Mies kertoi työkavereilleen että olen mielenterveyden takia eläkkeellä!
Suutuin tosi paljon. Mitä tehdä?
Olivat siis viettämässä kosteaa iltaa juhlien ja avautuivat kaikki naisistaan, niin mun mies meni lipsauttamaan että oon työkyvyttömyyseläkkeellä. Tuli tosi paha mieli :(
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän tietoinen, että asia on pidettävä salassa? Mitä olitte sopineet vastattavan, jos tulee puhetta mitä teet työksesi?
Opiskelen myös tosi hitaasti yliopistossa, ollaan sovittu että mua sanotaan opiskelijaksi.
Työkyvyttömyyseläkkeellä ei saa opiskella, tai ainakaan suorittaa tutkintoa. Ilmeisesti teet jotain yksittäisiä avoimen kursseja?
Voit opiskella työkyvyttömyyseläkkeellä tai kuntoutustuella. Jos opiskelet uuden ammatin tai yliopistotutkinnon, voit suunnitella työelämään siirtymistä tai palaamista. Siinä sinua tukee Kela ja TE-palvelut. Ilmoita valmiista tutkinnosta Kelaan.
Ihan hyvä, että asiat kerrotaan niinkuin ne on, ottaen huomioon, että mielenterveysongelmat ovat erittäin yleisiä. Nolompaa se on, että valehdellaan ja asia paljastuu myöhemmin.
Työkyvyttömyyseläkkeellä voi opiskella vaikka tohtoriksi asti, eikä kukaan kysele perään. Opintukea ei tarvitse sillä eläke riittää.
Minä olen kanssa työkyvyttömyyseläkkeellä, enkä siitä puhu enää koskaan kenellekään. Ihmiset ei ymmärrä, alkavat karttaa.
Parempi näin kuin häpeän leima otsassa ja pahan puhuminen selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kanssa työkyvyttömyyseläkkeellä, enkä siitä puhu enää koskaan kenellekään. Ihmiset ei ymmärrä, alkavat karttaa.
Sama homma. Lähipiiriin kuuluu juoruilevia pahantahtoisia ihmisiä. En halua olla heille "riistaa".
Mies ei kunnioita minua vaan on jo kertonut työkavereilleen työkyvyttömyydestäni. Ei tunnu kivalle. Kai sitä itse saisi päättää omista asioistaan? Mitä se muille kuuluu! En minäkään kerro miehen henk.koht asioista, vai pitäisikö....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Lähipiiriin kuuluu juoruilevia pahantahtoisia ihmisiä. En halua olla heille "riistaa".
Mies ei kunnioita minua vaan on jo kertonut työkavereilleen työkyvyttömyydestäni. Ei tunnu kivalle. Kai sitä itse saisi päättää omista asioistaan? Mitä se muille kuuluu! En minäkään kerro miehen henk.koht asioista, vai pitäisikö....?
Eihän se ole yksityinen että on eläkkeellä.
Mistä mielenterveyseläkeläismies löytäisi itselleen naiselättäjän?
Vierailija kirjoitti:
Mistä mielenterveyseläkeläismies löytäisi itselleen naiselättäjän?
Ei toimi näin päin tasa-arvoisessa maassa.
Voi sanoa että on työkyvyttömyyseläke. Mutta ei sairautta! Törkeä mies.
Se on raskasta elää mt-ongelmaisen kanssa.
Puolison henk. kohtaisia asioita ei kerrota työkavereille. Ei saa kertoa kenellekään muullekaan ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Rehti ja suora mies.
Ei itten mitään hävettävää työkyvyttömyyseläkkeestä, sitä myönnetään muutoinkin todella painavista syistä.
Eli aloittaja on hullu.
Vierailija kirjoitti:
Puolison henk. kohtaisia asioita ei kerrota työkavereille. Ei saa kertoa kenellekään muullekaan ilman lupaa.
Eikö edes tyttöjen illassa? Kaikki miehet tietää, ettei naiselle saa kertoa mitään mitä ei halua kaikkien tietävän. Silti saa tyttiksen kautta kuulla tuttujen miesten seksiongelmista yms.
Valehteliko mies? Etkö siis ole mielenterveys ongelmainen? Vai puhuiko totta ja siksi suutuit? Täh?!
Vierailija kirjoitti:
Samaan ratkaisuun olen päätynyt, en kerro asiasta kenellekään.
Pakkotilanteissa eli kun joku puolituttu tai uusi ihminen kysyy minulta missä olen töissä vastaan näihin uteluihin juuri siihen tilanteeseen keksimälläni sepitteellä millaisessa työssä käyn. Koska en todennäköisesti koskaan enää näe kyseisiä ihmisiä niin se on ihan sama vastaan, en koskaan tule kuitenkaan jäämään valheesta kiinni. Ja jos sellainen tilanne tulisikin, vastaisin että asiat ovat muuttuneet sitten viime näkemämme.
Ja te naiset ette möläyttele "tyttöjen illoissa" ikinä mitään typerää tai yksityistä kumppaneistanne vai?
Miehesi häpeää sua ja halusi jollekin kertoa ja kännissä se vaan tuli ulos. Ymmärrän miestäsi, sillä onhan tuo hävettävää. Aikuinen nainen loisii kotona veronmaksajien rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole yksityinen että on eläkkeellä.
Tämä olet veronmaksajien elätti. .uut joutuvat raahata si ua mukana, kun itse vaan makaat sohvalla.
Ehkä on parempi ettet tapaa niitä työkavereita enää ja estät somessa, etteivät juorua. Hyvin erikoista että mies kertoo, ehkä vahingossa, mutta kuitenkin. Onko paikkakunta iso vai pieni.