Vierailija
Poiminta

Mieheni kuorsaa ja se häiritsee minun nukkumista. Suhteemme alussa se ei ollut ongelma, mutta nyt se on vain pahentunut ajan saatossa. Olemme asuneet yhdessä nyt noin puoli vuotta. Olemme jo kokeilleet erilaisia ratkaisuja, kuten korkeampaa tyynyä, mutta se ei auttanut. Uniapneatestaus tehtiin, mutta se ei osoittanut mitään. Onko teillä jotain vinkkejä ja kokemuksia? Help!! Kiitos

• ylös 103
  • alas 8

Sivut

Kommentit (782)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen ollut samassa tilanteessa, ja minulla on ollut hyvä kokemus melatoniinista. Otan siis illalla unilääkkeen, joka auttaa minua nukahtamaan vaikka mieheni kuorsaa. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan.

• ylös 24
  • alas 113
Vierailija

Kuorsauskiskot ovat toimineet meillä loistavasti! Hankimme sellaiset miehellemme pienen alkuhätiköinnin jälkeen, mutta nyt unenlaatu on parantunut huomattavasti ja kuorsaus on loppunut kokonaan. Kiskot olivat aluksi hieman hankalia, mutta sain ne helposti muokattua itselleni sopiviksi. Näistä kiskoista siis kyse https://tinyurl.com/vfxxh8kz ja mielestäni hinta-laatusuhde on hyvä. Suosittelen kokeilemaan kiskoja jos kärsit kuorsauksesta tai uniapneasta. Käyttökokemusta on nyt pari vuotta ja molempien unenlaatu on parantunut huomattavasti. Aamulla olo tuntuu myös molemmilla paljon pirteämmältä :) Kiskoja kannattaa kokeilla.

• ylös 76
  • alas 5
Vierailija

Oon käyttänyt sellaisia metsurin kuulosuojaimia nukkuessani mieheni kanssa ja se on auttanut ainakin mua nukahtamaan. Kannattaa kokeilla siis oikeita kuulosuojaimia eikä mitään korvatulppia koska ainakaan mulla niistä ei ole apua yhtään.

• ylös 42
  • alas 42
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa tilanteessa, ja minulla on ollut hyvä kokemus melatoniinista. Otan siis illalla unilääkkeen, joka auttaa minua nukahtamaan vaikka mieheni kuorsaa. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan.

En ymmärrä miksi ehdotat naiselle melatoniinin käyttöä, kun ongelma on miehen kuorsauksessa. Tämä ongelma ei ole naisen vastuulla ja ratkaisun pitäisi löytyä mieheltä itse, esimerkiksi kuorsauskiskojen tai unilääkärin avulla. Naisella ei ole syytä joutua kärsimään miehen kuorsauksesta ja hänen unensa ei pitäisi kärsiä siitä, että mies kuorsaa ihan itse!

• ylös 270
  • alas 24
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon käyttänyt sellaisia metsurin kuulosuojaimia nukkuessani mieheni kanssa ja se on auttanut ainakin mua nukahtamaan. Kannattaa kokeilla siis oikeita kuulosuojaimia eikä mitään korvatulppia koska ainakaan mulla niistä ei ole apua yhtään.

Minkälaisia kuulosuojaimia suosittelet? Mitä itse käytät ja onko ne toimineet hyvin kuorsauksen vaimentamiseen?

• ylös 15
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin aloitat valittamaan miehesi kuorsauksesta, muistatko, että hän on se joka maksaa laskusi ja ruokakauppakäynnit? Miksi et vain pysty nukkumaan vaikka miehesi kuorsaa? On niin helppoa valittaa, mutta kukaan ei halua kuulla valittamistasi. Tämä on vain elämää, joten kasva aikuiseksi ja selvitä ongelmasi itse.

Miksi tulette aina provoilemaan ja pilaamaan asiallisia keskusteluita? Ei vaan voi ymmärtää. Eikö teillä ole esimerkiksi harrastuksia tai ihmissuhteita? Tai parempaa tekemistä....

• ylös 191
  • alas 6
Vierailija

Ei ole väliä miten kovaa kuorsaa, jos rahat riittää niin ongelma ratkeaa! Osta miehellesi huone kalliista Kämpin hotellista kuukauden ajaksi kuorsauksen takia!

• ylös 11
  • alas 52
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuorsauskiskot ovat toimineet meillä loistavasti! Hankimme sellaiset miehellemme pienen alkuhätiköinnin jälkeen, mutta nyt unenlaatu on parantunut huomattavasti ja kuorsaus on loppunut kokonaan. Kiskot olivat aluksi hieman hankalia, mutta sain ne helposti muokattua itselleni sopiviksi. Näistä kiskoista siis kyse https://tinyurl.com/vfxxh8kz ja mielestäni hinta-laatusuhde on hyvä. Suosittelen kokeilemaan kiskoja jos kärsit kuorsauksesta tai uniapneasta. Käyttökokemusta on nyt pari vuotta ja molempien unenlaatu on parantunut huomattavasti. Aamulla olo tuntuu myös molemmilla paljon pirteämmältä :) Kiskoja kannattaa kokeilla.

Meillä noi kuorsauskiskot on ainoa apu.

• ylös 41
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ehdotat naiselle melatoniinin käyttöä, kun ongelma on miehen kuorsauksessa. Tämä ongelma ei ole naisen vastuulla ja ratkaisun pitäisi löytyä mieheltä itse, esimerkiksi kuorsauskiskojen tai unilääkärin avulla. Naisella ei ole syytä joutua kärsimään miehen kuorsauksesta ja hänen unensa ei pitäisi kärsiä siitä, että mies kuorsaa ihan itse!

No mutta naistahan se ongelma häiritsee! Eihän se ole miehen vika että hän kuorsaa?!?

• ylös 24
  • alas 104
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia kuulosuojaimia suosittelet? Mitä itse käytät ja onko ne toimineet hyvin kuorsauksen vaimentamiseen?

Olen eri vastaaja, mutta nämä tulpat syvälle korvaan.

https://www.motonet.fi/fi/tuote/7014293/3M-1100-korvatulpat-50-paria

• ylös 5
  • alas 22
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen eri vastaaja, mutta nämä tulpat syvälle korvaan.

https://www.motonet.fi/fi/tuote/7014293/3M-1100-korvatulpat-50-paria

Mulla ei tulpat vaimenna tarpeeksi. Ja sitten ne aina välillä tippuu korvista.

• ylös 50
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Musta noi metsurin kuulosuojaimet kuulostaa vähän liiankin tehokkailta ja hiostavilta. Itse hankin vastamelukuulosuojaimet tuolta kuulosuojaimien vertailun listalta https://yleiskone.com/parhaat-kuulosuojaimet/ ja ne ovat toimineet erittäin hyvin. Ne vaimentaa kuorsauksen ja olen pystynyt nukahtamaan rauhallisesti. Myös unenlaatu on parantunut huomattavasti. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan tuollaisia vastamelu kuulosuojaimia, jos kärsit kuorsauksen häiriöistä. t. eri

• ylös 22
  • alas 8
Vierailija

Meillä sama ongelma. Kaikenlaista ollaan kokeiltu janoisillaan jatkossakin että saatais miehen kuorsaus loppumaan. Käytän joka yö korvatulppia että saisi edes vähän nukuttua.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Musta noi metsurin kuulosuojaimet kuulostaa vähän liiankin tehokkailta ja hiostavilta. Itse hankin vastamelukuulosuojaimet tuolta kuulosuojaimien vertailun listalta https://yleiskone.com/parhaat-kuulosuojaimet/ ja ne ovat toimineet erittäin hyvin. Ne vaimentaa kuorsauksen ja olen pystynyt nukahtamaan rauhallisesti. Myös unenlaatu on parantunut huomattavasti. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan tuollaisia vastamelu kuulosuojaimia, jos kärsit kuorsauksen häiriöistä. t. eri

Minulla on ollut hyvä kokemus kuulosuojaimista, koska ne estää kaikista tehokkaimmin kuorsauksen äänet. Toki voin mennä myös nukkumaan olohuoneen sohvalle mutta kyllä ne äänet kantautuu sinnekkin seinän läpi. Taidankin kokeilla noita kuorsauskiskoja mitä joku ehdotti.

• ylös 16
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.