Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Viestintätoimisto Ellun Kanat ilmeisesti kaamea työpaikka, harjoittelijat valittavat kohtelusta

Vierailija
15.01.2023 |

HS:n jutusta:

TÄMÄ työpaikka ei sovi kaikille. Täällä ei ole työpareja, vaan taistelupareja.

Näin julistaa viestintätoimisto Ellun Kanat. Eikä yritys kutsu itseään viestintätoimistoksi, vaan muutostoimistoksi.

Neuvotteluhuoneen seinällä taistelijoita motivoidaan lainauksella Tuntemattomasta sotilaasta.

Ei tänne itkemään tultu, saatanallinen ralli päälle vaan.

SIIS ONKO TYÖSKENTELY VIESTINTÄTOIMISTOSSA SAMAA KUIN SODANKÄYNTI TOSIAAN?

Oikea kokoomuslainen unelma varmaan tuo paikka..

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000009255538.html

Kommentit (241)

Vierailija
181/241 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesalaista höpöhöpöä.

Julkisen sektorin ympärillä ja sisällä sekä politiikassa on valtava määrä kaikenlaisia kuppaajia kuin haaskalintuja raatoa repimässä. Niin oikeisto kuin vasemmistokin sekä koko surkea värisuora on mukana näissä  maailmanlopun bakkanaaleissa.

Kilometritehtaalle ja oikeisiin töihin, siivoamisesta voi aloittaa.

Vierailija
182/241 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla kiljumista tuossa puljussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/241 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellun kanat? Nokkiminen ko. työyhteisössä siis itsestään selvää...

Vierailija
184/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nuoria. Uskaltavat älähtää epäreiluuksista! Muutosta ei muuten tule.

Hävetkää Tuju ja Piha,

Vierailija
185/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Pihan kaltainen vanha kettu tietää, että tämäkin sataa laariin niin kauan kuin viestintää ostavat hölmöt muikkelit markkinointiduuneissaan.

Ihmiset, joilla ei ole kauheasti omaa ajattelua (eli suurin osa keskivertoihmisistä) toimivat jotensakin niin, että kun joku kuulostaa tutulta, niin se on kai sitten hyvää. Mitä enemmän tämä firman nimi pyörii, sen enemmän se toimii. Pari vuotta ja tätä ei muisteta, mutta firman nimi on tuttu.

Vanhat ketut ovat hiljaa koloissaan, mikäs siellä ollessa toisten työn hedelmiä nauttiessa. Sitten kohu menee ohi. Toki muutama asiakkuus jää ja muutama hyvä tyyppi jää ehdottomasti tulematta heille töihin, se on selvää. Mutta eivät he mitään kovin itsenäisiä ja luovia ajattelijoita haluakaan, sellaisia ei voi riistää ja alistaa.

Sellaiset kanat siellä.

Vierailija
186/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoomuslaiset voivat sille, jos he ymmärtävät, miten firmoja pyöritetään? Pitäisikö heidän ihan periaatteesta hakeutua vain julkisen sektorin suojatyöpaikkoihin niin kuin vasemmistopoliitikot? Silloin jäisi valtiolta paljon verotuloja saamatta.

Firmoja voi pyörittää voitokkaasti myös rehellisesti ja ihmisiä kunnioittaen. Tässä tapauksessa sekä työntekijöitö että asiakkaista on mielestäni kohdeltu väärin, aika räikeästikin.

Ei Kirsi tai Taru nälkään olisi kuollut tai kerjuulle joutunut, vaikka eivät olisikaan toimineen näin.

Vastauksesi on tyhmä ja ällöttävä.

Pistäpäs pystyyn isompi yritys kuin Ellun Kanat, niin saatan uskoa siihen, että tiedät firman pyörittämisestä enemmän kuin siellä tiedetään. Jos et pysty siihen, saatat itse olla tyhmä ja siten kyvytön huutelemaan sivusta mitään merkityksellistä.

Vierailija
187/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoomuslaiset voivat sille, jos he ymmärtävät, miten firmoja pyöritetään? Pitäisikö heidän ihan periaatteesta hakeutua vain julkisen sektorin suojatyöpaikkoihin niin kuin vasemmistopoliitikot? Silloin jäisi valtiolta paljon verotuloja saamatta.

Kokoomukseen kuuluu myös ihan kunniallisia yrittäjiä, joille on tosiaan kunnia-asia myydä tasaista laatua ja kohdella työntekijöitään hyvin. Asetat koko Kokoomuksen väen huonoon valoon typeryydelläsi.

On vain tosiasia, että demarien kellokkaat siirtyvät harvoin politiikasta perustamaan menestyviä yrityksiä. Jokainen voi tahollaan miettiä, millaiseen valoon se kenetkin asettaa.

Vierailija
188/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomukseen kuuluu myös ihan kunniallisia yrittäjiä, joille on tosiaan kunnia-asia myydä tasaista laatua ja kohdella työntekijöitään hyvin. Asetat koko Kokoomuksen väen huonoon valoon typeryydelläsi.

On vain tosiasia, että demarien kellokkaat siirtyvät harvoin politiikasta perustamaan menestyviä yrityksiä. Jokainen voi tahollaan miettiä, millaiseen valoon se kenetkin asettaa.

Taru hei. Rauhoitu. Moka on mokattu, ei se marisemalla muutu.

Vierailija
189/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi, mistä sä tiedät, keitä me kommentoijat olemme ja minkälaisia ja kuinka monia yrityksiä johdamme ja/tai omistamme?

Ei ole mitään muuta selitystä tuolle toiminnalle kuin munapäisyys ja ahneus. Ei kukaan oikeasti tarvitse sellaisia tuloja kuin sinulla on, hyvin riittäisi vähän pienempikin potti kun jo vuosia aiemmin olet tiennanut hyvin. Vauras ihminen niistämässä rahaa opiskelijoilta! Meganoloa. Ostele vähemmän taloja Italiasta, jos ei rahat riitä.

Li, väitätkö perustaneesi menestyneemmän yrityksen kuin Ellun Kanat? On nimittäin sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät siihen kykene, mutta lähtevät kuitenkin kursailematta neuvomaan muita siitä, miten menestyvää yritystä pyöritetään. Siitä en oikein pidä.

Vierailija
190/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taru hei. Rauhoitu. Moka on mokattu, ei se marisemalla muutu.

Sannukka, tuo ei auta siihen hätään, jonka gallup-tulokset sinussa herättävät.

Vierailija
191/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ärsyttää ihan pahoinvointiin saakka se, että Ellun kanat ei ole mitenkään henkitoreissaan. Rahaa olisi. Mutta kun se halutaan itselle. Minäminäminä,

Samahan se on Kokoomuksella Helsingin johdossa. Rahaa on, mutta laitetaan lapset maksamaan, otetaan rahat varhaiskasvatuksesta ja koulusta tai sairaiden hoidosta ja annetaan ne kansainvölisille gryndereille, jotka rakentaa Helsingistä Maailman Ruminta Kaupunkia, itselle jotain lahjusrahaa taskuun. Ajatelkaa oikeesti, että on perheitä, joissa vammainen lapsi ja se lapsi ei saa kunnollista opetusta ja tukea. Luulisi Kokkareiden miettivän, että vammaisistakin moni tulee työelämään, jos saa hyvän normaalin koulun käysä. Mutta ei, kyldöän lyötyä.

Kas näin toimii Kokoomusväki.

Tässä on se, että en ole itse erityisen vasemmistolainen, mutta kun tuntuu, Että Kokoomuksessa se esim Jenni Haukion tai Ilkka Suomisen tyylinen sivistysporvari alkaa jo loistaa poissaolollaan. Tilalla toinen toistaan ikävämpää suhmuroijaa.

En kyllä ymmärrä, millainen nynnerö jää nyt Kanojen asiakkaaksi. Silmään sahattuna.

Vierailija
192/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi, mistä sä tiedät, keitä me kommentoijat olemme ja minkälaisia ja kuinka monia yrityksiä johdamme ja/tai omistamme?

Ei ole mitään muuta selitystä tuolle toiminnalle kuin munapäisyys ja ahneus. Ei kukaan oikeasti tarvitse sellaisia tuloja kuin sinulla on, hyvin riittäisi vähän pienempikin potti kun jo vuosia aiemmin olet tiennanut hyvin. Vauras ihminen niistämässä rahaa opiskelijoilta! Meganoloa. Ostele vähemmän taloja Italiasta, jos ei rahat riitä.

Li, väitätkö perustaneesi menestyneemmän yrityksen kuin Ellun Kanat? On nimittäin sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät siihen kykene, mutta lähtevät kuitenkin kursailematta neuvomaan muita siitä, miten menestyvää yritystä pyöritetään. Siitä en oikein pidä.

Oikeestiko luulet, että Li ehtii täällä päivystää? Ootpa lapsellinen.

olet mitä mieltä hyvänsä, niin Li Andersson on älykkäämpi ja skarpimpi kuin sinä ja minä yhteensä.

Kertoo jostakin, että ainoa vasemmistolainen, jonka keksit, on ministeri ja puolueen puheenjohtaja. Kehotan tutustumaan tekijöihin ja historiaan. Osaat sen, koska olet saanut vasemmistopolitiikan takaamana ilmaise; peruskoulutuksen ja kenties korkeakoulutuksenkin. (Kokoomushan faktisesti on yrittänyt estää maksuttoman yliopisto-opiskelun ettei nyt vaan tasa-arvoa olisi olemassa.)

Arvostan todella paljon enemmän Li Anderssonia, joka tekee tota koiranduunia kaiken kansan pällisteltävänä ja haukuttavana sen sijaan, että käyttäisi älynsä keräämällä rahaa pas kanjauhamisella opiskelijoiden tehdessä ilmaiseksi työtä sulle. Andersson on saanut merkittävästi enemmän hyvää aikaiseksi tässä maailmassa kuin vaikka minä. Tai sinä.

Vierailija
193/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Firmoja voi pyörittää voitokkaasti myös rehellisesti ja ihmisiä kunnioittaen. Tässä tapauksessa sekä työntekijöitö että asiakkaista on mielestäni kohdeltu väärin, aika räikeästikin.

Ei Kirsi tai Taru nälkään olisi kuollut tai kerjuulle joutunut, vaikka eivät olisikaan toimineen näin.

Vastauksesi on tyhmä ja ällöttävä.

Pistäpäs pystyyn isompi yritys kuin Ellun Kanat, niin saatan uskoa siihen, että tiedät firman pyörittämisestä enemmän kuin siellä tiedetään. Jos et pysty siihen, saatat itse olla tyhmä ja siten kyvytön huutelemaan sivusta mitään merkityksellistä.

Eikä se Ellu-firma nyt niin kauhean iso yritys ole. Ei heillä ole mitään muuta syytä riistää työntekijöitään ja myydä b-laatua asiakkailleen kuin itsekkyys ja ahneus.

Vierailija
194/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se Ellu-firma nyt niin kauhean iso yritys ole. Ei heillä ole mitään muuta syytä riistää työntekijöitään ja myydä b-laatua asiakkailleen kuin itsekkyys ja ahneus.

Yritäpä olla vielä itsekkäämpi ja ahneempi ja katso, saatko niillä eväillä isomman firman pystyyn.

Vierailija
195/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellun kanat? Nokkiminen ko. työyhteisössä siis itsestään selvää...

On varmasti bisnesidean ytimessä. Meillä nokitaan AIDOSTI ja BIG TIME.

Vierailija
196/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet mitä mieltä hyvänsä, niin Li Andersson on älykkäämpi ja skarpimpi kuin sinä ja minä yhteensä.

Kertoo jostakin, että ainoa vasemmistolainen, jonka keksit, on ministeri ja puolueen puheenjohtaja. Kehotan tutustumaan tekijöihin ja historiaan. Osaat sen, koska olet saanut vasemmistopolitiikan takaamana ilmaise; peruskoulutuksen ja kenties korkeakoulutuksenkin. (Kokoomushan faktisesti on yrittänyt estää maksuttoman yliopisto-opiskelun ettei nyt vaan tasa-arvoa olisi olemassa.)

Arvostan todella paljon enemmän Li Anderssonia, joka tekee tota koiranduunia kaiken kansan pällisteltävänä ja haukuttavana sen sijaan, että käyttäisi älynsä keräämällä rahaa pas kanjauhamisella opiskelijoiden tehdessä ilmaiseksi työtä sulle. Andersson on saanut merkittävästi enemmän hyvää aikaiseksi tässä maailmassa kuin vaikka minä. Tai sinä.

Minä arvostan niitä, jotka saavat hyvää aikaan maksamalla veroja. Sitä väkeä mahtuu 13 tusinaan, jotka osaavat keksiä kivoja tapoja panna menemään muiden maksamat verot. Li Andersson kuuluu jälkimmäisiin.

Muiden puhuttelu julkisuuden henkilöiden nimillä on toki lapsellista. En minä sitä aloittanutkaan.

Vierailija
197/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritäpä olla vielä itsekkäämpi ja ahneempi ja katso, saatko niillä eväillä isomman firman pystyyn.

Voi lapsi. Ei kukaan työntekijä ehdi päivisin kommentoida. Minä omistan firmani itse ja yksin ja nauran hihaani, sillä olen sen verran kettu, että en koskaan tee mitään, mistä voi jäädä näin nolosti housut nilkoissa kiinni.

Vierailija
198/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:ta vähän hävetä nähdä kokoomusta kaikkialla? Apuahan sinä tarvitsisit, raukka.

Vierailija
199/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostan niitä, jotka saavat hyvää aikaan maksamalla veroja. Sitä väkeä mahtuu 13 tusinaan, jotka osaavat keksiä kivoja tapoja panna menemään muiden maksamat verot. Li Andersson kuuluu jälkimmäisiin.

Muiden puhuttelu julkisuuden henkilöiden nimillä on toki lapsellista. En minä sitä aloittanutkaan.

Meinaat että Li Andersson ei maksa veroja? Varsin paljon maksaa. Hyvä ihme että täällä on naurettavaa ininää. Kuka haluaa oikeesti puolustella tota Kanojen toimintaa, millainen koulukiusaaja pitää hyvänä ideana sitä? Ja sitten sotkea jonkun minitserin keskusteluun, joka itse painaa todella pitkää päivää ja maksaa enemmän veroja kuin sinä tai minä.

Vierailija
200/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vuosikymmeniä viestintätyötä eräässä yrityksessä tehneenä ihmettelen, mitä ihmeen glamouria niin moni opiskelija näkee tässä työssä. Työ, jossa viikkotavoitteisiin on päästävä kerta toisensa jälkeen tuottamalla esim. median uutiskynnyksen ylittävää uutista tapahtui firmassa sitten uutisarvoista tai ei, tuotettava yrityksen omiin kanaviin tekstiä ja kuvitusta (hymyttömästä johtajistosta edustavien kuvien tai viisaiden lausuntojen saaminen on jo temppu sisänsä) ideoitava yksin tilaisuuksia jne., vie helposti yöunet ja tuo paineita, joista kärsii lähipiiri.

Irtisanomisuhan alla ei moni pystyisi tulostavoitteista viestintää tekemään. Paksunahkaisuutta tämä kyllä kehittää. Itse olen selvinnyt, koska en ole ollut mikään kiltti kympin tyttö ja metkut tiedän.

Mutta en alalle juuri ketään suosittele ellei ole saanut jotain armeijatyyppistä koulutusta.