IL: Nykyajan miesviha "Mies on melkein kirosana"
Vihataanko miehiä? https://www.iltalehti.fi/mieli/a/1e63a3cd-91dc-4786-98bc-fcbce140d69b
Kommentit (2652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin mikä varmuus on, että trollailevat miehet edes on miehiä? Täällähän voi kuka vaan kirjoittaa aivan kenenä tahansa ja varmasti joku miehiä vihaava nainen helposti voinut esiintyä miestrollina, tiedätte kyllä miksi. Esimerkiksi minuakin on luultu usein naiseksi, ellei viestistäni mitenkään ilmene että olen mies.
Eli kuinka voit tietää, että sinulle ilkeästi vastaava tyyppi on nainen? Sehän voi ihan yhtä hyvin olla riitaa kylvävä mies.
On lukuisia ketjuja joissa törkeimmät miesvihaviestit saavat tuhansia tykkäyksiä.
Sehän kertoo vain, että täällä on tuhansittain trollaavia miehiä, kuten kaikkialla muuallakin netissä.
Joo tuhansilla miehillä on yhteinen missio saads naiset vaikuttamaan miesvihaajilta. Me miehet suunnitellaan tällaisia vapaamuurariem kokouksissa :D
En epäile hetkeäkään.
Oletkin miesvihaaja kun ajattelet miehistä noin.
Kerrankin olen samaa mieltä miehen kanssa, mutta silti olen mielestäsi miesvihaaja. Sua on mahdotonta miellyttää.
Joko olet kehitysvammainen tai pelleilet ettet ymmärrä sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin mikä varmuus on, että trollailevat miehet edes on miehiä? Täällähän voi kuka vaan kirjoittaa aivan kenenä tahansa ja varmasti joku miehiä vihaava nainen helposti voinut esiintyä miestrollina, tiedätte kyllä miksi. Esimerkiksi minuakin on luultu usein naiseksi, ellei viestistäni mitenkään ilmene että olen mies.
Eli kuinka voit tietää, että sinulle ilkeästi vastaava tyyppi on nainen? Sehän voi ihan yhtä hyvin olla riitaa kylvävä mies.
On lukuisia ketjuja joissa törkeimmät miesvihaviestit saavat tuhansia tykkäyksiä.
Sehän kertoo vain, että täällä on tuhansittain trollaavia miehiä, kuten kaikkialla muuallakin netissä.
Onko noin vaikea uskoa että naiset tosiaan vihaa miehiä?
Keksit mitä tahansa naisten puolustelua jotta sun ei tarvitse myöntää totuutta.
Aina itse (?) jaksat tuoda esille, että ei tää mikään naisten palsta ole vaan Suomen suosituin keskustelupalsta, jossa on paljon miehiä. Niin että sillä lailla siis.
Kukaan ei ole kiistänyt palstan naisvoittoisuutta.
Se että naisia on 95% antaa miehille 5% edustuksen.
Nasiten palsta = 100% naisia, miehiltä pääsy kielletty.
vrt. FB - Naistenhuone
Eli niitä miehiä on kuin onkin siis oikeesti täällä tosi vähän? Kaikki ne kaltoin kohdellut puolisot, vartijat, järjestysmiehet, portsarit, huoltomiehet yms., ovatko he mielikuvituksesi tuotteita vai onko noilla miehillä jokin erityinen pyrky parveilla mammapalstan nais-miesketjuissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset itkee kun heitä mur****** naisvihaisessa maailmassa ja miehet itkevät kun eivät saa hyviä arvosanoja koulussa kun eivät jaksa opiskella
Siis ajattelet että se että poikalapset pärjää koulussa on niiden lasten omaa syytä? Ihan kamala suhtautuminen.
No ööööö jos ne pojat opiskelisi niin voisivat saada parempia tuloksia ..... Vai onko se naisten vika kun eivät pojat jaksa keskittyä nyyhkis voi luoja sentää mitä surkeuksia olette ku pitäs opiskellakki teidän puolesta.
Siis jos puhutaan alaikäisistä lapsista, niin kyllä vika on kasvatuksessa ja yhteiskunnan rakenteissa. Lasten syyllistäminen on ihan pimeä ajatustapa. Jos lapset ei liiku niin eihän silloinkaan ole ok syyttää lapsia, vaan puhutaan että mitä kodin ja koulun pitäisi tehdä eri tavalla. Kyllä lapsi liikkuu ja opiskelee jos ympäristö on kannustava.
Totta. Yhteiskunta kannustaa kasvattamaan pojista perinteisen miehekkäitä kädettömiä, eli sellaisia etteivät he usko tarvitsevansa opiskelua menestyäkseen elämässä, eivätkä oikeastaan muutenkaan koe tarvetta ahertaa, esim. siivota omia sotkujaan, tehdä kotitöitä ja kokata. Elämisen perustaitoja. Tämä on väärin poikia kohtaan, koska maailma siellä kodin ulkopuolella ei toimi enää niin. Tytöt menee ohi ja kovaa, koska heitä joko ohjataan ahertamaan ettei heistä tulisi jonkun miehen orjia tai sitten heillä on itsellään niin kova palo siitä annetusta orjan roolista pois.
Tätä ei tosin korjata sillä että naisia ja tyttöjä sorretaan entisestään.
Paskasimmat ja sotkuisimmat epähygieenisimmät kämpät on aina yh-äideillä, yh-isillä siistit kodit ja lapset menestyy paremmin kuin yh-äitien, tästä on tutkimuksiakin.
T:Huoltomies.
Jännä miten näihin ketjuihin aina osuukin huoltomiehiä, portsareita tai heidän veljiään, narsistinaisten siippoja ja kaikkia muita agendaan sopivia tyyppejä, vaikka muissa ketjuissa ei juuri muita miehiä näy tämän miesvihamiehen lisäksi. Todella jännitäviä sattumia nämä. :)
Niinkö? Luulisi jopa kaltaisesi miehiä vihaavan naisen ymmärtävän että keskustelussa on useita miehiä. Yksi kertoo olevansa ex-portsarin veli, toinen kertoo olevansa huoltomies.
Sinä miesvihakiimassasi päätät että roskaa, tuo on sama tyyppi ja naurat päälle ettei ketjussa näy muita miehiä.
No vttu juurihan muita miehiä on ilmoittautunut.
Tuossa sitä miesvihaa.
Onhan sinulla näitä sivupersoonia ollut jo vuosikausia.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen Ylilautaa lukenut tietää että miesten harjoittama naisviha on todella yleistä ja raivokasta, vailla järjenhiventäkään.
Suurin osa miehistä ei ole kirjoittanut Ylilaudalle mitään. Jos siellä on naisvihaa, niin se on sinne kirjoittavien vihaa eikä todella yleistä.
Vaihda viestiisi suurin osa naisista, av ja miesviha. Mitä huomaat?
Ei täällä näe tappo-/raiskausfantasioita, sen sijaan se on Ylilautaa arkisimmillaan...
Meikä pomppii molemmilla sivustoilla ja kyllä täällä ne pahemmat jutut on. Yliksellä on perseilylankoja, mutta myös asialankoja. Täällä pereillään tasaisesti jokaisessa.
Juuuu täälläkin nauretaan että onneks uhri kuoli tai oppipaha ämmä ku joukko*****ttiin. Tai että ei uskota että olet mies ennenkui näytät karvase persreikäs ja piene kikulis muuten huudetaa gtfo gigolohoro.
Jepjep. Onneks itse löysin kuvalaudan vielä ennen ku ylipaskaa oltiin luotu niin kulttuuri on hyvinkin tuttu minulle, olen osannut aina välttää miehiä :)
Ja sä vakaasti uskot, että siellä ei oo naisia kommentoimassa tällaista roskaa?
Todellakin menen takuuseen että hyvin harva nainen käy kirjoittelemassa ylaudalle toisista naisista oppipaha ku rai**** tai tape**** :D huhhuh sairasta, enemmän tollainen on miehille ominaista.
Menet takuuseen, että hyvin harva? Mutta uskot niitä kuitenkin olevan?
Sä et oikein osaa nyt yhdistää pisteitä, se on niille sairaille mielille ominaista, ei miehille ominaista.
Ja mitä merkitystä sillä uhrin sukupuolella on? Se on ihan yhtä sairasta puhetta sukupuolesta riippumatta.
Niin. Jos ylipaskalla joku nainen tuollaista soopaa kirjoittaa niin on hyvin hyvin marginaaliryhmässä ja epäilen sellaisia edes olevan mutta kun en voi sata varmaksi sanoa niin viisastellaan nyt näin kun et muutakaan enää keksi ::::))))
Sillä on se merkitys että miehet vihaavat naisia ja sen näkee mm. Ylipaskan kirjoituksista joista 99-100% ovat miesten käsialaa.
Siis jos jollain palstalla on vaikka 10 miestä jotka haukkuu naisia, se menee "miesten" piikkiin?
No mutta olet aivan oikeasa. Tälläkin palstalla 99-100% miesvihaketjuista on naisten käsialaa. Naiset siis vihaavat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tuhansilla miehillä on yhteinen missio saads naiset vaikuttamaan miesvihaajilta. Me miehet suunnitellaan tällaisia vapaamuurariem kokouksissa :D
En epäile hetkeäkään.
Oletkin miesvihaaja kun ajattelet miehistä noin.
Kerrankin olen samaa mieltä miehen kanssa, mutta silti olen mielestäsi miesvihaaja. Sua on mahdotonta miellyttää.
Joko olet kehitysvammainen tai pelleilet ettet ymmärrä sarkasmia.
Ja sinä tulet sanomaan noin! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset itkee kun heitä mur****** naisvihaisessa maailmassa ja miehet itkevät kun eivät saa hyviä arvosanoja koulussa kun eivät jaksa opiskella
Siis ajattelet että se että poikalapset pärjää koulussa on niiden lasten omaa syytä? Ihan kamala suhtautuminen.
No ööööö jos ne pojat opiskelisi niin voisivat saada parempia tuloksia ..... Vai onko se naisten vika kun eivät pojat jaksa keskittyä nyyhkis voi luoja sentää mitä surkeuksia olette ku pitäs opiskellakki teidän puolesta.
Siis jos puhutaan alaikäisistä lapsista, niin kyllä vika on kasvatuksessa ja yhteiskunnan rakenteissa. Lasten syyllistäminen on ihan pimeä ajatustapa. Jos lapset ei liiku niin eihän silloinkaan ole ok syyttää lapsia, vaan puhutaan että mitä kodin ja koulun pitäisi tehdä eri tavalla. Kyllä lapsi liikkuu ja opiskelee jos ympäristö on kannustava.
Totta. Yhteiskunta kannustaa kasvattamaan pojista perinteisen miehekkäitä kädettömiä, eli sellaisia etteivät he usko tarvitsevansa opiskelua menestyäkseen elämässä, eivätkä oikeastaan muutenkaan koe tarvetta ahertaa, esim. siivota omia sotkujaan, tehdä kotitöitä ja kokata. Elämisen perustaitoja. Tämä on väärin poikia kohtaan, koska maailma siellä kodin ulkopuolella ei toimi enää niin. Tytöt menee ohi ja kovaa, koska heitä joko ohjataan ahertamaan ettei heistä tulisi jonkun miehen orjia tai sitten heillä on itsellään niin kova palo siitä annetusta orjan roolista pois.
Paskasimmat ja sotkuisimmat epähygieenisimmät kämpät on aina yh-äideillä, yh-isillä siistit kodit ja lapset menestyy paremmin kuin yh-äitien, tästä on tutkimuksiakin.
Jännä miten näihin ketjuihin aina osuukin huoltomiehiä, portsareita tai heidän veljiään, narsistinaisten siippoja ja kaikkia muita agendaan sopivia tyyppejä, vaikka muissa ketjuissa ei juuri muita miehiä näy tämän miesvihamiehen lisäksi. Todella jännitäviä sattumia nämä. :)
Niinkö? Luulisi jopa kaltaisesi miehiä vihaavan naisen ymmärtävän että keskustelussa on useita miehiä. Yksi kertoo olevansa ex-portsarin veli, toinen kertoo olevansa huoltomies.
Sinä miesvihakiimassasi päätät että roskaa, tuo on sama tyyppi ja naurat päälle ettei ketjussa näy muita miehiä.
Tuossa sitä miesvihaa.
-eri
Taitaa minulla olla niitä vähemmän kuin sinulla. Kukaan ei usko että olet "eri"
Mitään miesvihaa en ole oikeassa elämässä kokenut. Toki yläasteella huomasi kuinka naisopettajat suosivat tyttöjä mutta saattoihan olla, että miesopettajat taas suosivat poikia. En jaksa välittää mitä netissä kirjoitetaan meistä miehistä. Minä tiedän vain sen, että itse olen käyttäytynyt hyvin kaikkia kohtaan ja tullut itsekin kohdelluksi samalla tavalla.
Miksi monet ihmiset hakevat aivan pakkomielteisesti jotain mielikuvitusvihollista? Ja tämä koko naiset vastaan miehet -asetelma on ihan naurettavaa paskaa. En väitä etteikö epäkohtia olisi mutta eikö me kaikki voitaisi olla vaan ihmisiä toisillemme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sitä miesvihaa.
-eriTaitaa minulla olla niitä vähemmän kuin sinulla. Kukaan ei usko että olet "eri"
Kyllä tuo ihan oikeesti on eri. Minä olen se, jonka sarkasmintajua tuossa juuri epäilit, eli se toinen. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen Ylilautaa lukenut tietää että miesten harjoittama naisviha on todella yleistä ja raivokasta, vailla järjenhiventäkään.
Ulinapalsta on hyvä muistutus miksi miehistä kannattaa pysyä erossa.
Milläs tuon saisi peruskoulun opetusohjelmaan?
Ja hallituksen tavoitteisiin? Erotetaan miehet ja naiset omille alueilleen, aloittaen kouluista.
Ei tarvitse pohtia kuinka pahoja kaikki miehet ovat kun ette ole ikinä missään tekemisissä.
Nii i jaa a. Siitä olen samaa mieltä että tytöille pitäisi näyttää heti mitä mieltä pojat ovat heistä.
Samoin kuin pojille mitä naiset ovat heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pandoran lipas on aukaistu - jo yli 1000 viestiä mitättömästä aiheesta.
Ja vielä vaan jakuu. Olen yllättynyt, yleensä nämä tyhjänpäiväiset kitinäketjut on enempi naisten heiniä.
Naisethan ketjussa riehuukin haukkumassa miehiä ja kiistämässä meisvihan olemassaolon.
Katsos tykkäysten määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei näistä asioista voi koskaan keskustella asiallisesti tai niin, että keskitytään vain mainittuun aiheeseen? Naisvihakeskusteluissa tullaan tuomaan heti esiin miesten ongelmia ja sitä, miten miehiä vihataan. Joku suuttuu tästä ja sitten vängätään toisiaan haukkuen. Miesvihakeskustelussa (kuten tässä) taas tuodaan heti ilmi, miten naisia vihataan ja naisten ongelmat ovat isompia. Ja sitten joku trolli tulee käyttämään naisista jotain "läski"-termiä, joka on merkki siitä, ettei miesvihaa ole. Usein vielä näissä keskusteluissa dominoi se sukupuoli, jota aihe ei edes henkiökohtaisesti sillä tavalla kosketa. Mies- ja naisviha ovat todellisia ilmiöitä ja olen itsekin havainnut naisena, miten rumasti miehistä saa puhua nykyään. Sen huomaa täälläkin. Toisaalta samaa on naisista sitten Yliksellä, missä naisista saa puhua tosi rumasti. Että pata kattilaa soimaa.
Pahinta miehiä kohtaan tässä on siis ollut setämies. Setämies. Juupa juu. Ei sitä itkemättä aikuinen mies kestä.
Niin, juuri tätä tarkoitan. Kun ei ole mitään halua perehtyä asioihin syvemmin, vaan kuvittelee tämän olevan joku suurin miesten ongelma täällä.
Ongelmia on kysytty. Ne ovat laatua nainen voi dildoilla rauhassa mutta miehen seksinukelle nauretaan. Kyynel.
Sinulle kerrottiin ongelmia. Itse vain päätät muistaa nuo mitä itse olet kirjoittanut vähättelytarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosien mittaan on esitetty epäilyjä että Pyhä Vulva -mies olisi Laasanen itse. Henry, jos se olet sinä, sinulla ei selvästi mene hyvin.
En ole "pyhä vulva -mies". Olen omaksunut tuon sanonnan jostain koska se kuvaa todella hyvin naisia ja kuinka luulette olevanne jalustalla.
Saara Särmäkö se siellä kiukuttelee taas? Joko sulle on selvinnyt onko mies edes ihminen?
Ja se äsken vielä kadoksissa ollut jalustakin löytyi sieltä ihan ilman apua, kuten kaikki muukin vakioretoriikka. Joo, etpä tietenkään ole sama hyyppä, ihan vain vahingossa käytät kaikkia samoja länkytyksiä. :)
Niin, olen voinut lukea samoja viestejä kanssasi. Ilmeisesti sinäkin voisit kirjoittaa noita viestejä kun tunnistat ne.
Sinussa ja minussa on se ero, että olen sen kanssa samaa mieltä.
Mitäs väliä sillä silloin on, oletko se vai sen klooni? Vulvamies mikä vulvamies. Onko muorin tuikkukupit ojennuksessa ja kevätverhot jo ikkunassa? Sormivärit esillä ja muumilevy soittimessa?
ok terrieri, sut on nähty ja voit taas onanoida itesi uneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä. Se on SEKÄ naisten että miesten vika. Äitien ja isien, opettajien, poliitikkojen, päättävien virkamiesten...
Eihön ole vaan ainostaan miesten ja poikien.
Aa eli samalla vissiin miesten ei tarvitse välittää enää paskaakaan tyttölasten kehityksestä. Kuka voi esittää jotain noin uskomattoman typerää? Taidat olla trolli...
Ei miehiä ole koskaan kiinnostanut yhdenkään tytön kehitys. Ei ne paskat edes tiedä niiden kehityksestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tällä palstalla ole miesvihaa.
Yhyy toi vastas mulle faktaa yhyy. Oikeestiko koko maailmalla naisopettajat suosivat poikia jopa korkeakouluissa niin mahdottomasti että se näkyy poikien ja miesten suorituksessa?
Eihän tuossa puhuttu mitään siitä ketä opettajat suosivat. Yritetään nyt pysyä siinä mitä on sanottu eikä laiteta sanoja suuhun. Jostain se ero poikien ja tyttöjen oppimistuloksissa johtuu ja siihen pitää puuttua. Jos on eri mieltä niin ei ole kyllä minkäänlainen feministi.
Ero johtuu siitä, että poikia ei kasvateta kunnolla kotona missään vaiheessa. Annetaan alisuoriutua ja velttoilla. Hyväksytään riehuminen ja laiskottelu. Poikien koulumenestystä ei arvosteta. Ei kotona eikä kaveripiirissä. Päinvastoin hyvin koulussa pärjääviä poikia kiusataan ja haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noin vaikea uskoa että naiset tosiaan vihaa miehiä?
Keksit mitä tahansa naisten puolustelua jotta sun ei tarvitse myöntää totuutta.
Aina itse (?) jaksat tuoda esille, että ei tää mikään naisten palsta ole vaan Suomen suosituin keskustelupalsta, jossa on paljon miehiä. Niin että sillä lailla siis.
Kukaan ei ole kiistänyt palstan naisvoittoisuutta.
Se että naisia on 95% antaa miehille 5% edustuksen.
Nasiten palsta = 100% naisia, miehiltä pääsy kielletty.
vrt. FB - Naistenhuone
Eli niitä miehiä on kuin onkin siis oikeesti täällä tosi vähän? Kaikki ne kaltoin kohdellut puolisot, vartijat, järjestysmiehet, portsarit, huoltomiehet yms., ovatko he mielikuvituksesi tuotteita vai onko noilla miehillä jokin erityinen pyrky parveilla mammapalstan nais-miesketjuissa?
Satoja = tosi vähän? Luuletko että täällä on joku 20 käyttäjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy toi vastas mulle faktaa yhyy. Oikeestiko koko maailmalla naisopettajat suosivat poikia jopa korkeakouluissa niin mahdottomasti että se näkyy poikien ja miesten suorituksessa?
Eihän tuossa puhuttu mitään siitä ketä opettajat suosivat. Yritetään nyt pysyä siinä mitä on sanottu eikä laiteta sanoja suuhun. Jostain se ero poikien ja tyttöjen oppimistuloksissa johtuu ja siihen pitää puuttua. Jos on eri mieltä niin ei ole kyllä minkäänlainen feministi.
Ero johtuu siitä, että poikia ei kasvateta kunnolla kotona missään vaiheessa. Annetaan alisuoriutua ja velttoilla. Hyväksytään riehuminen ja laiskottelu. Poikien koulumenestystä ei arvosteta. Ei kotona eikä kaveripiirissä. Päinvastoin hyvin koulussa pärjääviä poikia kiusataan ja haukutaan.
No kato ei ne tytöt koulussa menestyvää katsele ennen kuin tehdään oikeasti tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sitä miesvihaa.
-eriTaitaa minulla olla niitä vähemmän kuin sinulla. Kukaan ei usko että olet "eri"
Kyllä tuo ihan oikeesti on eri. Minä olen se, jonka sarkasmintajua tuossa juuri epäilit, eli se toinen. 🙂
Sattumalta vain sama kirjoitustyyli ja olette aina samaan aikaan paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä. Se on SEKÄ naisten että miesten vika. Äitien ja isien, opettajien, poliitikkojen, päättävien virkamiesten...
Eihön ole vaan ainostaan miesten ja poikien.
Aa eli samalla vissiin miesten ei tarvitse välittää enää paskaakaan tyttölasten kehityksestä. Kuka voi esittää jotain noin uskomattoman typerää? Taidat olla trolli...
Ei miehiä ole koskaan kiinnostanut yhdenkään tytön kehitys. Ei ne paskat edes tiedä niiden kehityksestä mitään.
Taas todella hieno yleistys, joka on samalla miesvihaa. Kaipasitte esimerkkejä miesvihasta. No tässä on yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli monia hyviä pointteja jotka voin miehenä allekirjoittaa. Kyllähän sitä hikarin leimaa joutui varomaan koulussa ja siksi ei esim. tunnilla hirveästi viittinyt viitata.
Palstan typerin "mies" jaksaa taas jauhaa jotain epäolennaista näköjään.