Onko väärin jättää kertomatta naiselle vasektomiasta?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Noita jännämiesten perässä nuoruutensa juosseita +30v akkoja joiden biologinen kello tikittää on pilvin pimein ja jotku säilyny suht ok näkösinäki. Semmosii vaa deittailee/panemaa paljaalla ja kerro miten haluut perheen kans. Oon kade.
Mistä sä oot kade? Siitä siitä vasektomiasta, vai? Voithan säkin sen hankkia. Nips nips.
On, jos naisella on lapsitoiveita ja miksi olisi muutoinkaan tarvetta salailla kyseistä seikkaa?
Haluan lapsia enkä halua tuhlata aikaani salaileviin miehiin hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella väärin. Ihan yhtä väärin, kuin on hankkiutua raskaaksi, vaikka mies ei halua lapsia. Lasten saamiseen liittyvistä esteistä, jos sellaisia on, pitää kertoa avoimesti. Silloin lasta haluava voi tehdä omat johtopäätökset ja lähteä, ennen kuin on myöhäistä.
Mitä luulet saavuttavasi sillä, että et kerro? Annat toisen luulla, että haluat perheen, vaikka todellisuudessa huijaat. Karma korjaa sadon kuitenkin jossain vaiheessa, ja joudut miettimään, miten meni omasta mielestä.Ei todellakaan ole. Lapsen hankkimisesta salaa seuraa se lapsi vuosikymmenten riesaksi. Kertomattomasta vasektomiasta ei seuraa mitään haittaa. Ei noista voi puhua edes samana päivänä.
Totta kai seuraa haittaa. Naisilla on rajallinen määrä aikaa hankkia lapsia. Siksi lapsia haluavalle naiselle on ajan haaskausta panostaa suhteeseen miehen kanssa, joka ei voi saada lapsia. Kertomatta jättäminen on ajan varastamista. Mikä on yhden vuoden hinta?
Sadasosa siitä mitä naiset tuhlaa miesten aikaa nalkuttamisella, kiukuttelulla, pihtaamisella sun muulla. Lyhentävät tutkitusti miesten elinikääkin.
Se mitä ei tiedä, siitä ei ole haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle naiselle? Vaimolle jos jättää kertomatta niin se nyt on vähän epämiellyttävää, mutta mitä muut naiset sillä tiedolla tekisivät.
Eivät mitään, mutta pari nettideittiä haaveilee tulevaisuudessa lapsista. Tosin voivat sitten hankkia jonkun muun kanssa.
Mitä välii. Käyt polkee niitä vaan ja kun aika koittaa, että alkaa puhuu lapsista ja ei tärppää, niin syytä niitä ja lähe veks.
Mul kans vasektomia tehty. Exä ihmetteli, kun ei tule raskaaksi. Se alko ite puhuu itestään, että siinä on jotain vialla. Ei edes tullu mieleen olisko vika minussa. opetin sen suhteen sitten. En ikinä kertonu vasektomiasta. En tiedä onko se sit myöhemmin käyny lääkärissä tutkimuksissa.
Seurustelitte Ilmeisesti joitakin vuosia, aloitte yhdessä puhua lapsista ja halusta yhteisen perheen perustamiseen? Sitten aloitte yhdessä yrittää tulla raskaaksi?
Vaikea ymmärtää kuinka paljon vihasit ja halveksitkaan tuota naista
Vierailija kirjoitti:
En aio lisääntyä, mutta minulle se tuntuu... no, tappaa halun.
Onnittelut vuoden naislogiikka palkinnosta!
Ei ole väärin. Kysyttäessä voit kertoa valkoisen valheen miten ei ole tehty, jos hävettää. Ehkäisy on jokaisen oma asia. Jopa miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle naiselle? Vaimolle jos jättää kertomatta niin se nyt on vähän epämiellyttävää, mutta mitä muut naiset sillä tiedolla tekisivät.
Eivät mitään, mutta pari nettideittiä haaveilee tulevaisuudessa lapsista. Tosin voivat sitten hankkia jonkun muun kanssa.
Mitä välii. Käyt polkee niitä vaan ja kun aika koittaa, että alkaa puhuu lapsista ja ei tärppää, niin syytä niitä ja lähe veks.
Mul kans vasektomia tehty. Exä ihmetteli, kun ei tule raskaaksi. Se alko ite puhuu itestään, että siinä on jotain vialla. Ei edes tullu mieleen olisko vika minussa. opetin sen suhteen sitten. En ikinä kertonu vasektomiasta. En tiedä onko se sit myöhemmin käyny lääkärissä tutkimuksissa.
Täytyy kehua onnistunutta vasektomiaa. Tarkoitus on ehkäistä, mutta sinulta meni 'munatkin', jos ne olisi jäljellä, olisit uskaltanut kertoa asiasta. Vai oletko aina ollut munaton?
Tähän akkalauman väärin!-huutokerhoon lisättäköön tuttavalleni tapahtunut: avovaimonsa tuli kotiin ja iloisesti aloitti: olen raskaana, eikös olekin ihanaa!
Johon kaveri: Ai jaa. Kuka on isä?
niin miten niin?
Siten niin, että mulla on vasektomia tehty. Ja ovi on sitten takanasi, alapa pakata.
Eli toisin sanottuna: ei ole ihan niin väärin kuin palstanaiset antaa ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidillesikö ajattelit kertoa? Ei sinulla muita naisia ole.
"Ehe ehe, et saa pilua. Ehe ehe pieni muna". Naisten keskustelutaidot 2023. -Ohis
Jos mies kyselee tyhmiä, vastauskin saa olla yhtä "tyhmä".
Vai onko sinusta salailu hyvä perusta suhteelle?
Vierailija kirjoitti:
Tähän akkalauman väärin!-huutokerhoon lisättäköön tuttavalleni tapahtunut: avovaimonsa tuli kotiin ja iloisesti aloitti: olen raskaana, eikös olekin ihanaa!
niin miten niin?
Siten niin, että mulla on vasektomia tehty. Ja ovi on sitten takanasi, alapa pakata.
Näitä kaupunkilegendoja saa kuulla pilvin pimein. Tosielämässä molemmilla yhtäläinen oikeus suuttua.
Tään takia lapset pitäs tehdä nuorena ekassa kunnon suhteessa. Itse toimin aikoinaan toisin, mut onneksi tyyppi jonka kohtasin myöhemmin ei vedättänyt mua. Olisin varmaan jäänyt ilman lapsia, jos olis tai olisin pakottanut sen lääkäriin kanssani. Siinä kohtaa olis tuo ollut pakko kakistaa ulos..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin miten niin?
Näitä kaupunkilegendoja saa kuulla pilvin pimein. Tosielämässä molemmilla yhtäläinen oikeus suuttua.
Juu, ainakin naisella on oikeus. Meinaan kun ei elarihuijaus onnistunukkaa. :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
niin miten niin?
Mies sai sitten mitä ansaitsi.
On väärin, mutta senhän tiesitkin, vai mitä? Erityisen väärin, jos naisen ikä rupeaa olemaan 25:n paremmalla puolella.
Totta kai seuraa haittaa. Naisilla on rajallinen määrä aikaa hankkia lapsia. Siksi lapsia haluavalle naiselle on ajan haaskausta panostaa suhteeseen miehen kanssa, joka ei voi saada lapsia. Kertomatta jättäminen on ajan varastamista. Mikä on yhden vuoden hinta?