Miten kotiin saa ihanan tuoksun?
Miten saada ihana tuoksu kotiin? Olen huomannut, että matkoilta tullessani kotona haisee ummehtuneelta ja pahalta, ja se häiritsee minua ja kotiin tuleviani vieraitani suuresti. Olen yrittänyt siivota ja pitää huoneet puhtaana, mutta haju ei lähde. Onko jollain keinoa saada kotiin raikas ja ihana tuoksu ilman, että se on liian voimakas tai teennäinen? Kiitos jo etukäteen kaikille neuvoista!
Kommentit (410)
Sain valituksen tupakoinnista, kun poltan tuoksukynttilöitä.
Tarkista myös sipulien tilanne. Saattaa olla pilaantunut yksilö verkkopussin pohjimmaisena. Haju leviää laajalle ja tarttuu ympäristöön. Vaikea tunnistaa sipuliksi, mutta kun kerran löytää, muistaa kyllä myöhemminkin.
Jos kotona on jatkuvaa perseen hajua, niin lähetä ukkosi peräsuolentutkimuksiin ja tähystyksiin. Ongelma voi selvitä.
Olen huomannu, että vanhojen ihmisten kodeissa haisee seuraavista syistä:
-asukkaat eivät peseydy usein
-eivät pese vaatteitaan usein
-siivous tuppaa jäämään, varsinkin pintojen pyyhkiminen märällä
-huonekalut ja tavat vuosikymmeniä vanhoja
-kodin tekstiileitä ei pestä ollenkaan tai tosi harvoin
Eli pese, pese, pese pesuaineilla!
Minulla on vanha talo ja saunarakennus siinä vieressä. Olen huomannut, että ominaishajua ei huomaa päivittäin, mutta useamman päivän jälkeen saunalla on ns. mummolan haju. Ei niinkään home vaan muuten tunkkainen. Tuuletuksen parantaminen auttaa, mutta hajun peittäminen on turhaa, ei se katoa , ainoastaan sekoittuu.
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Huolehtimalla siivouksesta ja omasta hygieniastaan paremmin, kotikin tuoksuu paremmalta.
Eihän sitä omaa tunkkaista ominaishajua haista kun siinä lilluu kaiket päivät.
Jos asut kerrostalossa, kuten kaverini, heille tuli kerran tunkkaista, mitä jatkui jonkin aikaa. Syyksi selvisi konehuone, josta oli joku ilmanvaihtoon liittyvä nauha katkennut. Kun se vaihdettiin, hyvä sisäilma palasi.
Hakemaasi sivua ei voida näyttää
Mihin ihmeeseen perustatte mielipiteenne?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on todella raikas tuoksu kotona
Siivoan sen viikottain
Pesen pyykit ja tuuletan
Vaihdan lakanat
Vieraani aina kehuvat kotini tuoksua
Käytän tuoksukynttilöitä
En omista lemmikkejä
En tupakoi
Tuuletan, tuuletan, tuuletan
Olohuoneessani on huonetuoksu
Taloni on aina putipuhdas
Siksi minulla ei ole hajuongelmaa
Toisin kuin sinun likaisessa rottia vilisevässä
läävässä
Onko se niin vaikeaa ymmärtää?
Näillä sähkönhinnoilla ei paljon tuuletella. Onko se niin vaikee ymmärtää.
on kans hieno kello ..silti naisii ei kiinnosta..ei tuu juttelee..ärsyttää..
Viemäriin vettä, onko jäänyt roskapussi viemättä, tiskejä jne. Läpiveto. Polta ens alkuun muutama tulitikku.
Vierailija kirjoitti:
Laita uuniin pari pakastepullaa, eteisen lipaston alle paljon sanomalehtiä ja keität kahvit.
Ole hyvä.
Tew pullataikina ja korvapuustit.
Nosto up