Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelevat köyhästä naisesta

Vierailija
12.01.2023 |

?

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on opiskelija niin ok, mutta muuten en innostu köyhyyteen johtavista elämänvalinnoista.

Vierailija
2/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on opiskelija niin ok, mutta muuten en innostu köyhyyteen johtavista elämänvalinnoista.

Olen köyhä ja käyn töissä. Käytän tilin melki heti kun sen saan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiköön tasoistaan seuraa.

Vierailija
4/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toivottavasti pääsis ulos siitä köyhyydestä? Ja et mitä jonku tuntematroman rahatilanne mulle kuuluu?

Vierailija
5/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti mitään t: töissä käyvä köyhä mies

Vierailija
6/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ilmeisesti suunnattu hyvätuloisille miehille.

Vierailija
7/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsiköön tasoistaan seuraa.

Haluan Di miesystäväksi.

Vierailija
8/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni köyhät ihmiset ovat mielenkiintoisempia, enemmän ihmisiä.

Pelkkää hyvää ajattelen lähtökohtaisesti köyhistä, toki kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
9/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että toivottavasti pääsis ulos siitä köyhyydestä? Ja et mitä jonku tuntematroman rahatilanne mulle kuuluu?

Miten siitä pääsis pois?

Vierailija
10/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaan en uskaltaisi lähteä seurustelemaan köyhän kanssa.

Omat rahani saisivat kyytiä ja köyhyyteen aina jokin syy kyllä myös löytyy ainakin Suomen tapauksessa valtiossa jossa koulutus ilmaista ja valtava työvoimapula!

Varmasti köyhillekkinnlöytyy ihailijansa mutta itse en kuulu heihin, aloitukseen vastaan että kovasti oletan ihmisellä päässä vialla jos on köyhä kun mahdollisuuksia erilaisiin työtehtäviin tuputetaqn jatkuvasti!

Vierailija
11/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko järjen köyhyyttä vai vähävaraisuutta?

Niin miehissä kuin naisissakin on molempia, mutta vakka kantensa valitsee. Yhdenkään miehen ei tarvitse kelpuuttaa itselleen naista, joka ei ole täysin hänen mieleensä, eli jos naisen köyhyys ärsyttää, niin varmaan löytyy varakkaampiakin.

Vierailija
12/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat rahani saisivat kyytiä ja köyhyyteen aina jokin syy kyllä myös löytyy ainakin Suomen tapauksessa valtiossa jossa koulutus ilmaista ja valtava työvoimapula!

Varmasti köyhillekkinnlöytyy ihailijansa mutta itse en kuulu heihin, aloitukseen vastaan että kovasti oletan ihmisellä päässä vialla jos on köyhä kun mahdollisuuksia erilaisiin työtehtäviin tuputetaqn jatkuvasti!

Halpatyövoimapula.

Vierailija
13/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tarvitsisiko sugardaddyä.

Vierailija
14/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaalia hyväksi siivoojaksi ja tiskaajaksi.

Vierailija
15/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtävä kaikille: kuinka monta kirjoitusvirhettä edellisestä tekstistä löytyy?

Vierailija
16/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tarvitsisiko sugardaddyä.

Oliko isäsi sellainen?

Vierailija
17/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtävä kaikille: kuinka monta kirjoitusvirhettä edellisestä tekstistä löytyy?

Olitko jo koulussa koulukiusaaja, vai kiusaatko ihmisiä vain anonyyminä nettipalstoilla- haluaisitko avata ihmettelijöille millaisia tunteita koet halutessasi kiusata toisia ihmisiä?

Vierailija
18/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan vähävaraiseksi ihan tarkoituksella. Mieheni oli kiinnostunut vain rahoistani. Toista sellaista en ota. Voivat ajatella minusta mitä haluavat ja jos en kelpaa oletettuna köyhälistönä niin en kelpaa. Olen suhteellisen varakas, mutta sitä en tule kertomaan. Joku hullu huhukin liikkuu, että mulla olis ulosotossa 500 000€. Tommoset huhut jos kestäis ja kiinnostuis niin ei se rahojen perään olisi. Ihan vaan rikkaan naisen ajatuksia. 

Vierailija
19/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään. Tärkeämpää on se, kykeneekö toimimaan yhteisen hyvän lisäämiseksi.

Vierailija
20/147 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua luullaan vähävaraiseksi ihan tarkoituksella. Mieheni oli kiinnostunut vain rahoistani. Toista sellaista en ota. Voivat ajatella minusta mitä haluavat ja jos en kelpaa oletettuna köyhälistönä niin en kelpaa. Olen suhteellisen varakas, mutta sitä en tule kertomaan. Joku hullu huhukin liikkuu, että mulla olis ulosotossa 500 000€. Tommoset huhut jos kestäis ja kiinnostuis niin ei se rahojen perään olisi. Ihan vaan rikkaan naisen ajatuksia. 

Sama pätee meihin miehiin. Varallisuus ja status houkuttelee hyväksikäyttäjiä ja perstyrkkysiä. Parempi antaa todella köyhä kuva ja valittaa kaiken olevan liian kallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä