Kokemuksia (tapailu)miehestä, joka pyörittääkin useampia naisia yhtä aikaa
Ja miten asia tuli sinulle ilmi?
Lähtökohtainen oletus siis, että sinä luulit olevasi se ainoa hänelle, mutta sitten selvisikin liuta muita naisia, joille esim. viestittelee tai somessa pitää yhteyttä enemmän kuin kaverilliseen tapaan, esim. flirttailee.
Mites tuosta sitten eteenpäin? Mikä olotilasi oli, kun tajusit, ettet olekaan hänen ainoa huomion kohde?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vikaa on siinä huijatuksi tulleessakin, jos ei osaa ajoissa ottaa asioita puheeksi.
Jos on esimerkiksi käyty keskustelu, jossa mies on sanonut olevansa tosissaan naisen kanssa, pitäisikö silloin vielä erikseen alkaa kyselemään, ettei vaan olisi muita naisia kuvioissa? Ja luuletko oikeasti että jos mies on mlkku, hän antaa rehellisen vastauksen?
Ainakin minulla on ollut tapana luottaa ihmisten sanaan. Jos joku valehtelee, se ei ole minun vikani.
Mies voi olla tosissaan useamman naisen kanssa samanaikaisesti.
Silloin mies voisi rehellisesti kertoa olevansa polyamoristi. He eivät edelleenkään ole valtavirtaa (thank god), joten melko kohtuutonta, jos naisen pitäisi osata olettaa sitä miehestä.
Kokemukseni mukaan tuota useamman pyörittelyä harrastaa kaikki, joilla ylipäätään on mahdollisuus moiseen.
Netti on mahdollistanut tämän.
On helppoa pyöritellä netissä vaikka kuinka montaa, eivätkä he edes tiedä toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan tuota useamman pyörittelyä harrastaa kaikki, joilla ylipäätään on mahdollisuus moiseen.
Ei harrasta. Olen tavannut muutaman komean ja sosiaalisen miehen, joilla on moraali. Yhden kanssa menin naimisiin. Mutta silloin kun olin sinkku niin 8/10 oli naisten pyörittäjiä ja joskus tuli normaali oikeasti suhdetta hakeva hyvännäköinen mies vastaan. En tiedä onko se niin, että ne hyvät ovat jo suhteessa vai onko se niin, että häntäheikkien määrä on lisääntynyt tässä maailmassa eikä suurinta osaa miehistä kiinnosta sitoutua kun deittimarkkinoiden jakauma tuntuu olevan niin vinoutunut häntäheikkien suuntaan
Häntäheikkien määrä on lisääntynyt, sillä ujoimmatkin pystyvät toteuttamaan online villeimpiäkin unelmiaan ties missä äpeissä.
Tämän voi tehdä kätevästi edes poistumatta kotoa.
Ysärillä piti oikeasti ulostautua kodista ja fyysisesti lähestyä naisia jne. Aika kova kynnys monille.
Lähtökohtainen oletus että olisin se ainoa mies jota tapailunainen tapailee, osoittaa kyllä tyhmyyteni.
Nainen, ota somedeitistä paljon klikkailtu kiertomunamies ja nauti ylläreistä niin fyysisistä kuin psyykkisistä. Tärkeintähän on että munamies kelpaa muille naisille joten preferenssit on kohdallaan.
onko sinulla jotain traumoja siitä ettet ole saanut kiedottua jotakuta pikkusormen ympärille, kun olet itse kiinnostunut miehestä (kuten seurailemalla kauppakeskuksessa) mutta nokka on niin pystyssä ettet tee asian eteen mitään. sitten tuleekn poru kun joku toinen tekee sen; alkaa ärräpäitä lentämään, ihan runebergin kadullakin. menikö ihan nupukivillä nurin harmista?
Mies voi olla tosissaan useamman naisen kanssa samanaikaisesti.