Nainen joutui eristyskoppiin Iso Omenassa koska halusi maksaa käteisellä
Aivan käsittämätöntä väkivaltaa Ison Omenan vartijoiden toimesta tässäkin tapauksessa. Tuossa kauppakeskuksessa en kyllä jatkossa asioi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e78b5e74-adc2-4f37-a99c-c9e42c5d7389
Kommentit (648)
Siis mikä ihmeen psyko kauppakeskus tämä Omena oikein on? En todellakaan mene tuonne asioimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartijat varkaina
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d7b3198f-60d0-4abb-9cd9-7bc44f471f75
Voitaisiin ottaa käytäntö, että kukaan ei vastaa löytötavaroista. Jos hukkaa, niin hukkaa. Jos löytyy, niin kiva.
Kuka tahansahan voi myös väittää lompakossa olleen vaikka timantteja.
Minäkin voin hukata sinun työpaikallesi lompakkoni, jossa oikeasti oli ehkä 20e ja sitten tulla väittämään teille, että olette varastaneet mun lompakosta 500 euroa. "Kyllä siellä oli 500 euroa..."
Miksi ihmeessä, kun rehellisiäkin toimijoita löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satuin kerran liukastumaan erään kauppakeskuksen käytävällä, kun kenkieni pohjat olivat pahasti lumiset. Eiköhän heti samalla sekunnilla ollut vartija kyljessä, ensireaktio oli että hyvä, hän tulee kysymään vointia. Mutta hän sanoikin, että jaahas eiköhän ole aika lähteä ulos. Kysyin että anteeksi kuinka, liukastuin ja sekö on sitten syy ohjata maksava asiakas ulos. Jannu vastasi että niinhän ne kaikki liukastuu. Tässä kohtaa oli tullut toinen vartija ja kysyin häneltä, että mihin voin ohjata valituksen, kun kauppakeskuksen lattia on talvisin nin liukas että asiakkaat menee kumoon, että tämähän on suorastaan tutkintapyynnön arvoinen juttu. Kumpikaan ei vastannut mitään, kävelin pois. Ei anteeksi pyyntöä ei mitään.
Tarkkaan ottaen eihän se lattia ollut liukas vaan kenkäsi. Tuon ilmiön kanssa olen julkisten tilojen lattioilla varovainen, etenkin kivilattiat on vaarallisia kun kengän pohjan uurteet on lunta täynnä.
Toinen on kyynärsauvat kun tulee ulkoa, ei niihin voi yhtään varata talvella ja sateella kaupoissa. Onneksi pärjään vielä kun saan ostoskärryn tueksi.
Olen eri, mutta tarkkaan ottaen lattia on liukas Suomen olosuhteisiin, joissa neljännes vuodesta tai enemmänkin on potentiaalista aikaa sille, että kengissä on lunta. paremmat matot tuulikaapeihin ja sisätiloihin ulko-ovien eteen pitkät matot talviaikana. Toki tästä koituisi muutama tuhat euroa vuodessa lisäkuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos se taas se sama lentoemo.
2019?
Naiset taitaa naiseutensa varjolla olevan kovia rähjäämään. Yrittävät niinko etuoikeutta, mua pitää kohdella toisin kun oon politiikkokin.
Itse en tuossakaan tilanteessa rähjäisi vaan hoitaisin aikuisesti tilanteen.Miten parkkihallista poistutaan autolla toista kautta kuin puomien kautta?
Mikä ihmeen parkkihallin valvoja?
Asuin aikanaan tuon ostarin vieressä, lukemattomia kertoja tuolla pysäköinyt mutten kertaakaan ole mitään parkkivalvojaa siellä nähnyt.tämä, ompussa vuosia asioineena en muista myöskään mitään valvojakoppia parkkihallissa. Lisäksi siellä oli silloin todella löysät pysäköintiajat( pitkä ilmaisosuus). Toi tarina kuulostaa kyllä nyt semmoiselta että unta on nähty tai toinen skenaario että tärkeä kaupunginvaltuutettu vetänyt vähän eiksä tiedä kuka mä olen settiä jo sille kuvitteelliselle valvojalle ja jatkanut samalla asenteella vartijoita kohtaan ja ilmeisesti se 10-15 min ylimääräinen pysäköintimaksu( olisi mennyt venaamaan autoon sitä puolisoa tms) oli täällä se dealbreaker. yks-kaks vain tartuttiin kiinni ja raahattiin koppiin :D c´mon.
Itse en epäile tarinaa kun tietää kuinka vajaata sakkia miesvartijoissa riittää
Normaalit ihmiset ei yleensä joudu vartjoiden kanssa mihinkään tekemisiin.
Täytyy siis olla jo outo tyyppi joka vielä oikein rähinäotteluun joutuu heidän kanssaan.Turhahan se on naisenkaan rähistä jos ei arkipäivän arkisista asioista, pysäköintimaksusta selviä. Vuonna 2019 kun kortit oli yleisiä, ja ostoksilla ollut.
Miten hän on ajokortin saanut jos ei osaa lukea ohjeitakaan?
Toivottavasti nyt espoon valtuustossa on henkilöitä jotka selviävät edes auton pysäköinnistäMinä olen tavallistakin tavallisemman näköinen vaaleatukkainen perheenäiti ja minun kohdallani näitä vartijatapahtumia on tullut 2000-luvulla viisi kertaa. Käyn Isossa Omenassa pari kertaa vuodessa.
Yhdellä kertaa ostin korvakorut ja laitoin kuitin lompakkoon ja korvakorut laukkuuni kassalla. Eiköhän joku hälytin alkanut huutaa ja hupskeikkaa vartija otti minut kiinni. Ei ollut vaikeaa, koska jähmetyin paikoilleni. Siinä hän kävelytti minut kassalle ja halusi tutkia laukkuni. Hän löysi korvakorut ja esitin niiden kuitin. Sitten myyjä löysi korvakorurasian pohjasta hälyttimen, jota ei ollut poistanut ja naureskeli asialle.
Pyysin häntä ottamaan sen pois rasiasta tai antamaan tilalle hälyttämättömän rasian. Sain siitä kerätä tavarani takaisin laukkuuni ja korvakorurasian kuntoon. Huomautin kyllä, että olisi asiallista poistaa se hälytin kun asiakas on maksanut tuotteen. Minulle kaksikko ei kissaa sanonut ja jatkoin eteenpäin. Toista kertaa en ole siinä liikkeessä asioinut kun ei edes osata toivottaa hyvää tai edes parempaa päivänjatkoa.
Muut kerrat ovat näitä tapauksia kun luen tuoteselosteita tarkkaan ja vartija on suunnilleen vieressä ja saattaa kassalle saakka, kunnes maksan ruoat. Olen ihmetellyt käytäntöä siksi, että minä en ole ensinnäkään ostanut mitään kalliita merkkituotteita ja toiseksi olen ollut selvinpäin, minulla ei ole diagnooseja eikä lääkityksiä atopian ja heinänuha lisäksi. En usko, että antihistamiini ja allergianenäspray tekee minusta sekoilevan häirikön tai varkaan.
Samaan aikaan viereisellä hyllyllä jannut pistävät pikkutakin poveen kalleimpia laatulihoja ja se ei vartijoita kiinnosta. Se, että varastatko vaikka omenalörtsyn on selvästi huolestuttavampi asia.
Kyllä minäkin ihmettelen näiden sankareiden prioroteetteja. Kyllä minä tiedän, että varkaudet maksatetaan rehellisillä asiakkailla. Olen tiennyt pienestä pitäen.
Yllättävän asian luin kerran, keski-ikäinen nainen on yleisin näpistelijä.
Nykyisin varmaan voi olla nämä ammattivarkaat, usein ulkomaalaiset, jotka tilaustyönä hakevat esim. Pienelektroniikkaa.Ja laitathan lähde tuolle ekalle virkkeelle. Muussa tapauksessa se on vedetty stetsonista ja sen todistusarvo on nolla.
Niin on , ei sillä tarvitse lähdearvoa ollakaan. Onpahan vaan jostain artikkelista mieleen jäänyt, varakkaan näköinen keski-ikäinen nainen on myös tavanomainen näpistelijä.
Voi googlailla, nainen myymälävaras, nainen näpistelijä, vanhus näpistelijä.
Nykyisin näyttää n. 30- vuotias mies olevan tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko lopettaa teeskentely että näin voisi käydä kelle tahansa?
Normaalilla, hyvin käyttäytyvällä ihmisellä ei ole pelkoa vartijankoppiin joutumisesta.
Normaalilla tarkoitat varmaan valkoista keski-ikäistä lihaa syövää heteromiestä, jonka koskemattomuutta suojaa leijona-riipus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartijat varkaina
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d7b3198f-60d0-4abb-9cd9-7bc44f471f75
Voitaisiin ottaa käytäntö, että kukaan ei vastaa löytötavaroista. Jos hukkaa, niin hukkaa. Jos löytyy, niin kiva.
Kuka tahansahan voi myös väittää lompakossa olleen vaikka timantteja.
Minäkin voin hukata sinun työpaikallesi lompakkoni, jossa oikeasti oli ehkä 20e ja sitten tulla väittämään teille, että olette varastaneet mun lompakosta 500 euroa. "Kyllä siellä oli 500 euroa..."
Miksi ihmeessä, kun rehellisiäkin toimijoita löytyy?
Nämä epärehelliset ulilaudan pojat eivät ymmärrä, että on olemassa rehellisiäkin ihmisiä, koska heidän ajattelunsa ja päättelynsä on siten rajoittunutta etteivät he kykene ajattelemaan mitään itsensä ulkopuolelle menevää: jos minä en ole rehellinen, niin kukaan muukaan ei voi olla rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2019?
Naiset taitaa naiseutensa varjolla olevan kovia rähjäämään. Yrittävät niinko etuoikeutta, mua pitää kohdella toisin kun oon politiikkokin.
Itse en tuossakaan tilanteessa rähjäisi vaan hoitaisin aikuisesti tilanteen.Miten parkkihallista poistutaan autolla toista kautta kuin puomien kautta?
Asuin aikanaan tuon ostarin vieressä, lukemattomia kertoja tuolla pysäköinyt mutten kertaakaan ole mitään parkkivalvojaa siellä nähnyt.tämä, ompussa vuosia asioineena en muista myöskään mitään valvojakoppia parkkihallissa. Lisäksi siellä oli silloin todella löysät pysäköintiajat( pitkä ilmaisosuus). Toi tarina kuulostaa kyllä nyt semmoiselta että unta on nähty tai toinen skenaario että tärkeä kaupunginvaltuutettu vetänyt vähän eiksä tiedä kuka mä olen settiä jo sille kuvitteelliselle valvojalle ja jatkanut samalla asenteella vartijoita kohtaan ja ilmeisesti se 10-15 min ylimääräinen pysäköintimaksu( olisi mennyt venaamaan autoon sitä puolisoa tms) oli täällä se dealbreaker. yks-kaks vain tartuttiin kiinni ja raahattiin koppiin :D c´mon.
Täytyy siis olla jo outo tyyppi joka vielä oikein rähinäotteluun joutuu heidän kanssaan.Turhahan se on naisenkaan rähistä jos ei arkipäivän arkisista asioista, pysäköintimaksusta selviä. Vuonna 2019 kun kortit oli yleisiä, ja ostoksilla ollut.
Toivottavasti nyt espoon valtuustossa on henkilöitä jotka selviävät edes auton pysäköinnistäMinä olen tavallistakin tavallisemman näköinen vaaleatukkainen perheenäiti ja minun kohdallani näitä vartijatapahtumia on tullut 2000-luvulla viisi kertaa. Käyn Isossa Omenassa pari kertaa vuodessa.
Yhdellä kertaa ostin korvakorut ja laitoin kuitin lompakkoon ja korvakorut laukkuuni kassalla. Eiköhän joku hälytin alkanut huutaa ja hupskeikkaa vartija otti minut kiinni. Ei ollut vaikeaa, koska jähmetyin paikoilleni. Siinä hän kävelytti minut kassalle ja halusi tutkia laukkuni. Hän löysi korvakorut ja esitin niiden kuitin. Sitten myyjä löysi korvakorurasian pohjasta hälyttimen, jota ei ollut poistanut ja naureskeli asialle.
Pyysin häntä ottamaan sen pois rasiasta tai antamaan tilalle hälyttämättömän rasian. Sain siitä kerätä tavarani takaisin laukkuuni ja korvakorurasian kuntoon. Huomautin kyllä, että olisi asiallista poistaa se hälytin kun asiakas on maksanut tuotteen. Minulle kaksikko ei kissaa sanonut ja jatkoin eteenpäin. Toista kertaa en ole siinä liikkeessä asioinut kun ei edes osata toivottaa hyvää tai edes parempaa päivänjatkoa.
Muut kerrat ovat näitä tapauksia kun luen tuoteselosteita tarkkaan ja vartija on suunnilleen vieressä ja saattaa kassalle saakka, kunnes maksan ruoat. Olen ihmetellyt käytäntöä siksi, että minä en ole ensinnäkään ostanut mitään kalliita merkkituotteita ja toiseksi olen ollut selvinpäin, minulla ei ole diagnooseja eikä lääkityksiä atopian ja heinänuha lisäksi. En usko, että antihistamiini ja allergianenäspray tekee minusta sekoilevan häirikön tai varkaan.
Samaan aikaan viereisellä hyllyllä jannut pistävät pikkutakin poveen kalleimpia laatulihoja ja se ei vartijoita kiinnosta. Se, että varastatko vaikka omenalörtsyn on selvästi huolestuttavampi asia.
Kyllä minäkin ihmettelen näiden sankareiden prioroteetteja. Kyllä minä tiedän, että varkaudet maksatetaan rehellisillä asiakkailla. Olen tiennyt pienestä pitäen.
Nykyisin varmaan voi olla nämä ammattivarkaat, usein ulkomaalaiset, jotka tilaustyönä hakevat esim. Pienelektroniikkaa.
Eniten henkilökunta varastaa liikkeistä. Toiseksi yleisin ryhmä ovat ammattilaiset, jotka tekevät täsmäkeikkansa. Sitten sen jälkeen tulee muun muassa hyvätuloisia, jotka voivat sairastaa kleptomaniaa tai hakevat elämäänsä jännitystä. Vasta sen jälkeen tulee karvalakkikansa, teinit, spurgut ja nistit.
Joku keski-ikäinen random-Sari tai Jaana harvemmin lähtee näpistelemään mitään. He ovat kasvatettuja sen ajan mallin mukaan, jolloin odotettiin naisilta kaikin puolin miestä hyveellisempää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisi tapahtunut, jos naisella ei olisi ollut kortille tuojaa tai jos ei olisi omistanut korttia ollenkaan.
Mitä tapahtuu, jos ajan parkkihalliin ja mulla ei ole korttia, vaan olen varautunut maksamaan rahalla?
Sitten pitää soittaa vaikka sinne parkkihallin asiakaspalveluun ja selittää tilanne, kyllä se asia ratkeaa. Puhelinnumero löytyy sieltä kyllä. Rauhallisena pysyminen auttaa. :)
Jos ei keksi itse mitä tehdä, voi mennä vaikka infosta kysymään.
Samanlailla meillä esim. ei muutamana kertana Triplan parkkihallin kamera tunnistanut rekkarikyltin yhtä numeroa oikein, vaikka oltiin maksettu eikä se puomi auennut ja ei päästy pois.
Ei sua kukaan vie minnekään. Nyt rauhoittukaa.
Luitko sä edes ton jutun? Jos luit, niin mihin nainen oli yrittänyt maksaa ja kuka soitti vartijat?
Vastasinkin sille, jota lainasin.
Itse jutusta taas, niin luulenpa, että nainen itse vetänyt jotkut isommat kilarit. Omassa työssäni paljon kohdannut näitä minäminä-asiakkaita.
Kilarit pitää kestää ilman että raahataan väkivalloin koppiin tai tapetaan.
Jos et kestä suoraa suullista palautetta olet väärällä alalla.
Niin mä onkin kestänyt enkä ole edes joutunut yhteenkään asiakkaaseen koskemaan.
Asiakkaidenkin vain joutaisi kestävän pettymyksiä. :)
Missä sä oot töissä, jos tulisin teille asiakkaaksi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä jää ainoaksi tapaukseksi 2 viikkoa sitten mun kohdalla alkoi piippamaan hälytin ja myyjän kanssa sitä selvitettiin ja sanoi ettei epäile mua mut joutuu kutsumaan vartijan,vartija mitään sanomatta penkoi mun laukkua ja käänti ylösalaisin,piippauksen syyksi paljastui kuitti ja siinä sitten vartija ja myyjä keskenään et höh kuitti siis voi piipata,ei anteeksipyyntöä tai mitään. Tuo oli vielä lievää verrattuna siihen mitä muita juttuja kuullut.
Tarviiko lentokentän turvatarkastuksessa sun mielestä turvatarkastajien pyytää anteeks aina ku asiakkaalla ei ookaan pommia tai rynnäkkökivääriä laukussa
Minulla on tästä kokemusta muutama viikko sitten, miten Finnairilla toimitaan, kun matkustin 17v tyttäreni kanssa ja turvatarkastuksessa tai jossakin vaiheessa piippasi tai läpivalaistuksessa huomattiin jotakin. Tyttäreni käytöksessä en huomannut mitään, mutta silti naisvirkailija meni tyttäreni luokse rauhoittelemaan, ettei mitään hätää ja kuuluu heihin rutiineihin ja pyysi tyttärtäni näyttämään mitä repun taskussa oli, missään vaiheessa naisvirkailja en mennyt kiinni tyttäreen tai reppuun, vaan kaikessa rauhassa odotteli mitä repun taskusta löytyi ja siellä oli dödöpullo. Ja saimme tosi ystävällistä palvelua ja käytöstä. Ja toivotettiin hyvää matkaa.
Siinä olisi näille vartijoille esimerkkiä.
Eihän nämä etsi varastettua tavaraa vaan väärää käsimatkatavaraa.
On siinä vinha ero, onko sulla kännyköitä povet täynnä ja pinkaiset karkuun vartijan lähestyessä. Tai sovituskopissa tungettu vaatteita päälle monta kerrosta.
Tosin kai vartijoiden pitää viedä sinne koppiin odottamaan poliisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2019?
Nykyisin varmaan voi olla nämä ammattivarkaat, usein ulkomaalaiset, jotka tilaustyönä hakevat esim. Pienelektroniikkaa.
Hekään ne hienot juustot jne erikoistuotteet pöllivät ravintoloille?
Vierailija kirjoitti:
Kun sanat loppuu alkaa väkivalta. Näille koulupudokkaille ei ole montaa sanaa suotu, ja steroidit vei nekin vähät.
Tuskinpa yhdellekään heistä tehtiin alko-/huumetestit, joiden käytöstä uhria heti syyteltiin?
Syytä olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä jää ainoaksi tapaukseksi 2 viikkoa sitten mun kohdalla alkoi piippamaan hälytin ja myyjän kanssa sitä selvitettiin ja sanoi ettei epäile mua mut joutuu kutsumaan vartijan,vartija mitään sanomatta penkoi mun laukkua ja käänti ylösalaisin,piippauksen syyksi paljastui kuitti ja siinä sitten vartija ja myyjä keskenään et höh kuitti siis voi piipata,ei anteeksipyyntöä tai mitään. Tuo oli vielä lievää verrattuna siihen mitä muita juttuja kuullut.
Tarviiko lentokentän turvatarkastuksessa sun mielestä turvatarkastajien pyytää anteeks aina ku asiakkaalla ei ookaan pommia tai rynnäkkökivääriä laukussa
Minulla on tästä kokemusta muutama viikko sitten, miten Finnairilla toimitaan, kun matkustin 17v tyttäreni kanssa ja turvatarkastuksessa tai jossakin vaiheessa piippasi tai läpivalaistuksessa huomattiin jotakin. Tyttäreni käytöksessä en huomannut mitään, mutta silti naisvirkailija meni tyttäreni luokse rauhoittelemaan, ettei mitään hätää ja kuuluu heihin rutiineihin ja pyysi tyttärtäni näyttämään mitä repun taskussa oli, missään vaiheessa naisvirkailja en mennyt kiinni tyttäreen tai reppuun, vaan kaikessa rauhassa odotteli mitä repun taskusta löytyi ja siellä oli dödöpullo. Ja saimme tosi ystävällistä palvelua ja käytöstä. Ja toivotettiin hyvää matkaa.
Siinä olisi näille vartijoille esimerkkiä.Eihän nämä etsi varastettua tavaraa vaan väärää käsimatkatavaraa.
On siinä vinha ero, onko sulla kännyköitä povet täynnä ja pinkaiset karkuun vartijan lähestyessä. Tai sovituskopissa tungettu vaatteita päälle monta kerrosta.
Tosin kai vartijoiden pitää viedä sinne koppiin odottamaan poliisia.
Dear, lentokentillä ei etsitä väärää matkatavaraa vaan potentiaalista rikoksentekovälinettä. Miksi luulet ettei saa viedä nesteitä tai puukkoa koneeseen?
Kyllähän käteisellä maksu on epäilyttävää ja saattaa olla laittomasti tienattua rahaa, vaikka edellen kyllä käteisellä maksaminen onkin täysin laillista elikkä ei naista aiheetta eristetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi näille vartijoille esimerkkiä.Eihän nämä etsi varastettua tavaraa vaan väärää käsimatkatavaraa.
Tosin kai vartijoiden pitää viedä sinne koppiin odottamaan poliisia.Dear, lentokentillä ei etsitä väärää matkatavaraa vaan potentiaalista rikoksentekovälinettä. Miksi luulet ettei saa viedä nesteitä tai puukkoa koneeseen?
Noh, eikö se silloin ole väärä tavara repussa? Sorry, olen yksinkertainen ihminen. En jaksa edes kirjoittaa noin hienoa sanaa kuin rikoksentekoväline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisi tapahtunut, jos naisella ei olisi ollut kortille tuojaa tai jos ei olisi omistanut korttia ollenkaan.
Mitä tapahtuu, jos ajan parkkihalliin ja mulla ei ole korttia, vaan olen varautunut maksamaan rahalla?
Sitten pitää soittaa vaikka sinne parkkihallin asiakaspalveluun ja selittää tilanne, kyllä se asia ratkeaa. Puhelinnumero löytyy sieltä kyllä. Rauhallisena pysyminen auttaa. :)
Jos ei keksi itse mitä tehdä, voi mennä vaikka infosta kysymään.
Samanlailla meillä esim. ei muutamana kertana Triplan parkkihallin kamera tunnistanut rekkarikyltin yhtä numeroa oikein, vaikka oltiin maksettu eikä se puomi auennut ja ei päästy pois.
Ei sua kukaan vie minnekään. Nyt rauhoittukaa.
Luitko sä edes ton jutun? Jos luit, niin mihin nainen oli yrittänyt maksaa ja kuka soitti vartijat?
Vastasinkin sille, jota lainasin.
Itse jutusta taas, niin luulenpa, että nainen itse vetänyt jotkut isommat kilarit. Omassa työssäni paljon kohdannut näitä minäminä-asiakkaita.
Kilarit pitää kestää ilman että raahataan väkivalloin koppiin tai tapetaan.
Jos et kestä suoraa suullista palautetta olet väärällä alalla.
Niin mä onkin kestänyt enkä ole edes joutunut yhteenkään asiakkaaseen koskemaan.
Asiakkaidenkin vain joutaisi kestävän pettymyksiä. :)
Missä sä oot töissä, jos tulisin teille asiakkaaksi? :D
Mikä bisnesidea tuo on, että asiakkaan joutaa kokea pettymyksiä?
Pakko alkaa välttelemään näitä kauppakeskuksia. Meidän lähikaupassa ei onneksi oo mitään vartijoita. Vaan ystävällisiä ja mukavia myyjiä.
Tää ihmisten vartijapsykoosi alkaa olla melkein pahempi kuin koronapsykoosi pahimmillaan...
Vierailija kirjoitti:
Pakko alkaa välttelemään näitä kauppakeskuksia. Meidän lähikaupassa ei onneksi oo mitään vartijoita. Vaan ystävällisiä ja mukavia myyjiä.
Meillä on kyllä pääkirjastossakin. En tiedä onko arkena, yleensä käyn lauantaina tai sunnuntaina kun on hiljaisempi aika.
Viime sunnuntainakin kyllästyneen näköinen nuori poika virkapuvussaan kierteli, katteli parvelta. Ymmärrän kyllä, laitapuolen väki käyttää vessoja, ja tuppaa lämpimään. Joskus olen nähnyt heitä torkkuvan tietokoneloosseissa.
Mitään häiriötä en ole nähnyt, kerran keski-ikäinen pariskunta tappeli isoon ääneen. Naisvirkailija kävi jotain heille sanomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten poliisi voi todeta, ettei kovia otteita ole ollut, jos on mustelmat. Ja ihme piilottelua käskeä mennä toista reittiä ulos. Siis poliisit on suojelleet tuota vartijoiden toimintaa ja ovat ilmeisesti mukana hommassa.
Aika sairasta touhua. Näitä on varmasti enemmänkin ollut siis vuosien saatossa. Onkohan kaikki kohdistettu naisiin? Siis ihan suunnitelmallisesti kyykytetty naisia?
Mustelmiin ei tarvita kovia otteita. Monille ihmisille mustelmia tulee herkästi.
Vanhuksiin ja verta ohentavia lääkkeitä säännöllisesti syöviin.
Sä olet yhtä paljon keski-ikäinen ja nainen kuin minä olen englantilainen ja kuninkaallinen.