Suuri ja paljastava gallup: nainen, mikä näistä tuottaa sinulle suurimman fyysisen nautinnon seksissä?
Eli, mikä seuraavista on asia, joka tuottaa sinulle suurinta fyysistä nautintoa seksissä? Ymmärrän, että riippuu tunnelmasta, kumppanista ym., mutta yritä miettiä asiaa irrallisena noista muuttujista. Veikkaukseni on, että tässä saattaa yllättävän paljonkin hajontaa vastauksissa.
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kyllä tuo, miten moni valitsee mieluummin suuseksin kuin yhdynnän. En olisi arvannut.
Nyt ikääntyessä vaimo ei halua edes ottaa riskiä orgasmin saamisesta yhdynnässä
Siis mitä ihmettä tää meinaa?
Luulisi tyhmemmänkin ymmärtävän, että varma saanti on parempi kuin epävarma. Toisekseen voisi miehet jo pikku hiljaa ymmärtää, että hyvä suuseksi voi naisen mielestä olla parempaa kuin yhdyntä. Vaihtelusta nyt puhumattakaan. Eikä siinä kalun koko auta mitään. Monet miehet itkee kalun kokoa ja luulee, että iso mela on takuuvarma orgasmin tuottaja naiselle. Ei ole, sen tietää kaikki isokaluiset. Jos muuta väittää puhuu potaskaa.
No itselle hyväkään suuseksi ei kunnolla tyydytä. Tarvitsen sen yhdynnän kuitenkin jokatapauksessa. Ja kalun koko on ihan ehdoton mittari onnistuneelle yhdynnälle. Varma saanti ei ole aina parempi kuin epävarma, koska tyydytys yhdynnässä on moninkertainen suuseksiin nähden.
Toi sun 'kattava galluppisi'? Antoi naisenpuolista, näin 'kattavan galluppisi'-tuloksena, sellaisen tuloksen:
1. n.60% naisista = masturbointi-seksillä tyydyttyy.
2. n.25% naisista = yhdynnässä seksistä tyydyttyy.
Voiko tästä tuloksesta, sun 'kattavan galluppisi' perusteella, tehdä joitain 'seksi'-päätöksiä naisista?
Taitavasti tehtyä suuseksiä ei voi korvata seksilelulla tai masturboinnilla. Kyllä se on ihan eri asia saada taitava ja ennen kaikkea siitä kovasti nauttiva osapuoli tuonne alakertaan <3
Meillä on viiden vuoden jälkeenkin hyvä seksielämä ja monipuolisesti touhutaan laidasta laitaan miehen kanssa. Voin kokemuksesta sanoa ettei olisi jollei mies olisi niin innokas suuseksin antaja ja huolehtisi 90% kerroista että minä olen se joka tulee ensin (oli sitten yhdyntä, suuseksi tai muu hyväily).
Anti-gallu Pistinen kirjoitti:
Toi sun 'kattava galluppisi'? Antoi naisenpuolista, näin 'kattavan galluppisi'-tuloksena, sellaisen tuloksen:
Voiko tästä tuloksesta, sun 'kattavan galluppisi' perusteella, tehdä joitain 'seksi'-päätöksiä naisista?
Voi. Sinä olet ilmeisesti niitä onnettomia miehiä, jotka ei nuole naiselle orgasmeja, vaan ovat fakkiutuneet pelkkään yhdyntään. Asenteesi jo paljastaa sen.
Mun mies on loistava nuolemaan, ja nauttii siitä itsekkin. Ja sen jälkeen annan minä parastani miehelle! Win-win!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksiavioinen siis. Nykykännykät eivät näköjään enää edes tiedä mitä se on. XD Ei taida olla muodissa enää...
Tästähän sulle jo aiemminkin huomautettiin. Joten opettele kirjoittamaan, älä aina syytä kännykkääsi.
Ootpa tosi tietämätön, jos et tiedä että nykykännykät muuttelevat kirjoitettua tekstiä. Käytätkö vielä nappipuhelinta itse?
Opettele lukemaan ne kirjoituksesi, äläkä syytä kännykkääsi.
Ootpa tosi tietämätön, jos et tiedä, että oikoluvun saa pois päältä.
Kaikilla normityypeillä täällä kännykkä tekee välillä virheitä. Lähinnä joillain neuroottisilla hulluilla ei ikinä. Ei kirjoitusvirhe ole maailmanloppu eikä ne mua haittaa kun eivät estä tekstin ymmärtämistä. Ota diapamit ja ota vähän rennommin, Haloo tämä on vauvapalsta eikä mikään tärkeä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi ja kh samassa ketjussa...
Alan vahvasti uskomaan, että molemmat ovat vaan saman hullun eri persoonia.
Sinä ainakin olet sama persoona jokaisen psykoottisen kanssa täällä XD Kyllä on elämä tyhjää kun ei ole parempaa tekemistä kuin tehdä jokaisesta ketjusta joku riitaketju vauvafoorumilla! XD
Olen sinun opestuslapsesi ja toimin oppiesi mukaisesti. Aina jauhamassa paskaa, vaikka se ei itse asiaan liittyisikään.
Suosikki teesisi mielestäni kuitenkin on: muista yleistää.
Öö tota ni... Ehkäpä mä olenkin ottanut susta mallia, koska en ikinä ALOITA näitä rönsyjä vaan vain VASTAAN niihin XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksin pääasia on orgasmi kuten naiset täällä meuhkaavat liittyen siihen pillun nuolemisen tärkeyteen niin kertokaa naiset mihin tarvitsen naista? Miksi en runkkaisi orgasmia itselleni? Se on niin paljon helpompaa ja varsinkin halvempaa.
Jos orgasmi on pääasia niin voihan naiset hyvin olla lesboja tai suristella pilluaan koneilla.Mä mietin ihan samaa. Luulisi että maassamme suurin osa naisista olisi lesboja. Mutta näin kuitenkaan ei ole.
Muualla kuin vauvafoorumilla on paljon normaaleja miehiä. Täälläkin onneksi pari kappaletta. Vakkareissa kai lähinnä yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksiavioinen siis. Nykykännykät eivät näköjään enää edes tiedä mitä se on. XD Ei taida olla muodissa enää...
Tästähän sulle jo aiemminkin huomautettiin. Joten opettele kirjoittamaan, älä aina syytä kännykkääsi.
Ootpa tosi tietämätön, jos et tiedä että nykykännykät muuttelevat kirjoitettua tekstiä. Käytätkö vielä nappipuhelinta itse?
Opettele lukemaan ne kirjoituksesi, äläkä syytä kännykkääsi.
Ootpa tosi tietämätön, jos et tiedä, että oikoluvun saa pois päältä.
Kaikilla normityypeillä täällä kännykkä tekee välillä virheitä. Lähinnä joillain neuroottisilla hulluilla ei ikinä. Ei kirjoitusvirhe ole maailmanloppu eikä ne mua haittaa kun eivät estä tekstin ymmärtämistä. Ota diapamit ja ota vähän rennommin, Haloo tämä on vauvapalsta eikä mikään tärkeä paikka.
Opettelisit nyt vaan lukemaan ja kirjoittamaan.
Sulla on muuten ihan hyvä tieto kaikenlaisista lääkkeistä. Minkähän vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi ja kh samassa ketjussa...
Alan vahvasti uskomaan, että molemmat ovat vaan saman hullun eri persoonia.
Sinä ainakin olet sama persoona jokaisen psykoottisen kanssa täällä XD Kyllä on elämä tyhjää kun ei ole parempaa tekemistä kuin tehdä jokaisesta ketjusta joku riitaketju vauvafoorumilla! XD
Olen sinun opestuslapsesi ja toimin oppiesi mukaisesti. Aina jauhamassa paskaa, vaikka se ei itse asiaan liittyisikään.
Suosikki teesisi mielestäni kuitenkin on: muista yleistää.
Öö tota ni... Ehkäpä mä olenkin ottanut susta mallia, koska en ikinä ALOITA näitä rönsyjä vaan vain VASTAAN niihin XD
Etpä tietenkään. Kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksin pääasia on orgasmi kuten naiset täällä meuhkaavat liittyen siihen pillun nuolemisen tärkeyteen niin kertokaa naiset mihin tarvitsen naista? Miksi en runkkaisi orgasmia itselleni? Se on niin paljon helpompaa ja varsinkin halvempaa.
Jos orgasmi on pääasia niin voihan naiset hyvin olla lesboja tai suristella pilluaan koneilla.Eikö sinun ymmärrys riitä siihen, että monet naiset hauaa ensin orgasmin nuolemalla ja sitten pillun jäädessä valmiiksi kiimaan haluavat kalun sisäänsä. Orgasmin jälkeen naisetkin ovat valmiimpia nauttimaan yhdynnästä. Miten tämä järjestys on miehiltä pois?? Mikä hiton hinku siinä on, että miehen pitäsi aina naida naiselle orgasmi yhdynnässä? Eikö voisi mennä naisen halujen mukaan niin molemmat nauttii. Vai onko sellainen mies kenties kateellinen suuseksille ja pelkää ettei oma penis riitä?
Meillä menty aina sen mukaan mitä vaimo halunnut. Helpoin tapa pitää vaimo tyytyväisenä ja tyydytettynä.
Taas näitä s.atanan yleistyksiä. Oma vaimoni ei "jaksa" kuin yhden orkun. Sillai vähän kuin usealla miehilläkin. Jos nuolen sille ensin orkun, niin paneminen jää meillä kyllä aika lyhytaikaiseksi huviksi. Ja tosi usein käy niin, vaikka haluaisinkin nuolla sen orkun, niin pakko vaan antaa munaa. Vaimo rakastaa suuseksiä, mutta silti vaatii sitä munaa sisäänsä.
Joten älä taas yleistä. Sinä et tiedä ihan kaikkea.
Hän sanoi "monet" ei "kaikki". Ihan turha riehua. Hänhän haluaa antaa neuvoja lähinnä niille joilla homma ei toimi ollenkaan ei esimerkiksi sinulle ja vaimollesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos orgasmi on pääasia niin voihan naiset hyvin olla lesboja tai suristella pilluaan koneilla.Mä mietin ihan samaa. Luulisi että maassamme suurin osa naisista olisi lesboja. Mutta näin kuitenkaan ei ole.
Muualla kuin vauvafoorumilla on paljon normaaleja miehiä. Täälläkin onneksi pari kappaletta. Vakkareissa kai lähinnä yksi.
Nyt kansa kyllä tahtoo tietää, että kuka se muka olisi!
Vierailija kirjoitti:
Anti-gallu Pistinen kirjoitti:
Voi. Sinä olet ilmeisesti niitä onnettomia miehiä, jotka ei nuole naiselle orgasmeja, vaan ovat fakkiutuneet pelkkään yhdyntään. Asenteesi jo paljastaa sen.
Novoi. Voi olla? Sinulla. On jokin 'LU-KI'-vika mahdollisesti kun kerran olet, 'noin osaavasti' lukenut.
Ja tulkinnut. Täysin väärin!
Painoin vain tuota kysymyksen alussa ollutta:
NAPPIA. Kun siinä luki: 'NÄYTÄ TULOKSET' (gallupista. tähän mennessä).
Se mitä mieltä, tuohon galluppiin vastanneet, ja mitä mieltä itse (mahdollisesti ko.asiaa kysyttäessä) olen?
On aivan kaksi (2) eri-asiaa.
ps.naivinkorni väittämäsi:'onnellinen mies = pillujen nuoleminen' ? Kuvastanee kenties, ehkä sinun seksi elämäsi pervoutta. Onnea vaan, sinnekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä jolle molempien tyydytys on tärkeää. Vaikka se sitten tarkoittaisikin enemmän vaivannäköä miehelle kuin naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä jolle molempien tyydytys on tärkeää. Vaikka se sitten tarkoittaisikin enemmän vaivannäköä miehelle kuin naiselle.
No kyllä tuollaisia miehiä täällä on useita, suurin osa jopa, sanoisin. Trolleja ei lasketa, ainoastaan ne jotka kirjoittavat tosissaan.
Minä ainakin sain äsken sellaisen sormetusorgasmin, etten eläissäni ole saanut.
Niin pitkä se oli, että mieskin ihmetteli. Volyymi vain lisääntyi ja lisääntyi. Lopuksi mies sai myös nopsaan ja kovaa.
Kysymyksen asettelu oli todella rajoittunutta.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen asettelu oli todella rajoittunutta.
Pitää täysin paikkansa. Ap lieneekin näitä, meillä tehdään ihan mitä kaikkea vaan ja lisäksi vaniljalla maustettuna. Sitten vastauksista aletaan vetämään johtopäätöksiä. Pian puhutaankin sitten jo faktoista. Sen jälkeen huudetaan totuuksista.
Ketä ukkoa sä nyt tarkoitat? Vai kaikkia ukkoja?