Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kotiin saa ihanan tuoksun?

Vierailija
15.01.2023 |

Miten saada ihana tuoksu kotiin? Olen huomannut, että matkoilta tullessani kotona haisee ummehtuneelta ja pahalta, ja se häiritsee minua ja kotiin tuleviani vieraitani suuresti. Olen yrittänyt siivota ja pitää huoneet puhtaana, mutta haju ei lähde. Onko jollain keinoa saada kotiin raikas ja ihana tuoksu ilman, että se on liian voimakas tai teennäinen? Kiitos jo etukäteen kaikille neuvoista!

Kommentit (410)

Vierailija
221/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
222/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakottamalla ukon suihkuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda puluetta niin tuoksut itse sekä kotisi raikkaalle..karista KOKOOMUKSEN LEMUT POIS HETI NIIN HUOMAAT ISON ERON..

Vierailija
224/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita uuniin pari pakastepullaa, eteisen lipaston alle paljon sanomalehtiä ja keität kahvit.

Ole hyvä.

Vierailija
225/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herää töihin onneksi!

Vierailija
226/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

putipuhdas SDP kirjoitti:

Vaihda puluetta niin tuoksut itse sekä kotisi raikkaalle..karista KOKOOMUKSEN LEMUT POIS HETI NIIN HUOMAAT ISON ERON..

Vaihdan puolueeseen?, joka avoimesti haluaa rajoittaa sananvapautta tekemällä huonosta käytöksestä rikollista, ei erota miestä ja naista, joiden mielestä naiseksi pukeutuneet miehet voi lukea pikkulapsille kirjoja ja joista maahanmuutto ei voi käytännössä ikinä olla huono asia. Nyt siellä ehdotetaan 3000 minimipalkkaa.

Britanniassa pidätettiin noin 4000 ihmistä rumien puhumisesta internetissä, mitä se sitten olikaan, vuonna 2022. Vasemmisto liberaalit on muuttumassa vasemmisto autoritääreiksi ja trendi näyttää olevan sama täälläkin.

Vaihdoin itse pois sdp riveistä, heidän irtauduttua todellisuudesta. Poliittinen koti paloi. En ole tosin uskollinen puolueelle vaan idealle hyvästä yhteiskunnasta.

Ap pesee paikat aidosti huolella, laitat etikkaa purkkiin vaikka sohvan alle syömään hajua. Keität sitte kahvit päälle. Toistat säännöllisesti.

Vierailija
227/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehtiä senkin alle, kahvia pannuun, ja pari pakastepullaa uuniin.

Vierailija
228/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.

Vierailija
229/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat ovat kuin ne sanotaan eivät kuin ne tehdään.

Vierailija
230/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita uuniin pari pakastepullaa, eteisen lipaston alle paljon sanomalehtiä ja keität kahvit.

Ole hyvä.

Mikä juttu tuo sanomalehdet oli??

Vierailija
231/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin asunto 2h+k 69m2 eli iso kaksio todellakin vanha rakennus 1908 rakennettu mutta sisältä uusittu laminaatti yms.

Ja mitenkö raikasta siivoat esim maanantai keskiviikko ja perjantai.

tuuletat joka aamu kesällä ja talvella sen 30min kerrallaan aamulla/illalla ennen nukkumista

petivehkeet viikottain, matot vien kans ulos viikottain.

eipä haise eikä tuoksu miltään

Jos omaatte jonkun hienon astian jonne menee 1l vettä tehkää kuukausi coctail eli litra vettä kylmää sinne 1dl soodaa 1dl vaniliini sokeria ja PAM tuo jos mikä neutralisoi kaiken ja IHAN VARMASTI.

Toi voitti aikoinaan niksipirkan testissä 10.000e mutta pienemmällä ohjeella eli 1lasi 1lusikka kumpaakin evästä soodaa ja vaniliini sokeria.

Vierailija
232/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pistää tillut jalkaa

Vierailija
233/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joku ongelma?

Vierailija
234/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiphopin juuret löytyvät Jamaikalta.

Vierailija
235/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jynssäisin ensin viemärit ja tarkistaisin, että ilmanvaihto toimii kunnolla (tai pyytäisin huoltohenkilöä tarkistamaan). Sit pesisin tekstiilit, jos ei ole tullut pestyä (sohvatyynyt, peitot, tyynyt, viltit, verhot). Katsoisin, ettei ole pinttynyt likaa kaakeleihin, kaappien päälle ym. Eihän ole roskia jäänyt mihinkään? Jos kaikki tällainen tehty ja muutenkin kunnolla siivottu, eikä loju rojua ympäriinsä kasoissa, niin sitten vasta ihan viimeisenä noihin tuoksuhommiin.

Vierailija
236/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kunnon siivous, imuroi, pyyhi pinnat pese lattiat. iso työ mutta auttaa.

Vierailija
237/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota...

Vierailija
238/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin Livingin DayDream tuoksun, https://tinyurl.com/22n3ca6x ja tuoksu on mukavan pehmeä ja saankin sillä koko talon ummehtuneen hajun pois kun laitan sen olohuoneeseen. Noilla tikuilla pystyy myös säätää sitä voimakkuutta, jos on liian vahva tai himmeä tuoksu.

Mulla on tuoksuyliherkkyys niin ei saa käyttää tuollaisia!

Sama juttu, inhottaisi tulla johonkin tuoksutettuun tilaan. Ei tuu kehuja. 

Vierailija
239/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups.

Vierailija
240/410 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi