IL: Nykyajan miesviha "Mies on melkein kirosana"
Vihataanko miehiä? https://www.iltalehti.fi/mieli/a/1e63a3cd-91dc-4786-98bc-fcbce140d69b
Kommentit (2652)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan vielä miehet rahoittavat naisten elämää?
Miten kauan naiset ovat rahoittaneet miehen elämää. Vielä tänäkin päivänä moni vanha äiti maksaa peräkammaripoikansa elämän ja viinat. Turpiin tulee, jos ei mummo luovu rahoistaan.
Ja entäs sitten tämä entinen maatalous? naiset teki navettahommat ja maitotili meni miehen tilille?
Siinä nainen teki työt ja rahat meni miehelle. ja kuinka moni nainen edelleen mahdollistaa miehelle enemmän tienaamisen, kun tekee lyhempää päivää, että pystyy huolehtmaan työn ohessa perheestä ja lapsista. Mies saa keskittyä pelkästään rahan tienaamiseen ja nainen käy töissä ja huolehtii yksin kaiken perheen liittyvän.
Kuinka kauan naiset vielä mahdollistaa miehille helpomman elämän?
Ja kuinka kauan naiset jäävät lähes poikkeuksetta yksinhuotajiksi, kun ero tulee? Mies pääsee kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä oikeasti kuvaavaa että miehet joutuu täällä itkemään sitä että sanotaan setämieheksi. Vrt naisten åmakko åhra pårse måti såkki spårma viemäri sååderi vålas kura haara ja muut håå-sanan lukuisat eri variaatiot joita on nähty tässäkin ketjussa. Esimerkiksi. On niin kuvaavaa ettei viesti mee läpi koska puolet noista on kielletty. Runsaan käytön takia.
yhtä helposti mies on rasisti, incel tms vanhempana setämies. Huvittavaa vielä, että yritetään perustella setämiehen käyttöä ja ettei se ole halventava. Näköjään naiset määrittelevät, että mikä on ja ei ole miestä halventavaa
Jos sä puhut rasistisesti sä oot rasisti. Jos sä valitat työksesi pillunpuutetta niin sä olet incel. Faktoja sinusta. Jos mä en myy aheriani niin mä en ole hu*ra, vaikka sä sitä tykkäisit mulle huutaa.
silti noitakin käytetään muissakin tapauksissa kuin vain faktojen perusteella yrittäen halventaa toista osapuolta.
Jos muuten olet läski, saako kutsua läskiksi?
Ei, eikä sinuakaan saa kutsua. Jos olet läski, se ei ole huonoa asennetta tai käytöstä toisia ihmisiä kohtaan.
Tästä tajusin että naiset tosiaan kritisoi käytöstä ja miehet iskee vyön alle.
incel-termin kuulee myös, jos on finninaamainen, huonoryhtinen jne
Höpö höpö.
naiset vähättelevät miehiä halventavia termejä
Miesten tulee ryhdistäytyä. Ei pidä hyväksyä huonoa käytöstä. Pitää antaa takaisin samalla mitalla eikä varottava joka ikistä sanaa, lopetettava "munankuorilla käveleminen". Ei voi koka ajan varoa, ettei nainen vaan loukkaantuisi mistään. Tuo ryhdistäytyminen itse asiassa parantaa miesten ja naisten suhdetta. Järkeviä naisia kyllä riittää, naisia jotka osaavat suhtautua kriittisesti myös oman sukupuolen toilailuihin.
Miehet ottaa itsensä ihan jumalattoman vakavasti. Mikä tahansa erityisesti naisen heittämä läppä ja naurun alaiseksi tekeminen iskee egoon niin, että jäljelle jää vain säälittävä ujellus. Joku sanoo setämieheksi - voi herraisä. Kertoo niin suhteellisuudentajun puutteesta.
Miehiä, kuten naisiakin, on monenlaisia.
Jotkut ovat itsekkäitä ja kypsymättömiä ja vahingoittavat eri tavoin läheisiään.
Ei heitäkään vihata kannata, vaan kiertää kaukaa.
Se, että ihminen kuulee totuuden itsestään, voi olla rankka kokemus. Se ei tarkoita, että sanoja vihaisi kohdetta, hän ei vain kaunistele puheitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuolla vastakkaisen sukupuolen vihalla saavutetaan? Minä olen mies ja pidän melkein kaikista naisista. Keskustelen mielelläni naisten kanssa koska naisten näkökulmat on vähän erilaisia kuin miehillä. Yritän jopa oppia niistä naisten näkökulmista.
Minulla ei ole ennakkoluuloja tai asenteellista suhtaantumista. Joku yksittäinen ja huono parisuhde ei ole saanut minua ajattelemaan että kaikki naiset on samanlaisia.
Suosittelen että kannattaisi kokeilla joskus sellaista suhtaantumista vastakkaiseen sukupuoleen. Hymy ja ilo on tarttuvaa, niitä kannattaa käyttää.
Kyynisyydellä, ennakkoluuloilla ja katkeruudella ei saavuta yhtään mitään. Sillä saastuttaa pelkästään oman mielensä.Itsensä pettämistä soijapoika. Ei mulla muuta.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä oikeasti kuvaavaa että miehet joutuu täällä itkemään sitä että sanotaan setämieheksi. Vrt naisten åmakko åhra pårse måti såkki spårma viemäri sååderi vålas kura haara ja muut håå-sanan lukuisat eri variaatiot joita on nähty tässäkin ketjussa. Esimerkiksi. On niin kuvaavaa ettei viesti mee läpi koska puolet noista on kielletty. Runsaan käytön takia.
yhtä helposti mies on rasisti, incel tms vanhempana setämies. Huvittavaa vielä, että yritetään perustella setämiehen käyttöä ja ettei se ole halventava. Näköjään naiset määrittelevät, että mikä on ja ei ole miestä halventavaa
Jos sä puhut rasistisesti sä oot rasisti. Jos sä valitat työksesi pillunpuutetta niin sä olet incel. Faktoja sinusta. Jos mä en myy aheriani niin mä en ole hu*ra, vaikka sä sitä tykkäisit mulle huutaa.
silti noitakin käytetään muissakin tapauksissa kuin vain faktojen perusteella yrittäen halventaa toista osapuolta.
Ei, eikä sinuakaan saa kutsua. Jos olet läski, se ei ole huonoa asennetta tai käytöstä toisia ihmisiä kohtaan.
setämies voidaan liittää halventaen myös ulkonäköön, ei tarvitse olla mitään erityistä asennetta. Asiasta löytyy meemejä :/
Tuossa jo ryssit pointtisi sillä ettei asiallisesta taviksesta pysty tekemään meemiä.
Mutta ulkonäön perusteella voi haukkua setämieheksi, mitä tapahtuukin. Kaikki eivät ole taviksen näköisiä
Vierailija kirjoitti:
Miehiä, kuten naisiakin, on monenlaisia.
Jotkut ovat itsekkäitä ja kypsymättömiä ja vahingoittavat eri tavoin läheisiään.
Ei heitäkään vihata kannata, vaan kiertää kaukaa.
Se, että ihminen kuulee totuuden itsestään, voi olla rankka kokemus. Se ei tarkoita, että sanoja vihaisi kohdetta, hän ei vain kaunistele puheitaan.
Erinomainen havainto. Uhriutuminen kritiikistä ei auta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa miehet on jo ehtineet haukkua naisia emakoiksi ja ihraperseiksi.
Naiset kutsuvat miehiä sioiksi tällä palstalla täysin estotta eikä siihen kukaan reagoi kuin nauramalla.
Ihraperseeksi taas... katsoitko millaiseen viestiin vastattiin?
En muista edes milloin olen viimeksi nähnyt miehiä kutsuttavan sioiksi muuten kuin ironisena, heittona jssap. Aika kuvaavaa ettet sinäkään keksinyt yhtäkään haukumasana jota oikeasti käytettäisiin.
Setämies
😂 onpa kyllä armotonta haukkumista. Terapian paikka.
setämies voi olla viisikymppiselle miehelle todella halventava läppä riippuen tilanteesta. Toki sitäkin voi naisena vähätellä
Sattuuhan se jos huomaa käyttäytyneensä tyhmästi. Oikeasti ei ketään asiallisesti käyttäytyvää viiskymppistä kutsuta setämieheksi.
En ole elämäni aikana koskaan kohdellut naisia huonosti, mutta nykyään minua haukutaan naisten toimesta setämieheksi pelkkien väärien mielipiteiden vuoksi.
Olen koko urani ajan tukenut tasa-arvoa ja auttanut monia nuoria naisia uransa alkuun miesvaltaisella alalla,, mutta täytyy sanoa, että nykyinen tapa syyllistää jokainen mies limaiseksi setämieheksi ja sairaaksi maskuliinisuutensa vuoksi, on alkanut jo vaikuttamaan ajatteluuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tajusin että naiset tosiaan kritisoi käytöstä ja miehet iskee vyön alle.
incel-termin kuulee myös, jos on finninaamainen, huonoryhtinen jne
Vain jos "en saa kaunista nuorinaista koska, olen huonoryhtinen...gigachad...stacy....money looks status...5% miehistä panee kaikki naiset.."
Vierailija kirjoitti:
Miehet ottaa itsensä ihan jumalattoman vakavasti. Mikä tahansa erityisesti naisen heittämä läppä ja naurun alaiseksi tekeminen iskee egoon niin, että jäljelle jää vain säälittävä ujellus. Joku sanoo setämieheksi - voi herraisä. Kertoo niin suhteellisuudentajun puutteesta.
enemmän täällä naiset ottaa tosissaan. Jos sanoo "emakko", niin ne luulee että tarkoitetaan kaikkia naisia ja voidaan uhriutua naisvihaan. Naiset itse kuitenkin varaavat itselleen käyttöön haukkumasanoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
setämies voidaan liittää halventaen myös ulkonäköön, ei tarvitse olla mitään erityistä asennetta. Asiasta löytyy meemejä :/
Meemiin kuuluu kuvan lisäksi teksti. Pelkkä kuva ei viittaa setämieheen.
Yllättävän pitkään olette saaneet horista. Onko maailma muuttumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kutsuvat miehiä sioiksi tällä palstalla täysin estotta eikä siihen kukaan reagoi kuin nauramalla.
En muista edes milloin olen viimeksi nähnyt miehiä kutsuttavan sioiksi muuten kuin ironisena, heittona jssap. Aika kuvaavaa ettet sinäkään keksinyt yhtäkään haukumasana jota oikeasti käytettäisiin.
Setämies
setämies voi olla viisikymppiselle miehelle todella halventava läppä riippuen tilanteesta. Toki sitäkin voi naisena vähätellä
Sattuuhan se jos huomaa käyttäytyneensä tyhmästi. Oikeasti ei ketään asiallisesti käyttäytyvää viiskymppistä kutsuta setämieheksi.
En ole elämäni aikana koskaan kohdellut naisia huonosti, mutta nykyään minua haukutaan naisten toimesta setämieheksi pelkkien väärien mielipiteiden vuoksi.
Olen koko urani ajan tukenut tasa-arvoa ja auttanut monia nuoria naisia uransa alkuun miesvaltaisella alalla,, mutta täytyy sanoa, että nykyinen tapa syyllistää jokainen mies limaiseksi setämieheksi ja sairaaksi maskuliinisuutensa vuoksi, on alkanut jo vaikuttamaan ajatteluuni.
Mitä nuo väärät mielipiteet ovat?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut varmasti ottaakin, ei kaikki. Kuinka hyvin luulet että joku feministi ottaa vastaan vitsailun kuinka nainen kuuluu keittiöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meemiin kuuluu kuvan lisäksi teksti. Pelkkä kuva ei viittaa setämieheen.
kvg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut varmasti ottaakin, ei kaikki. Kuinka hyvin luulet että joku feministi ottaa vastaan vitsailun kuinka nainen kuuluu keittiöön?
Jokainen nainen on kuullut tuon vitsin eri muodoissaan noin tuhat kertaa elämænsä aikana. Lähinnä kai sille naiset haukottelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämies
Kerro tilanne jossa sinua on haukuttu setämieheksi väärän mielipiteen vuoksi. Muutenkin kumpa tässä ei taas olisi Spessu sepittämässä omasta päästää. Huoh.
Ilta-Incel oksentelee taas tuota ideologiaansa.
Hmm, tarkoittanet miehiä? Ei se käytös heilläkään ole vaatteista tai perseen rasvakerroksen paksuudesta kiinni.