Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Viestintätoimisto Ellun Kanat ilmeisesti kaamea työpaikka, harjoittelijat valittavat kohtelusta

Vierailija
15.01.2023 |

HS:n jutusta:

TÄMÄ työpaikka ei sovi kaikille. Täällä ei ole työpareja, vaan taistelupareja.

Näin julistaa viestintätoimisto Ellun Kanat. Eikä yritys kutsu itseään viestintätoimistoksi, vaan muutostoimistoksi.

Neuvotteluhuoneen seinällä taistelijoita motivoidaan lainauksella Tuntemattomasta sotilaasta.

Ei tänne itkemään tultu, saatanallinen ralli päälle vaan.

SIIS ONKO TYÖSKENTELY VIESTINTÄTOIMISTOSSA SAMAA KUIN SODANKÄYNTI TOSIAAN?

Oikea kokoomuslainen unelma varmaan tuo paikka..

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000009255538.html

Kommentit (241)

Vierailija
201/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ärsyttää ihan pahoinvointiin saakka se, että Ellun kanat ei ole mitenkään henkitoreissaan. Rahaa olisi. Mutta kun se halutaan itselle. Minäminäminä,

Samahan se on Kokoomuksella Helsingin johdossa. Rahaa on, mutta laitetaan lapset maksamaan, otetaan rahat varhaiskasvatuksesta ja koulusta tai sairaiden hoidosta ja annetaan ne kansainvölisille gryndereille, jotka rakentaa Helsingistä Maailman Ruminta Kaupunkia, itselle jotain lahjusrahaa taskuun. Ajatelkaa oikeesti, että on perheitä, joissa vammainen lapsi ja se lapsi ei saa kunnollista opetusta ja tukea. Luulisi Kokkareiden miettivän, että vammaisistakin moni tulee työelämään, jos saa hyvän normaalin koulun käysä. Mutta ei, kyldöän lyötyä.

Kas näin toimii Kokoomusväki.

Tässä on se, että en ole itse erityisen vasemmistolainen, mutta kun tuntuu, Että Kokoomuksessa se esim Jenni Haukion tai Ilkka Suomisen tyylinen sivistysporvari alkaa jo loistaa poissaolollaan. Tilalla toinen toistaan ikävämpää suhmuroijaa.

En kyllä ymmärrä, millainen nynnerö jää nyt Kanojen asiakkaaksi. Silmään sahattuna.

Täsmälleen samaa mieltä.

T. Sivistysporvari, joka ei voi äänestää kokoomusta

Vierailija
202/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tujunenhan mainosti aikoinaan, että meillä Kokoomuksessa on aina keskiössä Minä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vuosikymmeniä viestintätyötä eräässä yrityksessä tehneenä ihmettelen, mitä ihmeen glamouria niin moni opiskelija näkee tässä työssä. Työ, jossa viikkotavoitteisiin on päästävä kerta toisensa jälkeen tuottamalla esim. median uutiskynnyksen ylittävää uutista tapahtui firmassa sitten uutisarvoista tai ei, tuotettava yrityksen omiin kanaviin tekstiä ja kuvitusta (hymyttömästä johtajistosta edustavien kuvien tai viisaiden lausuntojen saaminen on jo temppu sisänsä) ideoitava yksin tilaisuuksia jne., vie helposti yöunet ja tuo paineita, joista kärsii lähipiiri.

Irtisanomisuhan alla ei moni pystyisi tulostavoitteista viestintää tekemään. Paksunahkaisuutta tämä kyllä kehittää. Itse olen selvinnyt, koska en ole ollut mikään kiltti kympin tyttö ja metkut tiedän.

Mutta en alalle juuri ketään suosittele ellei ole saanut jotain armeijatyyppistä koulutusta.

No ei muuta kuin s**tanamoinen ralli päälle vaan! 😀

Vierailija
204/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:ta vähän hävetä nähdä kokoomusta kaikkialla? Apuahan sinä tarvitsisit, raukka.

Niin et siis tiedä kuinka olennaisesti Puha ja Tujunen ovat Kokoomuksen tyyppejä? Silti räksytät täällä ja yrität koko ajan henkilöidä ihmisiä joksikin muuksi, milloin ministeriksi, milloin ap:ksi.

Rauhoitu. Kanat ovat toimineet epäeettisesti. Mikäli artikkeli totta on. Firmoja voi johtaa oikein hyvin ilman riistämisiä.

Vierailija
205/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ton firman nimikin jo emämoka ja halventaa naisia. Miehiä siellä ei taida ollakaan kotkottamassa. Ellun kanoissa ollaan vissiin ku Ellun kanat.

Vierailija
206/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tujunen ainakin antoi itsestään jossain keskusteluohjelmassa ihan juntin kuvan kiroilemalla ja mesomalla viestintätoimistojen vallasta määritellä valtakunnan puheenaiheet ja viralliset mielipiteen. Voi juusto kuinka ankea kana... Siis joku keski-ikäinen täti ihminen kiroilemassa ja mekastamassa kuin joku varhaisteini. Tosi uskottavaa professionaalia...

Kirsi nyt on Kirsi. Alistiko hän kotona sitä yhtä liian kiltinoloista aviomiestä, jonka nimeä en muista?

Vierailija
207/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:ta vähän hävetä nähdä kokoomusta kaikkialla? Apuahan sinä tarvitsisit, raukka.

Niin et siis tiedä kuinka olennaisesti Puha ja Tujunen ovat Kokoomuksen tyyppejä? Silti räksytät täällä ja yrität koko ajan henkilöidä ihmisiä joksikin muuksi, milloin ministeriksi, milloin ap:ksi.

Rauhoitu. Kanat ovat toimineet epäeettisesti. Mikäli artikkeli totta on. Firmoja voi johtaa oikein hyvin ilman riistämisiä.

Kokoomuslaisessa mielenmaisemassa ei voi. Sori siitä.

Vierailija
208/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se Ellu-firma nyt niin kauhean iso yritys ole. Ei heillä ole mitään muuta syytä riistää työntekijöitään ja myydä b-laatua asiakkailleen kuin itsekkyys ja ahneus.

Yritäpä olla vielä itsekkäämpi ja ahneempi ja katso, saatko niillä eväillä isomman firman pystyyn.

Voi lapsi. Ei kukaan työntekijä ehdi päivisin kommentoida. Minä omistan firmani itse ja yksin ja nauran hihaani, sillä olen sen verran kettu, että en koskaan tee mitään, mistä voi jäädä näin nolosti housut nilkoissa kiinni.

Miksi kutsut toista ihmistä lapseksi vähättelevässä mielessä? Onko se tapasi toimia muuallakin elämässäsi, että kun jollain on eri kanta johonkin asiaan, alat lapsellisesti kiukutella vähättelemällä toista ihmistä? Iloa ja valoa elämääsi silti!

Vierailija
209/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vuosikymmeniä viestintätyötä eräässä yrityksessä tehneenä ihmettelen, mitä ihmeen glamouria niin moni opiskelija näkee tässä työssä. Työ, jossa viikkotavoitteisiin on päästävä kerta toisensa jälkeen tuottamalla esim. median uutiskynnyksen ylittävää uutista tapahtui firmassa sitten uutisarvoista tai ei, tuotettava yrityksen omiin kanaviin tekstiä ja kuvitusta (hymyttömästä johtajistosta edustavien kuvien tai viisaiden lausuntojen saaminen on jo temppu sisänsä) ideoitava yksin tilaisuuksia jne., vie helposti yöunet ja tuo paineita, joista kärsii lähipiiri.

Irtisanomisuhan alla ei moni pystyisi tulostavoitteista viestintää tekemään. Paksunahkaisuutta tämä kyllä kehittää. Itse olen selvinnyt, koska en ole ollut mikään kiltti kympin tyttö ja metkut tiedän.

Mutta en alalle juuri ketään suosittele ellei ole saanut jotain armeijatyyppistä koulutusta.

Okei. Vähän hymähdytti tuo kertomasi. Ei tuo nyt niin vastuullista ole :D Ehkä olet vain väärällä alalla.

Vierailija
210/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se Ellu-firma nyt niin kauhean iso yritys ole. Ei heillä ole mitään muuta syytä riistää työntekijöitään ja myydä b-laatua asiakkailleen kuin itsekkyys ja ahneus.

Yritäpä olla vielä itsekkäämpi ja ahneempi ja katso, saatko niillä eväillä isomman firman pystyyn.

Voi lapsi. Ei kukaan työntekijä ehdi päivisin kommentoida. Minä omistan firmani itse ja yksin ja nauran hihaani, sillä olen sen verran kettu, että en koskaan tee mitään, mistä voi jäädä näin nolosti housut nilkoissa kiinni.

Miksi kutsut toista ihmistä lapseksi vähättelevässä mielessä? Onko se tapasi toimia muuallakin elämässäsi, että kun jollain on eri kanta johonkin asiaan, alat lapsellisesti kiukutella vähättelemällä toista ihmistä? Iloa ja valoa elämääsi silti!

Siksi ihan, että vaikutat aidosti lapselta. Mikä on agendasi? Sekö, että ei saisi kritisoida selkeän epäeettistä toimintaa, jossa vauraat niistävät opiskelijoilta rahaa ja uhriutuvat siitä.

Vierailija
211/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ihan, että vaikutat aidosti lapselta. Mikä on agendasi? Sekö, että ei saisi kritisoida selkeän epäeettistä toimintaa, jossa vauraat niistävät opiskelijoilta rahaa ja uhriutuvat siitä.

Ahaa, eli kun joku on eri mieltä, sinä sorrut epäasialliseen käytökseen. Voi, voi. Et osaa kritisoida mielestäsi epäasiallista toimintaa, vaan ryhdyt moukaksi. No, ethän voi älykkyyden puutteellesi mitään. Hauskaa jatkoa sinulle!

Vierailija
212/241 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet yksityisessä yrityksessä töissä, jossa palkkakin varmaan on paljon parempi, mutta valtion organisaatioissa on helpompaa. Ei siellä juuri tulostavoitteita aseteta millekään työlle. Veronmaksajat maksavat.

Vierailija
213/241 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko Tarja ja Kirsi ovat päivittäneet someaan vai kuinka kauan hiljaisuus kestää?

Vierailija
214/241 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet yksityisessä yrityksessä töissä, jossa palkkakin varmaan on paljon parempi, mutta valtion organisaatioissa on helpompaa. Ei siellä juuri tulostavoitteita aseteta millekään työlle. Veronmaksajat maksavat.

Riippuu valtiollakin paljon missä on töissä. On siellä myös aika paineisia ja vaativia työpaikkoja. Olen nähnyt läheltä sitäkin puolta.

Vierailija
215/241 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joko Tarja ja Kirsi ovat päivittäneet someaan vai kuinka kauan hiljaisuus kestää?

Ehkä Viestintätoimistolla ei ole some-taidot kunnossa? :D

Vierailija
216/241 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Viestintätoimistolla ei ole some-taidot kunnossa? :D

Tuntevat somekohujen anatomian eli odottelevat että tilanne rauhoittuu. Sitten jatkavat ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut.

Älkää vaan jatkossa nostako tätä aihetta esille uudelleen ja uudelleen. Jatkossa tarkoittaa siis muutaman kuukauden välein.

Vierailija
217/241 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
218/241 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kammottavan huonoa johtamista.

Vierailija
219/241 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi käynyt avannossa ja syönyt leipää. Tärkeitä asioita kerrottavaksi.

Vierailija
220/241 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsin täytyy hiljentää huono omatunto nautinnoilla.