43 v, työhistoria nolla päivää
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Just huomasin että kun täytän 47 ensi kuussa niin minulla on 30 vuotta palkkatyötä takana. Toinen mokoma sivutyötä yrittäjänä ja vanhempien yrityksissä. En uskalla edes laskea vuosia eläkeikään ja kroppa ja pää alkaa olemaan loppu työntekoon. Onneksi rahaa ja omaisuutta on niin että voi ehkä vähentää palkkatyötä jossain vaiheessa.
Olet yhtä vajaa kuin ap:kin.
t. M42, palkkatyötä takana 11 vuotta ja muutama kesä
Itse olen 53vee ja työhistoriaa on kasassa kuusi vuotta.
Kuulostaa aika surulliselta elämältä. Toki jos olet ollut jonkun rikkaan elätettävä, nii sitten ei välttämättä.
Itse täytän 44 ja minulla on työkokemusta n.2-vuotta ja tuskin enää koskaan tuleekaan. Olen ollut koti-äiti jo 25-vuotta, jossain alkuvuosina keikkailin töissä ja siitä arvioin nuo pari vuotta kertyneen. Rahatilanne on semmoinen ettei töihin tarvitse mennä, ja pienin lapsi on vauvakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just huomasin että kun täytän 47 ensi kuussa niin minulla on 30 vuotta palkkatyötä takana. Toinen mokoma sivutyötä yrittäjänä ja vanhempien yrityksissä. En uskalla edes laskea vuosia eläkeikään ja kroppa ja pää alkaa olemaan loppu työntekoon. Onneksi rahaa ja omaisuutta on niin että voi ehkä vähentää palkkatyötä jossain vaiheessa.
Eikö tuollainen nimittely ole sinusta tyhmää, moukkamaista? Sellaisen vaikutelman se joka tapauksessa sinusta antaa.
Miten töihin otetaankin näin vähä-älyisiä ihmisiä. Ihan perusasioita ihmetellään ja luullaan olevansa jotain jotenkin arvoasteikolla korkeammalla. Oravanpyörässä kait tyhmistyy.
Ap,olet yhteiskunnan elätti,loinen,lusmu.Täysin hyödytön olio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loinen, etkö osaa edes hävetä.
Ihansamalta valtion kukkarolta söi Marinkin kahden pieneläkeläisen koko vuoden tulot ilmaiseksi ostattu 6000 e sängyn ja jauhoili.
ei voi oikein verrata,elämäntapa työtön ei pääse ministeriksi..on niillä herroilla tietenkin jotain etuja,on normityöntekijöilläkin etuja töissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollainen nimittely ole sinusta tyhmää, moukkamaista? Sellaisen vaikutelman se joka tapauksessa sinusta antaa.
No mielestäni nyt on aika vajaata uhrata koko elämänsä työlle ja ylpeillä sillä ja suhtautua alentuvasti ihmisiin, jotka eivät halua pilata elämäänsä noin. Aivan kuten myöskin on vajaata olla tekemättä mitään ja olla vapaamatkustajana koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika äänestää taas Kokoomusta.
Tai sitten opiskelet ensin hieman yhteiskuntatieteitä, poliittista historiaa ja Suomen taloushistoriaa - sitten vasta lukitset päätöksesi.
Täky olisi tällainen: Se, jonka kannattaa äänestää Kokoomusta, ei ole koskaan äänestänyt mitään muuta puoluetta, eikä äänestä.
No en taida enää jaksaa kerrata asioita, jotka olen läpikäynyt perusteellisemmin kuin useimmat.
En ole koskaan äänestänyt oman etuni, vaan kansan edun näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Suomen tukijärjestelmä on kyllä umpisurkea. Jos ei kiinnostele työn teko, niin silloin pitäisi myös jäädä tukien ulkopuolelle. Sairaudet ja muut oikeat syyt on sitten erikseen.
Itsellä ikää 45 vuotta, ja töitä olen siitä tehnyt 29 vuotta. Välillä paremmin, ja välillä huonommin palkattua, mutta päivääkään en ole työttömänä ollut, kun on kaikki hommat kelvanneet jotta pystyn elättämään itseni (ja myöhemmässä vaiheessa perheeni).
Surkea järjestelmä kyllä. Mutta lähinnä siksi että estetään uudelleenkouluttautuminen. Ja jos pääsisit edes jotain parin viikon pätkää tekemään, katkeaa tuet ainakin kuukaudeksi. Lopulta ihmiset on toimeentulotuella eikä saa tehdä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika surulliselta elämältä. Toki jos olet ollut jonkun rikkaan elätettävä, nii sitten ei välttämättä.
Different strokes for different folks. Antiikin Kreikassa ja Keskiajan Arabimaailmassa älykkäät vapaat ihmiset (silloin miehet) elivät samoin kuin ap.
Ehkäpä heitäkin yksi jos toinen notaari, hevostenhoitaja paheksui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen tukijärjestelmä on kyllä umpisurkea. Jos ei kiinnostele työn teko, niin silloin pitäisi myös jäädä tukien ulkopuolelle. Sairaudet ja muut oikeat syyt on sitten erikseen.
Itsellä ikää 45 vuotta, ja töitä olen siitä tehnyt 29 vuotta. Välillä paremmin, ja välillä huonommin palkattua, mutta päivääkään en ole työttömänä ollut, kun on kaikki hommat kelvanneet jotta pystyn elättämään itseni (ja myöhemmässä vaiheessa perheeni).Surkea järjestelmä kyllä. Mutta lähinnä siksi että estetään uudelleenkouluttautuminen. Ja jos pääsisit edes jotain parin viikon pätkää tekemään, katkeaa tuet ainakin kuukaudeksi. Lopulta ihmiset on toimeentulotuella eikä saa tehdä yhtään mitään.
Koulutusta pitäisi ehdottomasti tukea ja paljon!
Kerropa vielä lääkintähistoriasi, niin voimme muodostaa sinusta vähän tarkemman profiilikuvan, Lääkityksesi lopullisina maksajina meillä on oikeus tietää.
Sauli Niinistön ilme jos kirjoitat sille kirjeen ja kerrot :D!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika äänestää taas Kokoomusta.
Tai sitten opiskelet ensin hieman yhteiskuntatieteitä, poliittista historiaa ja Suomen taloushistoriaa - sitten vasta lukitset päätöksesi.
Täky olisi tällainen: Se, jonka kannattaa äänestää Kokoomusta, ei ole koskaan äänestänyt mitään muuta puoluetta, eikä äänestä.
No en taida enää jaksaa kerrata asioita, jotka olen läpikäynyt perusteellisemmin kuin useimmat.
En ole koskaan äänestänyt oman etuni, vaan kansan edun näkökulmasta.
Mietihän tuota yhtälöä tovi: Minkälaisella varmuudella pystyt määrittämään tämän kansan edun?
Poliittisten puolueiden retoriikan ja konkreettisen toiminnan epäsuhta olisi seuraava juttu.
Lisäksi, en puhunut kertauksesta, vaan opettelusta. Tekstistäsi kyllä näkee sen, ettet tunne noita asioita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vielä lääkintähistoriasi, niin voimme muodostaa sinusta vähän tarkemman profiilikuvan, Lääkityksesi lopullisina maksajina meillä on oikeus tietää.
Eihän Marinkaan kerro mitään omistaan vaikka maksamme ne.
Vierailija kirjoitti:
Saattaisit yllättyä siitä, kuinka paljon yksittäisen työssäkäyvän edestä otetaan valtiolle velkaa. Ei siis tuloja, vaan velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loinen, etkö osaa edes hävetä.
Ihansamalta valtion kukkarolta söi Marinkin kahden pieneläkeläisen koko vuoden tulot ilmaiseksi ostattu 6000 e sängyn ja jauhoili.
Ei ole sinulle vieläkään selvinnyt, että pääministeri maksoi aamiaisensa sen jälkeen, kun kohu siitä alkoi. Äly hoi, älä jätä!
Taitaa olla aika vetää kateuskortti esiin.
Jos ei oltaisi vaadittu ei olisi maksanut. Valhekorttisi tuli esiin. Olenko katellinen epärehellisyydestä? En ole.
Ja tässä ehdottomasti kateellisen ja umpisurkean valehtelijan viesti!