Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla nastakengät?

Vierailija
14.01.2023 |

Vai pärjäätkö talvella pelkillä perustalvikengillä? Itselläni ei oo vielä ollu nastakenkiä, mutta on sen verran tullut liukasteltua noilla tavallisilla kengillä että oon miettiny, että pitäskö ne nastakengät kuitenkin ostaa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
401/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebugilta on nastakengät ja myös kitkakengät ollut jo monta vuotta. Kelistä ja matkan tarkoituksesta riippuen käytän. Molemmista olen tykännyt tosi paljon. Hyvin ovat myös useita vuosia kestäneet - tosin nastat ei kyllä oo päivittäisessä käytössä olleet.

Anopille (yli 80v.) ostimme muutamia vuosia sitten Icebugin nastat. Tyytyväinen on ollut ja joka talvi muistaa kehua.

Hankintahinta noilla toki on kova, mutta itse olen alennusmyynneistä bongannut ja yleensä aika kohtuulliseen hintaan saanut. Ja jos laskee hinta/käyttövuosi niin ei enää niin kalliilta tunnukaan. 

Vierailija
402/408 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En ole enää se 17v joka liukastelee bootsit jalassa,paljain päin ja rööki suussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/408 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nastakengät kun jäin eläkkeelle ja työterveyshuolto päättyi.

Sen verran seurasin sivusta esim. työkaverien liukastumisten seurauksia, että edes yhden riskin pyrin eliminoimaan vanhenevasta elämästäni.

Vierailija
404/408 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellaiset irtonastat jotka voi laittaa kenkään kuin kenkään mutta käytän niitä vain talvilenkkareissa. 

Sitten ostin chelsea-malliset Icebugin kitkakenkä-"saapikkaat" juuri niin kehtaa kulkea kaupungillakin :)

Hienoa että kehtaa. Kehtaisitko paremmin kulkea kipsin kanssa? Kaikilla ei ole vara kitkakenkiin, muutaman euron irtonastat auttavat.

Vierailija
405/408 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 68 v. ja jos siltä tuntuu voin kääntää kengistä nastat päälle, mutta siltä ei ole vielä tuntunut ja hyvin ovat kengät pitäneet ja kävelen vähintään 10 000 askelta päivittäin.

Vierailija
406/408 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkillä lumisena talvena nasta kengät jalassa. Ei kaupunki kävelyssä.

Vierailija
407/408 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntyvät nastat kengissä toimii loistavasti! Ostin Sievin kengät, jossa on sellaiset. Eli nastat saa käännettyä helposti päälle ja pois.Suosittelen.

Vierailija
408/408 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin itse nastat tavan kenkiin ja hyvin on toiminut.eikä maksa paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi