Tänä aamuna(kin); mitkä olivat ensimmäiset sanasi hänelle,
Kommentit (32)
En herää kenenkään vierestä, vaan siirryn alakertaan tervehtimään. Yleensä "noni, ylös, ulos ja lenkille"!
Taisin aloittaa rapsuttelemalla ennen kuin sanoin mitään. Jotain hauvalässytystä. Koiralla on oma sänky omani vieressä.
Vierailija kirjoitti:
En herää kenenkään vierestä, vaan siirryn alakertaan tervehtimään. Yleensä "noni, ylös, ulos ja lenkille"!
Oletko eristänyt kumppanisi vai lemmikkisi?
En herännyt kenenkään vierestä, aamupesujen jälkeen keittiössä näin lapsen ja sanoin sille "morning"
että "akka sulla on alkanut tulla selluliittia perseeseen ja mahassakin makkaranhäivää, ala mennä salille joka päivä ja lenkille siitä harakka"
Sanoin, että painu homo omaan kotiisi. Olet jo liikaakin saanut persettä minulta.
Mies nousi aiemmin, minä nukuin pidempään. Sanoin Huomenta, kun kömmin makuuhuoneesta.
En nyt kirjaimellisesti kenenkään vierestä herännyt, mutta huusin toiselle puolelle kotiamme "Nyt hiljaa siellä. Nukutaan vielä!".
Sanoin että tumppasin tuhkiksen kanteen kun ei lähtenyt auki, ja lunta näkyy tulleen taas.
Normaalia nopeammin tosin puhuin, hän kun ei usein puhu mitään esim. tuntiin herättyä, joten en uskalla aina itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko eristänyt kumppanisi vai lemmikkisi?
Mä olen eristänyt ne kaikki. T. Eri 😄
Vierailija kirjoitti:
En nyt kirjaimellisesti kenenkään vierestä herännyt, mutta huusin toiselle puolelle kotiamme "Nyt hiljaa siellä. Nukutaan vielä!".
Minäkin. Tytär paritteli niin äänekkäästi.
Taisin ainakin silittää ja kai siinä jotain tuli sanottuakin. Hän kyllä nukkuu yleensä kylkeni päällä tai vatsani jos makaan selälläni.
Nousin ja täytin hänen ruokakupin ja vaihdoin juomaveden. Laitoin kahvin tulemaan. Ja siitä alkoi tavanomainen aamumme.