokoajan aktiivisena tinderissä, näin kun kilometrit vaihtui. En tosin olettanutkaan että seurustellaan mutta silti.
Oi, oi, miten mies reagoi tuohon kostoon?
Kuukauden päästä halusi tavata, sanoin että olin kiireinen. Ja että minulla on jo seuraa. Parin kuukauden päästä pyysi kävelylle 🤣 estin koko rumiluksen.
Miksi minun tarina sai ala peukkuja? Miksi en saisi muka näpäyttää kusipäätä?
Miten jätit miehen? Kerroitko, että katsoit hänen meseään?[/quote]
Suutuin ja kerroin kyllä, että katsoin ja mitä näin ja ajoin hänet pihalle. Siinä se.
Yhdellä oli ihan HIRVEÄ KIIRE aina kun halusi luokseni pikaisille :D
Säntäsi kuin ripulitautinen huoltsikan vessaan ja hommat hoidettuaan lähti kuin telkkä pöntöstä.
Halusi vissiin, etten vaan ala luulemaan mitään ja tämä kiire oli joku kohtelias tapa hänelle käydä äkkiä runkulla ja karkuun.
En itsekään mitään vakavaa hänestä halunnut, oli minua aika paljon nuorempikin. Ei päästy oikein tutustumaan, kun hänellä oli niin kauhea kiire aina.
Kerran sanoin sitten, et tuus ens kerralla sillon, kun sulla ei oo niin kiire!
Oli estänyt mut tän jälkeen, laittoi siitä 2 v päästä viestin, että mitä kuuluu? ;)
En vastannut mitään.
Niin hän varmaan pyöritti useampaa..
Valehteli olevansa kavereidensa kanssa veneilemässä; tuli vastaan baarissa toisen naisen kanssa, juoksi pois paikalta ja jälkikäteen kun kysyin asiasta niin koitti syyllistää minua asiasta sanomalla että miksi en tullut juttelemaan jos kerran näin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko sopineet tapailun tai seurustelun alussa, ettette tapaile muita?
Varsinkin tapailussa tai deittailussa, miksi sitä halutaankin kutsua, on varsin yleistä että tapaillaan muitakin tai ollaan deittisovelluksessa. Olettamalla saa aikaan vain harmia, joten ottakaa asia puheeksi jos ette halua toisen tapailevan muita.
Tapailun alusta asti on puhuttu, että on tunteita vain toisiamme kohtaan. Muut ovat vain muita, ilman tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Valehteli olevansa kavereidensa kanssa veneilemässä; tuli vastaan baarissa toisen naisen kanssa, juoksi pois paikalta ja jälkikäteen kun kysyin asiasta niin koitti syyllistää minua asiasta sanomalla että miksi en tullut juttelemaan jos kerran näin hänet.
Voi jeesus mitä tyyppejä :D
Valitettavasti kokemuksesta tiedän että naiset kiihottuvat miehistä joilla käy flaksi, koska olen mies ja minullakin on joskus käynyt flaksi enemmän kuin lääkäri määrää.
En tiedä miksi, mutta niin on. Koska sitä ennen on saattanut olla ns. kuiva kausi pitkäänkin mutta sitten kun lohkeaa, muut naiset kirjaimellisesti haistavan miehestä pinpin hajun pitkän matkan päähän ja sitten touhu menee erikoiseksi. Sitten siinä tilanteessa jossa toinen toistaan viehättävämmät naiset osoittavat hämmentyneelle luomakunnan kruunulle suosiotaan, miehen on hyvin vaikeaa vastustaa kiusausta.
Aivan käsittämätön ilmiö. Mutta jokainen mies sen tietää, jos luoja on häntä sillä kokemuksella edes yhdenkin kerran siunannut.
Vierailija kirjoitti:
mutta sitten kun lohkeaa, muut naiset kirjaimellisesti haistavan miehestä pinpin hajun pitkän matkan päähän ja sitten touhu menee erikoiseksi. Sitten siinä tilanteessa jossa toinen toistaan viehättävämmät naiset osoittavat hämmentyneelle luomakunnan kruunulle suosiotaan, miehen on hyvin vaikeaa vastustaa kiusausta.
Lol
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kokemuksesta tiedän että naiset kiihottuvat miehistä joilla käy flaksi, koska olen mies ja minullakin on joskus käynyt flaksi enemmän kuin lääkäri määrää.
En tiedä miksi, mutta niin on. Koska sitä ennen on saattanut olla ns. kuiva kausi pitkäänkin mutta sitten kun lohkeaa, muut naiset kirjaimellisesti haistavan miehestä pinpin hajun pitkän matkan päähän ja sitten touhu menee erikoiseksi. Sitten siinä tilanteessa jossa toinen toistaan viehättävämmät naiset osoittavat hämmentyneelle luomakunnan kruunulle suosiotaan, miehen on hyvin vaikeaa vastustaa kiusausta.
Aivan käsittämätön ilmiö. Mutta jokainen mies sen tietää, jos luoja on häntä sillä kokemuksella edes yhdenkin kerran siunannut.
Täsmälleen sama ilmiö naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus mitä tyyppejä :D
Mäkin oon tapaillut tuollaista syyllistäjää.
Lähti baariin, sieltä jatkoille eikä ilmoittanut mitään niinkun oltiin sovittu. Sanoin tuosta, että olisi vaikka laittanut viestin että menee aamuun saakka niin intti vaan että kun ei mustakaan kuulunut niin ei hänestäkään. Tuota jankutti kuin papukaija, kun yritin ihan syyllistämättä kevyeen sävyyn jutella siitä, että olis ollut kiva että oisit ilmotellut jotain.
Näin myös, että oli viestitellyt toiselle naiselle, olimme siis vasta tapailuvaiheessa. Kysyin, että tapaileeko muitakin niin alkoi meuhkaamaan että "luen salaa hänen viestejään" :D
Tällä tyypillä oli muutenkin tapana, että se itse pointti jää sen alle, että hän alkaa syyttämään toista jostain.
Ei kai siinä, pikkuveljenikin teki tuota joskus 5-vuotiaana, että huomio menisi pois hänen tekosistaan.
Ja huom, mistään en syyttänyt tai nalkuttanut vaan kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tyypillä oli muutenkin tapana, että se itse pointti jää sen alle, että hän alkaa syyttämään toista jostain.
Ei kai siinä, pikkuveljenikin teki tuota joskus 5-vuotiaana, että huomio menisi pois hänen tekosistaan.
:D
Idea onkin se että en HALUA parisuhdetta, en HALUA sitoumuksia - eikä hänkään.
Kuorimme vain kerman päältä, emme kumpikaan muuta haluakaan!
Voihan tätä sanoa vaikka kaverisuhteeksi jos haluaa. Kaiken ydin on sitoutumattomuus ja vapaus. Vapaaehtoisuus.
Siinä mielessä kyllä eroaa naispuolisista kavereista että tämän kanssa meillä on myös seksisuhde mitä ei ole kavereitten kanssa. Me olemme tyytyväisiä molemmin puolin, se on pääasia. Säästyy niin paljolta turhalta väännöltä ja draamalta.