Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Kiinnostuisitko minusta?

Vierailija
11.01.2023 |

Yhden täällä olevan ketjun inspiroimana laitetaanpas kyselyä koska koen olevani vastakohta sille toiselle kyselijälle.

Olen 39v. Pituus 171cm. Käyn salilla ja harrastan kamppailukajeja. Töissä olen johtavassa asemassa ja vuositulot noin 80k. En halua lapsia, mutta jos oikein oikein hyvä nainen sattuisi tielle niin miksipä ei. Elämässä ei ole ollut kuin yksi parisuhde joka kesti 20v. Lukiosta tähän päivään. Seksin suhteen olen enemmän rajulla puolella ja valmis kokeilemaan kaikkea. Ne halit ja pusut kuuluu mielestäni enemmän perus arkeen, kun osoitetaan välittämistä. Toisena puolena itsestäni tykkään lukea paljon ja katsella dokumentteja ja olen kirjoittanut kolme kirjaa (yhtäkään ei ole julkaistu. Neljäs menossa). Matkustelun suhteen itselläni ei ole rajoituksia, kunhan kohde on kiinnostava. Ekologiaa pidän toki tärkeänä mutta enemmän koitan tehdä osani turvautumalla uusiutuviin energioihin (minulla on aurinkopaneelit ja sähköauto yms). Tämän kaiken lisäksi minulla on vielä outoja harrastuksia joita en sen tarkemmin avaa.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta koska olen ihan liian vanha nainen sinulle, siis sinä liian nuori minulle.

Miksi erosit?

En minä eronnut. Vaimo kuoli rintasyöpään joka 7 vuoden jälkeen muuttui jostain syystä todella aggressiiviseksi. Nyt asutaan kahden kissan kanssa kolmistaan tässä talossa.

Ap

Tämä on ehkä se oleellisin tieto sinusta.

Otan osaa.

Vierailija
42/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden seikkojen perusteella en jättäisi tutustumatta. Mutta - olet liian vanha kun olen itse vasta päälle parikymppinen, en halua olla kenenkään omaishoitaja joskus 50-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Koko tämä ketju oli provo. Täysin harkittu vastakohta sille toiselle. Ainut minkä tämä osoittaa on yksi asia. Te haluatte suoltaa myrkkyä ja pahaa mieltä tänne vain koska te voitte. Niin te teitte siinä toisessakin ketjussa. Menkääpä katsomaan peiliin.

Vierailija
44/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä ilkeitä kommenteja. Tuskin te ilkeilijät olette sen parempia. Itse voisin kiinnostua kaltaisestasi henkilöstä.

Vierailija
45/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella miksikäs ei, mutta tuo "haluan perinteisen parisuhteen" oli täydellinen turn off. Ja niin mulla on jo pari lasta joten ei me varmaan mätsättäisi muutenkaan 😅

T. Akateeminen, sporttinen ja siro 33v

Vierailija
46/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ekologiaa pidän tärkeänä"? Mitä tämä tarkoittaa käytännössä ja miksi mainitset sen? Minä pidän tärkeänä psykologiaa, teologiaa ja filologiaa siksi, koska olen opiskellut niitä. Gynekologia ja farmakologia ovat silti käytännön elämässäni tärkeämpiä, koska ne voivat pelastaa henkeni.

Vierailija
47/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä ilkeitä kommenteja. Tuskin te ilkeilijät olette sen parempia. Itse voisin kiinnostua kaltaisestasi henkilöstä.

Ei täällä nyt mitään kovin ilkeitä kommentteja ole ollut, pari tyhmää trollin poikasta kyllä. Ihmiset nyt vain ovat kertoneet oman rehellisen mielipiteensä, kun on kysytty. Mikä siitä muka tekee ilkeää, jos ei kiinnostu?

Vierailija
48/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen perusteella miksikäs ei, mutta tuo "haluan perinteisen parisuhteen" oli täydellinen turn off. Ja niin mulla on jo pari lasta joten ei me varmaan mätsättäisi muutenkaan 😅

T. Akateeminen, sporttinen ja siro 33v

Akateeminen, sporttinen ja siro nimimerkkinä on minulle totaalinen turn-off.

Vierailija
49/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostat hyvältä! Rajusta seksimausta ja kokeilunhalusta plussaa.

Vierailija
50/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskenä sanon, että puolisosi kuoleman johdosta olet toki vapaa uuteen parisuhteeseen, mutta koska yksin jäämisesi on tapahtunut nyt, ei kannata kiirehtiä asiaa.

Kaikki aikanaan. Luulen, että tuosta "reippaasta" kirjoittelusta huolimatta sinulla on jonkinlainen shokkivaihe menossa.

En tämän paremmin osaa mielipidettäni ilmaista, hyvää tarkoitan.

Osanottoni.

Vierailija
51/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään nyt ei kuulostanut siltä että ei ikinä, mutta ehkä joidenkin asioiden esiin tuonti jotenkin vähä epäilytti, mutta se on hivenen epäreilua tuomita, koska kyse ei ole mitään deittiprofiilista vaan kerroit asioita, joita tuntemattomille ei mainita tuosta vaan.

No pienituloisena ehkä olet liian hyvätuloinen mulle, se voisi olla ongelma. Tykkään itsekin pikkusen rajummasta seksistä ja vastaavasti kiehnätä tavallisessa arjessa aikalailla. Olen pitkien parisuhteiden kannattaja ja sitoutumishaluinen. En halua lapsia. Lukeminen on yksi suosikkiharrastus. Kissat on huippuja!

Mutta, en ole erityisen urheilullinen enkä käy salilla. Tykkään pelata videopelejä ja haluaisin joskus koiran. Matkustelu on ihan kivaa, mutta en kovin usein halua matkustella, kotona on niin kivaa.

Lopputulemana, kerrotut asiat ihan kiinnostavalta kuulostaa 👍 toivottavasti löytyy onni 😊

N36

Vierailija
52/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat jotenkin kammottavalta tyypiltä. Mulla on hyvin samat speksit muuten kuin sinulla mutta viestisi sävy on liian kova, vaativa ja mustavalkoinen.

Monet naiset (kuten minä) tykkää sympaattisista ja mukavista miehistä, luonne merkkaa enemmän kuin tarkat ulkoiset seikat.

Vierailija
53/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselra perusmacholta kuulostat. Sali, kamppailulajit, raju seksi, ei pussailua seksin aikana, "perinteinen" parisuhde, että mies saa mitä haluaa (ja no nainen ehkä myös ellei tule nyrkistä). Kirjojen kirjoittaminen ilman julkaisua antaa kuvan jostain paasaavaata r*sistisesta, manifesteja kirjailevasta persusta. Muutenkin aika persumaiset vibat.

Ei sanaakaan tunteista, arvoista, persoonallisuudesta.

Ei kiitos.

Vierailija
54/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit mitat, seksimieltymykset ja statusjutut. Ei saanut kiinni ihmisestä.

Vierailija
55/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, niin saattaisi kiinnostaa. Urheiluharrastukset ja rajumpi seksi on itsellekin mieleen, samoin lukeminen ja dokumentit, sekä "oudot harrastukset". Toisaalta kuulostat aika urapainotteiselta ja ehkä suorittajaltakin, aika intensiiviseltä ainakin, mikä on itselle turn off. Itsekin olen 171cm ja pidän saman pituisia ja lyhyempiäkin miehiä viehättävinä, kunhan pituus ei ole miehelle itselleen ongelma. Vielä voisi potentiaalista kumppania kiinnostaa, millaisista kirjoista ja dokkareista pidät, millainen musiikkimakusi on jne.

Vierailija
56/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon hyviä ja mielenkiintoisia puolia tuot esille, mutta ekat lauseet kertoo arvomaailmasta sen verran ettei natsaisi sen takia. Arvostan kirjallisuutta, liikunnallisuutta ja hyvää toimeentuloa - tässä järjestyksessä. Jos kuntosali, kamppailulajit ja raha on ne asiat mitä pidät itsessäsi tärkeimpinä piirteinä, ei meidän arvomaailmat taida kohdata ja silloin parempi että löydät ihmisen jonka kanssa se arvomaailma(kin) natsaa :)

Vierailija
57/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et pussaile seksin aikana? Kuulostaa oudolta. Saatat olla mulle vähän turhan erikoinen. Ja mitä tarkoitat tuolla perinteisellä parisuhteella, jossa nainen saa mitä tahtoo? Että olet kotona tossukka?

N38, vuositulot 100keur/v (ja kerron tämän siksi, että oletan ton sun vikan kommentin viittaavan siihen, että naiset olis miehen rahapussilla)

Ok. Muutama korjaus. Toki seksin aikana voi suudella. Mikäs sen parempaa. Lähinnä tarkoitin sitä että sen pitää olla intohimoista eikä pusuttelua. Mitä tuohon "mitä nainen haluaa" kommenttiin tulee, niin tarkoitin sillä sitä, että jos sinulla on jokin asia mikä sinulle on tärkeä, sanotaan vaikka että haluat yhden viikonlopun kuussa itsellesi jolloin voit viettää omaa aikaa niin sen sinä sitten teet. Jos minä pystyn tarjoamaan jotain mitä et saa muualta niin sen sinä saat. Kyse on tarpeiden tunnistamisesta puolin ja toisin ja niiden kunnioittamisesta vaikka se olisi itselle vähän epämukavaa.

Ap

Tämä kuulosti jo paremmalta! Vaikket muuten edelleenkään kuulosta tyyliseltäni mieheltä, niin tämä on kyllä oikeasti iso plussa, kunhan se myös menee molempiin suuntiin.

Vielä yksi kommentti lisää, en itse kiinnittänyt huomiota pituuteesi ennen kuin luin täällä siitä pilkkaavia naisia. Toivottavasti tiedät, että suurelle osalle naisia pituus on aivan toissijainen juttu. Siitä on mielestäni todella törkeää ilkkua.

Se juuri machomieheksi haukkunut😅

Vierailija
58/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, taistelulajitkin Jes, mutta EI rajummalle seksille. ISO turn off...

Vierailija
59/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuulosti luontaantyöntävältä ja nykyinen mieheni on täysi vastakohta kuin sinä.

Vierailija
60/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostuisi. Kuulostat jotenkin hyökkäävältä persoonalta. En pidä sellaisesta enkä myöskään rajusta seksistä. Ei meillä taitaisi olla mitään muuta yhteistä kuin luku- ja kirjoitusharrastus, mutta sillä ei vielä pitkälle pötkitä.

Tulotason ilmoittaminen on myös ihan totaalinen turn off -minulle, koska tulen vallan hyvin toimeen omalla palkallani. "Vakituisessa/kokopäiväisessä työssä/opiskelen" tms. on minusta ihan riittävä selvennyt työtilanteesta, jos haluaa voi mainita toki myös alan, mutta palkalla leveileminen kannattaa jättää väliin. Tai jos niin tekee, sitten ei kannata kitistä mistään "lompakkoloisista", jos itse sellaisia houkuttelee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä