Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla nastakengät?

Vierailija
14.01.2023 |

Vai pärjäätkö talvella pelkillä perustalvikengillä? Itselläni ei oo vielä ollu nastakenkiä, mutta on sen verran tullut liukasteltua noilla tavallisilla kengillä että oon miettiny, että pitäskö ne nastakengät kuitenkin ostaa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
381/408 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin harkitsin vähän aikaa nastakenkien hankkimista, kunnes huomasin, kuinka tyylittömiä ne ovat - en halua mitään junttimaisia urheilujalkineita (en käytä toppatakkiakaan) vaan siistit kengät.

Jahas täytyypä sitten ostaa nastakengät jos se WT porukkaa noin häiritse :-D

Vierailija
382/408 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa selata koko ketjua mutta ainakin itsellä IceBugit tuntuu kestävän ikuisuuden, ja ne on hyvät jalkaan lenkillä. Niihin saa ostaa suojat jos meinaa käydä jossain sisällä- kuten kaupassa tms https://www.intersport.fi/fi/tuote/icebug-overshoe-nastasuoja-kenkasuoj…;

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/408 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ehdottomasti. Ilman en talvella liiku. 

Vierailija
384/408 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapas? Olen lähes 80 v. eikä yhtään luuta ole (vielä) katkennut. Olkapää tosin on leikkauksella korjattu 2 kertaa.

Vierailija
385/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON, ne kaikkein kalleimmat, sain ilmaiseksi.

Vierailija
386/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Icebugit, ulkoilutan koiria niin pakko olla. Ennen niitä kaaduin pari kertaa. Irtonastat ei olleet niin hyvät kuin nää.

Vierailija
387/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin enkä ole vielä edes päässyt niitä käyttämään. Kävelytiet ovat täällä kuitenkin usein niin karmeassa kunnossa, että ajattelin että pitää nuo ostaa ja ikääkin tässä tullut lisää. Siellä ojissa ja "koiranpaskoissa" olen ne liukkaat kohdat väistänyt.

Vierailija
388/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo, mutta vois kyllä olla. Tässä oli ihan hirveän liukkaat kelit. Onneksi mulla on turvakengät, joissa on tosi pitävä pohja. Olin muutama päivä sitten lenkillä ja oli vielä kova tuuli kaupan päälle. Välillä jouiduin pysähtyä ja odottaa tuulenpuuskan loppumista, että uskallan jatkaa kävelyä. Tie oli kokonaisuudessaan jäässä. Kävelin penkassa, jossa oli lunta. Jos penkka oli sellainen, että siinä kohdassa ei voinut kävellä, kävelin sitten jäällä nostelematta jalkoja. En kyllä liukastele usein, vaan ole aika vakaa kävelijä, mutta eipä se olisi kivaa kaatua ja vaikka murtaa jotain. Se on ihan mahdollista kuitenkin. Mulla oli pari vuotta sitten luunmurtuma ja se oli kyllä todella perseestä.

Vierailija
389/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä, mutta toivon saavani parhaat mahdolliset nasta kengät pikimmiten. Sit olis hyvä olla pohja suojat, kun menee kauppaan. Vähän niinkuin luistimen suojat. 

Vierailija
390/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hankalaa jalkineiden ostaminen muutenkin että tuollainen "ylimääräinen" juttu täysin jäänyt.

Vierailija
391/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Aivan ehdottomat koska en omista autoa ja liikun enimmäkseen kävellen. Ilman nastanilkkureita en pääsisi edes kotipihan poikki. Onhan se ääni kaupan lattioilla aika ärsyttävä,mutta pieni hinta turvallisuudesta.

Vierailija
392/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koiranulkoiluttajalle pakollinen varuste.

Vierailija
393/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nastakengät kannattaa ostaa vasta sen jälkeen kun on kaatunut jäisellä tiellä ja siinä samalla rikkonut itsensä. 

Joo, olen kyllä niin monta kertaa kaatunut liukkaalla kelillä selällenikin, että kovinkaan monta kertaa en halua samaa kokemusta kokea.

Mistä löytäisin hyvät ja edulliset nastakengät?

Oon myös miettinyt, että onko ne nastakengät miten kätevät kauppareissulla?

Meillä on 10min kävelymatka lähimpään ruokakauppaan, missä tulee useesti käytyä kävellen tekemässä ostokset. Onko niillä nastoilla hankala kävellä siellä kaupan sisällä? Ap

Osta Sarva Vakke nastakengät. Niissä on teräsnastojen lisäksi kuminastat, ei liukastu sisällä. Kotimaiset. 

Vierailija
394/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, hyvin olen pärjännyt ilman. Olen tosin niin kranttu kenkien ulkonäön suhteen etten varmaan löytäisi sopivia jos yrittäisin... parempi siis jättää yrittämättä 

Vierailija
395/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin, mutta tänä talvena en ole vielä käyttänyt, kun olen liikkunut vain keskustan hiekoitetuilla väylillä. tai kauppakeskuksien sisätiloissa. Muutaman metrin liukkaat kohdat olen onnistunut suurta varovaisuutta noudattaen ohittamaan toistaiseksi kaatumatta.

Vierailija
396/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. 

Vierailija
397/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, tykkään enemmän niistä kenkiin laitettavista remmeistä joissa on nastat. Ei tarvitse ostaa taas uusia kenkiä ja ne remmit saa kätevästi pois kun menee sisätiloihin.

Vierailija
398/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Icebugin nastakengät ollut jo vuosia, ihan parhaat. Käyn niillä myös lähikaupassa eikä sisällä ole koskaan meinannut liukastua ne jalassa.

Vierailija
399/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta on kenkiin laitettavat irtonastat. Ne onkin sitten tosi tehokkaat. Tosi harvoin niitä kuitenkaan tulee pidettyä. Lähinnä vaelluksilla vaikeakulkusessa jäämaastossa.

Vierailija
400/408 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis Snowline Trail liukuestenastoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi