Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Nykyajan miesviha "Mies on melkein kirosana"

Kommentit (2652)

Vierailija
2601/2652 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isopäiset täällä keskenään jauhaa rattoisasti vulvasta, vaikka kukaan ei tunnusta sitä palvovansa. :)

Siitähän se pojilla on puhe mistä puute. Ja voiko heitä siitä syyttää? Vulva on ihan kiva.

Vierailija
2602/2652 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍿🍿🍿

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/2652 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulva! 🥰

Vierailija
2604/2652 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne miehet jo tappelee keskenään että palvooko ne vulvaa vai ei 😂. Hauskoja.

2605/2652 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ois ok jos ei seksiä vinkuis.

Vierailija
2606/2652 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vulva! 🥰

Nainen, vulvassasi levätä mä saan, se on rikas vulva antamaan 🎼🎼🎼🎼.

Vierailija
2607/2652 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ne miehet jo tappelee keskenään että palvooko ne vulvaa vai ei 😂. Hauskoja.

Uskonsota syttymäisillään. Kaikki vulvan syytä. Damn you, vulva!

Vierailija
2608/2652 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneni on ollaaaa vulva lähellääää, vulvaanhan mies turvaa yksin vaaaaan. Onneni on ollaaaa vulvaa lähellääää, tahdon laulaa vulvan teoistaaa 🎼🎼🎼!

Vierailija
2609/2652 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä nyt ihmettelen, mihin se mies sitä rahaa niin hulluna hamuaa, kun se ei käytä sitä mihinkään? Omakotitalot ja autot ovat naisten pakottamia ostoksia, matkustelu on paskaa, vaatteita ei tarvita, kalusteita ei tarvita, lapsia kaikkine kuluineen ei tarvita. Hüoríínko sillä kaikki rahat mene?

Minä ainakin tykkään säästää. Ostan kaiken tarpeellisen ja loput säästöön. Kaikilla tuntemillani naisilla taas menee kaikki rahat, aina. Ihan kädestä suuhun -hommaa. Mikäs siinä, mutta järkevää taloudenpitoa tuollainen ei ole. Niitä rättejä ja kenkiä ei voi muuttaa nopeasti rahaksi, jos joutuu vaikka työttömäksi. Esim. auton yleensä voi. 

Ja ennen kuin kuolasuut tulevat paikalle, niin on niitä miehiäkin jotka eivät tajua taloudenpidosta mitään. 

Vierailija
2610/2652 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nuoret miehet varastelee merkkivaatteita ja lenkkareita toistensa päältä 😂. Aika velikultia. Mutta onneks miehiä ei muoti kiinnosta.

Älä sekoita m   atuja suomalaisiin. M   atut tykkäävät myös r   iskata ja hakata naisia. 

Vierailija
2611/2652 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne mahtuu paljon ureaa. Ei me naiset vaan siinäkään ylletä samalle tasolle kuin miehet, joilla on tosi isot päät. Voi voi.

Niinhän te luulette, mutta tosiasiassa naiset ovat keskimäärin huomattavasti miehiä k*sipäisempiä nykyään. Johtunee siitä, että sellainen sallitaan. 

Vierailija
2612/2652 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä ajattelin elää elämäni kuten itse haluan ja kehittää itseäni niissä asioissa, jotka minua kiinnostavat. Mutta ehkä joku muista naisista haluaa kehittää itseään siihen suuntaan mihin sinä haluat. Onko vapaaehtoisia, naiset?

Pidetään peukkuja nyt pystyssä.

Miksei miesten anneta tehdä samaa, vaan naiset kuorossa esittävät ihan lehtiä myöten vaatimuksia siitä, minkälaisia miesten tulisi olla? Antakaa miesten olla rauhassa. Jos teille ei löydy sopivaa miestä niin olkaa helvetti hiljaa, älkääkä valittako, että se vika olisi miehissä ja että miesten pitäisi muuttua. Se vika on teissä. 

Vierailija
2613/2652 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä ajattelin elää elämäni kuten itse haluan ja kehittää itseäni niissä asioissa, jotka minua kiinnostavat. Mutta ehkä joku muista naisista haluaa kehittää itseään siihen suuntaan mihin sinä haluat. Onko vapaaehtoisia, naiset?

Miksei miesten anneta tehdä samaa, vaan naiset kuorossa esittävät ihan lehtiä myöten vaatimuksia siitä, minkälaisia miesten tulisi olla? Antakaa miesten olla rauhassa. Jos teille ei löydy sopivaa miestä niin olkaa helvetti hiljaa, älkääkä valittako, että se vika olisi miehissä ja että miesten pitäisi muuttua. Se vika on teissä. 

Oisko sinun helpompi olla lukematta niitä juttuja? Muiden haluihin tai toiveisiin et voi vaikuttaa.

Vierailija
2614/2652 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko sinun helpompi olla lukematta niitä juttuja? Muiden haluihin tai toiveisiin et voi vaikuttaa.

Samat terveiset valittajanaisille. Lopettakaa miesten syyllistäminen, kun ainoa syyllinen teidän mahdollisiin pariutumisongelmiinne olette te itse. Ja jos se pariutumisen puute ei ole teille ongelma, niin ei varmaan kannata uhriutua asiasta. 

Vierailija
2615/2652 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä nyt ihmettelen, mihin se mies sitä rahaa niin hulluna hamuaa, kun se ei käytä sitä mihinkään? Omakotitalot ja autot ovat naisten pakottamia ostoksia, matkustelu on paskaa, vaatteita ei tarvita, kalusteita ei tarvita, lapsia kaikkine kuluineen ei tarvita. Hüoríínko sillä kaikki rahat mene?

Minä ainakin tykkään säästää. Ostan kaiken tarpeellisen ja loput säästöön. Kaikilla tuntemillani naisilla taas menee kaikki rahat, aina. Ihan kädestä suuhun -hommaa. Mikäs siinä, mutta järkevää taloudenpitoa tuollainen ei ole. Niitä rättejä ja kenkiä ei voi muuttaa nopeasti rahaksi, jos joutuu vaikka työttömäksi. Esim. auton yleensä voi. 

Ja ennen kuin kuolasuut tulevat paikalle, niin on niitä miehiäkin jotka eivät tajua taloudenpidosta mitään. 

Wt-meininkiä, jos kaikki raha menee rätteihin. Auto sijoituskohteena taas kuulostaa rasvanäppijonnen jorinoilta. Kerrot omasta elinpiiristäsi, et mistään muusta.

Vierailija
2616/2652 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat terveiset valittajanaisille. Lopettakaa miesten syyllistäminen, kun ainoa syyllinen teidän mahdollisiin pariutumisongelmiinne olette te itse. Ja jos se pariutumisen puute ei ole teille ongelma, niin ei varmaan kannata uhriutua asiasta. 

Ei kyllä mitenkään yleisesti olla uhriutumassa. Jos lehdet kuitenkin tekee aiheesta juttuja vastapainoksi peräkammarin poikien ulinoille, niin jätä toki lukematta.

Vierailija
2617/2652 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vain menisit omia polkujasi etkä vaivaisi päätäsi millään naisiin liittyvällä.

Vierailija
2618/2652 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wt-meininkiä, jos kaikki raha menee rätteihin. Auto sijoituskohteena taas kuulostaa rasvanäppijonnen jorinoilta. Kerrot omasta elinpiiristäsi, et mistään muusta.

Luuletko, että itse ostan auton sijoitusmielessä? Mulla on alle 10t €:n käyttöauto, jonka voi helposti realisoida. En todellakaan laita autoon rahaa enempää kuin on järkevää. 

Vierailija
2619/2652 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vain menisit omia polkujasi etkä vaivaisi päätäsi millään naisiin liittyvällä.

Kiitos samoin.

Vierailija
2620/2652 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan muijat on niin helppoja. Vähän sanoo vulvasta niin ne riehuu suu vaahdossa näppiksellä vaikka kuinka kauan.

No mutta, oikeasti sitä vulvaa ei kannata enää palvoa. Harmi kun naisilla ei ole mitään muuta annettavaa miehille.

Etkö osaa lukea? Ei me miehet haluta vulvaa.

Eikä me naiset haluta miestä muuten kuin sen rahojen takia. Hyvä vain jos ei pimppi kelpaa enää.

Harmi kun miehillä ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin raha, jota naiset eivät enää heiltä tarvitse.

Ihana kuulla, voittekin sitten lopettaa sen asumistuen nostamisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi