Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin jättää kertomatta naiselle vasektomiasta?

Vierailija
12.01.2023 |

Miten on?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin vasektomiassa heti, kun täytin 30 vuotta. Yhdellekään naiselle en ole tästä kertonut, enkä kerrokaan.

Se on minun yksityinen asiani.

Juurinkin näin. En minäkään utele naisilta, montako aborttia on jo takana.

MInä taas haluan pysyvän ja läheisen suhteen, jossa tiedetään avoimesti molempien arvoista ja voidaan puhua menneisyydestäkin - virheistä ja kipeistä asioista ihan siinä missä niistä menneisyyden hyvistäkin tapahtumista. Mutta tuossa onkin oleellinen ero sille, miten suhdetta lähtee rakentamaan ja miten se rakentuu ja kestää. 

Vierailija
62/67 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Toi on huijausta. Pitää kertoa, että toinen tietää ettei sun kanssa saa lapsia.

Missä vaiheessa tollanen asia pitää ottaa esille. Siinä jos alkaa seurustelee, niin ei kukaan puhu lapsista ja perheestä yhtään mitään vielä pitkään aikaan.

Kun ajattelen omaa suhdettani, niin meillä tuli perheen perustaminen puheeksi vasta, kun oltiin oltu 5v yhdessä jne. Mulle ei ole siis tehty vasektomiaa ja yhdessä ollaan ja 2 lasta vaimon kanssa.

Olisi oikeasti hyvä, jos ihmiset juttelisivat lapsiasioista edes tunnustelevasti jo silloin seurusteluvaiheessa. Toki ikä vaikuttaa tässä, mutta osoittaa tietynlaista kypsyyttä jos kykenee ajattelemaan kuukautta pidemmälle vaikka ei vielä tietäisikään varmuudella mitä haluaa. Eikö seurusteluvaiheessa jutella muutenkin vähän siitä, mitä kumpikin suhteelta haluaa ja onko tulevaisuudessa toiveena saada perhe ym. Samankaltaiset tulevaisuudensuunnitelmathan on yksi asia, joka vaikuttaa parisuhteen muodostumiseen. Todella ikävää, kun välillä kuulee noiden muuten ihan hyvin sujuneiden viiden vuoden suhteiden katkenneen, kun toinen on pimittänyt omat lapsihaaveensa ja toinen ei lapsia halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomiasta kertomisen tärkeys:

-nainen, joka haluaa lapsia nyt tai joskus - tietää, ettei miehen kanssa niitä voi saada

- nainen, joka ei missään nimessä halua tulla raskaaksi - kusipäistä pantata tietoa siitä, että pelko miehen kanssa on aiheeton

Vierailija
64/67 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasektomiasta kertomisen tärkeys:

-nainen, joka haluaa lapsia nyt tai joskus - tietää, ettei miehen kanssa niitä voi saada

- nainen, joka ei missään nimessä halua tulla raskaaksi - kusipäistä pantata tietoa siitä, että pelko miehen kanssa on aiheeton

Ei minua haittaa jos, mies jonka kanssa minulla on seksisuhde, jättää kertomatta vasektomiasta. Se on hänen päätös käyttää kumia. Koska minä en seksisuhteen takia syö hormoneja.

Vierailija
65/67 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vasektomia epäonnistui jotenkin kun ainoa vaikutus oli että seuraava lapseni oli ruskea iholtaan

Vierailija
66/67 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Lordi ei ole Käärijän biisin fani, olen samaa mieltä. Lordista tykkäsin heti ja äänestin, Käärijä ei herätä samaa tunnetta, kaukana voittomatskusta. 😁

"Mr. Lordi kritisoi kovin sanoin Käärijän kappaletta"

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3b2b956b-6a70-44d3-bc6e-f9f400…

Vierailija
67/67 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiihän sen kertoa sittenkin kun akka täyttää 50v. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi