Kaverini löysi espanjalaisen miehen ja muutti Kanarian saarille. Olen kade.
Opetteli espanjan kielen jotenkuten. Mies on lääkäri ja hän sai itsekin jonkun pienen osa-aikatyön jostain asiakaspalvelutyöstä. Olen niin kateellinen kun tuolla ulkona sataa räntää ja he postailevat kuvia Kanarian auringon alla rannalta.
Kommentit (90)
Mun entinen työkaveri ihastui irlantilaiseen mieheen ja muutti hänen perässään Irlantiin. Hän palasi muistaakseni jo puolen vuoden kuluttua takaisin, kun ei siitä tullut mitään ja kun vielä hän aloitti siellä työt hoitajana niin se työ siellä oli liian raskasta kun työvoimapula on niin kauhea ja kieli olisi pitänyt osata heti alusta alkaen hyvin.
Christiiina kirjoitti:
Mun entinen työkaveri ihastui irlantilaiseen mieheen ja muutti hänen perässään Irlantiin. Hän palasi muistaakseni jo puolen vuoden kuluttua takaisin, kun ei siitä tullut mitään ja kun vielä hän aloitti siellä työt hoitajana niin se työ siellä oli liian raskasta kun työvoimapula on niin kauhea ja kieli olisi pitänyt osata heti alusta alkaen hyvin.
Arki voi olla erilaista kuin on odottanut.
Kanarialle tekisi mieli just nyt lomailemaan, mutta mieleen on jäänyt erään suomalaisen sinne muuttaneen kommentti, että pikkuhiljaa alkoi tuntua ahdistavalta, kun on saarella isojen vesimassojen ympäröimänä kaukana mantereesta.
Itselleni voisi käydä noin.
Vierailija kirjoitti:
Kanarialle tekisi mieli just nyt lomailemaan, mutta mieleen on jäänyt erään suomalaisen sinne muuttaneen kommentti, että pikkuhiljaa alkoi tuntua ahdistavalta, kun on saarella isojen vesimassojen ympäröimänä kaukana mantereesta.
Itselleni voisi käydä noin.
Ymmärrän. Sitä paitsi saaret ovat usein riippuvaisia emänaasta.
Christiiina kirjoitti:
Mutta hyvä kun lähti kuitenkin. Ei tarvitse jossitella loppuelämää, että miksi ei lähtenyt.
Voi ihana! 😍 Tuo olisi mun unelmaelämää: koti lämpimässä aurinkoisessa räntäsateettomassa lumettomassa maassa ja tumma komea seksikäs aviomies.