Mitä miehet ajattelevat köyhästä naisesta
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidättekö mahdollisena suhdetta jossa molemmat olleet sen verran kauan köyhiä että osaavat olla ja kummankaan ei tarvi hyötyä toisen tuloista vaan voi keskittyä siihen yhdessä olemiseen- jonka luulis muutenkin olevan se tärkein jutska parisuhteessa? Mua vähän ärsyttää oletus että köyhä olis aina automaattisesti kuppaamassa sitä vähemmän köyhää. Niinkö naiset ajattelevat? Että aina pitää repiä joku hyöty toisesta?
Jokainen nainen on yrittänyt hyötyä ainakin minusta rahallisesti. Pienen hyötymisen ymmärrän, mutta pikkuhiljaa vaaditaan enemmän ja enemmän. Jaksan kuitenkin uskoa että jossain on nainen joka ei ajattele materiaalista hyötyä.
Mitä he ovat vaatineet?
Esimerkiksi he ovat halunneet matkustella ja olen sanonut etten välitä siitä juurikaan, mene ystäväsi kanssa. No se ei käy kun naisella ei ole varaa lähteä ystävänsä kanssa. Jos lähden mukaan, niin yllättäen se kohde on sellainen johon naisen varat ei riitä. Halutaan treffeille jossa mies maksaa, siis ihan parisuhteessa, ja yllättäen johonkin naisen tulotasoon nähden aivan liian kalliiseen paikkaan, tämän ymmärrän, mutta en sitä että mies tarjoaa joka ainoa kerta. Suhteessa haluan että molemmilla on omat asunnot ja teen tämän selväksi heti alussa. Yllättäen nainen haluaakin pian jo muuttaa yhteen ja jälleen katselee asuntoja jotka ovat hänen tulitasolleen aivan liian kalliita, eli ei edes saisi niin paljoa lainaa. Nämä nyt vain joitain esimerkkejä.
Tapailet vain siipeilijöitä. Kannattaa tutustua vähän erilaisiin naisiin.
Sitä olen yrittänyt, ja tapailuvaiheessa en kerro tulojani ym. Pitääkö tässä ostaa joku satasen kottero ja näyttää kerjäläiseltä löytääkseen sellaisen naisen joka ei yritä hyötyä, vaan se ihminen on tärkein? Nykyinen auto on aivan maltillinen oliko 17 k€ ja pukeudunkin ihan normaalisti. Otan mielellään ehdotuksia vastaan.
Jotenkin tuli taas sellainen fiilis että miehen oli pakko päästä vähän pröystäilemään. Ehkä et tarkoittanut mutta mainitsit autosi hintaa....vastasin jo aiemmin siitä miesten pröystäilystä, menee vähän maku, sori siitä.
Tuota noin, 17 000 e maksava auto ei ole kallis, jos sitä tarkoitat. 17 k€:lla saa esimerkiksi noin 5-8 vuotta vanhan farkku Skoda Octavian, jolla on ajettu ainakin 100 000 km.
Ei ole ei, silti oli pakko mainita auton hintaa. Valitset vain vääränlaisia naisia, ei muuta.
No en ikinä ottaisi työssäkäyvää miestä, joka aukoisi päätään köyhyydestäni. Onneksi mieheni on suurinpiirtein yhtä köyhä niin tulemme juttuun. Ja meillä se maksaa, jolla sattuu olemaan rahaa. Emme laske pennosia ja tappele rahasta, kun sitä ei liikoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidättekö mahdollisena suhdetta jossa molemmat olleet sen verran kauan köyhiä että osaavat olla ja kummankaan ei tarvi hyötyä toisen tuloista vaan voi keskittyä siihen yhdessä olemiseen- jonka luulis muutenkin olevan se tärkein jutska parisuhteessa? Mua vähän ärsyttää oletus että köyhä olis aina automaattisesti kuppaamassa sitä vähemmän köyhää. Niinkö naiset ajattelevat? Että aina pitää repiä joku hyöty toisesta?
Jokainen nainen on yrittänyt hyötyä ainakin minusta rahallisesti. Pienen hyötymisen ymmärrän, mutta pikkuhiljaa vaaditaan enemmän ja enemmän. Jaksan kuitenkin uskoa että jossain on nainen joka ei ajattele materiaalista hyötyä.
Mitä he ovat vaatineet?
Esimerkiksi he ovat halunneet matkustella ja olen sanonut etten välitä siitä juurikaan, mene ystäväsi kanssa. No se ei käy kun naisella ei ole varaa lähteä ystävänsä kanssa. Jos lähden mukaan, niin yllättäen se kohde on sellainen johon naisen varat ei riitä. Halutaan treffeille jossa mies maksaa, siis ihan parisuhteessa, ja yllättäen johonkin naisen tulotasoon nähden aivan liian kalliiseen paikkaan, tämän ymmärrän, mutta en sitä että mies tarjoaa joka ainoa kerta. Suhteessa haluan että molemmilla on omat asunnot ja teen tämän selväksi heti alussa. Yllättäen nainen haluaakin pian jo muuttaa yhteen ja jälleen katselee asuntoja jotka ovat hänen tulitasolleen aivan liian kalliita, eli ei edes saisi niin paljoa lainaa. Nämä nyt vain joitain esimerkkejä.
Tapailet vain siipeilijöitä. Kannattaa tutustua vähän erilaisiin naisiin.
Sitä olen yrittänyt, ja tapailuvaiheessa en kerro tulojani ym. Pitääkö tässä ostaa joku satasen kottero ja näyttää kerjäläiseltä löytääkseen sellaisen naisen joka ei yritä hyötyä, vaan se ihminen on tärkein? Nykyinen auto on aivan maltillinen oliko 17 k€ ja pukeudunkin ihan normaalisti. Otan mielellään ehdotuksia vastaan.
Jotenkin tuli taas sellainen fiilis että miehen oli pakko päästä vähän pröystäilemään. Ehkä et tarkoittanut mutta mainitsit autosi hintaa....vastasin jo aiemmin siitä miesten pröystäilystä, menee vähän maku, sori siitä.
Tuota noin, 17 000 e maksava auto ei ole kallis, jos sitä tarkoitat. 17 k€:lla saa esimerkiksi noin 5-8 vuotta vanhan farkku Skoda Octavian, jolla on ajettu ainakin 100 000 km.
Ei ole ei, silti oli pakko mainita auton hintaa. Valitset vain vääränlaisia naisia, ei muuta.
Tuo on totta, että jotkut hintatiedot ovat täydellisen turhia keskustelunaiheita varsinkin tapailuvaiheessa. Jos naisen/miehen kanssa tutustuessa keskustelu kääntyy aina vain jollain tavalla raha-asioihin, niin eikö se ole selkeä varoitus, että raha on ajatuksissa päällimmäisenä? Oli se sitten rahan puutetta tai varakkuutta, niin kyllä se huomaa, jos se on jatkuvasti puheissa olennainen tekijä.
Jos jutellaan vaikka tulevaisuuden haaveista ja toinen sanoo, että haluaisi matkustella maailmaa ympäri, niin onhan se ihana unelma, mutta jos matkustuskohteena ovat maailman laidalla olevat kalliit kohteet, niin pitäisi ehkä hieman kysellä siinä vaiheessa, että mitä toinen meinasi tehdä unelmiensa eteen? Jos vastauksena on, että teen kovasti töitä, olen jo säästänyt osan, elän säästeliäästi ja pystyn tekemään matkakohteesta käsin etätöitä, niin ok, siitä voi tulla yhteinen unelma. Mutta jos toinen vain kohauttelee olkapäitään ja sanoo, että en tiedä, lottoan ja ostelen jo valmiiksi ihania vaatteita, niin sanoisin tyypille, että hieno juttu, jatka lottoamista ja haaveilua sitten vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on opiskelija niin ok, mutta muuten en innostu köyhyyteen johtavista elämänvalinnoista.
Olen köyhä ja käyn töissä. Käytän tilin melki heti kun sen saan.
Sama täällä, mutta en pidä itseäni oikeastaan köyhänä. Minulla on kaikki mikä on tärkeää ja talouteni ei mene välttämättä sekaisin jos vaikka pyykinpesukone hajoaa. En tavoittele mahdottomia ja pyrin siihen, että esimerkiksi ruoka on laadukasta ja autoni on turvallinen, nykyaikainen ja pienikulutuksinen.
Minulla on periaatteeni ihan siinä missä muillakin toivottavasti on, rikkailla ja köyhillä. Keneltäkään en kuuntele mitään marmatusta tai jeesustelua rahojeni käytöstä ja tilanteestani.
Ihmettelee jotta miksi seteliautomaatti on joutilaana jalkovälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kyseenalaistanut omia valintojasi?
mitä sillä on väliä miehethän aina maksaa kaiken
Miten köyhän naisen kanssa harrastetaan, matkustellaan maailmalla, hankitaan asunto, auto, kesämökki, lapinmökki, ...?
Maksaako mies kaiken?
Vai rupeaako mies niistämään omasta elintasostaan ja köyhäilee vieressä koko elämänsä? Vai nautisteleeko mies rahoistaan yksin salaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät välitä tällaisista statusjutuista. Kunhan olet mukava, älykäs ja miehen mielestä nätti niin se riittää jo pitkälle.
Tämä. Mulle on ihan sama paljon tienaa, kunhan elättää itsensä. Olen ollut suhteessa monen naisen kanssa ja he halusivat minusta statusta ja materiaa. Pukeudun maanläheisesti, mutta olisi pitänyt pukeutua arvokkaammin kun on rahaakin. Väitän että yli 90% naisista hakee parisuhteesta statusta ja materialistisia hyötyjä.
Vai sellaiset luvut ovat sinulla mielessä.
Jos sinulle on ihan sama miten paljon nainen tienaa, niin miksi huolit sinua köyhemmän ja valitat sitten, että valtaosa naisistasi haluaa statusta ja materiaalista hyötyä? Ota itsellesi yhtä paljon tienaava nainen tai jos kantti kestää, niin enemmän tienaava. Silloin voit olla varma, että hän ei tavoittele materiaalista hyötyä sinun kauttasi. Statuksesta en osaa sanoa.
Minä olin aviossa köyhän naisen kanssa, sellaisen elämäntapaopiskelijan. Maksoin asunnon vuokran, kulut, ruuan, yhteiset harrastukset, lomamatkat, ym. Edes asuntoa ei pystytty ostamaan kun nainen oli aivan pa. Erohan siitä vuosien päästä tuli. Nyt olen naisen kanssa joka pystyy maksamaan omat kulunsa kuten minäkin. On paljon tasavertaisempi ole ja pystymme toteuttamaan yhteisiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
mitä sillä on väliä miehethän aina maksaa kaiken
Rakkaan mieheni mielestä hän maksaa perheemme menot ja 400 e pitäisi riittää viiden henkilön kuukauden ruokiin. Sain tämän kuulla eilen. Lapsemme ovat isoja teinejä ja minä kyseenalaistin summan tai toisin sanoen nauroin epäuskoisena hänen väitteelleen. Ja kyllä, olen se vähemmän ansaitseva osapuoli, mutta ansaitsen kuitenkin ihan kivasti ja meillä ei ole hätäpäivää.
no mun tuttavista suurin osa on olleet köyhiä mennessään miehen kanssa yhteen,muutama,jolla ei vakituista työtä vaan pieniä työpätkiä takana,jos sitäkään ja niin vaan mies on vierelle löytynyt
Vierailija kirjoitti:
Miten köyhän naisen kanssa harrastetaan, matkustellaan maailmalla, hankitaan asunto, auto, kesämökki, lapinmökki, ...?
Maksaako mies kaiken?
Vai rupeaako mies niistämään omasta elintasostaan ja köyhäilee vieressä koko elämänsä? Vai nautisteleeko mies rahoistaan yksin salaa?
Minä harrastan luonnossa liikkumista, vaellusta, hiihtämistä, marjastan, sienestän, pyöräilen (sähköavusteinen pyörä on ollut jo vuosia), voin lähteä vähän kauemmaksikin vaeltamaan, esimerkiksi lappiin ja saan suhteillani sieltä hyvin halvalla hinnalla mökin, maksan bensani itse, ruuat luonnollisesti myös. Autoni on ikiomani vm. 2017. Tykkään laittaa myös ruokaa ja kokeilla erilaisia reseptejä. Työni on myös nyt harrastukseni ja en ole vaihtamassa sitä työhön, josta tienaisi ehkä enemmän.
Maailmalla olen matkustellut aika paljonkin ja asunut ulkomailla nuorena aikuisena. Nyt koronan takia en ole käynyt Norjaa ja Viroa kauempana maailmalla vuosiin, mutta toisaalta ei ole ollut haluaakaan matkustaa. Omaa kesämökkiä en halua, se olisi riesa. Ja omaa lapinmökkiä en todellakaan ymmärrä. Jos siellä käydään korkeintaan pari kertaa vuodessa, niin miksi pitäisi olla oma mökki ja miksi menisin aina samaan paikkaan, kun lapissa on paljon muitakin paikkoja? Olen vuokrannut edullisesti siis lapista mökin mm. Ylläkseltä, Inarista ja käsivarresta, Ylläksellä olen ollut useammankin kerran, mutta ystävien kautta, joten vuokra on ollut vain pari sataa euroa viikolta.
Voin asua nykyisessä asunnossani edullisesti ja en tarvitse tähän miestä viereeni, vaan etäsuhde toimii minun puolestani oikein hyvin. Asunnossa asuu myös kaksi lastani, 16 ja 18 vuotiaat. En ole siis muuttamassa yhdenkään rikkaan uroksen kanssa yhteen. :)
Revi siitä.
Naisen varallisuus ei edelleenkään kiinnosta miehiä millään tavalla.
Jos on köyhä ja vielä tyhmäkin niin sitten se on kyllä moro ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen varallisuus ei edelleenkään kiinnosta miehiä millään tavalla.
niin,eihän mies voi muuten toteuttaa supersankarina/pelastajana olemista :) mutta kyllä se kiinnostaa nykyään molempia sukupuolia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaako mies kaiken?
Minä harrastan luonnossa liikkumista, vaellusta, hiihtämistä, marjastan, sienestän, pyöräilen (sähköavusteinen pyörä on ollut jo vuosia), voin lähteä vähän kauemmaksikin vaeltamaan, esimerkiksi lappiin ja saan suhteillani sieltä hyvin halvalla hinnalla mökin, maksan bensani itse, ruuat luonnollisesti myös. Autoni on ikiomani vm. 2017. Tykkään laittaa myös ruokaa ja kokeilla erilaisia reseptejä. Työni on myös nyt harrastukseni ja en ole vaihtamassa sitä työhön, josta tienaisi ehkä enemmän.
Maailmalla olen matkustellut aika paljonkin ja asunut ulkomailla nuorena aikuisena. Nyt koronan takia en ole käynyt Norjaa ja Viroa kauempana maailmalla vuosiin, mutta toisaalta ei ole ollut haluaakaan matkustaa. Omaa kesämökkiä en halua, se olisi riesa. Ja omaa lapinmökkiä en todellakaan ymmärrä. Jos siellä käydään korkeintaan pari kertaa vuodessa, niin miksi pitäisi olla oma mökki ja miksi menisin aina samaan paikkaan, kun lapissa on paljon muitakin paikkoja? Olen vuokrannut edullisesti siis lapista mökin mm. Ylläkseltä, Inarista ja käsivarresta, Ylläksellä olen ollut useammankin kerran, mutta ystävien kautta, joten vuokra on ollut vain pari sataa euroa viikolta.
Voin asua nykyisessä asunnossani edullisesti ja en tarvitse tähän miestä viereeni, vaan etäsuhde toimii minun puolestani oikein hyvin. Asunnossa asuu myös kaksi lastani, 16 ja 18 vuotiaat. En ole siis muuttamassa yhdenkään rikkaan uroksen kanssa yhteen. :)
Revi siitä.
Niin?
ei haittaa, mulla on massia ja siinä sivussa menee köyhempikin emäntä tarvittaessa. SPR tai pelastus armeijaksi en ala.