Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Nykyajan miesviha "Mies on melkein kirosana"

Kommentit (2652)

Vierailija
1561/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisipettajat antavat pojille -0,5 numeroa koearvosanoja huonompia arvosanoja ja tytöille +0,5 numeroa korkeampia. Tutkimuksen teki nainen. Miesopettajilla vastaavaa syrjintää ei ilmennyt. Tulokset ohitetaan sormet korvissa eikä kouluissa haluta siirtyä anonyymeihin kokeisiin ja kokeiden arviointiin puolueettoman opettajan tekemänä.

Väitetty poikien heikompi ahkeruus on naisopettajien sukupuolittunut mielikuva ja ennakkoluulo ja suurin syy poikien huonontuvaan koulumenestykseen. Asetelma on sama kuin jos perustelisi yritysten hallitusten miesvoittoisuutta sillä, että epätasa-arvo on osoitus naisten huonommista kyvyistä olla hallituksessa.

Myös poikamaisesti käyttäytyviä tyttöjä syrjitään koulussa, esimerkiksi asperger-tyttöjä. Kyse on siis ensisijaisesti opettajiksi päätyneiden kympin tyttöjen oppimasta ja jatkamasta käsityksestä sille, millaisia oppilaiden tulee muka olla.

Kyseessä on hirveä asia joka ohitetaan olan kohautuksella.

Tapahtuuko tätä koko maailmalla joka puolella sillä suomi ei todellakaan ole ainoa maa jossa miehet pärjäävät surkeammin opiskeluissa :D

Entä suositaanko korkeakouluissa myös naisia opettajien taholta?

Vierailija
1562/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan vielä miehet rahoittavat naisten elämää?

Mua niin riepoo tämä miesten kaksinaismoralismi. Tuollaisia kommentteja, kuten tämä lainaamani, kyllä heitetään, mutta odotapas vaan. Sitten kun nainen kertoo, että vuositulonsa on vaikkapa 100keur vuodessa, niin välittömästi jatkuu haukkuminen, kuinka uranaiset ei miehiä kiinnosta ja kukaan mies ei kestä hyvätuloisen naisen kanssa olla.

Eli, mitä miehet oikeasti haluaa, on ilmeisesti, että nainen ei saisi tienata itse mitään, mutta nainen ei saisi miehenkään rahoilla elää. Haluavat siis sen alistettavan kotiorjan. Siis tilanteen, jossa naisella ei ole käytössään rahaa ollenkaan, vaan mies päättää, mitä nainen voi saada tai tehdä.

Ja vielä ihmettelevät, miksi on miesvihaa.

Miehet haluaa sen tasa-arvon. Sinäkin esittelet edellä vain ääripäitä. Tasa-arvo on sitä, että voidaan tienata ja positioida toisemme samalle viivalle. Kaikessa. Eli samalla, kun naiset haluavat sitä sananvaltaa, statusta, asemaa jne. niin samalla lähtee ne perinteiset naisten etuoikeudet. Ei ole tasa-arvoistaa enää vaatia asioita sukupuolen perusteella, koska on nainen on muka heikompia tai jostain muusta syystä päästettävä miesten edelle.

Ei, vaan siinä tasa-arvossa ollaan samalla viivalla. Ei etuoikeuksia kummallekaan, vaan samat asiat kaikille.

Mitkä on perinteiset naisten etuoikeudet?

Oletko tosissasi?

Naiset saa vapautuksen asevelvollisuudesta, mies maksaa perinteisesti treffeillä ravintolalaskun ja juomat, naiset on kohteliasta päästää ensin sisään, naisille on kohteliasta avata ovi, naisille on omat urheilusarjat, koska ovat perinteisesti ajateltuna fyysisesti heikompia, naisille on kiintiöpaikkoja eri paikkoihin, mutta miehille ei jne. listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.

Siis se, että ihminen on kohtelias, on hänen sortamistaan? 😂

Hupaisaa. Nyt ymmärrän miesten käytöstä taas himpun paremmin.

Kohtelias?

Voisi sanoa että naisethan ovat kohteliaita kun he ovat hiljaa, hoitavat kodin ja lapset, ja tottelevat miehiään.

Onko ok jos miehet päättävät naisten puolesta että sehän on vain kohteliaisuutta? Ei taida muuten olla. Sehän olisi naisvihaa.

Minä auon ovet naisille, miehille, vanhuksille, lapsille ja avaruusolennoille. Päästän heidät ensin sisään. Tarjoan kahvit. Olen nainen. Naiset tekevät tätä minulle vähintään yhtä usein kuin miehet. Ihminen pyrkii monesti olemaan huomaavainen sukupuolineutraalisti. Jos se ei tuota sulle hyvää mieltä niin lopeta toki. Turha siitä on katkeroitua, että oven avaa. Aina löytyy onneksi joku reipas koululainen, joka tajuaa sen tehdä. Siihen ei aikuista miestä tarvita tekemâän ns. urotekoja.

😂

Ei kyse ole siitä että avaa oven tai mies maksaa treffit.

Kyse on siitä että sitä vaaditaan, ja asiaa perustellaan 50-luvun käytöstavoilla.

Naiset itse päättävät mitä menneisyyden tapoja säästetään ja mitä ei. Sinäkin siinä syyllistät jos kehtaa olla eri mieltä kanssasi, taitaa se toimintamalli olla sisäänrakennettuna naisiin. Kehutaan poikaa jos se avaa oven tytölle, aivan kuin tytöillä ei kädet toimisi. Kehutaan kun poika hakee tytölle mehun ja tarjoaa sen.

Ihanan 50-lukua. Mutta ai että jos joku jossain odottaa naiselta samaa? Sehän on setämies joka ei osaa päästää irti menneisyydestä. Naisvihaa.

Kylläpä peruskohteliaisuus ottaa sinulle koville. Naiset ovat paljon huomaavaisempia ja auttavaisempia ja kohteliaampia kuin miehet. Meidät kasvatetaan siihen. Siksi sinusta joku oven avaaminen on iso juttu. Naiselle se on itsestäänselvyys..

Jaa no siksi varmaan naiset tuleekin niin hyvin keskenään toimeen... EIKU!!!

Pliis. Ole nyt edes realisti.

Ei minulla ole naisten kanssa mitään ongelmia. Miehet ne toisiaan turpaan mättävät.

Kuunteleppas muutama "pahuuden anatomia" podcast jakso. Sieltä löytyy muutamakin viehättävä nainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen Ylilautaa lukenut tietää että miesten harjoittama naisviha on todella yleistä ja raivokasta, vailla järjenhiventäkään.

Suurin osa miehistä ei ole kirjoittanut Ylilaudalle mitään. Jos siellä on naisvihaa, niin se on sinne kirjoittavien vihaa eikä todella yleistä.

Vaihda viestiisi suurin osa naisista, av ja miesviha. Mitä huomaat?

Ei täällä näe tappo-/raiskausfantasioita, sen sijaan se on Ylilautaa arkisimmillaan...

Meikä pomppii molemmilla sivustoilla ja kyllä täällä ne pahemmat jutut on. Yliksellä on perseilylankoja, mutta myös asialankoja. Täällä pereillään tasaisesti jokaisessa.

Vierailija
1564/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen Ylilautaa lukenut tietää että miesten harjoittama naisviha on todella yleistä ja raivokasta, vailla järjenhiventäkään.

Suurin osa miehistä ei ole kirjoittanut Ylilaudalle mitään. Jos siellä on naisvihaa, niin se on sinne kirjoittavien vihaa eikä todella yleistä.

Ei täällä näe tappo-/raiskausfantasioita, sen sijaan se on Ylilautaa arkisimmillaan...

Meikä pomppii molemmilla sivustoilla ja kyllä täällä ne pahemmat jutut on. Yliksellä on perseilylankoja, mutta myös asialankoja. Täällä pereillään tasaisesti jokaisessa.

Juuuu täälläkin nauretaan että onneks uhri kuoli tai oppipaha ämmä ku joukko*****ttiin. Tai että ei uskota että olet mies ennenkui näytät karvase persreikäs ja piene kikulis muuten huudetaa gtfo gigolohoro.

Jepjep. Onneks itse löysin kuvalaudan vielä ennen ku ylipaskaa oltiin luotu niin kulttuuri on hyvinkin tuttu minulle, olen osannut aina välttää miehiä :)

Vierailija
1565/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuuu täälläkin nauretaan että onneks uhri kuoli tai oppipaha ämmä ku joukko*****ttiin. Tai että ei uskota että olet mies ennenkui näytät karvase persreikäs ja piene kikulis muuten huudetaa gtfo gigolohoro.

Jepjep. Onneks itse löysin kuvalaudan vielä ennen ku ylipaskaa oltiin luotu niin kulttuuri on hyvinkin tuttu minulle, olen osannut aina välttää miehiä :)

Ja sä vakaasti uskot, että siellä ei oo naisia kommentoimassa tällaista roskaa?

Vierailija
1566/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on AV:lla pahempaa juttua mitä ylilaudalla joka on täynnä ped**iilejä.

Vierailija
1567/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin menen takuuseen että hyvin harva nainen käy kirjoittelemassa ylaudalle toisista naisista oppipaha ku rai**** tai tape**** :D huhhuh sairasta, enemmän tollainen on miehille ominaista.

Vierailija
1568/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta voidaan vaa kuunnella kun miehet tihrustaa itkua jostain paskan tärkeestä kun koko helv***** ihmiskunnan ajan mitä tiedetään naisia on alistettu ja heitä ei ole kuunneltu. Ei todellakaan kiinnosta miesten asiat varsinkin kun ne ovat noin vähäpätöisiä että koko asia jopa oksettaa miten kehtaavat.

Vierailija
1569/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itkee kun heitä mur****** naisvihaisessa maailmassa ja miehet itkevät kun eivät saa hyviä arvosanoja koulussa kun eivät jaksa opiskella

Siis ajattelet että se että poikalapset pärjää koulussa on niiden lasten omaa syytä? Ihan kamala suhtautuminen.

No ööööö jos ne pojat opiskelisi niin voisivat saada parempia tuloksia ..... Vai onko se naisten vika kun eivät pojat jaksa keskittyä nyyhkis voi luoja sentää mitä surkeuksia olette ku pitäs opiskellakki teidän puolesta.

Siis jos puhutaan alaikäisistä lapsista, niin kyllä vika on kasvatuksessa ja yhteiskunnan rakenteissa. Lasten syyllistäminen on ihan pimeä ajatustapa. Jos lapset ei liiku niin eihän silloinkaan ole ok syyttää lapsia, vaan puhutaan että mitä kodin ja koulun pitäisi tehdä eri tavalla. Kyllä lapsi liikkuu ja opiskelee jos ympäristö on kannustava.

Totta. Yhteiskunta kannustaa kasvattamaan pojista perinteisen miehekkäitä kädettömiä, eli sellaisia etteivät he usko tarvitsevansa opiskelua menestyäkseen elämässä, eivätkä oikeastaan muutenkaan koe tarvetta ahertaa, esim. siivota omia sotkujaan, tehdä kotitöitä ja kokata. Elämisen perustaitoja. Tämä on väärin poikia kohtaan, koska maailma siellä kodin ulkopuolella ei toimi enää niin. Tytöt menee ohi ja kovaa, koska heitä joko ohjataan ahertamaan ettei heistä tulisi jonkun miehen orjia tai sitten heillä on itsellään niin kova palo siitä annetusta orjan roolista pois.

Tätä ei tosin korjata sillä että naisia ja tyttöjä sorretaan entisestään.

Paskasimmat ja sotkuisimmat epähygieenisimmät kämpät on aina yh-äideillä, yh-isillä siistit kodit ja lapset menestyy paremmin kuin yh-äitien, tästä on tutkimuksiakin.

T:Huoltomies.

Jännä miten näihin ketjuihin aina osuukin huoltomiehiä, portsareita tai heidän veljiään, narsistinaisten siippoja ja kaikkia muita agendaan sopivia tyyppejä, vaikka muissa ketjuissa ei juuri muita miehiä näy tämän miesvihamiehen lisäksi. Todella jännitäviä sattumia nämä. :)

Vierailija
1570/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin menen takuuseen että hyvin harva nainen käy kirjoittelemassa ylaudalle toisista naisista oppipaha ku rai**** tai tape**** :D huhhuh sairasta, enemmän tollainen on miehille ominaista.

Menet takuuseen, että hyvin harva? Mutta uskot niitä kuitenkin olevan?

Sä et oikein osaa nyt yhdistää pisteitä, se on niille sairaille mielille ominaista, ei miehille ominaista.

Ja mitä merkitystä sillä uhrin sukupuolella on? Se on ihan yhtä sairasta puhetta sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
1571/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat miehet, kiltit naiset ovat valehdelleet teille, että olette kaikki kymppejä, vaikka lihava voi olla korkeintaan viitonen.

T:Alfamies.

Joo, lihavien miesten on syytä tietää tämä fakta. Naiset eivät sitä raaski ääneen sanoa, mutta totuus tulee lasten ja alfamiesten suusta.

(Sulla oli pari kirjoitusvirhettä tuolla, mutta minä ystävällisesti korjasin.)

Vierailija
1572/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta voidaan vaa kuunnella kun miehet tihrustaa itkua jostain paskan tärkeestä kun koko helv***** ihmiskunnan ajan mitä tiedetään naisia on alistettu ja heitä ei ole kuunneltu. Ei todellakaan kiinnosta miesten asiat varsinkin kun ne ovat noin vähäpätöisiä että koko asia jopa oksettaa miten kehtaavat.

Okei, sulla on oikeus sun mielipiteeseen.

Ongelma tulee vaan siinä, että sitä samaa miesten "huonoutta" syötetään lapsillekin. Ja yhteiskunnan tulevaisuuden kannalta sun, sen enempää kuin munkaan mielipahalla tms ei ole likimainkaan niin paljon merkitystä kuin lasten mielenterveydellä, vaikka sun mielipahaksi ~puolet niistä kasvaakin miehiksi.

Vierailija
1573/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et oikein osaa nyt yhdistää pisteitä, se on niille sairaille mielille ominaista, ei miehille ominaista.

Ja mitä merkitystä sillä uhrin sukupuolella on? Se on ihan yhtä sairasta puhetta sukupuolesta riippumatta.

Niin. Jos ylipaskalla joku nainen tuollaista soopaa kirjoittaa niin on hyvin hyvin marginaaliryhmässä ja epäilen sellaisia edes olevan mutta kun en voi sata varmaksi sanoa niin viisastellaan nyt näin kun et muutakaan enää keksi ::::))))

Sillä on se merkitys että miehet vihaavat naisia ja sen näkee mm. Ylipaskan kirjoituksista joista 99-100% ovat miesten käsialaa.

Vierailija
1574/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tulee vaan siinä, että sitä samaa miesten "huonoutta" syötetään lapsillekin. Ja yhteiskunnan tulevaisuuden kannalta sun, sen enempää kuin munkaan mielipahalla tms ei ole likimainkaan niin paljon merkitystä kuin lasten mielenterveydellä, vaikka sun mielipahaksi ~puolet niistä kasvaakin miehiksi.

Sitten miehet voisivat parantaa omaa tilaansa ja puhua asioistaan julkisesti ja perustaa miesasialiikkeitä. Eipä ole ennen kiinnostanut millä traumoilla naiset kasvaa aikuisiksi. Tosiaan epäilen harvan äidin valmistelleen poikaansa naisia varten kun on vielä lapsi.

Vierailija
1575/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin noh. Tais olla ylis Suomen suomalaisista sivuista top 5 eniten kävijöitä kuukaudessa ja tämä palsta oli kaukana takana, että jos väität, että siellä ei naisia käy, niin usko yksinäsi.

Vierailija
1576/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten miehet voisivat parantaa omaa tilaansa ja puhua asioistaan julkisesti ja perustaa miesasialiikkeitä. Eipä ole ennen kiinnostanut millä traumoilla naiset kasvaa aikuisiksi. Tosiaan epäilen harvan äidin valmistelleen poikaansa naisia varten kun on vielä lapsi.

Jos et tiennyt, niin niitä on jo, mutta ei ole kovin mediaseksikästä puhua niistä julkisesti ja jos puhutaan, niin miehet uhriutuvat.

Vierailija
1577/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itkee kun heitä mur****** naisvihaisessa maailmassa ja miehet itkevät kun eivät saa hyviä arvosanoja koulussa kun eivät jaksa opiskella

Siis ajattelet että se että poikalapset pärjää koulussa on niiden lasten omaa syytä? Ihan kamala suhtautuminen.

No ööööö jos ne pojat opiskelisi niin voisivat saada parempia tuloksia ..... Vai onko se naisten vika kun eivät pojat jaksa keskittyä nyyhkis voi luoja sentää mitä surkeuksia olette ku pitäs opiskellakki teidän puolesta.

Siis jos puhutaan alaikäisistä lapsista, niin kyllä vika on kasvatuksessa ja yhteiskunnan rakenteissa. Lasten syyllistäminen on ihan pimeä ajatustapa. Jos lapset ei liiku niin eihän silloinkaan ole ok syyttää lapsia, vaan puhutaan että mitä kodin ja koulun pitäisi tehdä eri tavalla. Kyllä lapsi liikkuu ja opiskelee jos ympäristö on kannustava.

Totta. Yhteiskunta kannustaa kasvattamaan pojista perinteisen miehekkäitä kädettömiä, eli sellaisia etteivät he usko tarvitsevansa opiskelua menestyäkseen elämässä, eivätkä oikeastaan muutenkaan koe tarvetta ahertaa, esim. siivota omia sotkujaan, tehdä kotitöitä ja kokata. Elämisen perustaitoja. Tämä on väärin poikia kohtaan, koska maailma siellä kodin ulkopuolella ei toimi enää niin. Tytöt menee ohi ja kovaa, koska heitä joko ohjataan ahertamaan ettei heistä tulisi jonkun miehen orjia tai sitten heillä on itsellään niin kova palo siitä annetusta orjan roolista pois.

Tätä ei tosin korjata sillä että naisia ja tyttöjä sorretaan entisestään.

Paskasimmat ja sotkuisimmat epähygieenisimmät kämpät on aina yh-äideillä, yh-isillä siistit kodit ja lapset menestyy paremmin kuin yh-äitien, tästä on tutkimuksiakin.

T:Huoltomies.

Huoltomieshän se siltä nyt vitsin murjaisi.  Voihan toki olla, että yh isä käyttää lapsityövoimaa ja siivouttaa kodin lapsillaan, mutta  kyllä totuus on se, että miehet on laiskoja siivoamaan. 

Tunnen pari miestä, jotka on tarkkoja siitä, että koti on siisti ja lattialistatkin pestään hammasharjalla, mutta muuten esim yksin elävien miesten asunot on sellaisia, ettei kenkiä voi riisua, kun sisälle menee, koska kengät tahtoo tarttua kävellessä lattiaan kiinni :)

Ja yh isien lapset ei varmasti pärjää sen takia paremmin, että ovat saaneet asua  siistissä kodissa ja yleensäkin tuosta on vaikea  tehdä vertailuja, kun ajatellaan, että Suomessa on on vain 1% lapsiperheistä sellaisia missä mies on totaaliyksinhuoltaja.  Yksinhuoltajista on 83% naisia ja 6% naisista on totaaliyhksinhuoltajia.

Miesten prosentit on näissä yksinhuoltajissa älyttömän pieniä ja nekin on yleensä yksinhuoltajia sen takia, että vaimo on kuollut ja yleensä silloin suku jeesaa kovasti.  Naisten oletetaan pärjäävän lasten kanssa paremmin, kuin miesten, joten apua ei niinkään tarjota.

Vierailija
1578/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoititko naistenhuonetta?

Ryhmään kuuluminen edellyttää molemminpuolista luottamusta. Aidot ja ilmeikkäät keskustelut ovat hyvä asia, mutta keskustelut voivat olla myös arkaluonteisia ja yksityisiä. Älä jaa niitä ulkopuolelle!

Vierailija
1579/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos ylipaskalla joku nainen tuollaista soopaa kirjoittaa niin on hyvin hyvin marginaaliryhmässä ja epäilen sellaisia edes olevan mutta kun en voi sata varmaksi sanoa niin viisastellaan nyt näin kun et muutakaan enää keksi ::::))))

Sillä on se merkitys että miehet vihaavat naisia ja sen näkee mm. Ylipaskan kirjoituksista joista 99-100% ovat miesten käsialaa.

Mitä tuo sun mielestä todistaa? Ensinnäkin ylilaudalla on kyllä todella paljon muutakin kuin näitä sun mainitsemia fantasioita, toisekseen sillä mitä sä uskot ei oo käytännössä mitään merkitystä, mäkin voin tarinoida sulle vaikka minkälaisia kauhukuvia, että vaikka abortin tekevät naiset tekee sen nimenomaan siksi, että ne haluaa tappaa lapsen. Se ei ole tietenkään totta, mutta mä sanon niin, niin silloinhan se on totta, eikö?

Vierailija
1580/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin noh. Tais olla ylis Suomen suomalaisista sivuista top 5 eniten kävijöitä kuukaudessa ja tämä palsta oli kaukana takana, että jos väität, että siellä ei naisia käy, niin usko yksinäsi.

Oikeesti oletko noin tyhmä. Siellä varmasti käy naisia esim. Aihe vapaalla daaaaaa. Mutta menen takuuseen että naiset eivät siellä kirjoita niitä pedo***** puheita, naisiin kohdistuvia vihapuheita mm. Oppipaha ku rais*"** tai tapet******

:d tsiiiiisus olet varmaa paska trolli mutta tulipaha vastattua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi