Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan kertoa, että lopetin juomisen

Vierailija
14.01.2023 |

Olen yleensä juonut pullollisen viiniä ja muutama siideri perjantaina, sen jälkeen kun lapset on mennyt nukkumaan. Olen siis yksikseni juonut, ja tätä on jatkunut vuosia. Lauantaisin olen ollut väsynyt ja äreä.
Nyt lapset on pikkusen isompia, 11v ja 10v. Ne ei enää mene niin aikaisin nukkumaan, ja huomasin, että minua ärsyttää, kun en pääse aloittaamaan juomista. Yleensä juon viinilasista, nyt olen juonut viiniä kahvimukista, että pääsen aloittamaan hiukan ennen kun lapset rauhoittuu nukkumaan.
Aloin analysoimaan touhujani. Olen juoppo, se vaan on faktaa. Himo juoda on todella vahva, minua ärsyttää kun en saa juoda ja se haittaa puolet viikonlopusta kun minulla on krapula. Nyt olen päättänyt, että pystyn lopettamaan ja olen ollut juomatta kolme perjantaita putkeen. Tänään kun heräsin, olin niin iloinen ja pirteä. Haluaisin iloita ja kertoa kaikille, tänään olen ollut juomatta kolmas perjantai peräkkäin, mutta en voi kertoa kenellekään. Kukaan ei tiedä, että juopottelen, niin en voi kertoa, että olen lopettanut. Teille minä kerron nyt.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös olekin ihmeellistä, miten känniääliö, joka lopettaa juomisen, saa tsemppausta ja kannustusta joka suunnalta, mutta sellainen, joka ei koskaan juo onkin käytännössä näkymätön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla