Kokemuksia (tapailu)miehestä, joka pyörittääkin useampia naisia yhtä aikaa
Ja miten asia tuli sinulle ilmi?
Lähtökohtainen oletus siis, että sinä luulit olevasi se ainoa hänelle, mutta sitten selvisikin liuta muita naisia, joille esim. viestittelee tai somessa pitää yhteyttä enemmän kuin kaverilliseen tapaan, esim. flirttailee.
Mites tuosta sitten eteenpäin? Mikä olotilasi oli, kun tajusit, ettet olekaan hänen ainoa huomion kohde?
Kommentit (137)
Näin se menee, että eliittimiehillä riittä naisia joka sormelle ja he rohmuavat niitä naisia itselleen niin paljon, että jää huomattava osa miehiä keille ei riitä. Tinderissä eliittimiehet saa satoja tykkäyksiä kuukaudssa ja vaatimattommman näköiset miehet muutamia. Mutta te naiset vaikka jaatte mielummin eliittimiehen muiden naisten kanssa, kuin tyydytte ottamaan vaatimattomamman (oman tasoisenne) miehen omaksenne.
Nykyään on oikeasti niin helppoa tuollainen. Syyllistyn itse samaan mutta sillä erolla etten väitä edes toisen olevan ainoa enkä liioittele tunteitani jos niitä ei ole.
Minä en halua parisuhdetta tässä tilanteessa vaan pitää vain hauskaa ja kevyttä tapailua. Sen kerron suoraan, joskus käy vaan niin että toinen kehittää tunteita ja sitten on aika lopettaa. Kyllä se harmittaa minuakin, kaikki tyypit kuitenkin juuri sellaisia kuin voisin kuvitella myös suhteeseen kunhan sellaiseen joskus olen valmis.
Toki tässä hankaluutensa, minulle on valehdeltu että ovat vapaita. Pari vahinkoa siis varatun kanssa on päässyt käymään. Tieten tahtoin en varattuihin koske. Nämäkin miehet käyttää oikeasti vaivaa, hyvin tietoista pettämistä.
Ehkä törkein oli eräs tyyppi jonka kanssa tavattiin Tinderissä. Juteltiin muutama viikko melkein 24/7 viestein ja tavattiin kahvin merkeissä julkisella paikalla. Kemiaa oli niin paljon että päädyttiin miehen asunnolle ja harrastettiin seksiä. Tätä tehtiin pari kuukautta. Oli selvää että suhde perustuu vain valtavan hyvään seksiin, nautittiin molemmat täysin rinnoin.
Kerran sitten puhelun aikana alkoi kuulua naisen ääntä ja puhelu katkesi. Tästä vyyhti sitten paljastui. Olikin ihan naimisissa oleva mies ja kävin hänen luonaan kun vaimo iltavuorossa.
Toinen asui kauempana, nähtiin eräs viikonloppu mökillä ja vietettiin oikein ihana viikonloppu. Pidettiin tiivisti yhteyttä. Eräänä päivänä soitti tapansa mukaan ja tunnusti että on rakastumassa minuun, on vaimolleen kertonut että haluaisi erota.
Nykyään olen paljon tarkempi.. ei näistä oikeasti tiedä.
Tosin ei tiedä minustakaan. Minulla on vuorotyö ja paljon muita juttuja ja tapailemani tyypit joutuvat tottumaan siihen ettei nähdä välillä useampaan viikkoon. Tosin saatan välillä tavata jonkun mutta ei muut siitä tiedä. Kertoisin kyllä rehellisesti että muita on jos joku kysyisi.
Oli tinderissä vaikka puhui että seurustellaan. No se olikin ruma ja nolo mies, jätin sen ja kerroin että olen muka kiireinen töissä jne. Laitoin samantien oman tinder-ilmoituksen että se ruma paska näkee sen 🤣 kosto on suloinen 🤣
Seuraava mies kävi täällä 150 km päässä pari kertaa mutta homma hyytyi kun en kutsunut kotiin jne. Loppui yhteydenpito kuin seinään. Hänkin oli kokoajan aktiivisena tinderissä, näin kun kilometrit vaihtui. En tosin olettanutkaan että seurustellaan mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia naisia kiinnostaa vain ne tietyt samat haaremimiehet?
Tätä mäkin ihmettelen.
t. haaremimieheen retkahtanut.
(tosin luulin olevani ainut. En alussa tiennyt hänen olevan haaremimies)
Ne on yleensä sosiaalisesti taitavia tyyppejä (ei välttämättä mitään maailman parhaimman näköisiä, koska jos olisivat, naiset epäilisivät heitä heti pelimiehiksi). Todennäköisesti peilaavat naista paljonkin, mikä on siis tekniikka saada naiselle tunne, että mies olisi todella sopiva naiselle.
Olen itsekin todennäköisesti retkahtanut tällaiseen tapaukseen. En tarkalleen ottaen tiedä muuta, kuin että hän oli tinderissä edelleen (se näkyi puhelimensa aloitusnäytössä eniten käytetyissä sovelluksissa, en siis koskenut puhelimeensa) ja kun aloin painostaa suhteen eteenpäin viemisellä (läheisten tapaamisella), niin mies lopetti suhteen. Yhteinen aika siihen asti oli tuntunut ihan täydelliseltä, mutta toisaalta näimme kohtuu harvoin ja oli työkiireitä jne., mitä näillä tyypeillä ilmeisesti usein on. Jälkikäteen oli ihan sellainen, että mitä ihmettä tässä tapahtui ja kuvittelinko kaiken sen rakastumisen omassa päässäni. Ilmeisesti.
Onko pelimiesten kuningas Neil Strauss sinusta maailman parhaimman näköinen? Tai Ross Jeffries? Et taida tietää, mikä on pelimies.
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee, että eliittimiehillä riittä naisia joka sormelle ja he rohmuavat niitä naisia itselleen niin paljon, että jää huomattava osa miehiä keille ei riitä. Tinderissä eliittimiehet saa satoja tykkäyksiä kuukaudssa ja vaatimattommman näköiset miehet muutamia. Mutta te naiset vaikka jaatte mielummin eliittimiehen muiden naisten kanssa, kuin tyydytte ottamaan vaatimattomamman (oman tasoisenne) miehen omaksenne.
Naisten mielestä eliittimiehiä ei ole, vaan ainoastaan hyvä profiili ratkaisee. Ulkonäkökään ei merkitse, eikä raha, eikä oikeastaan mikään. Ihan vain tuuri. Kaikki miehet ovat samalla viivalla. Yeah right.
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei pidä tapailla lainkaan ainakaan enää sen jälkeen kun muut kuviot tulee ilmi. Toki ne yleensä vaistoaa jo heti alkuvaiheessa ja vaisto ei suotta varoittele. Tuollainen ei tapojaan muuta joten luiskaan vaan.
Jos ei hyvää ja parisuhdekykyistä/haluista miestä löydy niin yksinkin on parempi kuin tuollaisen hamesankarin kanssa.
tämä
Vierailija kirjoitti:
Minun haaremimies jäi kiinni, että viestitteli jatkuvasti muille naisille, vaikka luulin olevani hänen ainoansa, itse olin umpirakastunut.
"He ovat vain kavereita" oli aina vastaus. Nämä naiset kertoivat mulle, että hän kyllä flirttaileekin.
Mitä tekisitte tällaiselle miehelle?
Olo on niin petetty!
Olisit laittanut hänelle rahaa, jos hänellä olisi ollut merirosvot perässä? Kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyvä vai sen mahdollistava?
Vierailija kirjoitti:
Oli tinderissä vaikka puhui että seurustellaan. No se olikin ruma ja nolo mies, jätin sen ja kerroin että olen muka kiireinen töissä jne. Laitoin samantien oman tinder-ilmoituksen että se ruma paska näkee sen 🤣 kosto on suloinen 🤣
Seuraava mies kävi täällä 150 km päässä pari kertaa mutta homma hyytyi kun en kutsunut kotiin jne. Loppui yhteydenpito kuin seinään. Hänkin oli kokoajan aktiivisena tinderissä, näin kun kilometrit vaihtui. En tosin olettanutkaan että seurustellaan mutta silti.
Naiset, te olette noloja.🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, oi, miten mies reagoi tuohon kostoon?
Vierailija kirjoitti:
Girl power💪
Minulla on ollut tapailumies nelisen vuotta, mutta meidän "suhteemme" - ei ole parempaa sanaa tälle - perustuu täydelliseen vapauteen molempiin suuntiin.
Periaate on tapailu, hauskan pito ilman sitoumuksia, odotuksia, mustasukkaisuutta jne.
Olin todella onnekas että tällaisen miehen löysin. Yleensähän mies pyrkii niskan päälle ja kontrolloimaan. Sallii itselleen mutta ei toiselle. Ja sellaiseen en suostu.
Tämä mies on 8-vuotiaan pojan isä, pojan lähivanhempi eli asuu isänsä luona ja tapaa äitiään.
Poika pidetään kaiken ulkopuolella. Olemme kyllä tavanneet mutta siinä se sitten onkin. En pyri hänen elämäänsä miltään osin, Tapailemme kun poika on äidillään. Saatamme käydä risteilyllä, konserteissa, teatterissa. ulkona syömässä, kaikkea mukavaa irtiottoa arjesta.
Itsestään selvää on että emme sekaannu toinen toisemme elämään emmekä asioihin. Hänellä on ihan oma elämä poikansa kanssa ja ilman, minulla omani. Teidän että hän on ainakin kerran tavannut toistakin naista mutta se jäi lyhyeen. Itse en ole muita miehiä tavannut mutta sekin mahdollisuus on siis auki jos haluan.
Tämä jatkuu näin niin kauan kun jatkuu, aika näyttää. Olemme hyviä ystäviä mutta emme mitään muuta.
Niin miksi naiset retkahtaa noihin? Heillä on sellaisia sosiaalisia "taitoja", koukkuja, houkuttimia, sanamuotoja, eleitä joihin naiset lumoutuvat. Mm. naisen huomiointi, hyvätapaisuus, kohteliaisuus, hyvä ulosanti.
Varokaa.
Mitä kauemmin saa pidettyä saaliin koukussa ja lopuksi ghostaa niin se maistuu todella makialta <3
Vierailija kirjoitti:
Oli tunne, etten ehkä, vastoin hänen vakuuttelujaan, ole ainoa kiinnostuksen kohde. Niinpä kun hän oli luonani, vilkaisin hänen messengeriään. Se oli täynnä naisille lähetettyjä lässytysviestejä ja osassa tosi intiimiäkin k-18 juttua. En voi ymmärtää, itse luulin meidän seurustelevan ja toisten jääneen taakse. Osa viesteistä oli niin tuoreita, että lähetetty siinä minun luonani öitä ollessaan.
Miten jätit miehen? Kerroitko, että katsoit hänen meseään?
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi naiset retkahtaa noihin? Heillä on sellaisia sosiaalisia "taitoja", koukkuja, houkuttimia, sanamuotoja, eleitä joihin naiset lumoutuvat. Mm. naisen huomiointi, hyvätapaisuus, kohteliaisuus, hyvä ulosanti.
Varokaa.
Tämä. He ovat kohteliaita, heittävät kehuja, huomioivat paljonkin.
Todellakin varokaa näitä!!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut tapailumies nelisen vuotta, mutta meidän "suhteemme" - ei ole parempaa sanaa tälle - perustuu täydelliseen vapauteen molempiin suuntiin.
Periaate on tapailu, hauskan pito ilman sitoumuksia, odotuksia, mustasukkaisuutta jne.
Olin todella onnekas että tällaisen miehen löysin. Yleensähän mies pyrkii niskan päälle ja kontrolloimaan. Sallii itselleen mutta ei toiselle. Ja sellaiseen en suostu.
Tämä mies on 8-vuotiaan pojan isä, pojan lähivanhempi eli asuu isänsä luona ja tapaa äitiään.
Poika pidetään kaiken ulkopuolella. Olemme kyllä tavanneet mutta siinä se sitten onkin. En pyri hänen elämäänsä miltään osin, Tapailemme kun poika on äidillään. Saatamme käydä risteilyllä, konserteissa, teatterissa. ulkona syömässä, kaikkea mukavaa irtiottoa arjesta.
Itsestään selvää on että emme sekaannu toinen toisemme elämään emmekä asioihin. Hänellä on ihan oma elämä poikansa kanssa ja ilman, minulla omani. Teidän että hän on ainakin kerran tavannut toistakin naista mutta se jäi lyhyeen. Itse en ole muita miehiä tavannut mutta sekin mahdollisuus on siis auki jos haluan.
Tämä jatkuu näin niin kauan kun jatkuu, aika näyttää. Olemme hyviä ystäviä mutta emme mitään muuta.
Kuulostaa täysin kaverisuhteelta. Eli toi mies on sulle vain pelkkä kaveri, ei mitään muuta. Suhteestanne puuttuu kaikki parisuhteen palaset. Voisit tehdä tuon kaiken naispuolisen ystäväsi kanssa. Tuo mies siis kuulostaa siltä, että olisi ihan samalla viivalla kuin kaikki naispuoliset kaverisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa täysin kaverisuhteelta. Eli toi mies on sulle vain pelkkä kaveri, ei mitään muuta. Suhteestanne puuttuu kaikki parisuhteen palaset. Voisit tehdä tuon kaiken naispuolisen ystäväsi kanssa. Tuo mies siis kuulostaa siltä, että olisi ihan samalla viivalla kuin kaikki naispuoliset kaverisikin.
No tuskinpa hän naispuolisten ystäviensä kanssa sekstailee, flirttailee, on lähellä jne. ;) Eikä tietenkään ole sitä eroottista kemiaa ja tunnelmaa kavereiden välillä, mikä miehen ja naisen välillä on.
Kuulostaa kyllä hyvältä tuo hänen tilanteensa, klassinen rakastaja! Varmaan sinäkin kateellisuuttasi kommentoit noin, kun toinen saa rusinat pullasta ja nauttii elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia naisia kiinnostaa vain ne tietyt samat haaremimiehet?
Tätä mäkin ihmettelen.
t. haaremimieheen retkahtanut.
(tosin luulin olevani ainut. En alussa tiennyt hänen olevan haaremimies)
Ne on yleensä sosiaalisesti taitavia tyyppejä (ei välttämättä mitään maailman parhaimman näköisiä, koska jos olisivat, naiset epäilisivät heitä heti pelimiehiksi). Todennäköisesti peilaavat naista paljonkin, mikä on siis tekniikka saada naiselle tunne, että mies olisi todella sopiva naiselle.
Olen itsekin todennäköisesti retkahtanut tällaiseen tapaukseen. En tarkalleen ottaen tiedä muuta, kuin että hän oli tinderissä edelleen (se näkyi puhelimensa aloitusnäytössä eniten käytetyissä sovelluksissa, en siis koskenut puhelimeensa) ja kun aloin painostaa suhteen eteenpäin viemisellä (läheisten tapaamisella), niin mies lopetti suhteen. Yhteinen aika siihen asti oli tuntunut ihan täydelliseltä, mutta toisaalta näimme kohtuu harvoin ja oli työkiireitä jne., mitä näillä tyypeillä ilmeisesti usein on. Jälkikäteen oli ihan sellainen, että mitä ihmettä tässä tapahtui ja kuvittelinko kaiken sen rakastumisen omassa päässäni. Ilmeisesti.
Onko pelimiesten kuningas Neil Strauss sinusta maailman parhaimman näköinen? Tai Ross Jeffries? Et taida tietää, mikä on pelimies.
Lukutaito? Tuossahan nimen omaan luki, että ne miehet, ketkä pyörittelee naisia, eivät ole parhaimmannäköisiä. Palstallakin aina näkyy (miesten) itkua siitä, että vain chadit saa naisia, vaikka oikeasti niitä chadeja naiset kiertää kaukaa ja naisia pyörittää ne tavallisen näköiset kundit.
Vierailija kirjoitti:
Itse yritin tällaista vastaavaa kuviota (mulla on lapsia ja mieluummin pidän miehen arjestani erossa), mutta en vain osannut. Siis mulla kehittyi tunteita ja sitten siitä tulikin aika repivää, kun diili oli, ettei mitään vakavaa. En ole toista kertaa uskaltanut kokeilla, kun sen verran kuormittavaa se lopulta oli, ja toisaalta mikään tiiviimpi suhde ei mun elämään ehkä mahdu.
Varmaan pitäisi löytää ns. vakava ja monogaminen suhde, jossa kuitenkin asutaan erillään. Luulen vaan, että sellaista haluavat on aika harvassa. Enpä sitten ole vaivautunut edes deittisovelluksiin enää, vaan toistaiseksi olen ilman.
Oli tunne, etten ehkä, vastoin hänen vakuuttelujaan, ole ainoa kiinnostuksen kohde. Niinpä kun hän oli luonani, vilkaisin hänen messengeriään. Se oli täynnä naisille lähetettyjä lässytysviestejä ja osassa tosi intiimiäkin k-18 juttua. En voi ymmärtää, itse luulin meidän seurustelevan ja toisten jääneen taakse. Osa viesteistä oli niin tuoreita, että lähetetty siinä minun luonani öitä ollessaan.