Kaverini löysi espanjalaisen miehen ja muutti Kanarian saarille. Olen kade.
Opetteli espanjan kielen jotenkuten. Mies on lääkäri ja hän sai itsekin jonkun pienen osa-aikatyön jostain asiakaspalvelutyöstä. Olen niin kateellinen kun tuolla ulkona sataa räntää ja he postailevat kuvia Kanarian auringon alla rannalta.
Kommentit (90)
Itse en olisi lainkaan kateellinen tuosta.
Eikö Kanarian saaret ole vähän junttila? Kuka haluaa asua turistirysässä?
Mikä estää sinua muutamasta Kanarialle?
Vierailija kirjoitti:
Itse en olisi lainkaan kateellinen tuosta.
Ei kateellinen tarvitse ollakaan, vaan iloinen siitä, että kaverilla on asiat hyvin; uusi rakkauskin etc.:)🌴
En tiennyt, että pitää hankkia mies, jotta voi muuttaa Kanarialle.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että pitää hankkia mies, jotta voi muuttaa Kanarialle.
Mies vielä "kaupan päälle"; mikäs on sen mukavampaa!🧔
Turhaa olet kateellinen! Arki saattaa olla kanariallakin melko karu.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa olet kateellinen! Arki saattaa olla kanariallakin melko karu.
Arki voi olla myös ihan hyvää...kanariallakin!
Kai sä tiesit että noissa etelän maissa asuu ihmisiä jotka on asuneet siellä koko elämänsä? Mikset kadehdi niitä?
Ooh, espanjalainen mies olisi ihana
Ei kannata olla kateellinen. Sukulaiseni on asunut pitkään Teneriffalla ja sanoo, että asuminen alkaa vuosien mittaan ahdistaa suomalaista. Tämä johtuu kuulemma siitä, että asutaan saarella - pienellä alueella keskellä Atlanttia.
Ah, kuulostaa ihanalta! Mistä ystäväsi löysi itselleen lääkärimiehen?
Turistirysät on harvemmin mukavia paikkoja asua
Mä erosin juuri ja autolla olen espanjaan lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olla kateellinen. Sukulaiseni on asunut pitkään Teneriffalla ja sanoo, että asuminen alkaa vuosien mittaan ahdistaa suomalaista. Tämä johtuu kuulemma siitä, että asutaan saarella - pienellä alueella keskellä Atlanttia.
Minä olen liikkuvaista sorttia, mutta arki pyörii silti muutaman kymmenen kilometrin säteellä. Ei se elämä ulkomailla sen kummempaa ole siinä mielessä.
Kanarialla en ole asunut eikä ole espanjalaista miestäkään, mutta Espanjassa olen asunut ja joskus taas muutan sinne takaisin. Kuka missäkin viihtyy ja mikä on mahdollista. Jos vaan yhtään kiinnostaa kokeilla, niin siitä sitten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyydissä tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Turistirysät on harvemmin mukavia paikkoja asua
Räntäsateinen, negatiivisten ihmisten lähiökö on?
Vai että oikein lääkäri. Onko ihan kirurgi ja Usan armeijan palveluksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyydissä tilaa?
On. Alkaa uus elämä
No älä nyt. Voithan säkin lähteä etsimään unelmiesi prinssiä ulkomailta. Vaikkakin, kyllä noissakin romansseissa se arki tulee vastaan.