Nainen. Kiinnostuisitko minusta?
Yhden täällä olevan ketjun inspiroimana laitetaanpas kyselyä koska koen olevani vastakohta sille toiselle kyselijälle.
Olen 39v. Pituus 171cm. Käyn salilla ja harrastan kamppailukajeja. Töissä olen johtavassa asemassa ja vuositulot noin 80k. En halua lapsia, mutta jos oikein oikein hyvä nainen sattuisi tielle niin miksipä ei. Elämässä ei ole ollut kuin yksi parisuhde joka kesti 20v. Lukiosta tähän päivään. Seksin suhteen olen enemmän rajulla puolella ja valmis kokeilemaan kaikkea. Ne halit ja pusut kuuluu mielestäni enemmän perus arkeen, kun osoitetaan välittämistä. Toisena puolena itsestäni tykkään lukea paljon ja katsella dokumentteja ja olen kirjoittanut kolme kirjaa (yhtäkään ei ole julkaistu. Neljäs menossa). Matkustelun suhteen itselläni ei ole rajoituksia, kunhan kohde on kiinnostava. Ekologiaa pidän toki tärkeänä mutta enemmän koitan tehdä osani turvautumalla uusiutuviin energioihin (minulla on aurinkopaneelit ja sähköauto yms). Tämän kaiken lisäksi minulla on vielä outoja harrastuksia joita en sen tarkemmin avaa.
Kommentit (104)
Ap:n kertomissa jutuissa ei ole mitään, mikä saisi mut kiinnostumaan hänestä. Ihan normaalilta mieheltä hän kuulostaa, ei mitään vikaa sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Sivuutan kylläkin pääasian, mutta pakko kysyä (luettuani aloituksen sanatarkasti)
sinulta Ap, kuoliko vaimosi tänään?
Ei. Vaan 1,5 vuotta sitten. Tuolla parisuhteella tähän päivään tarkoitin siis sitä, että muita ei ole ollut. Toki en ole mitenkään hakenutkaan.
Ap.
Tuo tarkennus vaimon kuolemasta ( 1,5 v sitten) sai katsomaan tilannettasi ja paritoivettasi hieman uusin silmin. Väärinkäsitykseni takia arvelin sinun kirjoittavan tänne ns.shokkivaiheessa.
Uskon sinun löytävän hyvän parisuhteen, kun se oikea tulee vastaan. Täällä on paljon analysoitu tuota aloitusta, mitä siinä oli ja mitä joidenkin mielestä olisi pitänyt olla.
Aina löytyy arvostelijoita. Hyvää jatkoa sinulle. Terveisin numeroilla 50 ja 92 kirjoittanut.
Nämä "kiinnostuisitko minusta" -avaukset ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. Voisin itsekin tehdä kaksi erilaista avausta (jos olisin sinkku) ja kiinnostavien määrä vaihtelisi merkittävästi:
1. Olen pitkähiuksinen, positiivinen, iloinen, sopivasti herkkä nainen. Pidän mm. lukemisesta, ruoanlaitosta, käsitöistä ja ulkoilusta. Liikun vähintään tunnin päivässä, usein kaksi. Olen innokas kokeilemaan uusia liikuntaharrastuksia, uusimpana on vakiovuoro sulkapalloon. Läheisyys ja seksi ovat minulle tärkeitä parisuhteessa, samoin luottamus ja rehellisyys. Olen kokopäivätyössä ihmisläheisessä ammatissa.
2. Olen ikäisekseni ihan tavallisen näköinen, sosiaalinen, elämässä ja työuralla eteenpäin pyrkivä nainen. Harrastan mm. lukemista, elokuvia (ei Hollywood-tuotanto) ja koiran kanssa ulkoilua. Olen mukana paikallispolitiikassa ja yhteiskunnalliset asiat kiinnostavat minua laajasti. Syön vegaanisesti ja pyrin elämään mahdollisimman ekologisesti. Parisuhteessa minulle on tärkeää läheisyys, seksi, tasa-arvoisuus ja luottamus. Minulle on itsestäänselvää, että parisuhteessakin molemmilla on myös omia menoja ja omia asioita. Olen kokopäivätyössä päällikköasemassa.
Nuo molemmat tekstit ovat totta ja kuvaavat minua. Olen aivan varma, että ykkönen saisi tämän palstan miehiltä kymmenen kertaa enemmän tykkäyksiä kuin kakkonen. Ja silti, jos olisin sinkku ja tekisin deitti-ilmoitusta, nostaisin sinne ehkä enemmän asioita kakkosesta, koska ne ovat niitä asioita, joilla on merkitystä. En tekisi yhtään mitään sellaisten miesten tykkäyksillä tai viesteillä, joille esimerkiksi ruokavalioni, yhteiskunnallisten asioiden harrastukseni tai se, ettei varsinainen liikunta kiinnosta isommin, olisi ongelma.