Mikä auttaa puolison kuorsausongelmaan?
Mieheni kuorsaa ja se häiritsee minun nukkumista. Suhteemme alussa se ei ollut ongelma, mutta nyt se on vain pahentunut ajan saatossa. Olemme asuneet yhdessä nyt noin puoli vuotta. Olemme jo kokeilleet erilaisia ratkaisuja, kuten korkeampaa tyynyä, mutta se ei auttanut. Uniapneatestaus tehtiin, mutta se ei osoittanut mitään. Onko teillä jotain vinkkejä ja kokemuksia? Help!! Kiitos
Kommentit (1356)
Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!
Meillä auttoi, kun mies vihdoin (vuosien jänkäämisen jälkeen) suostui menemään uniapneatutkimuksiin. Selvisi, että hänellä on vaikea uniapnea ja hän sai CPAP-laitteen. Siihen loppui jär-kyt-tä-vä kuorsaus, johon olin tosin jollain ihmeellisellä tavalla jo tottunut! Mokoma happimaski on toden totta saanut aikaan ihmeellisen hiljaisuuden makuuhuoneeseemme. Josta toki on seurannut se, että mieheni kertoo minun kuorsaavan ajoittain...
Korvatulpat ja oma tyyny jalkopäähän. Karu totuus mutta tällä mennään.
iha ok mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D
mooi tota oisko poistaa jotai akuuttii nippii
Helsinki on Suomen masentavin ja ylihintasin sekä joka suhteessa surkein kaupunki mitä Suomesta löytyy.
Vahva on voimakkain yksinään - Roope Ankka
En muuten varmastikaan mene huomenna töihin!
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
Miksi uusi vuosi on kuin puu? - Koska se on vaihtuva ja joka vuosi se näyttää hieman erilaiselta.
Hauhau!