Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Nykyajan miesviha "Mies on melkein kirosana"

Kommentit (2652)

Vierailija
1421/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnosta pa*** vertaa miesten aloitukset. Menkää ulinalaudalle ulisemaan niinkuin olis jo. Miehiä ei ole IKINÄ kiinnostanut naisten asiat. MIKSI meitä naisia pitäisi jaksaa kiinnostaa kuunnella teitä ?

Sama toisinpäin, miksi miehiä kiinnostaisi? Se vaan on siitä hankala, että ei miehet tai naisetkaan pysty yksin keskenään ratkaisemaan ongelmiaan.

Vierailija
1422/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnosta pa*** vertaa miesten aloitukset. Menkää ulinalaudalle ulisemaan niinkuin olis jo. Miehiä ei ole IKINÄ kiinnostanut naisten asiat. MIKSI meitä naisia pitäisi jaksaa kiinnostaa kuunnella teitä ?

Minä ainakin odotan vaan että käyttäydytte asiallisesti ettekä vihaa ketään ilman syytä. Miesasianaisiksi ei tarvitse ryhtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naisvihaa on vähintään yhä paljon. Tällekin palstalle joku spämmii viikotain aloitusta "miksi naisten saavutukset ovat niin vaatimattomia"? Siinä kerrotaan, että naiset ovat kunnostautuneet ainoastaan synnyttämisessä ja miehet ovat tehneet ihan kaiken muun huomionarvoisen. Joten onko ihme, jos jotkut naiset provosoituvat? Yhä edelleen nainen nähdään monien miesten silmissä ns heikompana astiana

Tuohan on vaan faktaa mitä kritisoit eikä naisvihaa. Olisitte onnellisia että miehet ovat tehneet teille maailman.

Maailman jossa rais*****ka*****taan jopa pikku vauvoja ja jatkuvasti soditaan jossakin. Miehet on luoneet maailman jossa aseet laulaa ja aina vaan pahempia joukkotuhoaseita kehitetään. 

Ollaan kyllä tosi onnellisia.

Sivusta

Totta, mutta ei maailma ole pelkästään noita asioita ja nekin on miehet tehneet pääasiassa, mutta sehän on näin kärjistellen ja sanaleikein "taistellessa" hyvä jättää ne mainitsematta?

Mutta en mä voi ainakaan miehenä mitään kunniaa sen enempää kuin vastuutakaan ottaa jostain hallitusohjelmista tai suurvaltojen imperialistista haaveista, ei ne oo mun saavutuksia sen enempää kuin taakkojakaan.

Sehän se tässä naurettavaa onkin, että täällä joku luuseri, joka tuskin on peruskoulua läpi päässyt jankuttaa lähes joka ketjussa, miten MIEHET on tehneet sitä ja tätä ja pystyttäneet koko maailman, vaikka hänellä itsellään ei ole noihin tekemisiin osaa eikä arpaa. Mutta sitten, kun kyse on sodista ja muusta miehen tekemästä väkivallasta, niin sitten ei ollakaan vastuussa muiden miesten tekemisistä :D

Miehet on alistaneet naisia kautta historian ja kun ajatellaan, että Suomessakin naiset on päässet opiskelemaan yliopistoihin vähän yli 100 vuotta sitten, niin eipä sieltä nyrkin ja hellan välistä ole urotekoja päästy tekemään.

Jos ajatellaan vaikka nyt Afganistania, missä naisilta ja tytöiltä on kielletty kouluun pääsy, ja pitää kulkea kaavut ja huivit niskassa, etkä saa liikkua ilman miespuolista saattajaa, niin mitenkähän siinä sitten isoja asioita teet ?  hyvä jos pysyt hengissä, mutta sekin edellyttää , että olet hiljaa ja huomaamaton. 

hyvä se on miehen huudella, että miehet on tehneet maailaman, kun naiset on pidetty väkivallan uhalla hiljaisina ja nöyrinä.

Mitä länsimaissa nykyään käytössä olevaa on tehty yli 100 vuotta sitten?

Apua, sä et voi olla noin yksinkertainen . kuvitteletko oikeasti, että kaikki on keksitty viimeisen 100 vuoden sisällä ja ettei sitä ennen ollut mitään tietoa yhtään mistään?????

Et ole tosissasi ja jos olet, niin voi sanoa, ettei sinun kanssa todellakaan kannata keskustella. 

Miten kujalla voi ihminen olla?

Ei tietenkään kaikkea ole keksitty 100 vuoden sisällä mutta sinä tai joku muu heitti tuon 100 vuoden. Enkä kirjoittanut mitään keksinnöistä. Lue äläkä tunteile. Lähes kaikki infra jne on rakennettu alle 100 vuotta sitten ja sen ovat miehet rakentaneet.

Niin  ja sillä välin nainen on hoittanut tämän miehen lapset ja tenyt mieelle ruuan ja muutenkin huolehtinut tästä, että mies on päässyt rakentamaan. Ja ei ole naisten vika, että nainen joutui jäämään töistä pois, kun meni naimisiin. Sekin oli miesten keksimä juttu saada naiset pois pelistä.

Ilman naista ei sinuakaan olisi (ei ollenkaan huononpi juttu) . Ilman naista ei olisi maailmaa ollut rakentamassa yksikään mies.

Kaiken takana on nainen, tietää jo vanha kansanviisaus.

Ja sitä paitsi, kyllä naimattomia naisia on aina ollut rakennuksilla töissä.

Suomessa naimattomat naiset ovat olleet työelämässä iän kaiken. Ja ne jotka meni naimisiin, miehet pakotti jäämään kotiin :(

Miehet ja naiset ovat erilaisia ja parempia yhdessä. Naisen tärkein tehtävä on jatkaa ihmiskuntaa ja mikäs sen tärkeämpi tehtävä. Olla boss bitch?

Tuota tärkeää tehtävää täällä sitten nimitellään porsimiseksi ja haukutaan äitejä emakoiksi ja lompakkoloisiksi. Miehellä ei tunnu olevan mitään muuta osuutta tähän ihmiskunnan jatkamiseen kuin kolme työntöä ja tuijotus. Sen jälkeen alkaa ähättely että mitäs annoit ja mitäs porsit ja elätä itse pentusi, loinen ja pohjasakka.

Ihmetyttääkö, jos ei kiinnosta?

No monia miehiäkään ei kiinnosta naiset enää sen jälkeen, kun oot naiselle kuin kasa paskaa sen jälkeen kun lapset on tehty tai et tuo tarpeeksi rahaa talouteen. Juna kulkee tässä molempiin suuntiin. Tunnen monia tällaisia miehiä.

Kun ne lapset ei ole mitään naisen jatkeita, vaan sun omia lapsia. Sulla pitää olla suora suhde niihin lapsiin ja sulla on jaettu vastuu niistä lapsista. Sillä ei ole mitään väliä, mikä se naisen ja sun suhde on.

Naisen on mahdoton arvostaa lastensa isää, joka ei tuohon isyyteen kykene. Tuo ajattelu siis selittää sen, miksi noin ajatteleva mies on naiselle kasa paskaa.

No kuule jokainen tilanne ei ole tuollainen, vaan jotkut naiset käyttää miestä siitosorina ja oikeaa rakkautta ja arvostusta ei koskaan ollutkaan. Todella ankeaa että kaikki naisten puutteet yritetään tällä tavalla selittää miesten viaksi. Ihan kuin te olisitte jotain pyhimyksiä ja yksikään teistä ei olisi paska yksilö. Huoh.

Sori mut naiset on pyhimyksiä verrattuna miehiin. Ei voi mitää.

Eri

Ei todellakaan ole vaikka kuinka itsäsi parhaana pidät. Ja helppohan se on itseä parhaana pitää kun itse syyttää kaikesta miehiä eikä suostu näkemään omaa vastuuta

Vierailija
1424/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ainakin näkee miesvihaa, esim jos 30-vuotias mies kertoo haluavansa löytää kumppanin ja perustavan perheen niin hänet haukutaan myöhässä olijaksi ja vanhaksi. Saman ikäisen naisen haaveita ihaillaan ja häntä kannustetaan...

Jep tämä palsta ja täällä näkyvä suhtautuminen miehiin joilla on esim. paeisuhdeongelmia tai vaikeuksia löytää kumppania, on selvimpiä esimerkkejä miwsvihan olemassaolosta.

Jos täällä ei riehuisi pari kolme tosi aktiivista miestrollia, miesten aloitukset saisivat aivan satavarmasti suopeamman vastaanoton.

Nykytilanteessa kaikki miesten avaukset herättävät trollitutkan, koska niin monta kertaa on tullut mentyä halpaan ja suhtauduttua vakavasti avaukseen, joka on sitten kuitenkin paljastunut pyhävulvan, miesvihamiehen tai hevotalliäijän naisviha-avaukseksi.

Että kiittäkää vain miehet näitä trolleja (eli itseänne?) palstan nykytilanteesta.

Niin että naiset ei hallitse omaa käytöstään, vaan heidän on nyt ihan pakko tulla vittuilemaan viattomiinkin miesten avauksiin, koska ne saattavat olla trollauksia? Miten olisi jos menisitte vaikka kävelylenkille seuraavan kerran, kun tekee mieli vittuilla tuolla tavalla AV:lla?

Tiedät tasan tarkkaan mistä puhutaan, trolli.

Vierailija
1425/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin odotan vaan että käyttäydytte asiallisesti ettekä vihaa ketään ilman syytä. Miesasianaisiksi ei tarvitse ryhtyä.

Siis sinä suostut käyttäytymään asiallisesti vasta kun kaikki muut käyttäytyvät asiallisesti? Kuulostaa 6-vuotiaan jutuilta.

Vierailija
1426/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan selvää miesvihaa (ja olen nainen). Ärsyttää muutenkin tämä kahtia jakautunut ajattelu. Meitä on onneksi vielä jotka arvostamme niin miehiä kuin naisiakin. Meitä saisi toki olla enemmän.. olisi maailma parempi paikka.

Vierailija
1427/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ainakin näkee miesvihaa, esim jos 30-vuotias mies kertoo haluavansa löytää kumppanin ja perustavan perheen niin hänet haukutaan myöhässä olijaksi ja vanhaksi. Saman ikäisen naisen haaveita ihaillaan ja häntä kannustetaan...

Jep tämä palsta ja täällä näkyvä suhtautuminen miehiin joilla on esim. paeisuhdeongelmia tai vaikeuksia löytää kumppania, on selvimpiä esimerkkejä miwsvihan olemassaolosta.

Jos täällä ei riehuisi pari kolme tosi aktiivista miestrollia, miesten aloitukset saisivat aivan satavarmasti suopeamman vastaanoton.

Nykytilanteessa kaikki miesten avaukset herättävät trollitutkan, koska niin monta kertaa on tullut mentyä halpaan ja suhtauduttua vakavasti avaukseen, joka on sitten kuitenkin paljastunut pyhävulvan, miesvihamiehen tai hevotalliäijän naisviha-avaukseksi.

Että kiittäkää vain miehet näitä trolleja (eli itseänne?) palstan nykytilanteesta.

Niin että naiset ei hallitse omaa käytöstään, vaan heidän on nyt ihan pakko tulla vittuilemaan viattomiinkin miesten avauksiin, koska ne saattavat olla trollauksia? Miten olisi jos menisitte vaikka kävelylenkille seuraavan kerran, kun tekee mieli vittuilla tuolla tavalla AV:lla?

Kyllä mä tiedän että täällä on trollailevia miehiä. Kuka tietää vaikka itse Henry Laasanen olisi täällä, sen verran pakkomielteisiä jotkut ovat. Mut syytön mä siihen ole enkä suostu ottamaan potkuja vastaan näiden miesten puolesta.

Vierailija
1428/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä suostut käyttäytymään asiallisesti vasta kun kaikki muut käyttäytyvät asiallisesti? Kuulostaa 6-vuotiaan jutuilta.

Enhän mä niin sanonut. En mä oo täällä tehny mitään vihapostauksia tai muuten haukkunu porukkaa.

Vierailija
1429/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan"mies" on säälittävä androgyyni jonka miehisyys on keksittyä ja kuviteltua. Luullaan, että ollaan miehiä, kun otetaan tatuointeja ja kasvatetaan parta. Kuin parrakkaita tyttöjä.

Ollaan "miehiä" kun alistetaan naista.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-11615395/Fury-TikTok-YouTube-h…

Esimerkiksi tämä lainattu tekstisi on hyvin toxinen ja sheimaava. Miesvihaa suorastaan.

Miksi parrakas mies olisi vääränlainen? Kaikilla miehillä kuitenkin kasvaa parta ja se on ihan luonnollista. Pitäisikö miesten siis ajaa partansa ollakseen oikeanlaisia ja hyväksyttäviä?

Entä tatuoinnit sitten. Saako niitä ottaa vain naiset? Mutta miehillä ne muuttuu vääräksi.

Vierailija
1430/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän että täällä on trollailevia miehiä. Kuka tietää vaikka itse Henry Laasanen olisi täällä, sen verran pakkomielteisiä jotkut ovat. Mut syytön mä siihen ole enkä suostu ottamaan potkuja vastaan näiden miesten puolesta.

Todennäköisesti ovat äärifeministejä jotka esittävät miehiä saadakseen miesten kuvaa alennettua.

Vierailija
1431/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimiehellä ei ole aikaa tai tahtoa laittaa aikaa tällaiseen soopaan.

Vierailija
1432/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutus

Miesvihaa EI OLE OLEMASSA kuten naisvihaa. Miehiä EI opressoida, mu***, alisteta, rais"****, pakkonai****, vihata ympäri maailmaa kuten naisia. Miesviha on aina vastaus naisvihaan.

No eikä ole. Välillä se on sitä että yksittäinen nainen on vaan katkeroitunut. Ihmiset voi katkeroitua ilman että heille on tapahtunut jotain aivan käsittämättömän kammottavaa.

Hyvin marginaalissa ryhmässä kyllä. Suurinosa miesvihaajista vihaa ihan syystä.

Vierailija
1433/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muutenkaan ymmärrä ajatusta, että sen pitäisi vaikuttaa esimerkiksi arvostukseen jotenkin, että onko nainen vai mies. En mä ainakaan sen erityisemmin arvosta ketään enempää tai vähempää sen perusteella, että mitä löytyy haarovälistä.

Ja voin ihan suoraan sanoa, että se ei mitenkään lisää mun kunnioitusta naisia kohtaan vaikka ne puhuis jostain naisten kohtaamista kauheuksista, mistä ne ei edes jos ei joku olis niitä kirjannut ylös. Ne on ikäviä asioita kyllä, ja hyvä että niihin on tullut muutosta, mutta ne ei oo teille tapahtuneita asioita.

Vierailija
1434/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän naisetkin asettavat ehtoja että suostuu arvostamaan ja kunnioittamaan miehiä niin väitätkö tosiaan että miehet ei saa tehdä täsmälleen samaa?

Vierailija
1435/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin mikä varmuus on, että trollailevat miehet edes on miehiä? Täällähän voi kuka vaan kirjoittaa aivan kenenä tahansa ja varmasti joku miehiä vihaava nainen helposti voinut esiintyä miestrollina, tiedätte kyllä miksi. Esimerkiksi minuakin on luultu usein naiseksi, ellei viestistäni mitenkään ilmene että olen mies.

Vierailija
1436/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä niin sanonut. En mä oo täällä tehny mitään vihapostauksia tai muuten haukkunu porukkaa.

Ainahan se on joku muu kuin itse joka vääryydet tekee

Vierailija
1437/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutus

Miesvihaa EI OLE OLEMASSA kuten naisvihaa. Miehiä EI opressoida, mu***, alisteta, rais"****, pakkonai****, vihata ympäri maailmaa kuten naisia. Miesviha on aina vastaus naisvihaan.

No eikä ole. Välillä se on sitä että yksittäinen nainen on vaan katkeroitunut. Ihmiset voi katkeroitua ilman että heille on tapahtunut jotain aivan käsittämättömän kammottavaa.

Hyvin marginaalissa ryhmässä kyllä. Suurinosa miesvihaajista vihaa ihan syystä.

Eli miehiä saa kyllä vihata mutta naisten vihaaminen on täysin kiellettyä vaikka naisia vihattaisiin iha syystä?

Vierailija
1438/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo artikkeli. Miesviha? Ei kyllä näy arkielämässä mitenkään.

Aivan, se ei näy koska et tunnista sitä.

Miesviha on suodattunut läpi koko yhteiskunnan, se on sitä arkea mitä elät, ilmaa jota hengität.

Kuulostaa pahalta. Mitä aiotte tehdä asialle? Onko aikeena perustaa uskottava miesasialiike? Alatte hakeutua opiskelemaan sukupuolentutkimusta ja tekemään sen alan tutkimusta? Pyritte tasa-arvoa edistäviin toimielimiin muuttamaan asioita? Pistätte miekkareita pystyyn? Poltatte kalsongejanne roviolla? Mitä on suunnitteilla?

Tuotakin on jo käsitelty ketjussa.

Naiset jotka ovat jotenkin miesten uhreja: miesten tehtävä korjata omaa käytöstään

Miehet kun ovat naisten toimien uhreja: edelleen miesten tehtävä korjata

Huomaatko mitään mielenkiintoista?

Eli käsitelty niin, että teillä ei ole tarvetta mihinkään vaikuttamistoimintaan? Niin.

Miesasialiikkeitä on olemassa.

Vähättelette niiden toimintaa täälläkin päivittäin.

Mitä ne tekevät? Näkyvyys on todella pientä, joten en todellakaan tiedä. Levittävät twitterissä naisia ivaavia meemejä? Ja sitten ihmettelevät ettei valtion nisästä heru heille rahaa.

Aivan, näkyvyys on pientä koska naiset eivät anna sitä. Unohditko että mediat ovat pääosin naisten hallinnassa?

Mitä taas ennakkoluloihisi tulee niin todistat vain pointtini.

Vierailija
1439/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on surkimuksia. Lähinnä säälittävät.

Vierailija
1440/2652 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellasta silkkaa.Typerästi yleistetty ja haastateltu on väärässä ja katkera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi