Tupakoitsijat hävinneet katukuvasta
En edes muista milloin olisi vasraantulija tai kaupan parkkiksella joku vetänyt röökiä.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijoiden pitäisi itse maksaa sairauksiensa hoito. Ongelma on itse aiheutettu.
Samoin ylipainoiset ja alkoholia käyttävät. ALkoholi mm vahvasti yhteydessä ylipainoon ja mt-ongelmiin.
Samat ihmiset yleensä polttavat. Kunnassa, jossa asun, on ongelmalähiö, jossa kaikille maksetaan sosiaalitukia ja ne ihmiset vasta polttavatkin. Tuemme siis verovaroin sitä röyhyttelyä. Ihan älytöntä luusereiden hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kadulla tupakoiva on röökimuija 🤢
Anna polttaa kadulla. Ei se sulta oo pois 🙂
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu. Jouluna haudoilla joku veti blossia. Musta se ei ollut ihan oikea paikka. Inhoan röökin hajua.
Siis blossia vai röökiä?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on vielä lisääntynyt sellainen, että se savuava tampooni on huulten välissä ja molemmat kädet kiinni puhelimessa. On kuin suoraan jostain sketsistä.
Minä poltin tänään Prisman parkkipaikalla, ja näköjään on polttanut moni muukin maassa olevista tumpeista päätellen. Ei nolottanut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen siirtynyt nuuskaan, ei paljon tullut tupakoitua viime vuosina.
Mutta edelleen, se aivosolunsa alkoholilla lamaannuttava tyhmin koko porukasta. Alkoholista aiheutuu iso osa onnettomuuksista ja rikoksista, häiriöistä puhumattakaan. Eli naurettavan tekopyhää kun alkoholia käyttävä arvostelee tupakkatuotteita.
Jännä juttu että aina näissä tupakkskeskusteluissa jonkun pitää alkaa lässyttämään alkoholista. Varsinkin kun lähes kaikki juopot myös tupakoi.
Jos naapurin pena juo illalla muutaman oluen, se ei häiritse minua mitenkään, mutta kun se käy polttamassa yhdenkin tupakan parvekkeellaan, niin se ällöttävä käryn haju tulee myös minun asuntooni.
Vierailija kirjoitti:
Minä poltin tänään Prisman parkkipaikalla, ja näköjään on polttanut moni muukin maassa olevista tumpeista päätellen. Ei nolottanut yhtään.
Kuuluuko ne tumpit sinne maahan ääliö?
Ylipainoisten ja alkoholistien ei soisi näkyvän kaduilla. Ällöttäviä!
Vierailija kirjoitti:
Tupakoijat ovat roskaavia paskiasia.
Täällä tulee vastaan tupakoijia ihan entiseen malliin. Ärsyttää kaupan etuoven vieressä tupakoivat. Niistä ei pääse ohi vetämättä myrkkyä henkeen jos on pyörä tms. joka pitää pakata. Lyhyen matkaa voi kävellä hengittämättä ohi jos on kävellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijoiden pitäisi itse maksaa sairauksiensa hoito. Ongelma on itse aiheutettu.
Ja lihavien.
No en minä ainakaan julkisia palveluja käytä. Ja esim.kolesteroli oli koholla jo kun olin hoikka vielä.
t.pläski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta edelleen, se aivosolunsa alkoholilla lamaannuttava tyhmin koko porukasta. Alkoholista aiheutuu iso osa onnettomuuksista ja rikoksista, häiriöistä puhumattakaan. Eli naurettavan tekopyhää kun alkoholia käyttävä arvostelee tupakkatuotteita.
Jännä juttu että aina näissä tupakkskeskusteluissa jonkun pitää alkaa lässyttämään alkoholista. Varsinkin kun lähes kaikki juopot myös tupakoi.
Jos naapurin pena juo illalla muutaman oluen, se ei häiritse minua mitenkään, mutta kun se käy polttamassa yhdenkin tupakan parvekkeellaan, niin se ällöttävä käryn haju tulee myös minun asuntooni.
Miksi pidät talvipakkasella ikkunaa auki? Ei savu sentään seinän läpi tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko ne tumpit sinne maahan ääliö?
Kysy niiltä, jotka tumppeja maahan heittää. Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
ihan kaikki tupakoijat eivät ole läskejä tai juopooja, mutta suurin osa on.
Vierailija kirjoitti:
Aion liikkua julkisilla paikoilla entiseen malliin, olin ällö tai en.
On todella paljon vähentynyt jos vertaa vaikka 20 tai kymmenenkin vuoden takaiseen. Hyvä toki niin. Itsekin olen lopettanut jo aika päiviä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tulee vastaan tupakoijia ihan entiseen malliin. Ärsyttää kaupan etuoven vieressä tupakoivat. Niistä ei pääse ohi vetämättä myrkkyä henkeen jos on pyörä tms. joka pitää pakata. Lyhyen matkaa voi kävellä hengittämättä ohi jos on kävellen.
Voi kyynel. Pidätä sitten hengitystä 😂
Vierailija kirjoitti:
Eli 1 skumppalasi puolessa vuodessa on mielestäsi pahempi juttu kuin röökaaminen? :) Voi onnetonta, ei kaikki vetele kännejä.