Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi siitä ei puhuta, että miehet ovat pinnallisempia kuin naiset?

Vierailija
16.01.2023 |

Miestenhän kriteerit liittyvät pääosin hyvään ulkonäköön. Luonteelle on yleensä vain yksi kriteeri eli se että nainen on luonteeltaan alistuva.

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei seiso, jos nainen ei ole riittävän seksikäs. Siksi tissivako on oikeasti oleellinen asia. 

Vierailija
2/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. On tutkimustietoakin vuosikymmenten ajalta samasta. Esim suomalaisten arvoja tutkivan Monitor-tutkimuksen mukaan miehet ovat materialistisempia kuin naiset. Eipä siitäkään puhuta.

Miehet siis projisoivat omia huonoja ominaisuuksiasn naisiin.

PS. On myös paljon tutkimuksia, että miehet juoruilevat enemmän kuin naiset. Miehet vain kutsuvat sitä "tietojen vaihdoksi", mutta jos nainen tekee samaa, mies nimittää sitä juoruiluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihainen aloitus

En mä kyllä näe tässä miesvihaa. Kyllä se suurimman osan kohdalla on totta, että mies kiinnittää enemmän huomiota naisen ulkonäköön, kuin nainen miehen. Naiset sitten arvioi muita asioita miehessä (niiden pinnallisuudesta voidaan toki myös puhua).

Vierailija
4/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihainen aloitus

En mä kyllä näe tässä miesvihaa. Kyllä se suurimman osan kohdalla on totta, että mies kiinnittää enemmän huomiota naisen ulkonäköön, kuin nainen miehen. Naiset sitten arvioi muita asioita miehessä (niiden pinnallisuudesta voidaan toki myös puhua).

Et tietenkään näe miesvihaa kun olet sitä itse.

Luuletko että naisia vihaavat miehet kertovat äidilleen vihaavansa naisia?

Vierailija
5/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. On tutkimustietoakin vuosikymmenten ajalta samasta. Esim suomalaisten arvoja tutkivan Monitor-tutkimuksen mukaan miehet ovat materialistisempia kuin naiset. Eipä siitäkään puhuta.

PS. On myös paljon tutkimuksia, että miehet juoruilevat enemmän kuin naiset. Miehet vain kutsuvat sitä "tietojen vaihdoksi", mutta jos nainen tekee samaa, mies nimittää sitä juoruiluksi.

Miehille raha on tärkeämpi asia kuin naisille, koska merkittävä osa naisista tuntee vetoa rikkaisiin miehiin. 

Vierailija
6/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi materialistisuus on kyllä varmasti totta. Naisissa materian perään on vain pieni (, mutta varmasti melko näkyvä) joukko naisista, mutta moni ihan tavismieskin arvostaa autoja, moottoripyöriä, edustuskotia, mökkiä, kalliita kelloja tms. Tavisnainen on usein aika maanläheinen.

Vierailija
7/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin ovat yhtä pinnallisia. Naisille tämä on sinänsä parempi uutinen, koska miesten naismaku on hyvinkin monipuolinen. Naisten miesmaku taas on kuin samasta puusta veistetty.

Vierailija
8/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo alistuva luonne (itsellä johtunut lähinnä ujoudesta ja sosiaalisesta ahdistuksesta) ole omalla kohdalla auttanut. Miehet haluavat, että naisella on luonnetta ja omaa tahtoa.

Vierailija
9/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummatkin ovat yhtä pinnallisia. Naisille tämä on sinänsä parempi uutinen, koska miesten naismaku on hyvinkin monipuolinen. Naisten miesmaku taas on kuin samasta puusta veistetty.

Tuo viimeinen lause ei vaan kerta kaikkiaan pidä paikkaansa. Esim. kun pitkän parisuhteen jälkeen olin taas sinkku, tinder-kokeneempi kaverini teki mulle profiilin ja meinasi, että swaippailee mulle parit matchit pohjalle. Ne hänen valitsemat miehet eivät olleet yhtään mun makuun! Siinä vaiheessa nappasin puhelimeni häneltä, kun oli vetämässä vasemmalla mun mielestä kiinnostavaa profiilia. Ja tuo on pitkäaikainen ystäväni, meillä on sama koulutus, sama tyyli jne., mutta miesmaku ihan eri.

Vierailija
10/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei seiso, jos nainen ei ole riittävän seksikäs. Siksi tissivako on oikeasti oleellinen asia. 

Pyh. Mulla ei ole tissivakoa, mutta olen silti hiton kuuma.

Vierailija
11/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihainen aloitus

Nainen ajattelee noin, mutta on liian subjektiivinen arvioimaan tilannetta.

Todellisuus on miesviha joka kumpuaa negatiivisesta ajattelusta

Vierailija
12/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan sitä, että naisillehan yleensä kauneus on tärkeämpi asia kun se on yksi naisen valteista elämässä. Naiset tuedetysti käyttävät kauneuden hoitoon enemmän rahaa ja vaatteisiin, meikkeihin, kauneus tuotteisiin, palveluihin yms. Mistä tämä mielestäsi kertoo?

Vierailija
13/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikki nykyajan ja menneen ajan runous, muu taide ja tiedehän on yksin naisten tekemää, ja pinnalliset miehet eivät moiseen  pystyisikään- sitäkö ap tarkoitti?

Vierailija
14/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat, että heitä kohdellaan aina yksilöinä, mutta samaan hengenvetoon haluavat kuitenkin leimata miehet joukkona.

Vierailija
15/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihainen aloitus

Nainen ajattelee noin, mutta on liian subjektiivinen arvioimaan tilannetta.

Todellisuus on miesviha joka kumpuaa negatiivisesta ajattelusta

Miksi pitää loukkaantua kaikesta? Mulla on paljon miespuolisia ystäviä, ja tiedän vain yhden tyytyneen ulkonäöllisesti (hän oli pitkään sinkkuna ja meinasi siis lopettaa suhteen ko. naisen kanssa ulkonäön ja siihen liittyvien elintapojen vuoksi, mutta jäi kuitenkin suhteeseen). Muut ovat ottaneet naisen, joka on heidän mielestään erittäin kaunis. Naisista suurin osa ottaa miehen, joka nyt ei ole mikään komistus, mutta kunnollinen. Moni myös sanoo ääneen, että rakastaa miestään, vaikkei miehensä nyt mikään parhaimman näköinen olekaan.

Vierailija
16/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan sitä, että naisillehan yleensä kauneus on tärkeämpi asia kun se on yksi naisen valteista elämässä. Naiset tuedetysti käyttävät kauneuden hoitoon enemmän rahaa ja vaatteisiin, meikkeihin, kauneus tuotteisiin, palveluihin yms. Mistä tämä mielestäsi kertoo?

Naisille naisen oma kauneus on siis tärkeää, ei miehen ulkonäkö (toki pitää olla vähintään neutraali, eli ei rumakaan). Miehet taas poikkeuksia lukuunottamatta eivät panosta omaan ulkonäköönsä, vaan miehillekin on tärkeää naisen ulkonäkö.

Parinvalinnassa miehet ovat siis ulkonäkökeskeisempiä.

Vierailija
17/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat, että heitä kohdellaan aina yksilöinä, mutta samaan hengenvetoon haluavat kuitenkin leimata miehet joukkona.

naiset kyllä yleistävät lähes aina

Vierailija
18/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turhia nämä miehet sitä ja naiset sitä.  Välillä väitetään, että juuri naiset arvostavat miehissä eniten varallisuutta ja hyvää asemaa ja ulkonäköä (erityisesti pituutta)  eli ovat pinnallisia. Välillä sitten niin, että miehet haluavat elämässään vain aineellisia asioita ja arvostavat vain ulkonäköä naisissa.  Tosielämässä kaikkea mahdollista löytyy kaikista ihmisistä ja  jokainen on yksilö.  Sekin on eri asia, että mitä ajattelee ja miten osaa tai haluaa (niistä myös ehkä syvällisistä)  ajatuksistaan kertoa muille.  Lisää tähän vielä globaali aspekti ja se mitä asioita arvostetaan eri kulttuureissa!

Vierailija
19/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks kusipää vihjaili että Ootko käyny koskaan kasvohoidossa ja kerran kun lähdin kaverin shoppailemaan, kyseli että oletko koskaan käynyt new yourkerissa. Vastasin että en, koska olen 37 enkä mikään teini ja jätin sen nolon äijän muutaman päivän päästä 🤣

Vierailija
20/166 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille naisen oma kauneus on siis tärkeää, ei miehen ulkonäkö (toki pitää olla vähintään neutraali, eli ei rumakaan). Miehet taas poikkeuksia lukuunottamatta eivät panosta omaan ulkonäköönsä, vaan miehillekin on tärkeää naisen ulkonäkö.

Parinvalinnassa miehet ovat siis ulkonäkökeskeisempiä.

Luulen että monet naiset todellisuudessa heijastaa omat arvot mieheen koskevaksikin. Eli on huomattu, että ne arvot mitkä itselle on tärkeitä heijastuu muuallekin ja ihminen siltä arvopohjalta katselee maailmaa. Naisten kiinnostus omaan ulkonäköön vaikuttaa siis siten, että nainen alkaa huomioimaan kauneus asioita muissakin. On tullut huomattua miten naiset osaa huomioida miehessäkin hyvän ihon, kauniit hampaat, kirkkaat silmät yms kauneus ihanteita....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi