Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Kiinnostuisitko minusta?

Vierailija
11.01.2023 |

Yhden täällä olevan ketjun inspiroimana laitetaanpas kyselyä koska koen olevani vastakohta sille toiselle kyselijälle.

Olen 39v. Pituus 171cm. Käyn salilla ja harrastan kamppailukajeja. Töissä olen johtavassa asemassa ja vuositulot noin 80k. En halua lapsia, mutta jos oikein oikein hyvä nainen sattuisi tielle niin miksipä ei. Elämässä ei ole ollut kuin yksi parisuhde joka kesti 20v. Lukiosta tähän päivään. Seksin suhteen olen enemmän rajulla puolella ja valmis kokeilemaan kaikkea. Ne halit ja pusut kuuluu mielestäni enemmän perus arkeen, kun osoitetaan välittämistä. Toisena puolena itsestäni tykkään lukea paljon ja katsella dokumentteja ja olen kirjoittanut kolme kirjaa (yhtäkään ei ole julkaistu. Neljäs menossa). Matkustelun suhteen itselläni ei ole rajoituksia, kunhan kohde on kiinnostava. Ekologiaa pidän toki tärkeänä mutta enemmän koitan tehdä osani turvautumalla uusiutuviin energioihin (minulla on aurinkopaneelit ja sähköauto yms). Tämän kaiken lisäksi minulla on vielä outoja harrastuksia joita en sen tarkemmin avaa.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pituus ei ole ongelma missään nimessä, tosi tavallinen pituus :)

Vierailija
62/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mutta ikäeroa olisi liikaa. Ja olen varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta koska olen ihan liian vanha nainen sinulle, siis sinä liian nuori minulle.

Miksi erosit?

En minä eronnut. Vaimo kuoli rintasyöpään joka 7 vuoden jälkeen muuttui jostain syystä todella aggressiiviseksi. Nyt asutaan kahden kissan kanssa kolmistaan tässä talossa.

Ap

Kissat ovat iso plussa. Minulle sopisi pienituloinen, kasvissyöjä, taiteilija ja itseni ikäinen eli vanhempi kuin ap.

Vierailija
64/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pituus ei ole ongelma missään nimessä, tosi tavallinen pituus :)

Siis ei ole sinulle. Minä olen itse 172 cm ja viehätyn itseäni pidemmistä miehistä, joten minulle olisi.

Vierailija
65/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selostuksestasi ei tule selville minkälainen ihminen olet. Minkälainen luonne sulla on ja minkälaiset arvot sulla oikeasti on. Olet myös liian vanha minulle eikä seksipuoli taitaisi kohdata. Eli ei, en kiinnostuisi. Varmasti tyylisiäsi naisia on ja löydät itsellesi sopivan kumppanin.

Vierailija
66/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat kertomaan itsestäsi kaikkein epäkiinnostavimmasta päästä ominaisuuksia, joten tositilanteessa skippaisin ennen kuin pääsisin asioihin, jotka olisivatkin kääntäneet kelkan ihan kokonaan. Harppaisin johtopäätökseen, että meille merkkaa eri asiat eniten. Molemmille löytyisi joku sopivampi.

Vierailija
67/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin. Unohdin sanoa sen, että minulle hyvin tärkeää on tietynlainen perinteinen parisuhde.

Ap

Olet järjestänyt elämäsi mallilleen. Arvostan kokonaisuutta ja mielipiteitäsi. Toivon sydämestäni, että löydät parisi. Jos olisin vuosikymmeniä! nuorempi, asettuisin jonoon

Vierailija
68/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin. Unohdin sanoa sen, että minulle hyvin tärkeää on tietynlainen perinteinen parisuhde.

Ap

Olet järjestänyt elämäsi mallilleen. Arvostan kokonaisuutta ja mielipiteitäsi. Toivon sydämestäni, että löydät parisi. Jos olisin vuosikymmeniä! nuorempi, asettuisin jonoon

Voisit jopa ehtiä ensimmäiseksi tuohon jonoon. =) Mutta kivahan se on, että meitä on erilaisia ihmisiä eikä kaikkien tarvitsekaan kiinnostua kaikista.

Ja itsekään en kiinnostuisi. Tylyn, huumorintajuttoman ja vähän mahtailevan kuuloinen esittely. En jaksa lainkaan viettää vapaa-aikaani itseään täynnä olevien tyyppien kanssa, töissä sitä saa sietää tarpeeksi. 

Vierailija
69/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiinnostuisi. Kuulostat jotenkin hyökkäävältä persoonalta. En pidä sellaisesta enkä myöskään rajusta seksistä. Ei meillä taitaisi olla mitään muuta yhteistä kuin luku- ja kirjoitusharrastus, mutta sillä ei vielä pitkälle pötkitä.

Tulotason ilmoittaminen on myös ihan totaalinen turn off -minulle, koska tulen vallan hyvin toimeen omalla palkallani. "Vakituisessa/kokopäiväisessä työssä/opiskelen" tms. on minusta ihan riittävä selvennyt työtilanteesta, jos haluaa voi mainita toki myös alan, mutta palkalla leveileminen kannattaa jättää väliin. Tai jos niin tekee, sitten ei kannata kitistä mistään "lompakkoloisista", jos itse sellaisia houkuttelee. 

Ok. No mitä tässä olisi pitänyt kertoa. Koitin tuoda perusrungon esille. Jos mennään sitten enemmän triviaalilla puolella niin tykkään käydä kylvyssä poreammeessani. Pidän siitä kun tuli palaa ja räiskyy takassa. Savun ja tervan haju on mielestäni miellyttävää. Kissat ovat mahtavia ja me nukumme yhdessä. Parhaiten niin, että toinen nukkuu selkää vasten ja toinen jalkovälissä. Talvessa en pidä monestakaan asiasta, mutta hankeen sukeltaminen saunasta on hauskaa. 80 luku oli mielestäni paras vuosikymmen.

Ap

Vierailija
70/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Spekseissäsi" ei ole vikaa, ja tapaamalla sitten selviäisi, natsaako luonteet ja kemiat. Kaikille löytyy kyllä se sopiva kumppani, mutta se voi vaatia paljonkin deittailua... Ei auta vain luovuttaa, jos hyvän parisuhteen haluaa. nimim. Kokemusta on

Vierailija
71/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiinnostuisi. Kuulostat jotenkin hyökkäävältä persoonalta. En pidä sellaisesta enkä myöskään rajusta seksistä. Ei meillä taitaisi olla mitään muuta yhteistä kuin luku- ja kirjoitusharrastus, mutta sillä ei vielä pitkälle pötkitä.

Tulotason ilmoittaminen on myös ihan totaalinen turn off -minulle, koska tulen vallan hyvin toimeen omalla palkallani. "Vakituisessa/kokopäiväisessä työssä/opiskelen" tms. on minusta ihan riittävä selvennyt työtilanteesta, jos haluaa voi mainita toki myös alan, mutta palkalla leveileminen kannattaa jättää väliin. Tai jos niin tekee, sitten ei kannata kitistä mistään "lompakkoloisista", jos itse sellaisia houkuttelee. 

Ok. No mitä tässä olisi pitänyt kertoa. Koitin tuoda perusrungon esille. Jos mennään sitten enemmän triviaalilla puolella niin tykkään käydä kylvyssä poreammeessani. Pidän siitä kun tuli palaa ja räiskyy takassa. Savun ja tervan haju on mielestäni miellyttävää. Kissat ovat mahtavia ja me nukumme yhdessä. Parhaiten niin, että toinen nukkuu selkää vasten ja toinen jalkovälissä. Talvessa en pidä monestakaan asiasta, mutta hankeen sukeltaminen saunasta on hauskaa. 80 luku oli mielestäni paras vuosikymmen.

Ap

Sinähän kerroit juuri ne asiat, jotka koit tärkeiksi. Ja se on ihan ok. Mutta ihan yhtä ok on vastata ettei kiinnostuisi tyylisi ja kertomasi perusteella. Se siitä. 

Vierailija
72/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millainen olet luonteeltasi? Mitä arvostat elämässä ja muissa ihmisissä? Millaisena näet tulevaisuutesi? Millaista arkesi on? Millaisista naisista kiinnostut? Miten tekisit naisesi elämän paremmaksi ja onnellisemmaksi? Mitä voit tarjota naiselle? Judoharrastus ei tarjoa mitään.

Vierailija
73/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tämä on jo huomattavasti mielenkiintoisempi lähtökohta ja todellakin swaippaisin tällaisen ennemmin tinderissä kuin tuon alkuviestin.

Uskon että edustan aika monia naisia kun sanon että:

-saliharrastus evvk

-kamppailulaji evvk

-pituus evvk

-tulotaso evvk

-asema työelämässä evvk

Liikunnasta voi kertoa että se on itselleen tärkeää, mutta miksi ihmeessä kertoa että sali ja kamppailulajit? Pituus tulee kyllä siellä treffeillä ilmi. Asema työelämässä ja tulotaso on aivan se sama - ellet halua houkutella gold diggereitä joille tuo on toki vallan mainio keino. Työelämästä voi kertoa että on omillaan toimeentuleva jos nyt haluaa kertoa.

Ps. Seksimieltymyksistä kertominen on aivan tosi moukkamaista. Itsekin pidän rajusta seksistä mutta mies joka heti alussa kertoo että pussailu yök ja raju seksi ok on kyllä niin luotaantyöntävä konsepti. Kyllä se aikanaan selviää jos tulee tarve, ei sitä naamalle tartte työntää.

Vierailija
74/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kertoo itsestään ekana pituuden ja painon ja saliharrastuksen, niin lopetan lukemisen siihen.

Vierailija
75/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Harvapa noista ei tykkäisi. Ihminen, missä? Mikä olet miehiäsi?

Vierailija
76/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat jotenkin kammottavalta tyypiltä. Mulla on hyvin samat speksit muuten kuin sinulla mutta viestisi sävy on liian kova, vaativa ja mustavalkoinen.

Monet naiset (kuten minä) tykkää sympaattisista ja mukavista miehistä, luonne merkkaa enemmän kuin tarkat ulkoiset seikat.

Tämä. Nousi karvat pystyyn aloituksesta. En kiinnostuisi, enkä kyllä usko että aloittajakaan kiinnostuisi minusta. Tuon tyyppiset ihmiset yleensä inhoavat minua. N28

Vierailija
77/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiinnostun miehistä, joilla näyttää olevan kykyä itsereflektioon ja itseironiaan.

Vierailija
78/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuisin! Mutta kiinnostuisitko sinä minusta? 177cm, 52v, omillaan toimeentuleva viherpiipertäjä 😃 Treffeillä se selviäisi

Vierailija
79/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sinuun työnainen voisi kerran tarpeensa tehdä.

Vierailija
80/104 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet lukenut kuinka olla hurmaava mies -kirjan ja nyt kuvittelet olevasi joku naisten päiväuni. No se on ensimmäinen ja todella iso miinus. Mies (tai varmaan nainenkin) joka ns. tiedostaa oman arvonsa, eli yliarvioi yleensä itsensä, on lähinnä ällöttävä.

Sitten pari muuta juttua: olet liian lyhyt ja rahasta en miestä valitse, mutta tuloista puhuessasi ajattelet sen selvästi tekevän vaikutuksen. Myös kaikki nämä, että nainen saa kaiken mitä haluaa, lukeutuu just samaan sarjaan. En ole mikään tuote ja rahalla ei mua saa.

Ja sitten nämä saliharrastukset, kamppailulajit tai extreme-urheilu. Jostain syystä MIEHILLÄ itsellään on vahvasti sellainen luulo, että juuri tuollaisista ne naiset syttyy. No ei kuule syty. Se kertoo just siitä, että näitä kun alleviivaan, niin olenpas minä hurmaava jätkä :D Parempi jos mies vaikka keilaa tai harrastaa leffoja. En todella kaipaa mitään salimarkoa uhittelemaan mun kunniani puolesta lauantai-iltana taksijonossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi