IL: Nykyajan miesviha "Mies on melkein kirosana"
Vihataanko miehiä? https://www.iltalehti.fi/mieli/a/1e63a3cd-91dc-4786-98bc-fcbce140d69b
Kommentit (2652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä ajattelin elää elämäni kuten itse haluan ja kehittää itseäni niissä asioissa, jotka minua kiinnostavat. Mutta ehkä joku muista naisista haluaa kehittää itseään siihen suuntaan mihin sinä haluat. Onko vapaaehtoisia, naiset?
Pidetään peukkuja nyt pystyssä.
Miksei miesten anneta tehdä samaa, vaan naiset kuorossa esittävät ihan lehtiä myöten vaatimuksia siitä, minkälaisia miesten tulisi olla? Antakaa miesten olla rauhassa. Jos teille ei löydy sopivaa miestä niin olkaa helvetti hiljaa, älkääkä valittako, että se vika olisi miehissä ja että miesten pitäisi muuttua. Se vika on teissä.
Epäsuosittu mielipide, miksiköhän :)
Monenlaisia ihmisiä on sukupuolesta riippumatta.
Näin jonkun vanhemman HS artikkelin, missä otsikolla kerrottiin että olisimme kaikki naisvihaajia.
En kunnolla ymmärtänyt, mikä jutun tarkoitus oli. Miehenä itselleni tuli jotenkin olo, että se oli suunnattu miehiä vastaan vaikka siinä ei suoranaisesti jaoteltu sitä. Siitä taas tuli ajatus, että olen jotenkin huono/paha koska olen mies. Ehkä ylireagoin ja ymmärrän että yhteiskunnassa on kehitettävää. Yleistys artikkelissa pisti kuitenkin silmään.
Nämä ovat omia tuntemuksia ja ajatuksia.
En voi todellakaan sanoa vihaavani ketään sukupuolen perusteella. Minusta kaikilla pitää olla samat mahdollisuudet ja oikeudet yhteiskunnassa riippumatta sukupuolesta.
Pahoittelut vuodatuksesta.
Oli pakko jonnekkin purkaa ajatuksia.
Täällä ainakin miehiä vihataan.
Kyllä naiset syyttävät miehiä raiskauksista joissa ie ole mitään perää ja lehdetkin vielä kirjoittevat niistä kun asiaa aletaan selvittään niin yhtä äkkiä se on ollut 10-20 vuotta sitten mies o leimattu raiskaajaksi koko loppu elämäksi ja nainen nostetaan jalustalle ja samoin kun nainen tappaa miehen seooli hyvä teko ihmiskunnalle
Vierailija kirjoitti:
Miehet itse tekevät sen, kuten tästäkin ketjusta huomaa. Pitäkää asia asiana ja asiallisena.
Haukkuvat naisia ylipainoisiksi.
Omassa lähipiirissäni en tähän ole törmännyt, mutta eri medioissa sitä toitotetaan jatkuvasti. Sitä en tiedä mitä tuntemattomat naiset kadulla minusta ajattelevat, mutta ei miesten jatkuva demonisointi varmaankaan tilannetta ainakaan hyvään suuntaan ole viemässä.
Kyllähän se alkaa rassata, että kaikkia miehiä ja sitä kautta minuakin maalataan ties minkälaiseksi. Kenestäkään ei tunnu hyvältä jos syyllistetään asioista joita ei ole tehnyt.
Enemmän tosin mietin miltä pojastani mahtaa tuntua, hän on ikäluokkaa joka on kuullut tätä propagandaa siitä asti kun on jotain asioista ymmärtänyt. Miltä mahtaa tuntua kasvaa mieheksi tällaisessa ilmapiirissä.
Minä voin olla vastuussa vain omasta elämästäni ja siitä miten poikani kasvatan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan vielä miehet rahoittavat naisten elämää?
aika moni tuntemani nainen itse asiassa tienaa miestään enemmän ja miehet vinkuu että miksei heitä kunnioiteta perheen päänä..jep sohvalla makoilusta työpäivän jälkeen niitä palkintoja jaetaankin. Ulkopuolisia miehiä en vihaa, mutta koska olen melkoisiin helmiin tässä elämäni varrella törmännyt, pidän aika lailla etäisyyttä. Kunnioitukseen miehiä kohtaan ei paljon auta nää väkivaltaotsikot ja tän palstan huutelut mihin ne naiset oikeastaan vain kelpaa. Tuntuu kun oltaisiin palattu johonkin keskiajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika moni tuntemani nainen itse asiassa tienaa miestään enemmän ja miehet vinkuu että miksei heitä kunnioiteta perheen päänä..jep sohvalla makoilusta työpäivän jälkeen niitä palkintoja jaetaankin. Ulkopuolisia miehiä en vihaa, mutta koska olen melkoisiin helmiin tässä elämäni varrella törmännyt, pidän aika lailla etäisyyttä. Kunnioitukseen miehiä kohtaan ei paljon auta nää väkivaltaotsikot ja tän palstan huutelut mihin ne naiset oikeastaan vain kelpaa. Tuntuu kun oltaisiin palattu johonkin keskiajalle.
Kas kun tilastot kertoo että miehet tienaa naisia enemmän, mutta sinä tunnet monia naisia jotka tienaa miestään enemmän...
Anna kun arvaan, oikeasti et edes tiedä mitä ne tienaa
Nainen on minulle suu,pillu ja peppu.
Kyllähän naisilta saattaa kuulla miesvihaa. Juttu siinä vain on, etteivät miehet yleensä ota näitä naisellisia hysteriakohtauksia tosissaan, joten menee toisesta korvasta ulos. Kiukkuinen pikkumyy siinä vain kiukuttelee. Enemmän hellyttävää kuin loukkaavaa. Miehet eivät näet näe naisia uhkana, joten eivät ota näitä myöskään kovin vakavasti, etenkin kun yleensä feministinen paatos on yleensä perustelematonta ja epärehellistä kuin tosiasioihin perustuvaa.
Sitaatti jutusta:
"Joistain suomalaisista miehistä tuntuu, että heitä ei kuunnella, heitä halveksutaan tai heidän ongelmiaan väheksytään tai että heitä jopa vihataan heidän sukupuolensa takia."
Joistain miehistä siis TUNTUU.
Tunne ei ole tosiasia eikä todiste mistään.
Vierailija kirjoitti:
Sitaatti jutusta:
"Joistain suomalaisista miehistä tuntuu, että heitä ei kuunnella, heitä halveksutaan tai heidän ongelmiaan väheksytään tai että heitä jopa vihataan heidän sukupuolensa takia."
Pointtisi siis on että kaikkien ihmisten tunteet ja tuntemukset tulee sivuuttaa ja vain asioilla on merkitystä?
Miehet ovat ihania, rakastan miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun tilastot kertoo että miehet tienaa naisia enemmän, mutta sinä tunnet monia naisia jotka tienaa miestään enemmän...
Anna kun arvaan, oikeasti et edes tiedä mitä ne tienaa
Keskiarvo ei ole koko totuus.
On hyvin helppo tietää keskijohdossa tai ylilääkärinä työskentelevä nainen suurempituloiseksi kuin hänen lomautettu, työtön miehensä.
Myös kuulussa Jordan Peterson Cathy Newman haastattelussa It`s mostly men osoittaa miten mies onkin kuin kirosana. Se on ainut mitä tarvitsee sanoa. Koska ne itse vihaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on minulle suu,pillu ja peppu.
Identifioidutko itse pelkäksi mulkuksi?
Ei vaan huono käytös, toisten hyväksikäyttö yms on paskaa, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitaatti jutusta:
Pointtisi siis on että kaikkien ihmisten tunteet ja tuntemukset tulee sivuuttaa ja vain asioilla on merkitystä?
Ei, vaan pitää erottaa faktat ja omat tunteet.
Aiheeseen palataksemme: naiset esittävät miehiä palstalla ja heittelevät "fiksuja" kommentteja vulvasta.
Sitten samat naiset haukkuvat miehiä syyttäen että tappelemme keskenämme, vaikka "riidoissa" onkin yksi, ehkä kaksi naista. Riita lainausmerkeissä koska jokainen tajuaa tyylin miesvihateatteriksi.
Se on osoitus naisten miesvihasta.