Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelevat köyhästä naisesta

Vierailija
12.01.2023 |

?

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten köyhän naisen kanssa harrastetaan, matkustellaan maailmalla, hankitaan asunto, auto, kesämökki, lapinmökki, ...?

Maksaako mies kaiken?

Vai rupeaako mies niistämään omasta elintasostaan ja köyhäilee vieressä koko elämänsä? Vai nautisteleeko mies rahoistaan yksin salaa?

Valitse itsesi oloinen nainen, niin saat sitä elämää mikä on sinulle tärkeää.

Vierailija
102/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nainen on järkevä ja kaunis, mutta jäänyt esimerkiksi eron vuoksi ei niin rahakkaaksi?

Tarkoitettiinko aloituksessa mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten köyhän naisen kanssa harrastetaan, matkustellaan maailmalla, hankitaan asunto, auto, kesämökki, lapinmökki, ...?

Maksaako mies kaiken?

Vai rupeaako mies niistämään omasta elintasostaan ja köyhäilee vieressä koko elämänsä? Vai nautisteleeko mies rahoistaan yksin salaa?

Minä harrastan luonnossa liikkumista, vaellusta, hiihtämistä, marjastan, sienestän, pyöräilen (sähköavusteinen pyörä on ollut jo vuosia), voin lähteä vähän kauemmaksikin vaeltamaan, esimerkiksi lappiin ja saan suhteillani sieltä hyvin halvalla hinnalla mökin, maksan bensani itse, ruuat luonnollisesti myös. Autoni on ikiomani vm. 2017. Tykkään laittaa myös ruokaa ja kokeilla erilaisia reseptejä. Työni on myös nyt harrastukseni ja en ole vaihtamassa sitä työhön, josta tienaisi ehkä enemmän.

Maailmalla olen matkustellut aika paljonkin ja asunut ulkomailla nuorena aikuisena. Nyt koronan takia en ole käynyt Norjaa ja Viroa kauempana maailmalla vuosiin, mutta toisaalta ei ole ollut haluaakaan matkustaa. Omaa kesämökkiä en halua, se olisi riesa. Ja omaa lapinmökkiä en todellakaan ymmärrä. Jos siellä käydään korkeintaan pari kertaa vuodessa, niin miksi pitäisi olla oma mökki ja miksi menisin aina samaan paikkaan, kun lapissa on paljon muitakin paikkoja? Olen vuokrannut edullisesti siis lapista mökin mm. Ylläkseltä, Inarista ja käsivarresta, Ylläksellä olen ollut useammankin kerran, mutta ystävien kautta, joten vuokra on ollut vain pari sataa euroa viikolta.

Voin asua nykyisessä asunnossani edullisesti ja en tarvitse tähän miestä viereeni, vaan etäsuhde toimii minun puolestani oikein hyvin. Asunnossa asuu myös kaksi lastani, 16 ja 18 vuotiaat. En ole siis muuttamassa yhdenkään rikkaan uroksen kanssa yhteen. :)

Revi siitä.

Niin?

Niin.

Vierailija
104/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsiköön tasoistaan seuraa.

Vain henkisesti rajoittunut UR.. kuvittelle kaiken pyörivän rahan ympärillä.

Voin tulla katsomaan miten hel... murusina olet vanhana.

Vierailija
105/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta yhdenkään toisen tällä pallolla asuvan rahatilanne. Se lienee on jokaisen oma asia. Huolehdin itse omat asiani ja se riittää minulle. En syrji ketään ja hyväksyn ystävikseni juuri sellaiset ihmiset jotka haluan. En ymmärrä miksi kenenkään muun asiat kuuluisivat minulle tai minun asiani muille. Simppeliä.

Vierailija
106/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

trtuy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsiköön tasoistaan seuraa.

Vain henkisesti rajoittunut UR.. kuvittelle kaiken pyörivän rahan ympärillä.

Voin tulla katsomaan miten hel... murusina olet vanhana.

Turhaan kiroat siellä totuudesta.

Vierailija
107/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta yhdenkään toisen tällä pallolla asuvan rahatilanne. Se lienee on jokaisen oma asia. Huolehdin itse omat asiani ja se riittää minulle. En syrji ketään ja hyväksyn ystävikseni juuri sellaiset ihmiset jotka haluan. En ymmärrä miksi kenenkään muun asiat kuuluisivat minulle tai minun asiani muille. Simppeliä.

Tässä onkin kyse niistä yhteisistä tekemisistä ja olemisista, eli jos rikas mies haluaa matkustaa köyhän mirkkunsa kanssa Malediiveille kuukaudeksi, niin maksaako mies mirkun matkan ja muut. Tai jos mirkku haluaa matkustaa, mutta onkin köyhä ja haluaa rikkaan miehen maksavan, niin Mites tuo asia hoidetaan?

Tai maksavatko molemmat omat reissunsa ja ruokailunsa. Tai sitten, että yhdessä mennään, rikas mies lentää ja asustelee rikkaiden puolella ja köyhä mirkku köyhien puolella. Tai lähteekö rikas keskenään ja köyhä mirkku jää omaan kotiinsa. Muitakin vaihtoehtoja on.

Tätä asiaa keskustelussa nyt mietittiin ainakin osaksi.

Vierailija
108/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mun tuttavista suurin osa on olleet köyhiä mennessään miehen kanssa yhteen,muutama,jolla ei vakituista työtä vaan pieniä työpätkiä takana,jos sitäkään ja niin vaan mies on vierelle löytynyt

lisäys:..itse tykkään ansaista,vaikka olenkin parisuhteessa,en usko että mies haluaisi sitoa minua kotiin,siitä käytäisiin neuvottelut ainakin :)

Vierailija
109/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuokin ole selvä? jos mirkku haluaa matkustaa hänen täytyy maksaa matkansa tai jos mies haluaa maksaa mirkun matkan hän kertoo siitä itse mirkulle ja sopii asiasta. Jos taas mirkku haluaa että mies ei maksa niin mirkku ei matkusta jos hänellä ei ole varaa. Eihän siihen tarvitse täällä kysyä neuvoa mitä mirkku ja morkku keskenään sopivat.

Vierailija
110/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuokin ole selvä? jos mirkku haluaa matkustaa hänen täytyy maksaa matkansa tai jos mies haluaa maksaa mirkun matkan hän kertoo siitä itse mirkulle ja sopii asiasta. Jos taas mirkku haluaa että mies ei maksa niin mirkku ei matkusta jos hänellä ei ole varaa. Eihän siihen tarvitse täällä kysyä neuvoa mitä mirkku ja morkku keskenään sopivat.

Niinpä, mutta kaikille se ei ole itsestään selvää.

Vierailija
111/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni köyhät ihmiset ovat mielenkiintoisempia, enemmän ihmisiä.

Pelkkää hyvää ajattelen lähtökohtaisesti köyhistä, toki kokonaisuus ratkaisee.

Millä tavoin köyhät ovat mielestäsi mielenkiintoisempia kuin rikkaat?

Rikaskin on voinut olla köyhä, joten en niin paljoa määrittelisi ihmisiä varakkuuden kautta.

Vierailija
112/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi yhtään. Tärkeämpää on se, kykeneekö toimimaan yhteisen hyvän lisäämiseksi.

Siis mitä hänen pitäisi kyetä tekemään? Mikä on sinun mielestäsi "yhteistä hyvää" ja miten sitä pitäisi lisätä?

Vierailija
113/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maailman etuoikeutetuimmassa asemassa sukupuolensa vuoksi.

Vierailija
114/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole väliä. Omat asunnot ja molemmat huolehtii omista menoistaan niin on hyvä. Henkistä pääomaa tulisi kuitenkin olla. Olen itse melko varakas, mutta elän yksinkertaisesti, eli köyhä sopii minulle elintapojensa puolesta paremmin kuin rikas. En nauti luksuksesta, enkä matkustelusta ym. Ennemmin hiihdän 1000km kuin lennän. Parisuhdetta on ollut vaikea pitää kun pidemmän päälle se varallisuus selviää kuitenkin. En ole pihi, käytän rahaa jos koen tarvitsevani jotain, esim suksiparilla ei ole hintarajaa jos ne ovat hyvät. En kuitenkaan ala rahoittaa kenenkään naisen elämää.

Oikeastiko hiihtäisit tästä Ylläkselle kuin menisit lentsikalla Kittilään?

Ja kuinka paljon voi suksipari maksaa?

En jaksaisi sinunlaista ihmistä, jolla ei ole ilmeisesti elämässä muuta kuin hiihtäminen. Se ei ole rikkautta.

Vierailija
115/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele miksi puolet avioliitoista päättyy eroon, kun aika usealla kumppaniin valintakriteerit perustuvat vain pinnallisuuteen ja materialismiin.

Vierailija
116/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On maailman etuoikeutetuimmassa asemassa sukupuolensa vuoksi.

en koe olevani sen etuoikeutetumpi kuin mieskään,en kyllä olekaan missi,enkä rikas 

t.nainen

Vierailija
117/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele miksi puolet avioliitoista päättyy eroon, kun aika usealla kumppaniin valintakriteerit perustuvat vain pinnallisuuteen ja materialismiin.

Onneksi on niitä tavallisia ihmisiä, joilla on oikeat arvot.

Vierailija
118/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhiä on monenlaisia.

En suoranaisesti tuomitse ketään taloudellisen tilanteen perusteella.

Vierailija
119/147 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cold digger.

Vierailija
120/147 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on opiskelija ja omistaa kauniin ja seksikkään vartalon, niin ei ongelmaa. Sen sijaan en hyväksy sellaista järjenköyhyyttä, joka vie sinne vähävaraisuuteen. Jotenkin kaikki köyhät ja saamattomat naiset ovat superlihavia, omistavat lukuisia elämäntapasairauksia. Eivät ymmärrä syy-seuraus ajattelutapaa. Ehkä joskus 30 vuotta sitten vähän tyhmemmätkin naiset elivät kuitenkin suhteellisen säntillisesti. Nykyään vähäarvoisimmissa ihmisissä on paljon alkoholiongelmia, mt-ongelmia ja muita ongelmia. 

Akateemisena dippainssinä en tuollaisia roskanaisia hyväksy. Eikä siitä mitään tulisikaan, koska olisimme täysin eri ulottuvuuksissa. Se köyhempi, heikommin kouluja käynyt ei ymmärtäisi eikä käsittäisi akateemista lahjakkuutta ja niihin liittyvi juttuja .

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän