Mitä miehet ajattelevat köyhästä naisesta
Kommentit (147)
Riippuu köyhyyden syystä ja henkilön elämäntavoista/asenteesta.
Ei pelkkä vähävaraisuus määrittele ihmistä tietynlaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on opiskelija niin ok, mutta muuten en innostu köyhyyteen johtavista elämänvalinnoista.
Itsehän harrastat niitä myös, työtön persuli, jolle ei koulunkäynti maistu eikä matalapalkkatyö kiinnosta.
Riippuu miksi on köyhä.
Köyhä siksi että on laiska = ei hyvä
Köyhä koska valitsi kutsumusammatin = ihan ok
Köyhä koska on lifestyle-tuhlailija = tosi paha
Köyhä koska opiskelee = ihan ok
Suuri syy eroihin on minä-minä-minä-asenne.
Pitäisi ajatella: me, meidän yhteinen elämämme.
Jos toinen sairastuu ja putoaa uraputkesta matalapalkkaisiin pätkätöihin, harrastetaan yhdessä asioita, joihin MEILLÄ on varaa.
Ei niin, että köyhempi puoliso kökkii kotona ja varakkaampi lentelee ympäri maailmaa.
Tai kun mennään yhteen nuorena, opiskellaan jne. ja sitten toisen rahkeet eivät riitäkkään haaveammattiin, toinen etenee urallaan, toisen palkka jäikin entry levelille.
En mitään. Ylipäätään toisten raha-asiat eivät kiinnosta. Mutta jos tarkoitit mitä ajattelen potentiaalisen seurustelukummpanin köyhyydestä niin en juuri mitään ellei se sitten johdu sössitystä elämästä eli tili on miinuksella niin pahasti että heikompia hirvittää.
Ei haittaa jos muuten mukava ja miellyttää 👍
Ajattelen, että ehkä hän on kokenut liikaa vastoinkäymisiä elämässään.
Tunnen empatiaa köyhiä - miehiä, naisia tai lapsia - kohtaan.
Ajattelen ihan hyvää, jos hoitaa kotia. Jos vain makaa ja huvittelee minun rahoilla, en tykkää. Työssä ei tarvitse käydä tai voi olla taiteilija tms. Ilman muuta tykkään sellaisesta, arvostan ja tuen. Saa jopa olla vähän laiska. Pidän niin teistä naisista. Rakkaudella, M
Eikö miehille pitäisi nyt olla kunnia-asia, että saisi tienata ja elättää naisen? Suomessa on paljon naisia matalapalkka-aloilla. Eihän miehet edes kahvikupistakaan tarjoa.
Köyhä nainen haluaa varakkaan miehen kanssa seurustella. Köyhä mies ei kelpaa köyhälle naiselle.
Köyhä nainen on paras, koska nainen on silloin nöyrempi.
En tiedä mitä ajattelevat enkä välitä. Tuloni ovat pienet mutta elän siten että minulla on säästöjä ja omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele miksi puolet avioliitoista päättyy eroon, kun aika usealla kumppaniin valintakriteerit perustuvat vain pinnallisuuteen ja materialismiin.
Minusta kyse ei ole pinnallisuudesta ja materialismista, jos mietin, haluammeko elämänkumppanini kanssa yhteiseltä tulevaisuudelta samanlaisia asioita, onko elämäntapamme riittävän samanlaiset, vietämmekö tulevaisuudessa aikaa yhdessä vai erillään.
Olisin voinut rakastua pienituloiseen tai köyhään ihmiseen, mutta en tiedä, olisiko siitä kehittynyt hyvää parisuhdetta. En ole itse niin varakas, että voisin tarjota toiselle ihmiselle asumisen, matkoja, maksullisia harrastuksia jne. Suhde olisi jäänyt sellaiseksi, missä tapaillaan, mutta asutaan erillään ja ison osan lomista ja muusta vapaa-ajasta ollaan erillään, koska toinen haluaa matkustella, syödä ulkona, käydä kahviloissa, harrastaa maksullisia as
Miksi koet että sinun pitäisi tarjota asumisen, matkoja ja maksullisia harrastuksia kumppanillesi? No jos se on sinulle tärkeää niin sitten, kaikille ei ole.
Joku uskovais hihhuli tai ruma kun ei ole perustanut onlyfans.
Jos on hyvä pylly, meikkaa paljon ja on seksikäs, niin ei haittaa köyhyys. Jos on pyylevä läski, joka näyttää 30-vuotiaana 50-vuotiaalta, niin ei jatkoon.
Mieheni eli tuhlailevasti, kun tapasimme. Hän oli lähes aina rahaton. Minulla oli aina rahaa ja häntä alkoi ilmeisesti hävettää oma tuhlaileva elämäntapansa, koska nykyään hän on oppinut säästämään. Silloin tällöin tuhlailevaisuus nousee hänellä pintaan, mutta se ei haittaa, sillä se ei ole jatkuvaa.
No ihmiset pariutuvat tutkitusti KESKIMÄÄRIN oman tulotasonsa kesken, eli köyhän puoliso varmasti ymmärtää köyhää. Itse olen ollut köyhä, nyt ihan hyvissä töissä. Kuten ketjussa tullut ilmi niin pitkälti riippuu siitä mistä köyhyys johtuu, jos se johtuu elämänhallintaongelmista niin pysyn todella kaukana. Jos se johtuu opiskelusta ja opiskelee järkevää alaa niin ihan ok.
Jaa semmoinen
25 vastavalmistunut nainen
Ottaisin ilolla!
Minusta kyse ei ole pinnallisuudesta ja materialismista, jos mietin, haluammeko elämänkumppanini kanssa yhteiseltä tulevaisuudelta samanlaisia asioita, onko elämäntapamme riittävän samanlaiset, vietämmekö tulevaisuudessa aikaa yhdessä vai erillään.
Olisin voinut rakastua pienituloiseen tai köyhään ihmiseen, mutta en tiedä, olisiko siitä kehittynyt hyvää parisuhdetta. En ole itse niin varakas, että voisin tarjota toiselle ihmiselle asumisen, matkoja, maksullisia harrastuksia jne. Suhde olisi jäänyt sellaiseksi, missä tapaillaan, mutta asutaan erillään ja ison osan lomista ja muusta vapaa-ajasta ollaan erillään, koska toinen haluaa matkustella, syödä ulkona, käydä kahviloissa, harrastaa maksullisia asioita, ja toisella ei olisi siihen varaa.