Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43 v, työhistoria nolla päivää

Vierailija
14.01.2023 |

Näillä mennään vielä toinen mokoma!

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

54 vuotta tiskissä ja eläkettä paukkuu Suomesta kahdesta paikasta ja kahdesta ulkomaasta jo toistakymmentä vuotta. Kerryttävät mokomat vielä vanhuuseläkettäkin mutta nyt täytyy mennä neuvottelemaan uuden Harrikan ostosta. Noita näyttää olevan jo kaksin kappalein tallissa. Pitäisköhän jompi kumpi tai ehkä molemmat myydä pois tuossa keväällä kun pyörien kysyntä on tapissa? No katsotaan nyt tuo Harrikka ensin vaikka on näyttelyissäkin jo ollut. Tarvitsen kumminkin kunnon matkapyörän (tiedän ettei Harrikka ole edes pyörä vaan ikuinen korjauskohde). Paljonko aioit sijoittaa tälle kuulle?

Onko harrikka jotenkin hieno juttu sinun mielestäsi, siis? Minusta kuulostaa aika tyhmältä.

Sama pätee sijoittamiseen, mutta meillä on ilmeisesti erilainen maailmankuva.

Ei tietenkään ole (paitsi sijoittaminen) mutta minulla on rahaa niihin ja ulkomaanmatkoihin sekä ravintoloihin jne... Mutta työpäiviäkin on takana enemmän kun se 0 kpl.

Ajattelit korjata tilannetta leuhkimalla lisää rahalla, tällä kertaa ravintoloilla ja ulkomaanmatkoilla? Tyyli sekin.

Vierailija
122/125 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljonkin ihmisiä, ketkä eivät ole tehneet töitä. Ei ole minullakaan kovin kummoinen työhistoria ja kohta 50v nainen.  Kukaanhan ei tiedä miksi joku ei ole tehnyt palkkatöitä. Voipa sitä olla rahaa vaikka muutenkin, ilman että tarvitsee tehdä töitä tai hakea yhteiskunnan tukia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt koululaisena kesätöitä 14-vuotiaasta asti, lukiossa sitten jo iltatöitä koulupäivien jälkeen ja viikonloppuisin. Kaksi koulutusta, toinen opistotasoinen 2,5 vuotta ja toinen yliopistossa 6.5 vuotta. Opiskelujen aikanakin olin kaikki lomat töissä, tai ehkä viikon verran kesästä pidin "lomaa". 23-vuotiaasta ensimmäisen kerran palkkatöissä ja yliopisto-opintojen jälkeen nyt jo yli 25 vuotta samassa työpaikassa. Tykkään työstäni niin paljon, että suunnittelen jatkavani samassa työssä osa-aikaisesti vielä eläkkeelläkin, jos vain terveyttä riittää.

N57

Hyvä jos sinua on elämä kohdellut mukavasti. Itse opiskelin yliopistossa ja valmistuinkin, huonoon aikaan tosin. Kaikkea muutakin ikävää tapahtui ja jotenkin sitä ekaa työpaikkaa en koskaan saanut. Palkkatukitöissä olen ollut useamman kerran, ja kesätöissä teininä, töitä en ole ikinä vieroksunut. Jotenkin se vakipaikka on jäänyt saamatta, ja nykyään nuoremmat ja vastavalmistuneet vie työt.

Vierailija
124/125 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan uuvun pitkien syöpähoitojeni jälkeen henkisesti raskaassa työssä. 

Sinua ja muita luusereita ajattelemalla piristyn ja jatkan työntekoa! <3

Vierailija
125/125 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestätkö vasemmistoa?

Vasemmisto keksii menot ja oikeisto tulot.

Yhteiskunnallisesti täysin kestämätön elämäntapa tuollainen valittu työttömyys. Mitä jos jokainen tasa-arvon nimissä tekisi samoin?

Uskotko kaiken mitä luet? En usko että uskot.keskustelupalstoilla voi kuka tahansa esiintyä minä vain ,kyllä sinä sen tiedät .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän