Salaiset seksilelut
Onko teillä seksileluja joista miehesi/vaimosi ei tiedä mitään. Ja missä pidätte niitä piilossa?
Kommentit (121)
Mistähän sitä lähtis etsimään... 🙈
Mullakin on salainen seksilelu. Yksi 25 vuotias opiskelijatyttö.
Nettikauppa on kätsy, tilaus tulee parissa päivässä. Paitsi jos on lakko
Siellä ne flesut vaatehuoneen hyllyllä rivissä, varmaan anoppikin nähnyt jos on käynyt stalkkaamassa. Ei tarvetta piilottelulle kummallakaan.
On. Rakastajattaren kaapissa jemmassa
Anoppi on ihan hiton utelias. Varmaan myllää yöpöydän laatikot kun on ollut lapsenvahtina. Viritän ansan sille harpulle, jää sormet hiirenloukkuun...
Meillä on kaikki lelut aktiivisessa käytössä ja niitä on sen verran ja erilaisia, etten keksi yhtäkään mitä tarvitsisi salailla. En ole koskaan ajatellut että miksi niitä pitäisi salailla, jos nainen ei kestä miesten leluja, niin on täysin väärä nainen ja minä tykkään tyydyttää naisia kaikenlaisilla vempeleillä.
Mihin jemmaatte lapsiperheissä..? Mä oon nähnyt liikaa meemejä, missä penskat on löytänyt uusia leluja 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mihin jemmaatte lapsiperheissä..? Mä oon nähnyt liikaa meemejä, missä penskat on löytänyt uusia leluja 🤣
Lukkojen taakse?
Omassa vaatekaapissa. Vaatteiden takana omassa pussissaan on mun salainen heppadildo.
En ole näyttänyt uudelle miesystävälle. Ja toivottavasti lapsetkaan ei löydä ikinä.
Mulla on yöpöydän laatikossa, sinne ei oo muilla asiaa
Makkari kamaa, pitää olla käden ulottuvilla eli yöpöydän laatikossa. Hommaa joku lukko jos muuten ei saa olla rauhassa
Minä olen jonkun verran leluja hommannut yhdessä käytettäväksi. Yleensä käy niin että kokeillaan kerran ja "ei tunnu hyvältä" Salaa vaimo kuitenkin sitten käyttää niitä yksin
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne flesut vaatehuoneen hyllyllä rivissä, varmaan anoppikin nähnyt jos on käynyt stalkkaamassa. Ei tarvetta piilottelulle kummallakaan.
Onks nois kova huoltaminen? Miltä tuntuu..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaisia. Minkälaisessa suhteessa elää henkilöt, joilla on salaisia seksileluja?
Luulisin että sellaiset ihmiset salailevat leluja jotka eivät anna puolisolleen seksiä. Voisi tulla kysymyksiä miksi lelut kelpaavat mutta puoliso ei
Minulla on salaisia leluja enkä ole meistä se pihtaava osapuoli. Mies on haluton aikalailla kaikkeen, olemme viimeisen vuoden aikana harrastaneet seksiä kerran. Siitä on kuukausia. Suuseksiä en ole saanut kohta 1,5 vuoteen. Silti mies ei "hyväksy" leluja, vaan on suuttunut joka kerta kun asiasta olen varovaisesti kysynyt. Joten kyllä, ostin salaisia leluja että säilyn järjissäni.
Miksi ne pitäisi pitää piilossa? Meillä on miehen kanssa kokonainen lelulaatikko. Sieltä otetaan aina käyttöön, yhdessä ja erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitäisi pitää piilossa? Meillä on miehen kanssa kokonainen lelulaatikko. Sieltä otetaan aina käyttöön, yhdessä ja erikseen.
Meilläkin on yhteisiä leluja laatikot täynnä mutta minulla on omia jätesäkillinen🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on yhteisiä leluja laatikot täynnä mutta minulla on omia jätesäkillinen🤭
Meillä ei erotella erikseen omia ja yhteisiä leluja. Kaikkia voidaan käyttää yhdessä tai erikseen. Masturboidaan usein yhdessä. Tai mies työntelee dildolla mua ja minä runkkaan häntä strokerilla tai flesulla. Pysyy lelut järjestyksessä kun on niille yksi iso laatikko.
Miesystävä haluaa olla mukana lelujen käytössä. Ollaan tehty tilauksiakin yhdessä. Ei mitään salattavaa!