Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat hävinneet katukuvasta

Vierailija
14.01.2023 |

En edes muista milloin olisi vasraantulija tai kaupan parkkiksella joku vetänyt röökiä.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisten ja alkoholistien ei soisi näkyvän kaduilla. Ällöttäviä!

ihan kaikki tupakoijat eivät ole läskejä tai juopooja, mutta suurin osa on.

Onko sinulla oikein tutkimus asiasta? Suuri osa ihmisistä on nykyään läskejä ja viinakin maistuu monille, tupakoinnista riippumatta.

Vierailija
42/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelmeässä loskasäässä jossain kaupan pihalla röökiä imevä ihminen, siinä on ehkä ankein näky ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siirtynyt nuuskaan, ei paljon tullut tupakoitua viime vuosina.

Mutta edelleen, se aivosolunsa alkoholilla lamaannuttava tyhmin koko porukasta. Alkoholista aiheutuu iso osa onnettomuuksista ja rikoksista, häiriöistä puhumattakaan. Eli naurettavan tekopyhää kun alkoholia käyttävä arvostelee tupakkatuotteita.

Jännä juttu että aina näissä tupakkskeskusteluissa jonkun pitää alkaa lässyttämään alkoholista. Varsinkin kun lähes kaikki juopot myös tupakoi.

Jos naapurin pena juo illalla muutaman oluen, se ei häiritse minua mitenkään, mutta kun se käy polttamassa yhdenkin tupakan parvekkeellaan, niin se ällöttävä käryn haju tulee myös minun asuntooni.

Miksi pidät talvipakkasella ikkunaa auki? Ei savu sentään seinän läpi tule.

Et ole koskaan kuullut ilmanvaihtoventtiileistä?

Vierailija
44/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoiva nainen ei ole kaunis näky!

Voi voi, jaxuhali!

Vierailija
45/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla oikein tutkimus asiasta? Suuri osa ihmisistä on nykyään läskejä ja viinakin maistuu monille, tupakoinnista riippumatta.

Tupakointi, liikalihavuus, alkoholismi ja muut ongelmat kasaantuu alimpiin yhteiskuntaluokkiin. Tutkimuksia kyllä löytyy

Vierailija
46/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sytytän lähes aina tupakan poistuessani kotoa. Tämä siksi, että yritän vähentää parvekkeella tupakointia.

Monesti tekee mieli polttaa kotona, mutta jos olen kuitenkin pian lähdössä johonkin, niin poltan vasta sitten.

Kiitos! Toivottavasti pystyt lopettamaan👍

Kiitos peukkuhymiöstä, mutta kokonaan en edes halua lopettaa. Vähentänyt olen kyllä paljon.

Olen yli 30 vuotta polttanut, ja jo muutaman vuoden olen ajatellut siirtyä sähkötupakkaan.

Mutta se varmaan lisäisi polttamistani, kun ei tarvitse lähteä edes ulos.

Voisi polttaa tässä tietokoneen ääressä. Siitä kun ei tule savua, vaan vesihöyryä.

Eikä se muutenkaan ihan samaa nautintoa tuo, mitä olen usein kavereilta kokeillut niitä imeä.

Joten mun on varmaan vaan pysyttävä perinteisessä. Varsinkin, kun olen saanut niin paljon vähennettyä.

Ja "tapapolttamista" saanut vähennettyä reilusti.

T:Sama

Vierailija
47/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi on nykyään hävettävä asia.

Mitähän häpeämistä siinä on?

T. Tupakoimaton

Vierailija
48/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelmeässä loskasäässä jossain kaupan pihalla röökiä imevä ihminen, siinä on ehkä ankein näky ikinä.

Erityisen ankealta näyttää keski-ikäinen tupakoitsija, jonka ihosta näkee, että raikasta happea ei ole tarjottu useampaan kymmeneen vuoteen. Suupielet roikkuvat jatkuvasta imemisestä, tukka on eloton kasa ja ohikulkiessa vaatteiden haisu kuin lasipurkissa liotettu vuosikertanatsaliuos. Yök!

Vierailija
49/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan itse, mutta on tosi hyvä asia, että tupakointi vähentyy koko ajan. En halua polttaa julkisilla paikoilla, koska a) savu häiritsee muita ja b) nykyisillä röökin hinnoilla kimpussa on välittömästi kasa lokkeja mankumassa ilmaista röökiä.

Vierailija
50/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi, liikalihavuus, alkoholismi ja muut ongelmat kasaantuu alimpiin yhteiskuntaluokkiin. Tutkimuksia kyllä löytyy

Jaa. Minulla on akateeminen koulutus, olen hyvätuloinen ja asun hyvällä alueella omakotitalossa. Olen hoikka, en juurikaan käytä alkoholia mutta poltan muutaman tupakan päivässä.

Vierailija
51/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijoiden jälkeen jäävä saastevana on sietämätön. Kaikki putoaa siihen paikkaan: Tupakka-askien kääreet, askit itse, natsat, räkäklimpit ... hyi hlvetti.

Vierailija
52/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole hävinneet minnekään. Valitettavasti!

Vierailija
53/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on tullut lopetettua ajoissa. Vastenmielinen tapa mikä vie terveyden.

Mä en ymmärrä tuollaista absolutismia polttamisessa. Mä voin hyvin ostaa askin silloin tällöin polttaa se vaikka viikon-kahden aikana, taas olla polttamatta kuukausia ja taas ostaa aski tai pari. Suurimman osan ajasta en polta, mutta silloin tällöin on ihan fine.

Kaikilla ei toimi noin. Itselläni kuitenkin toimi, mutta mitä vähemmän on polttanut, sitä vähemmän on huvittanut polttaa ja miksipä sitä polttaisi edes välillä, jos rööki maistuu ällöttävältä nykyään? Ei se ole mitään absolutismia.

Vierailija
54/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi vähentää ruokahalua. Ja todella usein tupakoinnin lopettaneet lihoaa huomattavasti lisääntyneen ruokahalun myötä.

Tästä on tehty monia tutkimuksiakin, ja nokkelimmat pokkelimmat voi niitä ihan itse esille kaivaa.

Mua ei niin paljon kiinnosta.

Vierailija
55/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi vaan on täysin turhaa. Maistuu ja haisee pahalle. Ei kukaan ihan tosissaan voi väittää, että rööki on hyvää tai maukasta. Se on myös haitallista elimistölle. Tupakointi on vaan paha ja koukuttava tapa.

Vierailija
56/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi vähentää ruokahalua. Ja todella usein tupakoinnin lopettaneet lihoaa huomattavasti lisääntyneen ruokahalun myötä.

Tästä on tehty monia tutkimuksiakin, ja nokkelimmat pokkelimmat voi niitä ihan itse esille kaivaa.

Mua ei niin paljon kiinnosta.

Mä en lihonut yhtään kun lopetin. Parempi sitä paitsi muutama ylikilo, kuin tupakoitsijan kelmee olemus.

Vierailija
57/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi vaan on täysin turhaa. Maistuu ja haisee pahalle. Ei kukaan ihan tosissaan voi väittää, että rööki on hyvää tai maukasta. Se on myös haitallista elimistölle. Tupakointi on vaan paha ja koukuttava tapa.

On se joskus ihanaa vetää savut. Sen takia poltan vain silloin tällöin sitä suurempi nautinto.

Vierailija
58/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on tullut lopetettua ajoissa. Vastenmielinen tapa mikä vie terveyden.

Mä en ymmärrä tuollaista absolutismia polttamisessa. Mä voin hyvin ostaa askin silloin tällöin polttaa se vaikka viikon-kahden aikana, taas olla polttamatta kuukausia ja taas ostaa aski tai pari. Suurimman osan ajasta en polta, mutta silloin tällöin on ihan fine.

Kaikilla ei toimi noin. Itselläni kuitenkin toimi, mutta mitä vähemmän on polttanut, sitä vähemmän on huvittanut polttaa ja miksipä sitä polttaisi edes välillä, jos rööki maistuu ällöttävältä nykyään? Ei se ole mitään absolutismia.

Tuo on totta. Että kun taas pitkän tauon jälkeen polttaa niin ei tee kovasti edes mieli. Jokin siinä on, että ikään kuin vierottaa itse itsensä mitä harvemkin polttaa.

Vierailija
59/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelsson naurut sormella osoittaen Hää Hää!

Vierailija
60/91 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoiva nainen ei ole kaunis näky!

Eikö naiset ymmärrä, että tupakoinnista naama rupsahtaa ja tissitkin alkaa roikkua?