43 v, työhistoria nolla päivää
Kommentit (125)
Maailmassa on paljonkin ihmisiä, ketkä eivät ole tehneet töitä. Ei ole minullakaan kovin kummoinen työhistoria ja kohta 50v nainen. Kukaanhan ei tiedä miksi joku ei ole tehnyt palkkatöitä. Voipa sitä olla rahaa vaikka muutenkin, ilman että tarvitsee tehdä töitä tai hakea yhteiskunnan tukia.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt koululaisena kesätöitä 14-vuotiaasta asti, lukiossa sitten jo iltatöitä koulupäivien jälkeen ja viikonloppuisin. Kaksi koulutusta, toinen opistotasoinen 2,5 vuotta ja toinen yliopistossa 6.5 vuotta. Opiskelujen aikanakin olin kaikki lomat töissä, tai ehkä viikon verran kesästä pidin "lomaa". 23-vuotiaasta ensimmäisen kerran palkkatöissä ja yliopisto-opintojen jälkeen nyt jo yli 25 vuotta samassa työpaikassa. Tykkään työstäni niin paljon, että suunnittelen jatkavani samassa työssä osa-aikaisesti vielä eläkkeelläkin, jos vain terveyttä riittää.
N57
Hyvä jos sinua on elämä kohdellut mukavasti. Itse opiskelin yliopistossa ja valmistuinkin, huonoon aikaan tosin. Kaikkea muutakin ikävää tapahtui ja jotenkin sitä ekaa työpaikkaa en koskaan saanut. Palkkatukitöissä olen ollut useamman kerran, ja kesätöissä teininä, töitä en ole ikinä vieroksunut. Jotenkin se vakipaikka on jäänyt saamatta, ja nykyään nuoremmat ja vastavalmistuneet vie työt.
Toisinaan uuvun pitkien syöpähoitojeni jälkeen henkisesti raskaassa työssä.
Sinua ja muita luusereita ajattelemalla piristyn ja jatkan työntekoa! <3
Vierailija kirjoitti:
Äänestätkö vasemmistoa?
Vasemmisto keksii menot ja oikeisto tulot.
Yhteiskunnallisesti täysin kestämätön elämäntapa tuollainen valittu työttömyys. Mitä jos jokainen tasa-arvon nimissä tekisi samoin?
Uskotko kaiken mitä luet? En usko että uskot.keskustelupalstoilla voi kuka tahansa esiintyä minä vain ,kyllä sinä sen tiedät .
Ajattelit korjata tilannetta leuhkimalla lisää rahalla, tällä kertaa ravintoloilla ja ulkomaanmatkoilla? Tyyli sekin.