Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Nykyajan miesviha "Mies on melkein kirosana"

Kommentit (2652)

Vierailija
401/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan paheksuisi jos tulisi Me Miehet -radio ja naiset potkittais pellolle.

Minä oon tasa-arvo-ihminen, en ymmärrä tätä nais-mies öyhötystä, miksi naiset haukkuu miehiä ja toisin päin. Mulle me miehet-radio tai me naiset radio ei oo uhka. Naisena voisin mielelläni katsoa vaikka me miehet ohjelmaa tv:stä tai kuunnella radiosta.

Vierailija
402/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee räksytys alkoi miesten, naisten ja trollien välillä.. :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lähes kirosana koska miehet on ihan omalla käytöksellään aiheuttanut sen. Mikä sukupuoli on väkivaltainen, sotaisa, rahan- ja vallanhimoinen? Miessukupuoli.

Ja ennenkuin joku miesvihanäkyväksi-trolli tulee änkyttämään, niin ei tietenkään kaikki miehet, mutta tilastollisesti suuri osa. 

Vierailija
404/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä siitä ole kauaa aikaa kun tasa-arvo valtuutetun toimielimessä oli hirvee lössi naisia ja yksi (1) mies. Ei noussut metakkaa.

Seuratkaa mediaa ja mainoksia nainen sitä, nainen tätä, tyttöjä on kaikki lapset nykyään automaattisesti.

Eikö mikään varoituksen ääni sano päässä, ettei tämä suuntaus ole hyväksi?!

Miehiä ei tasa-arvoasiat kiinnosta. Noihin paikkoihin ei yleensä tule yhtään kiinnostunutta miestä. Ei yhtään. Sinutko sinne saisi sitten pakottamalla pakottaa? Kiinnostukaa tasa-arvosta ja hakeutukaa noihin paikkoihin!

Miksi oletat sukupuoleni. Olen nainen.

Esitä lähde väitteellesi, ettei miehiä kiinnosta.

Vierailija
405/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja heti alkoi alapeukutus, kun nuori mies sanoo olevansa mielummin yksin kuin miehiä vihaavien naisten kanssa. :D Todistatte vain, että olen oikeassa teidän vihamielisestä asenteesta miehiä kohtaan. M27

Miehiä? Vai ihan vain sinua? Kirjoitat lapsellisesti ikäiseksesi.

Noh kuinka vanha luuska mää oon? Jus pääsin pojes peruskoulust? Sinussa aistin melkoise trauman, kun haluut loukata. Vai olisikos ylimielisyyden korostaminen?

Vierailija
406/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan vielä miehet rahoittavat naisten elämää?

Mua niin riepoo tämä miesten kaksinaismoralismi. Tuollaisia kommentteja, kuten tämä lainaamani, kyllä heitetään, mutta odotapas vaan. Sitten kun nainen kertoo, että vuositulonsa on vaikkapa 100keur vuodessa, niin välittömästi jatkuu haukkuminen, kuinka uranaiset ei miehiä kiinnosta ja kukaan mies ei kestä hyvätuloisen naisen kanssa olla.

Eli, mitä miehet oikeasti haluaa, on ilmeisesti, että nainen ei saisi tienata itse mitään, mutta nainen ei saisi miehenkään rahoilla elää. Haluavat siis sen alistettavan kotiorjan. Siis tilanteen, jossa naisella ei ole käytössään rahaa ollenkaan, vaan mies päättää, mitä nainen voi saada tai tehdä.

Ja vielä ihmettelevät, miksi on miesvihaa.

Vierailija
407/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan paheksuisi jos tulisi Me Miehet -radio ja naiset potkittais pellolle.

Saahan sellaisen perustaa aivan vapaasti.

Jos naiset sais potkut sukupuolensa vuoksi, niin eipä se olisi todellakaan laillista

Miksi ketään pitäisi potkia mustään pois. Kai miesten radiokanavan voi muutenkin perustaa. Vai onks siinäkin liikaa vaivaa?

No varmasti on. Naistren kai  sekin radiokanava pitäisi perustaa miehille valmiiksi. 

Joka asiaanhan miehet täälläkin huutaa feministejä auttamaan. Olipa asia mikä tahansa, niin aina on kommentti, että miksi feministit ei aja tätä asiaa.

Feministien pitäisi varmaan se radiokanavakin miehille perustaa.

Ja juontaa ja tehdä varmaan biisilistatkin. Kun eihän sitä nyt ite. Pitää saada osoitus siitä, että naiset arvostaa ja ryömii edessä ja tekee puolesta. Sitten tulee miehelle hyvä mieli.

Vierailija
408/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se oo välillä naisten vuoro saada äänensä kuuluviin ja saada jotain arvostusta. Miehet on ollu vallassa satoja tuhansia vuosia ja millä perusteella? Kun nainen on fyysisesti heikompi. Todella lapsellista ja törkeää syrjiä ihmistä vain siksi että on sattunut syntymään naiseksi! Miettikää nyt hei ihan oikeasti!

Intialainen riksanpolkijamies  tuskin paljoa uskalsi 1800-luvulla esim. paikallisen residenssin  Delhin brittiladylle kiukutella,  tai  täällä Suomessakaan vastaavasti  torppari( olipa mies tai nainen ) niin  kartanon emännälle.

Vierailija
409/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon tasa-arvo-ihminen, en ymmärrä tätä nais-mies öyhötystä, miksi naiset haukkuu miehiä ja toisin päin. Mulle me miehet-radio tai me naiset radio ei oo uhka. Naisena voisin mielelläni katsoa vaikka me miehet ohjelmaa tv:stä tai kuunnella radiosta.

Näetkö ongelmaa siinä, et sut irtisanottais sukupuolesi vuoksi? Tunnut vähättelevän ongelmaa

Vierailija
410/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on lähes kirosana koska miehet on ihan omalla käytöksellään aiheuttanut sen. Mikä sukupuoli on väkivaltainen, sotaisa, rahan- ja vallanhimoinen? Miessukupuoli.

Ja ennenkuin joku miesvihanäkyväksi-trolli tulee änkyttämään, niin ei tietenkään kaikki miehet, mutta tilastollisesti suuri osa. 

Toivottavasti sulla ei ole lapsia eikä tule

Vierailija
411/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sellainen keskustelu, jossa kaikilla pitäisi olla omat tunnukset ja tunnistautuminen tietyksi sukupuoleksi. Muutenhan tämä keskustelu menee ihan plörinäksi. :D

Vierailija
412/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin sen jo kerran ja sanon sen uudestaan:

miesvihaajista ei ole vaimomatskuksi.

Oikeastiko sinä kuvittelet, että ne edes haluaisi jonkun miehen vaimoksi?

Miksi naisen pitäisi haluta jonkun miehen vaimoksi? Ei ne läheskään kaikki enää nykyään halua. Maailma on muuttunut eikä nainen enää tarvitse miestä siihen, että voi elää elämänsä. 

Vierailija
413/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen usein, miksi miehet lällättelevät täällä, että "en halua viettää aikaani feministi/rumien/vanhojen/pihtareiden/yms. naisten kanssa", mutta sitten kuitenkin pyörivät täällä lähes päivittäin. Jos ette halua viettää aikaanne naisten kanssa, miksi vietätte aikaanne palstalla, joka on ollut tunnettu sen naiskäyttäjien isosta määrästä?

Vierailija
414/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin tällä palstalla esiintyvää vihaa trollaamiseksi.

Sen oon huomannut siitä, että mä yritän olla optimistinen ja järkevästi yritän vastata toisia lyttäämättä. Silti toiset vastaanasettelee vaikka väkisin. Ei tarvitse mun sanoa mitään pahaa, että mua jo halveerataan.

T: Mies tai Nainen (mitä välii, kun samanlaisia olentoja ovat)

Vierailija
415/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä siitä ole kauaa aikaa kun tasa-arvo valtuutetun toimielimessä oli hirvee lössi naisia ja yksi (1) mies. Ei noussut metakkaa.

Seuratkaa mediaa ja mainoksia nainen sitä, nainen tätä, tyttöjä on kaikki lapset nykyään automaattisesti.

Eikö mikään varoituksen ääni sano päässä, ettei tämä suuntaus ole hyväksi?!

Miehiä ei tasa-arvoasiat kiinnosta. Noihin paikkoihin ei yleensä tule yhtään kiinnostunutta miestä. Ei yhtään. Sinutko sinne saisi sitten pakottamalla pakottaa? Kiinnostukaa tasa-arvosta ja hakeutukaa noihin paikkoihin!

Miksi oletat sukupuoleni. Olen nainen.

Esitä lähde väitteellesi, ettei miehiä kiinnosta.

Huokaus. Tätä keskustelua on käyty vuosikymmeniä. Miehet halvekduvat tasa-arvotyötä. Sama juttu ollut joka työpaikalla, kun näistä asioista on puhuttu. On pitänyt työstää asioita naisten kesken, koska miehet eivät näihin yhteistyöelimiin tule. Miehistä tasa-arvo on typerää, huuhaata, naisten hömpötyksiä eikä merkitse heille mitään. Tyhjänpâiväistä puljaamista. Siitä olen itse vetänyt johtopäätökset miesten tasa-arvo-ongelmien laajuudesta.

Meillä on miespuolinen tasa-arvoministeri, jota miehet halveksivat. Ei kiinnostusta. Ei halua viedä mitään eteenpäin.

Sitä todella saa mitä tilaa.

Vierailija
416/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sellaisen perustaa aivan vapaasti.

Jos naiset sais potkut sukupuolensa vuoksi, niin eipä se olisi todellakaan laillista

Miksi ketään pitäisi potkia mustään pois. Kai miesten radiokanavan voi muutenkin perustaa. Vai onks siinäkin liikaa vaivaa?

Nyt niin tehtiin miehille. Mut eipä se tasa-arvo kiinnostakaan

Miksi muuten tartutte tuohon radioon niin kovasti, vaikka huolestuttavampi esimerkki on tuo lapsiin kohdistuva täysin perusteeton eriarvoistava kohtelu.

Voitteko kertoa miksi annatte kohdella poikianne noin? Miksi se ei häiritse teitä yhtään?

Vierailija
417/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla ei ole lapsia eikä tule

Tuo kommentoija oli kuitenkin mies joka haluaa identifoitua äärifeministiksi.

Vierailija
418/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joistain suomalaisista miehistä tuntuu, että heitä ei kuunnella, heitä halveksutaan tai heidän ongelmiaan väheksytään – tai että heitä jopa vihataan heidän sukupuolensa takia. Tästä on kyse ilmiössä, jonka moni tunnistaa."

Tällainen Iltalehden juttu sitten, kun viime aikoina on ollut useita otsikoihin nousseita, naisiin kohdistuneita väkivaltatapauksia ja henkirikoksia.

Miesten keskuudessa on hierarkia, jossa väkivaltaiset, narsistit ja sosiopaatit saavat vallan eri yhteisöissä. Sitten nämä ylemmän tason miehet alistavat näitä alemman tason miehiä sekä naisia.

Miehet voisivat itse tehdä jotain muuttaakseen tällaisen vallankäytön kulttuurin terveemmäksi. Miksi tällaiset antisosiaaliset tyypit pääsevät aina johtoon työpaikoilla ja jo koulun poikaporukoissa?

Vierailija
419/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematonta viisasta ihmistä siteeraten: tätä ketjua lukiessa tekee taas mieli lahjoittaa muutama euro suomalaiseen mielenterveystyöhön o_O

Mitä on tämä kielenkäyttö?

Vierailija
420/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roolit on mennyt nykyään monessa paikassa täysin nurinpäin. Nykyään näkee ja kuulee harvinaisen rääväsuista käytöstä naisilta, mitä ei parikymmentä vuotta sitten kohdannut koskaan. Se oli räävittömien miesten juttu. Samoin kohtaa hyvin itsetietoisia, itseriittoisia ja kylmiä naisia. Niitäkään ei juuri nähnyt aiemmin.

Sitten taas yllättävän iso osa miehistä on nykyään vässyköitä, jotka toteuttavat puolisonsa näkemyksiä ja suunnitelmia ilman päätösvaltaa. Mitään ei voi sanoa vastaan tai muuten hän on toksinen ja määräilevä mies. Välillä ihan hirvittää seurata elämää lähi- ja tuttavapiirissä.

Ei ole lähestytty keskiviivaa, vaan rysäytetty kunnolla päälaelleen.

Konservatiiveilla on kyllä nykyään tauoton peppukipu ihme asioista. Nainen kertoo ronskeja vitsejä. Ai kamalaa. Nainen on kylmä. Wtf? Mies ei halua olla ns. perheen pää. Sairasta!

Voi voi.

No kyllä minusta räävitön käytös ja kylmyys on huonoja ominaisuuksia ihan sukupuolesta riippumatta. Ei sovi miehille eikä naisille. Erityisen pahalta se kyllä näyttää naisella, koska se on erittäin epänaisellista.

Jaksuhalit sitten vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan