Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia (tapailu)miehestä, joka pyörittääkin useampia naisia yhtä aikaa

Vierailija
17.01.2023 |

Ja miten asia tuli sinulle ilmi?

Lähtökohtainen oletus siis, että sinä luulit olevasi se ainoa hänelle, mutta sitten selvisikin liuta muita naisia, joille esim. viestittelee tai somessa pitää yhteyttä enemmän kuin kaverilliseen tapaan, esim. flirttailee.

Mites tuosta sitten eteenpäin? Mikä olotilasi oli, kun tajusit, ettet olekaan hänen ainoa huomion kohde?

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yötä miehen luona, kuten usein aiemminkin. Minulla hänen luonaan oma hammasharja, dödö ja kosteusvoide. Kun niitä hyllyltä kaivelin esiin, niin käteeni osuikin kortsupaketti, josta oli käytetty 4 kpl. Paketti ei ollut siellä viikkoa ennen kuin olin yötä ja me emme niitä käyttäneet. Sen jälkeen en suostunut häntä tapaamaan, sattui liikaa. Luulin oikeasti, että olen ainoa, kun kavereidensakin kanssa käytiin yhdessä keikoilla jne, ettei mitenkään piilossa oltu. 

Aikamoista salapoliisipuuhaa... Juu saattoihan hän olla niitä muiden kanssa käyttänyt, mutta eikö kortsupaketti mistään muusta syystä voi päätyä sinne kaappiin? Esim. ihan vaan jos siivoaa laatikoita/laukkua, löytää tuon paketin ja laittaa sen kaappiin. Ihme juttu että tuollaisen jälkeen laittaa kysymättä/keskustelematta vaan välit poikki.

Vierailija
42/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi itse puhumaan aika nopeasti, että haluaisi vakavamman suhteen. Yhtäkkiä viileni ihan täysin, "ei osannut selittää" mikä sille tuli. Tiesin, että oli tinderissä kun tapailtiin (olin itsekin) eli löysi sieltä jonkun ja äkkiä ghostasi. Tapaili siis koko ajan varmaan muitakin. Itse olin kyllä kiinnostunut enkä tapaillut muita.

Tyyppi laitteli vuosikausia aina jotain facebook-viestejä ja tykkäili instagram-kuvista jne. Estin lopulta, hänhän se oli se joka tapailun halusi lopettaa eikä mitään syytäkään edes osannut sanoa.

Toisen kanssa oltiin jo sovittu, että ollaan yhdessä. Kävelin ohi, kun oli puhelimellaan ja näin, että oli laittanut jotain sydänviestiä jollekin. Meni tosi hankalaksi kun kysyin asiasta, eikä suostunut näyttämään tai kertomaan kuka se oli. Ei sitten pitkään enää tapailtu.

Taisi sillä jotain salattavaa olla, kun ei esim halunnut esitellä kavereilleen, kertoa nimeäni heille ja halusi tavata aina vaan jossain neljän seinän sisällä. Jos olimme hänen luonaan, ei suostunut tulemaan lähikauppaansa kanssani :D jotain takelteli, että mä en tartte sieltä mitään.

Kerran kävimme yhdessä kaupassa, niin meni eri kassalle ja käveli monen metrin päässä minusta.

Pelkäsi, että joku näkee meidät tai/ja häpesi minua.

Ihan sama, naurettava tapaus :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos deittisovelluksesta löytyy ns. unelmien prinssi, niin lähes varmasti sillä prinssillä on vientiä niin paljon, että pyörittää useampaa naista. Siitä voi sitten vetää johtopäätöksia mahdollisen parisuhteen uskollisuudesta.

Se ei ole mikään myytti, että miehillä on biologinen/primitiivinen vietti panna ympäriinsä niin paljon kuin mahdollista. Harva vain siihen asemaan pääsee.

Joitakin naisia tuo häiritsee, toisia ei.

Tämä on niin totta ja deittipalveluita nykyään pilvin pienen mahdollistamassa asian. Jos et asiaa kestä / hyväksy, niin tulet pettymään. Tällä viikolla luin Iltalehdestä jutun 23 v tytöstä joka on huolestunut siitä miten paljon varatut perheenisät yrittävät iskeä. Näki asian niin, että sama odottaa häntä tulevaisuudessa, kun istuu kotona lasten kanssa. Paras siis tehdä heti selväksi, että molemmilla samat säännöt. Joko tapaillaan / ollaan muidenkin kanssa tai sitten. Tuskin silti miehen käytöstä muuttaa, mutta pistää ehkä hieman ajattelemaan ettei sinua niin vain kuseteta.

Juuri näin. Deittipalvelut mahdollistavat online-pettämisen vaikkapa kotisohvalta.

Kyllä se flirttailu, kuvien lähettely ja ajatusten vaihto online on ihan yhtä pahaa pettämistä  kuin livenä. Ellei jopa pahempaa. Online pettämisessä on enemmän henkistä tunnetta, jopa ihastusta ellei peräti rakkautta pelissä, kuin fyysistä konkreettista himoa. Siksi se on jotenkin jopa pahempaa.

Vierailija
44/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kaipaa sitä aikaa, kun kotona ainut yhteys ulkomaailmaan oli lankapuhelin.

Vierailija
45/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä liehuivat punaiset liput aika nopeaan, kun ilmoitti, että hänellä on "todella hyvinä ystävinä" paljon naisia. No ei siinä, mutta nää kaikki oli jotain ex-säätöjä ja panoja.

Jotenkin häiriintynyt kuvio. Hän oli sitten muka tosi ihastunut minuun ja itse työnsi asioita heti siihen suuntaan, että haluaa seurustella. Sitten yhtäkkiä myös käytöksessä täyskäännös. Laitteli aiemmin paljon rönsyävää viestiä kera emojien, joka sitten muuttui sellaiseksi "joo" "emt" "ok"-tyyliseksi.

Kysyin sitten, että mistäs nyt tuulee, niin kuulemma MÄ halusin liikaa yhteydenpitoa ja näkemistä, että hän kaipaa enemmän omaa rauhaa! Ehdittiin siis tapailla muutama viikko. Kuulemma hän ottais mut mielellään silti ystäväks!

Kieltäydyin ystävyydestä ja toivotin hyvät jatkot. Voikohan joku ihan sairaan huono itsetunto olla syynä siihen, että tarvitsee tollaisen haaremin itselleen...

Vierailija
46/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kävi ilmi, kun kyliltä kuulin. Siihen jäi kuin nalli kalliolle kyselemään, että miksi jätin. Vielä vuosien jälkeenkin viestittelee. Harvoja asioita olen katunut, sitä suhdetta kyllä.

Vierailija
47/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kaipaa sitä aikaa, kun kotona ainut yhteys ulkomaailmaan oli lankapuhelin.

Sama. Pidän itseäni tarkoituksella ulkona somedeittikulttuurista (tai miksi ilmiötä edes kutsutaan) ja haen vaihtelevalla menestyksellä seuraa perinteisin keinoin. Jos pysyvä parisuhde on jostain sovelluksista kiinni (en kyllä usko, vaan vikaa on varmaan itsessänikin), niin sitten elän yksin ja nautin elämän muista puolista.

Vierailija
48/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia on tullut vastaan noin 10.

Oli haastavaa alkaa luottaa nykyiseen.

Vierailija
49/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naisia kiinnostaa vain ne tietyt samat haaremimiehet?

kaikki naiset haluavat samoja miehiä. jos mies on vielä varattu, niin se nostaa naisten kiinnostusta

Vierailija
50/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä (seksisuhde) jonka tiesin tapailevan myös muita. Joku heistä kuitenkin kai luuli seurustelevansa miehen kanssa, koska meni ihan sekaisin ja muutti ulkomaille.

Sitä ennen tarjosi miehelle ilmaisia matkoja ja leveili omaisuudellaan tai omaisuudella, jonka tulee perimään. No mies otti tietysti kaiken hyödyn irti ilman vähäisintäkään aikomusta ryhtyä parisuhteeseen. Olisivat olleet vähän hullunkurinen pari, koska tuo nainen on hyvin pitkä ja mies hädin tuskin keskimittainen.

En tarkalleen tiedä miten ja mistä suhteestaan mies jäi kiinni.

Vierailija
51/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa ja heti.

Vierailija
52/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naisia kiinnostaa vain ne tietyt samat haaremimiehet?

kaikki naiset haluavat samoja miehiä. jos mies on vielä varattu, niin se nostaa naisten kiinnostusta

Niillä miehillä on kiintymyssuhdehäiriö ja se aktivoi joidenkin naisten hoivavietin.

53/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yötä miehen luona, kuten usein aiemminkin. Minulla hänen luonaan oma hammasharja, dödö ja kosteusvoide. Kun niitä hyllyltä kaivelin esiin, niin käteeni osuikin kortsupaketti, josta oli käytetty 4 kpl. Paketti ei ollut siellä viikkoa ennen kuin olin yötä ja me emme niitä käyttäneet. Sen jälkeen en suostunut häntä tapaamaan, sattui liikaa. Luulin oikeasti, että olen ainoa, kun kavereidensakin kanssa käytiin yhdessä keikoilla jne, ettei mitenkään piilossa oltu. 

Mä tapailin nuorena yhtä miestä, tosin melko väljästi. Olin ihastunut silti. Kerran huomasin lattialla sängyn vieressä käytetyn kortsun. En mennyt yöksi sen jälkeen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
54/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä liehuivat punaiset liput aika nopeaan, kun ilmoitti, että hänellä on "todella hyvinä ystävinä" paljon naisia. No ei siinä, mutta nää kaikki oli jotain ex-säätöjä ja panoja.

Jotenkin häiriintynyt kuvio. Hän oli sitten muka tosi ihastunut minuun ja itse työnsi asioita heti siihen suuntaan, että haluaa seurustella. Sitten yhtäkkiä myös käytöksessä täyskäännös. Laitteli aiemmin paljon rönsyävää viestiä kera emojien, joka sitten muuttui sellaiseksi "joo" "emt" "ok"-tyyliseksi.

Kysyin sitten, että mistäs nyt tuulee, niin kuulemma MÄ halusin liikaa yhteydenpitoa ja näkemistä, että hän kaipaa enemmän omaa rauhaa! Ehdittiin siis tapailla muutama viikko. Kuulemma hän ottais mut mielellään silti ystäväks!

Kieltäydyin ystävyydestä ja toivotin hyvät jatkot. Voikohan joku ihan sairaan huono itsetunto olla syynä siihen, että tarvitsee tollaisen haaremin itselleen...

Kuvailit täysin miestä, jota minä tapailin peräti muutaman vuoden. Kaikki naiset, jotka oli "kavereita vain".

Kyllä, luit oikein, kestin tuota käytöstä vuosia.

Ja siis ihan samaan meni lopussa, hän kaipasi omaa rauhaansa ja ehdotti lopulta ystävyyttä. Niinku wtf. Mä itse olin aivan umpirakastunut, siksipä jaksoin tätä niin pitkään. Hän murskasi sydämeni ja itsetuntoni.

Se, mitä nettiä olen tutkinut ja Youtube videoita katsellut, niin narsistit käyttäytyvät tuolla tavalla. Pyörittävät siis monia naisia yhtä aikaa. Heille EI KOSKAAN riitä yksi.

Vierailija
55/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
56/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
57/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutettu, hyvännäköinen mies, hyvässä työpaikassa, hyvästä perheestä, joka ei millään löydä ketään..

Lisäksi eronnut kaksi kertaa.

Vierailija
58/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei tee minuun tarpeitaan :)

N31

Vierailija
59/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutettu, hyvännäköinen mies, hyvässä työpaikassa, hyvästä perheestä, joka ei millään löydä ketään..

Lisäksi eronnut kaksi kertaa.

Eli tällä oli useita naisia yhtä aikaa? Miksi oli eronnut? Ihan avioliitoistako?

Sinä siis tapailit ko. miestä? Miten hän jäi kiinni siitä, ettet ollutkaan ainoa?

Vierailija
60/137 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei pidä tapailla lainkaan ainakaan enää sen jälkeen kun muut kuviot tulee ilmi. Toki ne yleensä vaistoaa jo heti alkuvaiheessa ja vaisto ei suotta varoittele. Tuollainen ei tapojaan muuta joten luiskaan vaan.

Jos ei hyvää ja parisuhdekykyistä/haluista miestä löydy niin yksinkin on parempi kuin tuollaisen hamesankarin kanssa.