Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin jättää kertomatta naiselle vasektomiasta?

Vierailija
12.01.2023 |

Miten on?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tehty sterilisaatio, enkä näe mitään syytä salailla sitä.

Sama täällä. Ja puolisolta ei salata tuollaista.

Vierailija
42/67 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin. Ei naistenkaan mielestä ole väärin jättää salaa pillerit pois ja hankkiutua raskaaksi yksipuolisella päätöksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa näin naisena että sen kyllä huomaa jos miehelle on tehty vasektomia.

Vierailija
44/67 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe pahana kertomista, jos lapsia ei enää hankita niin miksipä ei. Ja lapsia haluava kai haluaisi tietää taas eri syystä. Jos joku pitää sinusta todella, tuskin se asia häiritsee. 

Vierailija
45/67 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vasektomiassa heti, kun täytin 30 vuotta. Yhdellekään naiselle en ole tästä kertonut, enkä kerrokaan.

Se on minun yksityinen asiani.

Vierailija
46/67 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin vasektomiassa heti, kun täytin 30 vuotta. Yhdellekään naiselle en ole tästä kertonut, enkä kerrokaan.

Se on minun yksityinen asiani.

Juurinkin näin. En minäkään utele naisilta, montako aborttia on jo takana.

Vierailija
47/67 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa näin naisena että sen kyllä huomaa jos miehelle on tehty vasektomia.

Tämä! En ymmärrä miten nainen voisi erehtyä.

Vierailija
48/67 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rikos, joten täysin sallittua (samoin kuin naisen valehdella ehkäisystä)

Vierailija
49/67 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väärin. Ei naistenkaan mielestä ole väärin jättää salaa pillerit pois ja hankkiutua raskaaksi yksipuolisella päätöksellä.

Jokaisen normaaliälyisen mielestä molemmat on väärin.

Vierailija
50/67 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Toi on huijausta. Pitää kertoa, että toinen tietää ettei sun kanssa saa lapsia.

Vierailija
51/67 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle naiselle? Vaimolle jos jättää kertomatta niin se nyt on vähän epämiellyttävää, mutta mitä muut naiset sillä tiedolla tekisivät.

Eivät mitään, mutta pari nettideittiä haaveilee tulevaisuudessa lapsista. Tosin voivat sitten hankkia jonkun muun kanssa.

Mitä välii. Käyt polkee niitä vaan ja kun aika koittaa, että alkaa puhuu lapsista ja ei tärppää, niin syytä niitä ja lähe veks.

Mul kans vasektomia tehty. Exä ihmetteli, kun ei tule raskaaksi. Se alko ite puhuu itestään, että siinä on jotain vialla. Ei edes tullu mieleen olisko vika minussa. opetin sen suhteen sitten. En ikinä kertonu vasektomiasta. En tiedä onko se sit myöhemmin käyny lääkärissä tutkimuksissa.

Oletko sinä käynyt psykoiatrilla narsismitutkimuksissa, että saataisin häiriön ilmaantuvuusluvut paremmin vastaamaan totuutta?

Vierailija
52/67 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Toi on huijausta. Pitää kertoa, että toinen tietää ettei sun kanssa saa lapsia.

Olisi myös todella mulkkua antaa toisen pelätä raskautta turhaan.

Vierailija
53/67 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen huomaa?

Vierailija
54/67 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle naiselle? Vaimolle jos jättää kertomatta niin se nyt on vähän epämiellyttävää, mutta mitä muut naiset sillä tiedolla tekisivät.

Eivät mitään, mutta pari nettideittiä haaveilee tulevaisuudessa lapsista. Tosin voivat sitten hankkia jonkun muun kanssa.

Ok en minäkään kerro millekään nettideittimiehille terveysasioitani. Kumilla mennään jo tautien takia. Jos tulee seurustelu puheeksi niin sitten toki kerron ettei lapsia ole tulossa. Outoa että nettityyppien kanssa keskustelet jostain lapsihaaveista.

Vierailija
55/67 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin. Your body, your choice.

Vierailija
56/67 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin, jos annat olettaa että perheen perustaminen on tulevaisuudessa mahdollisuus. Tämä tarkoittaa myös sitä, että vaikka et lapsista itse mitään puhuisikaan niin jätät kertomatta silloinkin, jos nainen elättelee toivoa lapsista. Samoin on typerää olla kertomatta, jos nainen syö ehkäisyvalmisteita ollakseen raskautumatta ja voisi jättää ne pois. Muussa tapauksessa lienee ihan sama, mutta en kyllä tiedä miksi tuollainen asia pitää salata jos on parisuhteesta kyse.

Vierailija
57/67 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa tollanen asia pitää ottaa esille. Siinä jos alkaa seurustelee, niin ei kukaan puhu lapsista ja perheestä yhtään mitään vielä pitkään aikaan.

Kun ajattelen omaa suhdettani, niin meillä tuli perheen perustaminen puheeksi vasta, kun oltiin oltu 5v yhdessä jne. Mulle ei ole siis tehty vasektomiaa ja yhdessä ollaan ja 2 lasta vaimon kanssa.

Vierailija
58/67 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenyön suhteissa ei tarvitse infota, seurustelusuhteessa ehdottomasti ja pidemmissä muissakin seksisuhteissa on kerrottava. Liittyy ehkäsyasioihin mutta myös persoonan tuntemiseen.

Vierailija
59/67 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Onhan se sinun kehosi, siis sinun on myös päätös.

Eihän abortistakaan naiset paljoa kerro tai kysele.

Vierailija
60/67 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä välii. Käyt polkee niitä vaan ja kun aika koittaa, että alkaa puhuu lapsista ja ei tärppää, niin syytä niitä ja lähe veks.

Mul kans vasektomia tehty. Exä ihmetteli, kun ei tule raskaaksi. Se alko ite puhuu itestään, että siinä on jotain vialla. Ei edes tullu mieleen olisko vika minussa. opetin sen suhteen sitten. En ikinä kertonu vasektomiasta. En tiedä onko se sit myöhemmin käyny lääkärissä tutkimuksissa.

Jotenkin niin surkuhupaisia nämä palstamiesten mielikuvitussuhteet: *Nainen alkoi puhua että onko hänessä vikaa niin lopetin sen suhteen sitten enkä ikinä kertonut vasektomiasta ähhähhää.* Ihan kuin jotkut vähä-älyiset larppaamassa parishudetta, vaikka asiasta ei ihan ilmiselvästi mitään käsitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi