Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Nykyajan miesviha "Mies on melkein kirosana"

Kommentit (2652)

Vierailija
1501/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuon jutun ikäiset mieslässyttäjät ovat jo aika kaukana oikeasta miehestä. Viimeiset miehet Suomessa syntyivät 70-luvun lopussa.

Nykyajan somettajat ovat puolinaisia tyttömäisine ongelmineen.

Tämä on aina hauskaa, kun joku haluaa solvata ja halveksia miestä, niin hän käyttää siihen harveeraamiseen naista kuvaavia termejä :D Kuten tässäkin, kun mies on tyttömäinen, hän on huono ja epävakaa ihminen. 

Eli tyttö= huono ihminen,  paljon huonompi, kuin  mies joka sitten taas on se parempi ihminen.

Voi hyvät ihmiset, kun haluatte haukkua ja halventaa miestä niin älkää nyt sitten käyttäkö sanoja: "tyttömäinen" / "neiti" / "laita hame päällesi" jne, koska kaikki nuo sanonnat antaa ymmärtää, että tyttö/nainen on huono ihminen ja jos mies on jotakin naismaista, hän on huono/paska ihminen. 

Jos joku mies käyttäytyy typerästi/antaa typeria lausuntoja, hän ei todellakaan ole tyttömäinen, vaan ihan vaan typerä ihminen. Ei tytöt ole synonyymi typeryydelle.

Ihmetyttää todella, että jotkut naiset käyttää miehen haukkumiseen naiseen viittaavia sanoja. Ei kyllä ihan viisastanäiltä naisihmisiltä.

Sanoisinko, että typerää käytöstä.

Odotas, mitäs naiset sanookaan... mies on pienimunainen... setämies, "oikea äijä" (kaikki tietää mitä tuolla tarkoitetaan)

Autosta kuulemma näkee sen pienimunaisuuden. Lehdessä oli juttua Kerttu Niskasen Porschesta. Tiedustelin onko se hänelläkin esimerkki "pienimunaisuudesta" mutta ketju poistettiin.

Eikö nuo pienimuna auto jutut ole miesten heiniä? Kun heitä se oma koko haittaa ja harmittaa jos naapurilla on isompi kaara niin pitäähän se jotenkin kompensoida, ettei tule epämaskuliininen olo. Naiset ei koe autoja sukupuolen kautta sillä tavalla. Se on vain kulkupeli.

Vierailija
1502/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain pojalla menee nyt tunteisiin tämä fakta mutta lisään sen niin monta kertaa kuin on tarve muistutukseksi

Miesvihaa ei ole olemassa samalla tavalla mitä naisvihaa. Miehiä EI OPRESSOIDA, ALISTETA, VIHATA, MU*****, RAI******,PAKK***NAI**** missään päin maailmaa kuten naisia. Miesviha on vastaus naisvihaan.

Jankkaamisesi ei tee tuosta faktaa  :)

Mutta 65% lapsista on käenpoikasia.

Faktaa se on vaikkei sinun vajaat aivosi sitä ymmärrä. Koitapa joskus asettua naisten asemaa. Ainii sulla ei riitä tunneäly siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo artikkeli. Miesviha? Ei kyllä näy arkielämässä mitenkään.

Aivan, se ei näy koska et tunnista sitä.

Miesviha on suodattunut läpi koko yhteiskunnan, se on sitä arkea mitä elät, ilmaa jota hengität.

Kuulostaa pahalta. Mitä aiotte tehdä asialle? Onko aikeena perustaa uskottava miesasialiike? Alatte hakeutua opiskelemaan sukupuolentutkimusta ja tekemään sen alan tutkimusta? Pyritte tasa-arvoa ed

istäviin toimielimiin muuttamaan asioita? Pistätte miekkareita pystyyn? Poltatte kalsongejanne roviolla? Mitä on suunnitteilla?

Tuotakin on jo käsitelty ketjussa.

Naiset jotka ovat jotenkin miesten uhreja: miesten tehtävä korjata omaa käytöstään

Miehet kun ovat naisten toimien uhreja: edelleen miesten tehtävä korjata

Huomaatko mitään mielenkiintoista?

Oletko huomannut, että on olemassa maailmanlaajuinen feministinen liike?

Olen tietoinen miesvihastanne

Eli mitä tahansa, ettei vaan miehen itse tarvitse tehdä yhtään mitään yhtään millekään. Aivan. Märisemälläkin se elämä tietysti kuluu.

En koe että alusvaatteiden käyttö olisi miesvihaa, en siis polta kalsareitanne.

Vihjailu että siihen olisi tarvetta on ongelmien ja asian vähättelyä ja kertoo kuinka suhtaudut miesten kokemaan miesvihaan.

Olet miehille sama kuin feministeille se esson pena joka kertoo tytöille kuinka asiat oikeasti on. Aivan kuten penalle, sun kanssa on ihan turha keskustella.

Te miehet suhtaudutte siihen itse niin triviaalina asiana - no action necessary - että ei kai sitä kukaan muukaan voi oikein todesta ottaa.

Miesasiamies on täälläkin haukkumasana. No actions necessary? Ei nyt ihan noinkaan.

Onneksi miestenpäivä on kalenterissa kuten naistenpäivä. Asian kun ottaa puheeksi alkaa iva "jokainen päivä on miestenpäivä". Selitäs siinä sitten pojille miksi heidän koetulokset paranisivat jos ne arvosteltaisiin nimettömänä.

Siinä kävisi kyllä ihan päin vastoin. Nyt pojat saa parempia arvosanoja huonommalla tekemisellä, koska pojat on poikia, eikä niiltä voi vaatia samaa kuin tytöiltä.

Ei tutkimusten mukaan. Naisopettajilla on joku hassu taipumus rangaista poikalapsia kokeiden arvostelussa.

Mitä luulet, näkyykö se sama asenne joka päivä? Kannustaako se poikaa opiskelemaan kun opettamassa on joku joka vihaa häntä sukupuolensa vuoksi?

Entä mitäpä luulet kannustaako tyttöjä opiskelemaan seks. Ahdistelevat ja kiusaavat pojat ja koulu ei puutu koska pojat on poikia? Hmm ? Jännä että naiset joutuu opettelemaan hallitsemaan vihansa ja tunteensa vauvasta asti koska pojat on poikia ja silti suoriutuvat opiskelusta ja työelämässä paremmin.

Ette suoriudu paremmin. Suoriudutte keskiverrosti. Miehet ovat parempia ja huonompia.

Mitä taas tulee sun ahdisteluväitteisiin ja siihen ettei koulu muka puutu... miesvihaa jolla perustelet itsellesi miksi on ok vihata poikia ja antaa niille huonompia arvosanoja.

Jaa tälläistä se koulumaailma oli meille naisille vielä runsas 15 v sitten ja sitä ennen entistä pahempaa mitä vanhemmilta naisilta olen kuullut. Eikä rajoitu yläkouluun vaan ahidstelu ja kiusaaminen alkoi jo eksarista johon ei puututtu koska pojat on poikia :)))) oksettaa koko lause.

Opettajat ovat eskarista alkaen lähes täysin naisia. Miksi ette puutu? Pitääkö meidän miesten tehdä kaikki puolestanne? Kuinka säälittäviä paskoja oikein olette??

Tämä malli otettu tuolta naiselta joka haukkuu miesasiamiehiä. Hänen viestit saavat tykkäyksiä, odotan mielenkiinnolla reaktioitanne tähän.

Jep lähes. Tosin itsellä oli molempia ohjaajina ja yläasteella luokanvalvojana mies joka vaa pällisteli tyhmänä hiljaa kun pojat kiusasi. Mut sellaista tää maailma on ollut aina. Onneksi asenteet muuttuu ja pojilta ei toivottavasti enää katsota läpi sormien tuollaista saastaa.

Vierailija
1504/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ainakin näkee miesvihaa, esim jos 30-vuotias mies kertoo haluavansa löytää kumppanin ja perustavan perheen niin hänet haukutaan myöhässä olijaksi ja vanhaksi. Saman ikäisen naisen haaveita ihaillaan ja häntä kannustetaan...

Jep tämä palsta ja täällä näkyvä suhtautuminen miehiin joilla on esim. paeisuhdeongelmia tai vaikeuksia löytää kumppania, on selvimpiä esimerkkejä miwsvihan olemassaolosta.

Jos täällä ei riehuisi pari kolme tosi aktiivista miestrollia, miesten aloitukset saisivat aivan satavarmasti suopeamman vastaanoton.

Nykytilanteessa kaikki miesten avaukset herättävät trollitutkan, koska niin monta kertaa on tullut mentyä halpaan ja suhtauduttua vakavasti avaukseen, joka on sitten kuitenkin paljastunut pyhävulvan, miesvihamiehen tai hevotalliäijän naisviha-avaukseksi.

Että kiittäkää vain miehet näitä trolleja (eli itseänne?) palstan nykytilanteesta.

No minä en voi mitään noille Laasasille. Kiitos vaan siitä että potkitte minua munille ihan varmuuden vuoksi. Jos ajattelee että avaus voi olla trolli, niin siihen voi jättää myös vastaamatta. Kukaan ei pakota tulemaan vittuilemaan ihan "varmuuden vuoksi".

Miksi sinulla on tarve tulla tälle pastalle kiukuttelemaan? Eikö ole mitään muuta paikkaa avautua asioistasi?

Ps. Vastauksestasi näkee kilometrien päähän, että olet juurikin yksi noista trolleista, jotka päivät päästään täällä levittävät naisvihaa.

Vierailija
1505/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha on suodattunut läpi koko yhteiskunnan, se on sitä arkea mitä elät, ilmaa jota hengität.

Kuulostaa pahalta. Mitä aiotte tehdä asialle? Onko aikeena perustaa uskottava miesasialiike? Alatte hakeutua opiskelemaan sukupuolentutkimusta ja tekemään sen alan tutkimusta? Pyritte tasa-arvoa edistäviin toimielimiin muuttamaan asioita? Pistätte miekkareita pystyyn? Poltatte kalsongejanne roviolla? Mitä on suunnitteilla?

Naiset jotka ovat jotenkin miesten uhreja: miesten tehtävä korjata omaa käytöstään

Eli käsitelty niin, että teillä ei ole tarvetta mihinkään vaikuttamistoimintaan? Niin.

Miesasialiikkeitä on olemassa.

Vähättelette niiden toimintaa täälläkin päivittäin.

Mitä ne tekevät? Näkyvyys on todella pientä, joten en todellakaan tiedä. Levittävät twitterissä naisia ivaavia meemejä? Ja sitten ihmettelevät ettei valtion nisästä heru heille rahaa.

Aivan, näkyvyys on pientä koska naiset eivät anna sitä. Unohditko että mediat ovat pääosin naisten hallinnassa?

Mitä taas ennakkoluloihisi tulee niin todistat vain pointtini.

Mitä ihmettä? Täällähän on koko ajan sanottu, miten koko tämä maailma on miesten luoma ja miehet on ainoat älylliset olennot koko planeetalla, niin miten aivottomat naiset nyt sitten kuitenkin hallitsee mediaa, eivätkä anna siellä miehille näkyvyyttä?

Onko taas kerran naisten asia tuoda miehet esille, kun ei ne itse siihen pysty?

En minä ole koskaan sanonut että naiset ovat aivottomia. 

Uskotko siihen itse vai miksi käytät asiaa keppihevosena?

Ja naisten asiota ei olisi koskaan saatu tuotua esille ilman miesten apua ja myötämielisyyttä. Kyllä, vastustusta oli varmasti sen 100 vuotta sitten, mutta arvaas mitä. Nyt sä olet se änkyrä mies joka on sitä mieltä ettei mitään ongelmia ole, nainen olkoot hiljaa keittiössä.

lopeta tuo satujen kertomine, että naiset eivät itse olisi hakeneet itselleen oikeutta. Miehet ei ole mitään asiaa naisille helpolla antaneet. Joka asian eteen on naisten pitänyt itse taistella.

Ihan samameno se on nytkin, mies yrittää tehdä kaikkensa, ettei tasa-arvo toteutuisi ja naisia syytetään siitä, että mitäs tekevät niin tai näin ja sen takia naisten asiat on huonosti. Nainen joka ajaa naisten asioita on mieten mielestä saatanasta seuraava ja näin se on aina ollut. Kyllä naiset on ihan itse oikeutensa taistelleet, miesten yrittäessä jarruttaa joka asiassa.

Jopa sellainen asia, kuin, että nainen saa pitää oman sukunimensä naimisiin mennessään oli miehille kamala paikka. Muistan miten mieskansanedustajat povasi lähes maailmanloppua, jos tuo asia toteutuu ja näin on ollut aina, kun naiset ovat yrittäneet tehdä naisen asemaa parantavia juttuja.

Jos miehet olisivat jokainen olleet naisten oikeuksia vastaan niin millä kuvittelet että olisitte edes päässeet äänestämään? Se että joku 10% änkyröistä jarruttaa asioita ei tarkoita sitä, etteikö naisilla olisi asioissa miesten tukea.

Mutta miesvihassasi et tajua olevasi sama kuin se 10% änkyröitä miehiä. Sääli että se 10% miehissä on naisissa 90%

Vierailija
1506/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itkee kun heitä mur****** naisvihaisessa maailmassa ja miehet itkevät kun eivät saa hyviä arvosanoja koulussa kun eivät jaksa opiskella

Vierailija
1507/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nuorena aspana joutunut kokemaan lukemattomat kerrat ahdistelua 40+ miehiltä, jotka ei todellakaan jälkeenpäin pyydä käytöstään anteeksi, vaan uhriutuvat. Ja mikään ei ole niin uhri kuin s etämies. Alkaa haukkuminen että mikä f e makko oon ja kuinka nirso, kun ei vanhempi mies kelpaa. Eivät ymmärrä et heidän käytös on asiatonta: olen ystävällinen, koska kassalla se on osa ammatillisuutta. Se ei ole flirttiä. En etsi asiakkaista miesystävää, minulla on jo kumppani.

Vierailija
1508/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pahalta. Mitä aiotte tehdä asialle? Onko aikeena perustaa uskottava miesasialiike? Alatte hakeutua opiskelemaan sukupuolentutkimusta ja tekemään sen alan tutkimusta? Pyritte tasa-arvoa ed

istäviin toimielimiin muuttamaan asioita? Pistätte miekkareita pystyyn? Poltatte kalsongejanne roviolla? Mitä on suunnitteilla?

Eli mitä tahansa, ettei vaan miehen itse tarvitse tehdä yhtään mitään yhtään millekään. Aivan. Märisemälläkin se elämä tietysti kuluu.

Vihjailu että siihen olisi tarvetta on ongelmien ja asian vähättelyä ja kertoo kuinka suhtaudut miesten kokemaan miesvihaan.

Olet miehille sama kuin feministeille se esson pena joka kertoo tytöille kuinka asiat oikeasti on. Aivan kuten penalle, sun kanssa on ihan turha keskustella.

Te miehet suhtaudutte siihen itse niin triviaalina asiana - no action necessary - että ei kai sitä kukaan muukaan voi oikein todesta ottaa.

Miesasiamies on täälläkin haukkumasana. No actions necessary? Ei nyt ihan noinkaan.

Onneksi miestenpäivä on kalenterissa kuten naistenpäivä. Asian kun ottaa puheeksi alkaa iva "jokainen päivä on miestenpäivä". Selitäs siinä sitten pojille miksi heidän koetulokset paranisivat jos ne arvosteltaisiin nimettömänä.

Siinä kävisi kyllä ihan päin vastoin. Nyt pojat saa parempia arvosanoja huonommalla tekemisellä, koska pojat on poikia, eikä niiltä voi vaatia samaa kuin tytöiltä.

Ei tutkimusten mukaan. Naisopettajilla on joku hassu taipumus rangaista poikalapsia kokeiden arvostelussa.

Mitä luulet, näkyykö se sama asenne joka päivä? Kannustaako se poikaa opiskelemaan kun opettamassa on joku joka vihaa häntä sukupuolensa vuoksi?

Entä mitäpä luulet kannustaako tyttöjä opiskelemaan seks. Ahdistelevat ja kiusaavat pojat ja koulu ei puutu koska pojat on poikia? Hmm ? Jännä että naiset joutuu opettelemaan hallitsemaan vihansa ja tunteensa vauvasta asti koska pojat on poikia ja silti suoriutuvat opiskelusta ja työelämässä paremmin.

Ette suoriudu paremmin. Suoriudutte keskiverrosti. Miehet ovat parempia ja huonompia.

Mitä taas tulee sun ahdisteluväitteisiin ja siihen ettei koulu muka puutu... miesvihaa jolla perustelet itsellesi miksi on ok vihata poikia ja antaa niille huonompia arvosanoja.

Jaa tälläistä se koulumaailma oli meille naisille vielä runsas 15 v sitten ja sitä ennen entistä pahempaa mitä vanhemmilta naisilta olen kuullut. Eikä rajoitu yläkouluun vaan ahidstelu ja kiusaaminen alkoi jo eksarista johon ei puututtu koska pojat on poikia :)))) oksettaa koko lause.

Opettajat ovat eskarista alkaen lähes täysin naisia. Miksi ette puutu? Pitääkö meidän miesten tehdä kaikki puolestanne? Kuinka säälittäviä paskoja oikein olette??

Tämä malli otettu tuolta naiselta joka haukkuu miesasiamiehiä. Hänen viestit saavat tykkäyksiä, odotan mielenkiinnolla reaktioitanne tähän.

Jep lähes. Tosin itsellä oli molempia ohjaajina ja yläasteella luokanvalvojana mies joka vaa pällisteli tyhmänä hiljaa kun pojat kiusasi. Mut sellaista tää maailma on ollut aina. Onneksi asenteet muuttuu ja pojilta ei toivottavasti enää katsota läpi sormien tuollaista saastaa.

Miksi naisen kollegat eivät puuttuneet miehen käytökseen?

Ja mihinkäs asenteet muuttuisivat? Naiset osoittavat miesvihallaan että on ok vihata myös naisia. Ette aidosti halua siitä eroon  :)

Vierailija
1509/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin mikä varmuus on, että trollailevat miehet edes on miehiä? Täällähän voi kuka vaan kirjoittaa aivan kenenä tahansa ja varmasti joku miehiä vihaava nainen helposti voinut esiintyä miestrollina, tiedätte kyllä miksi. Esimerkiksi minuakin on luultu usein naiseksi, ellei viestistäni mitenkään ilmene että olen mies.

Eli kuinka voit tietää, että sinulle ilkeästi vastaava tyyppi on nainen? Sehän voi ihan yhtä hyvin olla riitaa kylvävä mies.

Vierailija
1510/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nuorena aspana joutunut kokemaan lukemattomat kerrat ahdistelua 40+ miehiltä, jotka ei todellakaan jälkeenpäin pyydä käytöstään anteeksi, vaan uhriutuvat. Ja mikään ei ole niin uhri kuin s etämies. Alkaa haukkuminen että mikä f e makko oon ja kuinka nirso, kun ei vanhempi mies kelpaa. Eivät ymmärrä et heidän käytös on asiatonta: olen ystävällinen, koska kassalla se on osa ammatillisuutta. Se ei ole flirttiä. En etsi asiakkaista miesystävää, minulla on jo kumppani.

Broidi oli respassa hommissa (toimi samalla vartijana mutta puku päällä)

Jostain syystä kuulin samaa tarinaa hänen suustaan, kuinka keski-ikäiset naiset luulevat itsestään vähän liikaa kun alisteisessa asemassa on komea nuorimies puku päällä.

Vierailija
1511/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin mikä varmuus on, että trollailevat miehet edes on miehiä? Täällähän voi kuka vaan kirjoittaa aivan kenenä tahansa ja varmasti joku miehiä vihaava nainen helposti voinut esiintyä miestrollina, tiedätte kyllä miksi. Esimerkiksi minuakin on luultu usein naiseksi, ellei viestistäni mitenkään ilmene että olen mies.

Eli kuinka voit tietää, että sinulle ilkeästi vastaava tyyppi on nainen? Sehän voi ihan yhtä hyvin olla riitaa kylvävä mies.

On lukuisia ketjuja joissa törkeimmät miesvihaviestit saavat tuhansia tykkäyksiä.

Vierailija
1512/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset itkee kun heitä mur****** naisvihaisessa maailmassa ja miehet itkevät kun eivät saa hyviä arvosanoja koulussa kun eivät jaksa opiskella

Ette itke

Vierailija
1513/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lukuisia ketjuja joissa törkeimmät miesvihaviestit saavat tuhansia tykkäyksiä.

Linkkaa tänne esimerkki. Miesvihaksi ei käy muuten se, että ei hyväksy ahdistelua.

Vierailija
1514/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI SEMMOISTA OLEKKAAN!

Vaan nais vihaa on ! Miten monissa maissa Nainen on erittäin huonoissa oloissa ! Naisen ja tytön Asema on huono.

Vierailija
1515/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen kollegat eivät puuttuneet miehen käytökseen?

Ja mihinkäs asenteet muuttuisivat? Naiset osoittavat miesvihallaan että on ok vihata myös naisia. Ette aidosti halua siitä eroon  :)

Mistä tiedät ettei puuttuneet mutta ei vaan auttanut? Kuten siihen aikaan. Aika moni senkin ikäinen nainen silloin on sitä sukupolvea kun isät on ***** tyttäriään ja vknloppuina on juostu lumihangessa kännistä isää kirveen kanssa pakoon. Asenteiden muutos on hidasta kun kyseessä niin pinttynyt asenne.

Vierailija
1516/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen Ylilautaa lukenut tietää että miesten harjoittama naisviha on todella yleistä ja raivokasta, vailla järjenhiventäkään.

Vierailija
1517/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se enemmän näyttää siltä, että miehet vihaavat naisia. Lukekaa vaikka keskustelupalstoja tai katsokaa kuolin- ja väkivaltatilastoja. Milloin viimeksi nainen on vaikka *aiskannut miehen väkivaltaisesti? Case closed.

Ai että kyseessä onkin kilpailu - kukavihaaeniten? No sitten...Joo, ei sitten toki ole MITÄÄN miesvihaa.

Vierailija
1518/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla ei taida lauvantaisin olla muutakaan puuhaa kuin miesvihata aamusta iltaan. Sitä se etuoikeutettu asema teettää!

Vierailija
1519/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ainakin näkee miesvihaa, esim jos 30-vuotias mies kertoo haluavansa löytää kumppanin ja perustavan perheen niin hänet haukutaan myöhässä olijaksi ja vanhaksi. Saman ikäisen naisen haaveita ihaillaan ja häntä kannustetaan...

Jep tämä palsta ja täällä näkyvä suhtautuminen miehiin joilla on esim. paeisuhdeongelmia tai vaikeuksia löytää kumppania, on selvimpiä esimerkkejä miwsvihan olemassaolosta.

Jos täällä ei riehuisi pari kolme tosi aktiivista miestrollia, miesten aloitukset saisivat aivan satavarmasti suopeamman vastaanoton.

Nykytilanteessa kaikki miesten avaukset herättävät trollitutkan, koska niin monta kertaa on tullut mentyä halpaan ja suhtauduttua vakavasti avaukseen, joka on sitten kuitenkin paljastunut pyhävulvan, miesvihamiehen tai hevotalliäijän naisviha-avaukseksi.

Että kiittäkää vain miehet näitä trolleja (eli itseänne?) palstan nykytilanteesta.

No minä en voi mitään noille Laasasille. Kiitos vaan siitä että potkitte minua munille ihan varmuuden vuoksi. Jos ajattelee että avaus voi olla trolli, niin siihen voi jättää myös vastaamatta. Kukaan ei pakota tulemaan vittuilemaan ihan "varmuuden vuoksi".

Miksi sinulla on tarve tulla tälle pastalle kiukuttelemaan? Eikö ole mitään muuta paikkaa avautua asioistasi?

Ps. Vastauksestasi näkee kilometrien päähän, että olet juurikin yksi noista trolleista, jotka päivät päästään täällä levittävät naisvihaa.

Tässä näkee että vaikka mies vastaisi asiallisesti, niin tulee vaan vittuilua ja jos ei muuta keksitä niin syytetään trolliksi, koska sitä väitettä on mahdotonta todistaa vääräksi. Ihan kuin väittelisi narsistin kanssa.

Vierailija
1520/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän heillä ole miestäkään kirjoitti:

Mammoilla ei taida lauvantaisin olla muutakaan puuhaa kuin miesvihata aamusta iltaan. Sitä se etuoikeutettu asema teettää!

Sinähän sen tiedät kun tuhansia vuosia olette naisia alentaneet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä