Mitä kaikkea asioita mies voi vielä mokata treffeillä?
Jos perusasiat on kunnossa jo profiilissa. Ei ole valehdellut ja nainen on pitänyt miehen profiilista.
Kommentit (16)
Mulla yksi mies alkoi puhumaan aseista. Selvisi että on asehullu. Ei tullut toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yksi mies alkoi puhumaan aseista. Selvisi että on asehullu. Ei tullut toisia treffejä.
Toisaalta minusta tuo ei ollut moka. Te ette sopineet yhteen, ja hyvä, että se tuli selväksi. Toivottavasti löytyy sitten sellainen nainen, joka ymmärtää sellaista. (Tietysti asehulluuden lajista riippuen, kaikkea ei tarvitse kenenkään ymmärtää).
Älä puhu vain itsestäsi. Pikkujutut kuittaat (pulla, kahvi, jäde) ja olet henkisesti läsnä. Samaa mieltä kuin edelliset. Jatkot ja ihastuminen on henkimaailman asioita.
Mies luuli olevansa vitsikäs, kun alkoi heittämään kaksimielistä juttua. Ehdoton turn off.
Älä pakota naista tekemään mitään mitä hän ei halua tai kommentoi hänen olemustaan, vaikka tarkoitus olisikin hyvä, esim. sanomalla "puhuisit enemmän" tai "ei tarvitse ujostella".
Jouduin maksamaan oman osuuteni laskusta.
Ei kiitos enää.
Vierailija kirjoitti:
Älä pakota naista tekemään mitään mitä hän ei halua tai kommentoi hänen olemustaan, vaikka tarkoitus olisikin hyvä, esim. sanomalla "puhuisit enemmän" tai "ei tarvitse ujostella".
Minulle jotkut miehet ovat sanoneet noin ja tuli tunne, että miehen mielestä minussa on jotain vikaa tai ikään kuin olisin lapsi, jota mies sitten opastaa. En ole ujo, olen vain hitaasti lämpeävä ja tykkään tunnustella ilmaa ennen kuin avaudun enemmän. Mykkä en silti ole ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mies luuli olevansa vitsikäs, kun alkoi heittämään kaksimielistä juttua. Ehdoton turn off.
Vain silloin, kun toinen ei kiinnosta siinä mielessä.
No ihan kaiken jos kemiat ei natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen ja ihastuminen ovat alitajunnasta tulevia juttuja, joita ei voi kontrolloida. Joten ihan sama miten toimit, nainen ei välttämättä ihastu sinuun, kun tapaatte, etkä sinä naiseen.
Juttele avoimesti ja ystävällisesti. Älä esitä mitään, ja ole kiinnostunut nimenomaan naisen asioista, älä pyri tuomaan itseäsi esille. Kerro omista harrastuksistasi. Mutta tosiaan kysy enemmän kuin mitä itse olet äänessä.
Joitain kertoja olen kokenut treffeillä kiusallsiena sen, että treffikumppani ei oikein osaa jatkaa tai ylläpitää keskustelua vaan on kai odottanut että minulla on kiinnostusta yksin ylläpitää keskustelua. Mutta yhtä piinaavaa on kun toinen aloittaa revolverihaastattelun ertomatta itsestään yhtään mitään. Tai tosinpäin kertomalla kaiken itsestään välittämättä yhtään siitä, mitä saattasiit tai olisit saattanut hänelle kertoa, jos hän olisi välillä vetänyt vaikka vähän henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen ja ihastuminen ovat alitajunnasta tulevia juttuja, joita ei voi kontrolloida. Joten ihan sama miten toimit, nainen ei välttämättä ihastu sinuun, kun tapaatte, etkä sinä naiseen.
Jossain määrin voi kontrolloida. Ei tietenkään, jos toisen olemus on päivänselvä nou nou, mutta jos toinen on sellainen jonka voisi kuvitella seurusteluun, niin kyllä omalla päätöksellä voi tapailua jatkaa, vaikkei sydän sykähtäisikään alkuun. Tunteita kyllä tulee väistämättä ajan kanssa ellei toisesta paljastu pahoja vastenmielisyyksiä tai suuria eroja tulevaisuuden tavoitteissa. Lähes jokainen ihminen on omalla tavallaan kiehtova ja rakkaus voi syttyä, jos vain antaa mahdollisuuden. Olen kokenut sekä sokean rakastumisen välittömästi, että hitaasti rakennellun rakkauden. Jälkimmäinen oli huomattavasti sopivampi ja rakkaus muodostui siksi jopa syvemmäksi ja ero rikkoi enemmän. Nainen siis jätti, koska häpesi matalampaa koulutustani ja kunnianhimottomuuttani. Hänen puoleltaan alku taisi sitten olla sitä sokeaa ihastumista, koska ei kunnianhimottomuuteni ja matalampi koulutukseni salaisuus ollut missään vaiheessa. Huvittavaa hänen häpeänsä sinänsä, että hän tuli koulutukseltaan minun tasoisesta perheestä ja minä tulin korkeasti koulutetusta perheestä. Häpesikö hän sitten omaa perhettään? Hänelle akateeminen koulutus oli perusteettoman tärkeää mm. ystävissään ja ketä hän piti kiinnostavana. Sori, lähti vähän rönsyilemään ohi aiheen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa.
Pitää.
No itseasiaasa, mies ei voi mokata ensi treffeillä, mitään sen enempää, kuin nainenkaan..
Kummallista, että treffeillä aina haetaan ja etsitään ja arvostellaan, vain ja ainoastasn, miehen virheitä ja mokailuja.
Ikäänkuin juuri naiset olisivat ne, jotka määrää treffien kulun, ilmapiirin, pukeutumisen, tarjoilun ja keskustelun, sun muun, koko tapaamisessa. Ja olossa.
Ei oo koiraa karvoihin katsomista.
Itse läksin kerran pika treffeille, suoraan kesämökiltään tulevan miehen kanssa.
Ja totisesti hän ei ollut ylipukeutunut, päinvastoin, hän oli suoraan mökki vapaa-ajan vaatteissa.
Siinäpä sitten kahviteltiin. Juteltiin monipuolisesti mitä erilaisimmista asioista.
Puhumista riitti ja meitä molempia kiinnosti toistemme seura.
Treffien lopuksi, mies kysyi, että sopiiko / voinko soittaa sinulle?
Minulle sopi. Nyt ollaan seurusteltu jo lähes kolme vuotta.
On meillä naisilla harhaa luulla, että joka ikinen seuraa ja kumppsnia etsivä mies, on pelkästään seksin perässä.
Ja että miehille kelpaa, millainen tahansa ja joka ikinen nainen, joka on vain valmi levittämään haaransa just sille miehelle.
Ehei, ei se noin mene! Myös miehillä on laatuvaatimuksia ja odotuksia naiselle, josta he etsivät vakituista kumppania.
Aivan samoin kuin naisillakin, miehille.
Jos nainen on niin pösilö, tyhmä ajattelematon, jotta lähtee heti ja noin vain, treffeille, kenen tahansa miehen kanssa.
Niin ei niiden treffien epäonnisumista ja paskaa tunnelmaa, niin ei niistä voi yksin syyttää miestä.
Sillä sehän on aina naisen oma valinta, kenen kanssa suostuu treffeille lähtemään.
Oma valinta. Aina.
Väärästä valinnasta nainen voi syyttää vain itseään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa.
Ei niin tökerö kaksimielisyys sammuttaa kiinnostuksen heti. Antaa miehestä hölmön kuvan, ja se on oikeastaan kaikkein pahin asia, mitä mies voi olla.
Juttele avoimesti ja ystävällisesti. Älä esitä mitään, ja ole kiinnostunut nimenomaan naisen asioista, älä pyri tuomaan itseäsi esille. Kerro omista harrastuksistasi. Mutta tosiaan kysy enemmän kuin mitä itse olet äänessä.